Oreon

ico rss feed ico rss valid
Přidej na Seznam

Pánská jízda Praha 2010

Pivní cesty

verze pro tisk

Pánská jízda Praha 2010 [p237][768][p235][p233]

Loni jsme navštívili v rámci naší „pánské jízdy“ Máchovo jezero. Kam letos? Scházíme se proto ve Vojovicích v hospodě „U kovboje “ a domlouváme se kam to bude letos. Ze začátku to vypadá na jižní Moravu. Máme jet v době vinobraní a tak mám trochu obavy, abych přemluvil zbytek výpravy na jiné pití nežli víno. Jak tak diskutujeme a s přibývajícím časem i počtem vypitých piv se cíl výletu neustále mění. Nakonec se rozcházíme s tím, že vyrazíme v pátek 24. září a naším cílem bude Praha. Protože se tam v poslední době služebně dost často pohybuji, navrhuji, že zajistím ubytování a i nějaký ten program. Do něj samozřejmě budou přispívat i ostatní.

Konečně nastal onen pátek 24. září a my vyrážíme, bohužel pouze ve třech, čtvrtý člen nás nechává na holičkách, směr Praha. Cestou se stavíme v Berouně, kde si dáváme skvělý oběd a ještě skvělejší místní pivo. Všichni tři se shodujeme na tom, že při zpáteční cestě se tu opět zastavíme na jídlo. To ale netušíme co se nám tím přihodí. K tomu se vrátím až později.

Dorážíme do Prahy. Po zakoupení třídenní jízdenky MHD odjíždíme na Kačerov, kde se ubytováváme a vyrážíme poznávat Prahu. Máme v plánu Václavské náměstí, Staroměstské námětí a zastavení se v nějakých těch okolních minipivovarech. Po cestě jsme byli dost vyprahlí, takže první pražské pivo dáváme plzeňské. Ani nevím jak se ta hospůdka jmenovala.

Tanky U Medvídků

První minipivovar je „Pivovar u Medvídků “. Ač je zde spousty volných stolů - více jak polovina, jsme zastaveni hned u vchodu se slovy „Máme plno“. Chtěli jsme tedy alespoň ochutnat místní pivo. Na to jsme dostali odpověď „Pouze v pivnici“. Zde však nebylo k hnutí. Dobrá vyrážíme dále. Nacházíme restauraci s minipivovarem „U dvou koček “. Vcházíme dovnitř.

Restaurace U dvou koček

Co prý chceme. Odpovídáme, že bychom rádi ochutnali jejich pivo. Odpovědí nám je: "Pivo pouze k jídlu". Tak si rádi dáme i večeři. V tu ránu je nám sděleno, že vlastně ani nemají místo, pouze venku na zahrádce. Usedáme tedy na zahrádce a čekáme. Pořád k nám nikdo nejde. Vyrážím dovnitř, kde číšníkovi sděluji, že sedíme na zahrádce a že bychom si rádi dali tři světlé kočky. Další neočekávaná odpověď je, tam už neobsluhujeme, pouze do 10 hodin. Po mé odpovědi, že je pouze 9, je číšník na chvilku zaskočen, ale ihned mně dává najevo, že pivo prostě nedostaneme. Znechuceně tedy odcházíme.

Kočky nás nemají rády

Popošli jsem pár metrů a zjišťujeme, že na místa, kde jsme seděli, jsou vřele usazeni rusky mluvící turisté. Příště tedy musíme mluvit cizím jazykem, jinak v této restauraci zřejmě nic nedostaneme. Horší začátek jsem si snad ani nemohl přát. Kamarádi jsou dost rozmrzelí a já vlastně také. Další minipivovar a další „vyhození“ z něj již prý nehodlají absolvovat.

Restaurace U Vejvodů

Přicházíme k restauraci „U Vejvodů“. Je to celkem známý podnik, kde ale mají pouze Plzeň. Máme žízeň a vcházíme dovnitř. V hospodě to hučí jako v úle. Tady nám také asi pšenka nepokvete. K mému překvapení jsme hned osloveni, usazeni a obslouženi. Musím říct, že zde se mi hodně líbilo, dáváme tři pivka a vyrážíme dále, někam, kde bude trochu klidněji a kde si dáme večeři.

Jdeme po Národní třídě a kousek od Národního divadla narážíme na Krušovickou hospodu, bohužel si nepamatuji její přesné jméno. Zasedáme, objednáváme jídlo a nefiltrovaného Mušketýra. S jídlem i s pivem jsme náramně spokojeni. Kamarádi dokonce prohlašují, že lepší guláš v životě nejedli.

Dnešní den tedy velké pivovary dali pražským minipivovarům jasně na pr…, frak. Hlavně co se týká obsluhy.

Druhý den vyrážíme na Pražský hrad. Po shlédnutí památek hledáme Klášterní pivovar Strahov. Uvidíme, zda budeme dneska s návštěvou minipivovaru úspěšnější než včera. Neznalí místního prostředí, usedáme do nějaké restaurace. Že by to bylo ono? Ale vždyť je zde výzdoba PU? No nic, žízniví dáváme pivo (PU).

Pšenice od Matušky

Velmi příjemná servírka se nás po té ještě ptá „Nedáte si domácí“. To mě zaráží. Pozorně si přečtu lístek a hle, piva pana Matušky. Dáváme tedy pšenici a ptám se „Zde je ten Klášterní pivovar?“. Slečna se usměje a povídá, že kousek dále a ochotně nám ukazuje cestu. Následně zjišťujeme, že jsme seděli ve Velké klášterní restauraci. Byli jsme tam ale spokojeni.

Před klášterním pivovarem

Jdeme tedy navštívit a ochutnat piva do Klášterního pivovaru Strahov, kde je doslova nabito. Jeden stůl je ale volný. Po zkušenostech z předchozího večera se tak trochu nervózně ptáme, zda si tam můžeme sednout, že bychom si dali pouze pivko. Není prý problém, jen ale na hodinu, je tam rezervace, tak potom prý budeme muset jít. To nám samozřejmě nevadí.

Strahovská varna

Dáváme pšenici, po té 13-tku. Přichází ti, co zde mají rezervaci. Jsme slušně požádáni o uvolnění místa. Ptáme se, zda si můžeme dát někde ještě jedno. Není prý problém, venku se pod slunečníkem, dnešního dne spíš deštníkem, uvolnil jeden stůl. Přesedáváme si, dáváme ještě jednu šestnáctku, platíme a nadmíru spokojeni odcházíme. Piva byla výtečná a obsluha super. Je vidět, že někde jste s láskou obslouženi, i když mluvíte česky. Na toto místo se kdykoliv rád vrátím.

Piva ze strahovského kláštera

Nabuzeni touto příjemnou návštěvou vyrážíme zpět do historického jádra. Jdeme opět kolem Medvídků. No zkusíme to ještě jednou. Restaurace prázdná. Dnes nás nikdo hned u dveří nezastavuje. Sotva ale zasedáme za stůl, hned co chceme, pivo je prý pouze k jídlu. Odpovídáme, že budeme jíst. Objednáváme jídlo a k tomu pivo. Speciálně doplňuji, že jsem objednával „místní pivo“. Je nám přinesen oběd a místní Budvar. Prý jsem to měl říci rovnou, že chci to jejich. Jídlo v celku dobré, ale množství spíš na chuť. Rozčarován tedy odcházím.

Naše parta v tramvaji

Blíží se večer a já lákám kamarády na výlet tramvají. Zejména na výlet tramvají číslo 11 a to až na konečnou. Ano, vyrážíme do První Pivní Tramvaye . Natěšení vrážíme dovnitř. Jsme tu skoro sami. Dáváme rozličná pivka a koukáme přitom na fotbal, co zrovna běží v televizi. Já zůstávám u náchodské pšenice, jeden kamarád u pepřového Opata a druhý to tak nějak pořád střídá. Po chvíli se dáváme do řeči s Jiřím Stehlíčkem, s kterým jsem se prvně setkal před týdnem v Plzni v Černicích na akci Slunce ve skle.

S Bejčkem

Pomalu se přesouváme k baru a krásně naladěni, opojeni v době zavíračky, opouštíme tuto nádhernou hospůdku. Píšu záměrně v době zavíračky, protože ani nevím v kolik to bylo. Musím říci, že jsme zde byli opravdu spokojeni. Krásně jsme si popovídali, vypili několik výborných piv a hlavně na nás zanechali dojem místní záchodky. Zasvěcení určitě ví proč.

Pánské WC

Začíná nám třetí den. Ráno vyrážíme také za nějakou kulturou. Bohužel Národní muzeum je pořád zavřené, tak jedeme do Kbel do leteckého muzea. Je zde spousty krásných a zajímavých exponátů, škoda jen že prší. Při zpáteční cestě vystupujeme z metra a táhnu kamarády zase na tramvaj. Prý do které hospody zase jedeme. Jedeme na Bulovku, vlastně přímo do „U Bulovky Richter Pub “. Jsme zmrzlí, tak doufáme, že se zde nejen napijeme dobrého pivka, najíme dobrého jídla, ale i ohřejeme.

Richter PUB

Ani v jednom jsme se nespletli. Jídlo více než dobré a pivo výtečné. Obsluha milá a příjemná. Po asi dvou hodinkách krásně strávených v tomto PUBu vyrážíme zpět do středu města. Jsem nejen fotbalový fanoušek, ale i amatérský hráč, proto po zjištění, že je v Praze vystaven pohár pro vítěze Ligy mistrů a dokonce se s ním zde mohu i vyfotit, nabíráme směr Staroměstské náměstí. Zde se každý s tímto pohárem fotíme a razíme opět na vyjížďku tramvají č.11.

Varna U Bulovky

Tentokráte ale nejedeme až na konečnou, ale vystupujeme o pár stanic dříve, na náměstí Bratří Synků. Musíme přece také navštívit vyhlášenou restauraci „Zlý časy “. Už jen z toho důvodu, abychom na vlastní oči spatřili pípu o 24 kohoutech. Usedáme a nevíme, které pivo dát dříve. I zde je spíše komorní atmosféra. Je tu tedy více lidí než předešlý večer v PPT, ale není to jak o víkendu v naší vesnické hospůdce.

Nejmenovaná v Nuslích

Prostě ve městě je to asi obráceně, přes týden živo, o víkendu mrtvo. I tady jsme byli spokojeni. Musím se ale přiznat, že jsem si tuto vyhlášenou hospůdku představoval větší.

Co říci závěrem. Prošli jsme si starou Prahu, navštívili místa, kde jsme byli naposledy snad ještě se školou a ochutnali dobrá piva. Co se ale týká místních námi navštívených minipivovarů, tak musím smutně konstatovat, že pokud si budu chtít dát pivo v minipivovaru v centru města, tak musím mluvit cizím, nejlépe, ruským jazykem. Náladu nám spravila návštěva na Strahově, na Bulovce a v obou hospůdkách z Aliance P.I.V..

Teď ještě, jak jsem se zmiňoval na začátku, k naší zpáteční cestě. Opět jsme vystoupili na oběd v Berouně. Najedli, popili dobrého moku, zakoupili pivo domů a pokračovali v cestě následujícím vlakem. Spokojeně cestovali, než přišla paní průvodčí, zkontrolovala lístek a sdělila nám, že jedeme na černo. Prý si musíme koupit nový lístek nebo na další stanici vystoupit. Prý jsme přerušili jízdu a to se nesmí. Musím se přiznat, že o tomto jsem slyšel poprvé. Museli jsme tedy v Rokycanech vystoupit, koupit si nový lístek a pokračovat do Plzně dalším vlakem. Nevím zda je to opravdu tak nebo ne. Na jízdence se nic takového neuvádí, za to je na ní spousty reklam. No příště až pojedeme do Prahy, tak si budeme muset pořádně rozmyslet, zda v Berouně vystoupit, nebo si rovnou koupit lístek do Berouna a tam pak lístek dále.

[Luboš Svoboda] [Zobrazeno 9482x] [2. listopad 2010]

hans

středa, 1. prosinec 2010
03:41

bacha chlapi u vejvodů číšníci účtujou víc než vypijete a to fakt běžně

napsal(a): hans [Odpovědět]

Mauler

09:42

Ahoj kluci, pěkná výprava, ale přijde mi to trošku smůla,že vás takhle vypekli. Centrum Prahy je, džungle a stát se může leccos. I když U Dvou Koček jsme dávali pivo jen tak u baru a nikdo ani nepípl, k medvídkům chodím z boku do Budvar Baru, ulice Na Perštýně (na čepu mají vše a často tam je místo) ,žádné pivo jen k jídlu jsem tam nikdy neslyšel (ani v restauraci) - to je drzost až mě to samotného nasra.. A je pravda co se píše v komentech v restauraci a pivnici mají jen Budvar, příšte Budvar Bar a nebo Minipivovar(vchod z pasáže). Díky za článek .

ICQ: 330508936

napsal(a): Mauler [Odpovědět]

Adsense

19. duben 2024
14:56

posted by: Inzerce

Njorloj

15:04

Děkuji za článek, tyhle reportáže z cest mám nejraději, pivní výlety v praxi.

Jen si dovolím upřesit to přerušení jízdy, neb hodně pivařů jezdí vlakem. Jde o Kapitolu III. Bod 87 ve Smluvních přepravních podmínkách ČD:
Na jízdenku platnou pro tarifní vzdálenost do 100 km včetně, pro každý směr jízdy, není možno přerušit jízdu. Přerušením jízdy končí platnost jízdenky ve stanici, kde byla jízda přerušena, není-li v tarifu TR 10 uvedeno jinak.
Při jízdě na tarifní vzdálenost nad 100 km je možno po ujetí této tarifní vzdálenosti kdykoliv a bez formalit přerušit jízdu. U zpáteční jízdenky toto platí pro každý směr jízdy zvlášť.
---------------------------------
Zpráva byla upravena 03.11.2010 ve 15:04:53

napsal(a): Njorloj [Odpovědět]

dwarfik1

10:02

U Medvídků nahoře v pivovaru vždy spokojenost, Strahov - pivovar dobrý i když obsluha proměnlivé úrovně ( asi brigádnice :( ) , Novoměstký - opravdu mají patent na blbost. A Kočky asi nebudu o víkendu zkoušet.

napsal(a): dwarfik1 [Odpovědět]

20:46

to dwarfik1: A to možná byla menší neznalost trojice cestujících, že místní pivo točí U Medvídků nahoře v patře (ikdyž v době mé konzumace navychlazené) a ne dole, kde točí Budvar.

20:49

to dwarfik1* opr. za dnešní překlepy * nevychlazené.

21:36

to BCH: Jo možná neznalost, ale kdybych to tam znal, tak tam nemusím jezdit. Když přijedu do minipivovaru a ojednám si místní pivo, tak předpokládám, že dostanu pivo uvařené na místě a ne že se budu ptát kde to místně vařené zrovna prodávají.

Kejna

08:54

to Luboš S.: Já jsem ale Luboši z článku pochopil, že jste nepřijeli do minipivovaru, ale do té velké budvarské restaurace, kde medvídkovské pivo netočí a neprodávají (z mého pohledu vzhledem ke kapacitě a zaměření zcela pochopitelně) a i když jsem slyšel o případech, kdy číšník pivo hostovi z pivovaru donesl, považoval bych to za výjimku potvrzující pravidlo, protože stejně tak si ho mohl poslat do trafiky pro noviny. Já jsem dole nebyl na pivu spoustu let a věřím Vám, že tam turistický ruch bují nepříjemným způsobem, ale hospodu nahoře v pivovaru považuji velmi útulnou, pivo skvělé a personál vždy milý a vstřícný. Proto mě mrzí, že tady kritizujete podnik, kde jste zřejmě nebyli (byť patří stejnému majiteli jako ten, kde jste byli).

napsal(a): Kejna [Odpovědět]

15:50

to Kejna: To je asi pravda, ale jak to má turista poznat, že tam vlastní pivo netočí, že je ještě v patře další restaurace, kde ho točí? Ve velké restauraci jsou vidět ležácké tanky a bylo tam i spousta reklamních předmětů minipivovaru. Kdyby mě na to obsluha upozornila, tak bychom si šli určitě sednou tam, kde ho točí a věřím, že bychom naši návštěvu hodnoti jinak. To že jsme dostali Budvar mě tolik nemrzí jako jejich předvedený přístup k hostovi(zejména při první návštěvě). Kritika se tedy opravdu týká pouze velké budvarské restaurace.

18:27

to Luboš S.: Ano, to je pravda, ikdyby minipivovar nabízel výhradně svoje pivo třeba v desátém patře minipivovaru, tak je to ostuda, že po objednávce přinesou jiné pivo. A další ostudou je prostě i to, řže v tom prvním patře, kde točí domácí pivo má to pivo nasprávnou teplotu.

phrabina

pátek, 5. listopad 2010
00:06

to BCH: Abych byl punktlich, U medvídků není mikropivovar, ale hotel. I přesto se nebudu divit, vyhodí-li mě, pokud budu u stolu spát.
Dolní velkorestaurace je vyhlášená jako budvarská. Místní pivo je tedy Budvar. Prostě chyba v komunici. Zadní místnosti navíc fungují hlavně pro autobusové výpravy, takže i když se může zdát, že mají prázdno, mají obsazeno.
S místním mikropivovarem mám jen nejlepší zkušenosti. Oáza klidu, pohody a perfektního piva.

napsal(a): phrabina [Odpovědět]

Kejna

17:41

to Luboš S.: no kluci chtělo to lepší ideologickou přípravu :-) nebo mrknot na PI co píší různí šikulové :-) . .http://pivni.info/pivni-cesty/398-ppp-2008-narocny-den-s-prazskymi-mini.html
---------------------------------
Zpráva byla upravena 06.11.2010 ve 17:42:11

napsal(a): Kejna [Odpovědět]

Děkan

09:23

Jízdu lze přerušit, ale musíte to nahlásit ve stanici, ve které jste jízdu přerušili, v tomto případě v Berouně. Alespoň tak tomu bývávalo. Ovšem co v případech, že ve stanici není obsluha, to nevím. Jinak k Medvídkům lze chodit i přímo z pasáže, nemusí se procházet přes celou Budvarku a nebo se nadechnout, ignorovat pohledy číšníků a rychle projít přes celou restauraci až dozadu, kde je směrovka a po schodech nahoru. Nahoře jsme nikdy problém s obsluhou neměli, spíše naopak, zejména v případě staršího bodrého číšníka z Moravy, který evidentně přesedlal z vína na pěnivý mok...

napsal(a): Děkan [Odpovědět]

jiri.kana

13:35

to Děkan:Kdepak, žádné nahlašování, to se už hodně let nepraktikuje. Lze přerušit bez formalit, ovšem až po 100 km. Existují ale i speciální tarifní nabídky, u nichž přerušení možné není.
Kdyby jeli do Berouna osobákem a pokračovali rychlíkem, tak by pravděpodobně k žádnému problému nedošlo, pochybuji, že by průvodčí byla tak aktivní, že by kontrolovala otisk kleští na jízdence tak důkladně, aby pak podle čísla vlaku zjistila, že měli přestoupit už do předchozího rychlíku. Ale takhle vidí na otisku na jízdence číslo nějakého předchozího rychlíku a protože má pochopitelně strach z revizora, tak raději volí postup striktně v souladu s předpisem.

napsal(a): jiri.kana [Odpovědět]

Rosťa

13:47

to jiri.kana: Strach z revizora! To je téma! Kam se na tě Gogol! Já ho jednou viděl! V roce 1983 na trati Bratislava-Varna!

napsal(a): Rosťa [Odpovědět]

Energetik

08:07

Souhlas s Rene, nikdy se mi nikde nestalo, ze by byl problem si dat jen pivo (pravda, sem tam na stojaka, kdyz je plno). Bud to musela byt blba nahoda, nebo nevim. U dvou kocek dokonce ochotne natocili i donesenou PET lahev... Co se tyka Novomestskeho, tak i v dobe obeda jsme dostali jen pivko...

Na druhou stranu souhlasím s tím, že U Vejvodů, je výborné pivko a i milá obsluha (když mají zrovna Němci svátek, tak jsou ceny dvojnásobné, ale stalo se mi, že se obsluha omluvila, že to tak prostě je a dokonce doporučila sousední podnik, s dobrou Plzní ten večer za poloviční ceny :-) ).

Jinak co se týká nejmenovaný v Nuslích, tak je to taková rodinná atmosféra, podle mě akorát, možná jste přehlídli nekuřáckou část, to už dohromady dá pěkný počet míst. Jediný problém tam zkrátka je - správně vybrat, ale nepřebrat :D

napsal(a): Energetik [Odpovědět]

rene

06:43

Rene

V pátek 29.10.jsem navštívil Strahov, U valšů, U medvídků,Flekovi,Pivovarský dům,Jihoměstský a u Bansethů.Ve čtyřech lidech žádný problém, příjemná obsluha , pohovoření se sládky a exkurse (ne všude - předem nedojednáno).Prostě pohoda.Jestli to nebude o image.....

napsal(a): rene [Odpovědět]

Chody

07:17

to rene:
Co si tak v tomhle případě představuješ pod pojmem IMAGE?

ICQ: 414292574

napsal(a): Chody [Odpovědět]

20:41

to rene: To je docela zajímavé, že mě ten "image" při prvních řádkách a při pohledu na fotky taky napadnul:-) Každopádně navštívil jsem všechny fungující minipivovary v Praze, bez rezervace jsem byl obsloužen. Asi nejhorší pocit mám z nového minipivovaru U Dvou koček. Tam jsem si objednal polotmavé a bylo mi přinesena bez mrknutí oka světlá 12%. No budiš, ale celkově mně to připadalo, jako v tom smyslu, že je to zde hlavně zaměřeno na IN nečesky mluvící klientelu (viz. např. Novoměstský minipivovar).

21:40

to BCH: Taky by mě zajímalo co si mám představit pod slovem image, když to , že jsme byli odmítnuti bylo poznat hned dle fotek. V Praze holt se poznává zákazník dle image. U nás, zaplať pán bůh, je jedno jak zákazník vypadá.

18:34

to Luboš S.: Ještě napíšu dodatek. Já si nemůžu pomoct, ale i kdyby přišel do minipivovaru v Praze U Dvou koček pro příklad bezdomovec a chtěl to jejich pivo, tak je to pro minipivovar pořád tržba 34,-Kč a pořád lepší než žádný bezdomovec a 0,-Kč tržeb, protože 0,-Kč * 0 bezdomovec = 0,-Kč pro minipivovar. Njn, ale vykládejte to "pánům" číšníkům v Praze. Snad jedna z rad kdy navštěvovat tyto podniky je do 14,00 hod., protože je tam pohoda klídek a mnohdy po IN nečesky zákazníkách ani památky.

18:53

to Luboš S.: A tím pádem musím napsat ještě jeden dodatek a opačný případ a to totiž o minipivovaru U Bulovky. Před poslední návštěvou jsem navšívil tento minipivovar vždycky kolem poledne, takže pohoda klídek, v minipivovaru nebylo narváno, navíc zde je vždy zajímavá pivní nabídka, ochotná obluha a špičkové jídlo. Poslední moje návštěva vyšla na cca 20,30 (kritický čas na návštěvu pro všelijaké podniky v centru). Na Bulovce bylo narváno a obsadil jsem poslední volné místo. Přesto obsluha u mě byla během jedné minuty a pivo jsem měl za chvíli na stole. Co z toho celkově ve výsledku vyplývá - hodnocení na jedničku s hvězdičkou a do tohoto minipiviovaru se budu vždycky rád vracet. A o tom to je - u pana Richtra je na prvním místě zákazník.

19:16

to Luboš S.: P.P.S. omluva-za dnešní překlepy.

Felčar

00:31

To už i U Medvídků takhle blbnou? Já myslel, že na to má patent Novoměstský, kterému se teď snaží konkurovat U dvou koček.

napsal(a): Felčar [Odpovědět]

Dwarf

20:48

nj, v přepravním řádu ČD je cosi o tom, že jízdu smíš přerušit až po 100 km od nástupu... ale taky dost záleží na průvodčím, většina ani nemrkne, ale občas se bohužel najde "totální dodržovač pravidel"

ICQ: 131508397

napsal(a): Dwarf [Odpovědět]

Gorky

08:30

to Dwarf: Taky jsem zůstal s otevřenou pusou, když jsem si koupil lístek z Plzně do Železné Rudy, vystoupil na Špičáku, zalyžoval a večer pokračoval na stejný lístek na ubytování do Rudy a bylo mi oznámeno to o 100 kilometrech a musel zaplatit lístek nový s přirážkou za vydání ve vlaku. Pro upřesnění Plzeň-Špičák = 90km

napsal(a): Gorky [Odpovědět]

Chody

20:04

ad Nejmenovaná
Nedělá tam ta vývěska StaráPromiň ostudu?

ICQ: 414292574

napsal(a): Chody [Odpovědět]

Zlý Časy

20:23

to Chody: To je vývěska pivnice \"U Prince\". Čus Hanz.

napsal(a): Zlý Časy [Odpovědět]

Mauler

09:48

to Zlý Časy: Při první návštěvě Zlých Časů jsem tam s kamarádem skončil :-)
hned jsme na stůl dostali dva Staráče a bylo.Rychle jsme vypili a zaplatili což jeden místní bodrý štamgast nevydržel a zařval -vám naše pivo není dost dobré!!!Musel jsem ho pak chlácholit :-)