Oreon









ico rss feed ico rss valid
Přidej na Seznam

SC

Pivovary Středočeského kraje


verze pro tisk

Berounský medvěd

[e]Berounský medvěd

Hana Mayerová rodinný pivovar Berounský medvěd

Tyršova 135

266 01 Beroun 2


tel.: 311 622 566, 602 388 305

http://www.berounskymedved.com

e-mail: info@berounskymedved.com ; asistentkametal.medved@seznam.cz

Facebook: /Rodinný-pivovar-Berounský-medvěd/


založeno 1998 (v provozu od 1999)

výstav piva 572 hl (2008)

značka: Berounský medvěd


Foto 2019



Hodnocen piva z tohoto pivovaru

Hodnocen: 3.5 hvzdiek/ Hodnoceno: 6x



lnky o pivovaru

  • Ku Berounu

    Až pojedete do Králova Dvora pro cement a budete projíždět Berounem, nezapoměňte říci Beroun, jako jeden závozník z jedné střediskové vesničky. Cement spíše ale koupíte někde v blízkých...
  • Novinky z Berouna

    Současná doba zrovna pivovarům moc nepřeje, to asi vědí nejen milovníci zlatého moku. Některé pivovary činnost pozastavily, některé dokonce i s výrobou piva skončily. Leč...
  • Beroun a Podlesí

    Do Berouna jsem se v posledních letech dostával zejména jako řidič a tudíž jsem si v Šalandě místního minipivovaru k obědu povětšinou dával německé pšeničné nealko - mají v nabídce lahvový...
  • 20° Dobroděj ke dvacetiletému jubileu

    Není u nás mnoho novodobých minipivovarů, které by se mohly chlubit dvacetiletou nepřetržitou existencí, odhaduji, že je jich asi patnáct. A jedním z těch, co...
  • Není medvěd jako Medvěd

    Řekne-li se medvěd, představí si oslovený divokou šelmu. Řekne-li se ovšem Berounský medvěd, to už ta lítá šelma nabývá přívětivější podoby. Nakreslena Honzou Vyčítalem ve své hnědé podobě drží… pokraovn...
  • Rodinný pivovar Berounský medvěd

    Aby byl seriál Zpráv o stavu pivovarnictví někde uložen kompletně, rozhodli jsme se Vám předložit starší díly v novém čase. Jistě se mnoho věcí změnilo, ale gró zůstává. Retro článek poznáte také p… pokraovn...
  • Zlatá pivní neděle

    Poslední neděle před Štedrým dnem neboli Zlatá. Někdo ji vítá, neboť se při ní řádně napakuje, jiný naopak proklíná, protože při ní propadá hysterii, že ještě nemá všechny dárky, napečeno nějak… pokraovn...
  • Beroun, město medvědů

    Berounský pivovar jsem měl v plánu už dlouho. Že ho navštívím v rámci červencového „čundru“ však bylo dílem relativně operativního rozhodnutí a shodou několika okolností. Zde tedy přináším pouprav… pokraovn...
  • Na Medvěda? Do Berouna!

    Berounský medvěd je u nás v práci v pravém smyslu slova již několik let fenoménem. Přesněji řečeno při své první návštěvě tohoto podniku jsem vzal na ochutnání několik PETek a v Plzni toto pivo natolik… pokraovn...
  • Pivně poznávací vandr

    Na pátek 25. května jsem se těšil už měsíc dopředu. Na tento den jsem si (samozřejmě s povolením manželky) naplánoval své první seznámení s Berounským medvědem ve městě, podél kterého jsem dosud jen p… pokraovn...
  • Výprava do Rakovníka a okolních minipivovarů

    Jeden lednový víkend jsem celý prožil doma a byla to opravdu nuda k ukousání. Ještě jeden takový bych asi nepřežil a tak jsem zatoužil opět po nějaké pivní výpravě. Vybrán byl Rakovník. V pátek 19. se m… pokraovn...
  • Rodinný pivovar Berounský medvěd

    Dva dni po Nektarské pouti ve Strakonicích jsem měl služební cestu do Prahy. Váhal jsem, jestli se zastavím pro kvasnicové pivo v Chýni u Prahy, ale po zkušenostech s koupí jen petkového jsem radši pokračoval … pokraovn...


Dn v pivovaru


Vloit koment

Jmno:
E-mail:
www:

Komente

Karel

čtvrtek, 18. červenec 2013
14:20

karel

Tak do týdle restaurace již v životě nevlezu.Hnus.


napsal(a): Karel [Odpovědět]

Michal1980

čtvrtek, 25. duben 2013
15:21

Tak to je síla, snad nezůstane jen u toho zabavování, ale i k tvrdým trestům pro majitele Berounského pivovaru!


napsal(a): Michal1980 (michal.80(a)centrum.cz) [Odpovědět]

Adsense

19. duben 2024
16:00


posted by: Inzerce

Michal1980

čtvrtek, 25. duben 2013
15:23

to Michal1980: správně mělo být v druhé polovině věty "dojde k tvrdým trestům"


napsal(a): Michal1980 (michal.80(a)centrum.cz) [Odpovědět]

Ivan

čtvrtek, 25. duben 2013
15:56

ivan

to Michal1980:
Tak to nepochybně. A majiteli už nepomůžou ani známosti s berounskými opicajty...


napsal(a): Ivan [Odpovědět]

Ivan

čtvrtek, 25. duben 2013
13:35

ivan

Tak v Medvědovi teď maj veselo - policie zabavovala nekolkované kanystry s alkoholem, který majitelé přelévali do originálních lahví a nalévali s tím hosty... Asi poslední hřebíček do zbytků sympatií ke kdysi dobrému pivovaru :-(


napsal(a): Ivan [Odpovědět]

Václav

středa, 27. březen 2013
10:39

Václav

Minulý týden 19.3.2013 jsme chtěli navštívit pivovar kolem půl deváté večer a bylo zavřeno i když mají provozní dobu do 22:00 hod.Nechápu...


napsal(a): Václav [Odpovědět]

Siska

úterý, 2. říjen 2012
19:50

My byli v sobotu a vše ok.


napsal(a): Siska (sis(a)seznam.cz) [Odpovědět]

strevlas

pondělí, 1. říjen 2012
21:33

strevlas

Pane provozní alias Danieli alias Rosto. alias Jiří alias Luboši alias Láďo alias Brede (atd.), naučte se pravopis, takhle je to skryté samovychvalování velmi průhledné.


napsal(a): strevlas [Odpovědět]

Jana

úterý, 2. říjen 2012
20:25

Jana

to strevlas:
Nevím, jak jsi přišel na to, že je to jedna osoba (osobně místního provozního znám a dost bych se divila, že by takto postupoval). Jinak k tomuto víkendu -byli tam moji známí (nevím, jestli v so nebo ne), kteří se tam stavují častěji s dětmi (nejdřív medvědi pro děti, pak Medvědi pro rodiče). V poslední době hodně kritizovali zdejší obsluhu a tentokrát byli navýsost spokojeni. Takže, proč ne pochvala.


napsal(a): Jana [Odpovědět]

strevlas

úterý, 2. říjen 2012
20:29

strevlas

to Jana: Stejný styl, stejné chyby, jako v příspěvku, kde se provozní představuje. Osobně ale proti Medvědovi nic nemám, pivo mi vždy celkem chutnalo.


napsal(a): strevlas [Odpovědět]

Daniel

neděle, 30. září 2012
18:28

Daniel

Pivovar a restaurace navštívena včera.K velkému štěstí měl o víkendu službu na provozovně provozní restaurace.Prý jim onemocněla servírka.SSSSUUUUUPPEERRRR človíček s kterým byla sranda jak jinde.Pivo ochutnáno medový speciál,k jídlu medvědí tlapka bezkonkurenční.Vřele doporučujeme,provozního pozdravujeme a chceme ho k Nám do putiky super týpek kterej je pro každou srandu,pivo točí exelentně rychle a vše s úsměvem.Chválíme.Vyhoďte všici mladé holčiny na barech a vemte takovéto lidi :-)


napsal(a): Daniel [Odpovědět]

Rosta.

pondělí, 1. říjen 2012
15:26

to Daniel: Restaurace také navštívena o víkendu 29-30.9.2012.Pivo na čepu hostující pšeniční Václav 13° luxusní, jídlo na doporučení p.provozního Buřty na černém pivu pohádka.Obsluhující personál pod taktovkou muže v černém asi tedy p.provozního geniální kombinace dlouho jsme se tak v putice nepobavili :) .Souhlasím s Danielem .Propustit mladé nezkušené servírky a číšníky,kteří tomu nerozumí.


napsal(a): Rosta. [Odpovědět]

Rosťa

pondělí, 1. říjen 2012
20:03

Rosťa

to Rosta: To jsem nepsal já, admine!!!


napsal(a): Rosťa [Odpovědět]

Chody

pondělí, 1. říjen 2012
20:04

Chody

to Rosťa: Myslel jsem si to, ale nechal "vyhnít". Opraveno!


ICQ: 414292574

napsal(a): Chody [Odpovědět]

Roman Holoubek

pondělí, 1. říjen 2012
22:01

Roman Holoubek

to Chody: Rostík by přece při vstupu do minipivovaru nepil pivo z jiného podniku. To mě bylo divné hned od začátku.

Ale jinak to zavání zvláštním samovychvalovacím dojmem na pana provozního. Buď je opravdu tak skvělý, že hned každý po střetnutím s ním jej musí na PI pochválit, nebo nevím ...


Luděk

úterý, 5. červen 2012
11:39

Luděk

Berounský pivovar a restaurace je naší srdeční záležitostí.Dříve to nebylo až tak perfektní,ale nutno říci,že poslední cca rok je vše na výborné úrovni.Kuchyně skvělá česká a na pivečko nefiltrované kvasnicové chodíme rádi.Personál super i s provozákem.Jen nám hodně vadí výjevy a občasné řvaní pana majitele.To je zcela nevhodné chování.Jinak chválíme.


napsal(a): Luděk [Odpovědět]

Olga Jedličková

sobota, 12. květen 2012
17:25

Včera jsme se zde čirou náhodou zastavili s manželem na oběd. Personál velice milý, jídlo fantastické a medové pivo, to bylo též výborné. Porce velké, ceny velice zajímavé. Víme, že při další cestě do Krkonoš se zde určitě zastavíme.


napsal(a): Olga Jedličková (milan.pupik(a)seznam.cz) [Odpovědět]

Roman Holoubek

sobota, 12. květen 2012
17:49

Roman Holoubek

to Olga Jedličková: Jeden den negativní zpráva a ten samý den hned pozitivní. A to od někoho kdo zde nepřispívá a Olga Jedličková pod mailem milan.pupik. To je zajímavé ...


Kozel 14

sobota, 12. květen 2012
21:03

to Roman Holoubek:Taky mě hned napadlo,že jde o nějakého misionáře,leč poslední věta mě mírně zviklala.Buď šlo o hodně nezdařilou kamufláž,anebo
o záměnu dvou Berouna s Vrchlabím...


napsal(a): Kozel 14 [Odpovědět]

píra

sobota, 12. květen 2012
21:15

píra

to Kozel 14: Ale že by někdo mohl chválit Vrchlabského medvěda, to si nedovedu představit... (možná tak člen polského hromadného zájezdu)


napsal(a): píra [Odpovědět]

hroch

neděle, 13. květen 2012
13:43

hroch

to píra: Proč by někdo nemohl chválit Vrchlabí. Jelikož tam pivo vaří stejný lidi jako na Bulovce a v Jihoměšťanovi tak v pivu není již delší dobu problém, maximálně může vadit cena, hlavně u jídla.


napsal(a): hroch [Odpovědět]

píra

neděle, 13. květen 2012
14:28

píra

to hroch: Aha, možná proto je pivo podáváno tak teplé, jako na Jižním Městě. O ceny mi vůbec nejde, ale o kvalitu jídla, a především služeb. Takové opovržení nad českými zákazníky jsem viděl naposledy v 90. letech. To, že obtěžujeme, nám bylo navíc zdůrazněno tím, že ač byli na place tři číšníci a lokál byl poloprázdný, nikdo se po celou dobu neobtěžoval odnést nádobí po předchozím osazenstvu stolu. No hnus. Zkusim to zase za deset let a při návštěvě Vrchlabí a blízkého okolí budu vyhledávat Krakonoše.


napsal(a): píra [Odpovědět]

Sekal

neděle, 13. květen 2012
23:04

Sekal

to píra: Navštívil jsem Vrchlabí docela hodněkrát. Nikdy jsem tam neměl problém ani se světlým pivem, ani s jídlem (průměr), ani s obsluhou. Jediný problém mám s jejich ochucenými a tmavými pivy. Medové nevidělo med, třešňové třešně, jsou to samé příchutě a humusy, pít se to nedá.


napsal(a): Sekal [Odpovědět]

Vašek

sobota, 12. květen 2012
21:03

Vašek

to Olga Jedličková: Jo,jasně,zastav se Mílo zase někdy


napsal(a): Vašek [Odpovědět]

Tomáš Kroupa

pondělí, 14. květen 2012
10:48

Tomáš Kroupa

to Sekal: Mohlo být jinak, Richter jim nabízel, že tam nebude dávat příchutě a dodají poctivý medový a třešňový speciál, ale poptávka (předpokládám převážně zahraničních turistů) je prý po tomto ochucení...
---------------------------------
Zpráva byla upravena 14.05.2012 ve 14:33:19


sigi

sobota, 12. květen 2012
11:57

Horší podnik jsem v životě neviděl. Číšník ani neví, co mají v nabídce za pivo.


napsal(a): sigi [Odpovědět]

Pazzy

neděle, 29. duben 2012
12:07

My tam byli 18. dubna. Obsluha celkem v pohodě (milejší slečna říkala, že je tam na brigádě a moc to nezná).
Jídlo výborné, porce veliké. Pivo taky moc pitelné. Mají tam i tu Podkováň, ale místní bylo lepší. A ceny pro pražáka neuvěřitelné :-) Udělalo mi to velkou radost....


napsal(a): Pazzy [Odpovědět]

malarkey

sobota, 28. duben 2012
22:11

malarkey

Tak za sebe dnes hodnotím kvalitu jídla a piva na snad maximální počet. Jen jsme přišli ve chvíli, kdy pan vedoucí zrovna řešil nějaký problém s trubkami a tak jsme na pivo museli asi 20 minut počkat. Nicméně následně bylo pivo výborné, hospoda plná a vše šlapalo tak, jak v dobré restauraci má. Jen mě mrzí, že zahrádka je na místě, které vypadá jako nějaká post-komunistická továrna, kde dělníci tvoří do chvíle, než jim střecha spadne na hlavu. Ale tak místo si člověk nevybírá. Hospoda i tak byla plná a tak to vypadá, že určitou sortu lidí si našla. Cyklisti po chvíli čekání nelenili a nakoupili PETlahve 11ky, když nešlo načepovat. Taky mám jednu doma, akorát ji jdu koštnout a doufámž,e bude dobré


ICQ: 315040095

napsal(a): malarkey [Odpovědět]

Energetik

neděle, 11. březen 2012
20:25

Energetik

Po delší době zase odzkoušeno. Po minulých neblahých zkušenostech, kdy už jsem tam taky nechtěl, tak tentokrát jídlo vynikající (kachna, děti řízky) a pivo také lahodné. Nejen vlastní, ale i Podkováň. Vše v pořádku ;)


napsal(a): Energetik [Odpovědět]

Jiří

neděle, 11. březen 2012
17:40

JIRI

Včera jsme navštívily pivovar prvně v životě na oslavě 70.narozenin Honzíka Vyčítala.Nutno dodat,že podnik a personál fungoval absolutně profesionálně pod taktovkou tajemného muže v obleku (asi provozní).Tento človíček nenechal nikoho z personálu vydechnout ani na minutku.(pozorovaly jsme z baru :). Pivo neskutečně výborné 11° medový speciál,vepřové hody mňamka.Určitě se v budoucnu vrátíme a nevylučujeme i rodinnou oslavu v tomto podniku,pod vedením tedy tajemného muže.
Jen pro info nemá tady někdo kontakt na toho človíčka.???


napsal(a): Jiří [Odpovědět]

Láďa

pondělí, 12. březen 2012
10:07

Lada

to Jiří: Zdravím,taky jsem se zúčastnil v sobotu akce narozeniny Jana Vyčítala.Ten tajemný človíček v černém obleku,který vše super organizoval je prý provozní.Číslo nemam,ale asi na jejich stránkách je nějakej odkaz vpravo v akcích.Jinak toho pána bych si docela přál do svýho podniku.Co se týče jídla a pití na akci tak nemám výhrady.


napsal(a): Láďa [Odpovědět]

Vašek

úterý, 13. březen 2012
10:24

Vašek

to Láďa: Tak třeba do budoucna by mohli začít fungovat normálně i bez toho,že nad nimi stále bude stát nějaký záhadný pán nebo pan provozní.Hlavně pokud to dělá tak okatě,že si toho hosté všimnou,napadne je otázka,zda je personál svéprávný...zatím asi spíš budu vyhledávat hospody,které ještě fungují přirozenou cestou,bez zvýšeného dozoru.


napsal(a): Vašek [Odpovědět]

emu

úterý, 13. březen 2012
18:34

emu

to Jiří: Třeba se tak trochu projevilo i to, co jsme sem o Berounu psali :) Dole je ostatně komentář jistého Bohumila, který se označuje a provozního, takže možná to tu kompetentní osoby čtou a chytily se za nos... ona ta veřejná kritika má ledascos do sebe


ICQ: 449477888

napsal(a): emu [Odpovědět]

Malakin

středa, 14. březen 2012
08:02

Malakin

to emu: Třeba, nebo se taky zrovna povedl slad a díky tomu je i pivo lepší. :)


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

Luboš

středa, 18. leden 2012
12:06

Lubos

SUPER SUPER PROSTE SUPER.Právě sedim u medvěda wifi funguje dlabu Kančí žebra na divoko s bramborovým knedlíčkem,zapíjím 11°medvědem a nemá to chybu.Jen a Jen DOPORUČUJI*******


napsal(a): Luboš [Odpovědět]

Dan

středa, 18. leden 2012
22:10

Dan

to Luboš:
"wifi funguje".... to je hodnocení hospody a piva?
Bože, kam ten svět spěje... :-?


napsal(a): Dan [Odpovědět]

Dana

sobota, 21. leden 2012
21:22

I wifi a jiné služby dělají hospodu hospodou ty pane chytrej.


napsal(a): Dana (stajnerova(a)seznam.cz) [Odpovědět]

Dan

sobota, 21. leden 2012
22:00

Dan

to Dana:
Jo, možná pro nějaké náctileté, aby mohli být neustále na ksichtoknize...
V mnoha hospodách už pochopili, že tato služba jim snižuje tržby.
Ale co, když někdo chodí do hospody na wifinu a né na pivo, dobře mu tak...
A konkrétně U Berounského medvěda by se spíš měli snažit, aby se jejich pivo dalo pít a na jídlo se nečekalo půl hodiny, než aby tam byl zadarmo internet...
---------------------------------
Zpráva byla upravena 21.01.2012 ve 22:02:21


napsal(a): Dan [Odpovědět]

Hříbek

úterý, 13. prosinec 2011
09:11

Hříbek

Tak mezi vánočními svátky se do Berouna opět podívám, tak určitě zajdu na pivko i na jídlo (s jídlem jsem byl vždy spokojen) tak sem zvědav v jaké kondici pivo bude :)


napsal(a): Hříbek [Odpovědět]

Jaroslav

úterý, 13. prosinec 2011
07:21

Jaroslav

Pivovar navštíven 2.12.2011.Pochod pražské stovky.Maximální spokojenost.Pivo dobré.Ochutnána 11°.


napsal(a): Jaroslav [Odpovědět]

ekin

pondělí, 12. prosinec 2011
18:42

Už i Beroun má misionáře. :D


napsal(a): ekin [Odpovědět]

Dan

pondělí, 12. prosinec 2011
22:46

Dan

to ekin:
No nevím, jestli jim to pomůže. Lepší by bylo vařit zase dobré pivo.
To co produkují v poslední době už je za hranicí pitelnosti...
Možná i zdraví ohrožující.


napsal(a): Dan [Odpovědět]

Dana

pondělí, 12. prosinec 2011
18:03

Souhlasím s Bredem.My chodíme s přítelem skoro pravidelně do této restaurace.Pivíčko jak křen a provozní dobrej bourák,který svojí práci dost dobře rozumí.Vidíme ho tam skoro pořád a s personálem si servítky nebere.pokud je problém hned ho řeší a ještě se zákazníkům omluvý a dá třeba i dárek.My jen chválíme.


napsal(a): Dana (stajnerova(a)seznam.cz) [Odpovědět]

Bred

pondělí, 12. prosinec 2011
11:43

Chodím pravidelně na obědy každý den do tohoto pivovaru a byl jsem vždy maximálně spokojen.Obsluha super a když se stane,že nestíhá přilítne provazák a spucuje to na jednu hromadu a ještě jim pomůže za barem i na place což se málokde vidí.Pivo super každý den.tak nevím co a kde pijete??


napsal(a): Bred (tomasvokoun(a)seznam.cz) [Odpovědět]

Lukas

pátek, 9. prosinec 2011
14:23

Lukas

5.12 jsem se zastavil po cestě z Prahy pro Berounského medvěda(11 ležák) a na druhý den jsem ho degustoval při fotbale(Plzeň-AC Milán) a chutnal velmi dobře.Tak asi každý pijeme jiné pivo.


napsal(a): Lukas [Odpovědět]

emu

čtvrtek, 8. prosinec 2011
17:02

emu

návštěva 7.12. - na čepu kromě medvěda i další tři piva - podkováň, žatec a čertovský speciál. Ještě že tak; berounská 11 ka byla naprosto příšerná. Smrdělo to, nechutnalo. Bohužel, ani s jídlem nebyli všichni z naší skupinky spokojeni, kolega prohlásil, že roštěná je na hranici reklamovatelnosti. Ceny v pivovaru jsou vskutku skvělé, jenže radši bych dobré pivo a jídlo za vyšší cenu, než smradlavou 11 ku za dvacet apod. příště asi zvolíme jinou lokaci...


ICQ: 449477888

napsal(a): emu [Odpovědět]

Bohumil

pátek, 9. prosinec 2011
11:56

to emu:
Dobrý den,
jsem provozní restaurace,a velice mne zajímá Váš názor a informace,které zde uvádíte.Pokud by to bylo možné rád bych se s Vámi setkal a tyto velmi závažné provinění z naší strany probral osobně nebo prostřednictvím e-mailu.


napsal(a): Bohumil (provoznimedved(a)seznam.cz) [Odpovědět]

emu

pátek, 9. prosinec 2011
23:18

emu

to Bohumil: to Bohumil: nevím co probírat, mám pocit, že podobných názorů tady máte plno. pivo prostě až příliš často nechutná. S tím jídlem to tak vážný nebylo, bylo nás 6, každý si dal něco jiného, někomu chutnalo, někomu ne... ale jídlo nebyla ostuda, to spíš to pivo. na druhou stranu ale jsme se dokázali přizpůsobit, přešli jsem na čertovský speciál, který byl dobrý. jen škoda, v restauračním minipivovaru si člověk nmusí dát něco jiného než jejich pivo. A ta paní, taková postarší, co tam ve středu večer obsluhovala, by si taky možná mohla dát pozor na ústa. Spousta nevhodných komentářů např. k objednávce apod., vynadala nám, když jsme si dovolili po půl hodině podruhé říct o lístek (mám jenom dvě ruce) a tak dál. ale teda ostatní obsluha, ti mladší, byli v pohodě. jinak veřejně to píšu proto, abys měli důvod s tím něco dělat, protože při pročtení komentářů zpětně vidíte, že nespokojensot není jen mou záležitostí.


ICQ: 449477888

napsal(a): emu [Odpovědět]

štefan

čtvrtek, 6. říjen 2011
14:23

Stefan

to Rosťa: já naposledy ochutnal někdy na jaře Grizzlyho a byl vynikající, a k tomu 11 světlou, která se dala označit za zcela nepitelnou, takže to opravdu vypadá, že kvalita piva z Berouna je jako den a noc.


napsal(a): štefan [Odpovědět]

Hříbek

čtvrtek, 6. říjen 2011
09:31

Hříbek

Navštívil sem pivovar letos celkem 5krát z toho 3krát dobrý a 2krát ůplně na h....!!! když mi při té jedné návštěvě a mé objednávce světlé jedenácky donesla obsluha dle barvy tmavé pivo se slovy to je světlá jedenácka ale je teď tmavá, nebo tak nějak podobně to říkala, tak jsem jenom zíral a hlavně to pivo bylo zralý tak na vylití do dřezu :ble: , no a po měsíci sem tam byl znovu a jídlo i pivo super,takže bohužel musí mít člověk prostě kliku a přijít ve správný čas, ještě že nedaleko v Točníku je hospůdka U Krále Václava a tam zatím vždy při mé návštěvě měli jídlo i pivo (Herolda) vynikající a v super stylovém prostředí :)


napsal(a): Hříbek [Odpovědět]

Tomáš Kroupa

středa, 5. říjen 2011
17:03

Tomáš Kroupa

Tak to já měl doposud na personál a pivo vždy štěstí, kupříkladu poslední návštěva v červenci - pivo skvělé, dva týdny na to Cyklo osmička u Vodoucha naprostý luxus, obzvláště na osmičku. Rok před tím nás tam bylo pár kamarádů a kamarádek a pivo chutnalo všem, i přes to, jak čtu níže, co člověk, to názor. Asi jsme byli všichni naladěni na stejné chuťové vlně. Dokonce jsem tam nasměroval rodiče, ti si jídlo a pivo nemohli vynachválit. Dokonce mi koupili suvenýr - super ucháč, ve kterém je radost pozorovat kvasnice. Takže za zúčastněné můžu říci - jen tak dál. Rád to tam pojedu brzo opět prověřit.


Zdeňka

středa, 5. říjen 2011
14:35

Pivovar navštíven ve středu 28.9. Nádherná ukázka toho, jak personál dokáže zničit hospodu. Po půl hodině čekání na obsluhu, včetně dvojnásobného připomínání se (načež nám bylo odpovězeno, že musíme počkat), se balíme a vyrážíme směr Praha. Inu založili si hospodu, ale chodili jim tam lidé. Hlavně, když se spolumajitel pivovaru umí dostatečně vychválit v časopisu Pivo, Bier & Ale :)
Včera ochutnána čtrnáctka v Merendě... děs, bída a špína. Sládek si v pivu zřejmě myje nohy :'(


napsal(a): Zdeňka [Odpovědět]

Dan

středa, 5. říjen 2011
16:09

Dan

to Zdeňka:
Souhlas, Berounský medvěd je ukázka úpadku malého pivovaru.
Kdysi slušné pivo se už dost dlouho nedá v podstatě pít a hospoda už za návštěvu nestojí. Hrozná obsluha, zhoršilo se jídlo i porce...


napsal(a): Dan [Odpovědět]

tomas

středa, 5. říjen 2011
16:15

tomáš

to Dan: No já tam byl za poslední půlrok asi 3x a pivo bylo pokaždý kupodivu dobrý narozdíl od období před cca rokem a půl, kdy jsem si tam vždycky říkal, že nikdy víc...Sládek je v pohodě chlapík, původem ze Staropramenu.


napsal(a): tomas [Odpovědět]

Dan

středa, 5. říjen 2011
17:16

Dan

to tomas:
Tak nevím, že bych měl vždycky smůlu? Dřív jsem tam jezdil velice často a teď už nemám odvahu. Letošní asi čtyři zastávky mne dokonale odradily.
Taková Chýně, nebo Unětice, to je dle mého, hodně jinde.
Ale uznávám, že co člověk, to chuť.
Když někomu v Berouně chutná, proč ne. Já to zkusím zase za nějaký čas...


napsal(a): Dan [Odpovědět]

Lubos

čtvrtek, 6. říjen 2011
17:53

Lubos

to Dan: Taky si myslím, že moc o zákazníky nestojí. Protože jsem zdaleka, tak jsem se pokoušel telefonicky si domluvit v létě exkurzi.Asi dva nebo tři telefonáty nikdo nebral, tak jsem zkusil mail. Výsledek: nikdo neodpověděl. Ani nemusím dodávat, že jsem tam nejel.


napsal(a): Lubos [Odpovědět]

hroch

středa, 5. říjen 2011
21:31

hroch

to Zdeňka: Já přidám svoji letošní zkušenost z června. Služebně jsem byl v Berouně jeden a půl týdne v období rekonstrukce části pivovaru. Chodil jsem tam každý večer co jsem byl v Berouně a musím potvrdit v personálu opravdu velké rozdíly. Zvláště dvě postraší krasavice v jedné směně by mě opravdu při mé první návštěvě nadobro odradily. Měl jsem štěstí že při první návštěvě byl personál v pohodě a pivo taky a tak jsem později něco vydržel.
Jeden večer byla pořádná bouřka a vypadla elektrika v celém Berouně na jeden a půl hodiny a s pípy pivo neteklo, prý nešlo chlazení, a bylo nám dovoleno vypít si pivo z PET lahve z vrátnice.
K tomu složení na etiketách, podle chuti předpokládám použití melty, akorát u Gryzliho, ale mají z nějakého důvodu složení na všech etiketách stejné, což průzkumníky etiket dost odradí.


napsal(a): hroch [Odpovědět]

jiri.kana

středa, 5. říjen 2011
21:58

jiri.kana

to hroch:Ten překlep je docela roztomilej. Aneb postarší krasavice může i postrašit :)
Jinak s obsluhou jsem to tam měl zatím vždycky bez problémů a pivo je holt svéráz. Medvěd je šelma a ta umí občas i smrdět...
Poslední zkušenost mám z letošního července, kdy během dvou návštěv v jednom týdnu byla jedenáctka pokaždé úplně jiná co se týče parametrů barva, chuť a vůně. V obou případech pitelná, ale prostě to nevypadalo jako jedno a to samé pivo.


napsal(a): jiri.kana [Odpovědět]

hroch

čtvrtek, 6. říjen 2011
21:49

hroch

to jiri.kana: Tak takové překlepy se mě stávají, když mám snahu zapojit do psaní více jak dva prsty (a nepřečtu si to po sobě). Prostě jsem na tom shodně jako páni lékaři.


napsal(a): hroch [Odpovědět]

Zdeňka

čtvrtek, 6. říjen 2011
13:00

Tož pro doplnění... Včera jsme ochutnali i Medvěda Grizzlyho a musím říct, že to bylo nejhnusnější pivo, které jsem zatím kdy ochutnala :( Pokud si sládek ve čtrnáctce umyl nohy, tak do Grizzlyho se rovnou vyblil. Dala jsem doušek a měla jsem co dělat, abych udržela obsah žaludku. Ochutnávali jsme ho 3 a všichni se na tomto hodnocení shodli, navíc nezávisle na nás ho takto ohodnotila při placení i číšnice. Přitom obecně je toto pivo na internetu hodnoceno kladně. Nechápu to... Možná pivovar uspořádal nějakou akci: "Znechuť si svého Pražáka." a várku piv určených pro restaurace Aliance P.I.V. nám pěkně "okořenil" :D


napsal(a): Zdeňka [Odpovědět]

Jakubisko

čtvrtek, 6. říjen 2011
13:15

to Zdeňka:

Tak tohle se mi opravdu nezdá. Nemíním dělat advokáta Medvědovi, ale že by někdo z Aliance prodával špatné či zkažené pivo mi přijde poněkud k neuvěření. Mám dojem že Grizzlyho teď mají ve Zlejch a tam by podle mých zkušeností žádný patok hostům nenabídli...


napsal(a): Jakubisko [Odpovědět]

Rosťa

čtvrtek, 6. říjen 2011
13:37

Rosťa

to Jakubisko: Já měl 11 nefiltrovanou Medvěda toto pondělí v Obžerství a byl jsem velmi spokojen.


napsal(a): Rosťa [Odpovědět]

Jakubisko

čtvrtek, 6. říjen 2011
14:12

to Rosťa:

Já světlou 11ku nedávno v Tramwayi a taky bez závad...


napsal(a): Jakubisko [Odpovědět]

Dwarf

čtvrtek, 6. říjen 2011
18:17

Dwarf

to Jakubisko: a já zkoušel Grizzlyho včera v ZČ a musel jsem ho vrátit, fakt hnusná chuť... :-(


ICQ: 131508397

napsal(a): Dwarf [Odpovědět]

josef kalkán

středa, 21. září 2011
16:30

Pivovar v Berouně navštíven v neděli 18. a v pondělí 19. IX. 2011. Prostředí jistě ne pro každého ale kolem a kolem, je tam hezky. Pivo dobré, osobně mi chutnala 11% a 14% polotmavá. 13% tmavá nebyla špatná, osobně preferuju víc extraktu v černým. Obsluha oba dny velmi příjemná. malinko mi vadilo, že tam v neděli jakýsi pán v kostkované flanelové košili a zelené vestě pulzoval "ven na ulici - dovnitř" a chodil i do kuchyně. Pokud je šéfem či snad majitelem nebylo by od věci dodržovat jostou štábní kulturu. Ale jinak Berounský pivovar fajn.


napsal(a): josef kalkán [Odpovědět]

Masakr

pátek, 5. srpen 2011
11:06

Měl jsem možnost ochutnat 11 ležák a opravdu to vícekrát neudělám,pivo bylo hodně podobné tomu z MMX,v lednici mám ještě 14 a 18 a nemám odvahu to otevřít.Ono už složení melta a kuler u světlého piva asi něco naznačuje a teď jsem koukal tyhle pochutiny maj všechna piva co tu od medvěda mám.Jedinej kdo si na tom pochutná je výlevka ve dřezu,bohužel:-(


napsal(a): Masakr (rambleon(a)centrum.cz) [Odpovědět]

Malakin

pátek, 5. srpen 2011
08:24

Malakin

Dle rozhovoru s panem Mayerem v aktuálním čísle PBA má mít berounský minipivovar od srpna současně na čepu 11 druhů piv - 5 vlastních a 6 z malých či některých středních pivovárků. Teď ještě zajistit dostatek hostů, aby to nedopadlo jako v každé druhé hospodě, kde se snaží oslovit neúměrným počtem kohoutů, a pak taky udělat něco s těmi výkyvy na kvalitě a nejen místní pivní fajnšmekr může být spokojen.


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

Dan

pátek, 5. srpen 2011
09:25

Dan

to Malakin:
Tak nevím, ale v Berouně se snaží zákazníky spíš odradit. Stavuji se tam poměrně pravidelně. Asi před měsícem jsem zaznamenal zlepšení piva a byl jsem rád, že to po rekonstrukci už vyladili.
Ovšem to co jsem si přivezl v PETkách před dvěma dny, překonalo všechno co jsem dosud v pivním světě zažil! Takovou hrůzu jsem si opravdu nekoupil nikdy nikde. Pivo neskutečně páchne a extrémně pění. Chuťově to nedovedu ani popsat. Nevím zda je to nějaká sedlina někde z tanku, nebo se to někde "vyslunilo", nebo nějaká další varianta zdejší receptury...
Jedná se konkrétně o světlou 11 a tmavou 13.


napsal(a): Dan [Odpovědět]

Dan

úterý, 22. červen 2010
09:50

Dan

to Henri, Energetik, hroch:
Výkyvy v kvalitě byly vždycky, ale teď to byl výkyv dost značný.
Mně to nepřijde jen jako zoxidování. To pivo má i divnou vůni.
Uvidíme, dám tomu čas. Za pár dnů pojedu kolem, tak zkusím zase nějaký vzorek.
V minulosti jsem v Berouně zažil, že i z jednoho nákupu, byly mezi jednotlivými PET kami rozdíly. Myslím že hroch má v tomhle pravdu. Pivo se tam stáčí poměrně amatérsky a kontakt se vzduchem je více méně běžný. Možná nejsou lahve ihned uzavírány.
Ale zase se domnívám, že u nich nehrozí, že by tam naplněné láhve ležely týden.


napsal(a): Dan [Odpovědět]

Energetik

úterý, 22. červen 2010
09:37

Energetik

hroch: Přesně tak, problém budou déle natočené PETky, proto je radši beru v restauraci ze sklepa, kde mívají vždy čerstvé.


napsal(a): Energetik [Odpovědět]

Energetik

úterý, 22. červen 2010
09:35

Energetik

hroch: Kozel už odpověděl za mě, dříve to i střídali a mám dojem, že Zlatý kůň měl jinou recepturu, než původní Berounský medvěd ležák. Osobně musím říct, že původní Berounský medvěd byl o dost lepší než Zlatý kůň, ale po delší době musím říct, že minimálně ta poslední várka byla povedená. Naopak bohatá pěná, hodně příjemná vůně, osvěžující, trochu říznější. Fakt jsem si pochutnal.

Dan: Nemůžu porovnat, tyto PETky jsem si nekoupil, ale dříve jsem s nimi neměl problém. Možná špatná várka, nebo již starší PET lahve.
---------------------------------
Zpráva byla upravena 22.06.2010 ve 09:37:40


napsal(a): Energetik [Odpovědět]

hroch

úterý, 22. červen 2010
09:30

hroch

to Henri:
rozdíl ve vašich hodnoceních může být daný oxidací piva. Někdo měl štěstí a dostal nejspíš PET relativně čerstvé brzo po stočení, někdo třeba po týdnu ležení v lednici. jelikož je do PET stáčeno pivo bez protitlaku, pomocnou silou tak se dostane do styku se vzduchem a podle toho jak moc vypěnilo a jak dlouho to trvá do konzumace, tak pak moc oxiduje. Znám to i z domácího piva. Když stočím hotové pivo do petekna cesty tak pár dnů je bez pachutí, po týdnu již je hodně patrná oxidační pachuť, nasládlost zvětralost. Nemusí to bý podmínkou. Někdy když se podaří bez rozpěnmění naplnit petku až po okraj tak pivo bez oxidační pachuti vydrží i celé měsíce. za poslední čtyři návštěvy v průběhu půl roku jsem u petek zaznamenal hlavně problém oxidační pachutě, jinak průměrné pivo, točené na šalandě tak v pet lahvích.


napsal(a): hroch [Odpovědět]

Henri

úterý, 22. červen 2010
08:39

Henri

to Energetik, Dan, Hroch:
11°Zlatého koně jsme si koupili v sobotu do vlaku na cestu do Dýšiny a žádná nepitelná hrůza to nebyla.


napsal(a): Henri [Odpovědět]

Dan

úterý, 22. červen 2010
08:26

Dan

to Energetik:
Co je Zlatý kůň? Nějaká Novinka?
Já měl Klepáčka - polotm. 14 a Berounského mědvěda - tmavý ležák 13.
Oboje je otřesné. Hraje to všemi pachutěmi, ani to nevoní po pivu, rychle mizející pěna...
A to se nový pan sládek před časem ve Zlých časech dušoval, jak to v Berouně všechno mění k lepšímu...


napsal(a): Dan [Odpovědět]

Kozel 14

úterý, 22. červen 2010
08:20

Hroch: Dovolím si odpovědět za Energetika: Zlatý kůň je stále stejná světlá 11,akorát se vrátili k jednomu z historických názvů Berounského piva...


napsal(a): Kozel 14 [Odpovědět]

hroch

úterý, 22. červen 2010
08:10

hroch

to Energetik:
co je to za stupňovitost? Podle mě měli vše označeno jako medvěd případně grizly.


napsal(a): hroch [Odpovědět]

Lubos

úterý, 22. červen 2010
08:10

Lubos

to Dan: Bohužel musím souhlasit,že kvalita není. Po negativní zkušenosti z jedné hospody, kde obměňují piva, jsem si koupil Medvěda (11) v plastové láhvi. Zklamání jak chuťově tak i "vizuálně"- prakticky bez pěny, jak zvětralé pivo.


napsal(a): Lubos [Odpovědět]

Energetik

úterý, 22. červen 2010
08:05

Energetik

to Dan: Já tam byl taky v neděli, PETku jsem si vzal Zlatýho koně a spokojenost naopak velká.


napsal(a): Energetik [Odpovědět]

Dan

úterý, 22. červen 2010
01:02

Dan

Tak jsem se v neděli stavil po delší době v Berouně. Zakoupil jsem nějaké vzorky na vrátnici.
Musím říct, že se pivo rapidně zhoršilo, v podstatě se nedá pít. Otestoval jsem tmavou třináctku a polotmavou čtrnáctku.
Chuť, respektive pachuť nepopsatelná. Kyselé, zatuchlé, plesnivé, mýdlové...
Těžko říct. Prostě hrůza!
Škoda medvěda... ::cry


napsal(a): Dan [Odpovědět]

hroch

pondělí, 14. červen 2010
12:01

hroch

On tam nějak v zimě končil sládek, tak je otázka jak je to tam nyní. Jelikož nemají chlazení mladiny, bude to asi složitější pro nováčka na uhlídání kontaminace. Jinak když jsem si zkoušel najít jméno sládka, tak jsem se dozvěděl že to rozjížděl Jaroslav Trč, k roku 2006 se váže článek s jménem Petr Černý, k roku 2007 fotka světupiva s pány Jandíkem a Palečkem, rok 2008 Vojtěch Slavětínský a nakonec jsem jednal s mladým mužem snad jménem Smutek. Já osobně jsem měl Medvěda před třemi týdny a nebylo to zase taková tragédie. Točené i lahvové. Sud jsem měl naposledy v listopadu a to bylo pivo docela slušný.


napsal(a): hroch [Odpovědět]

Dan

pondělí, 14. červen 2010
11:54

Dan

to Rosťa:
To co tady čtu mne lehce znérvózňuje. V Berouně mají nového sládka.
Teď jsem tam nebyl víc jak měsíc, tak doufám že nedošlo ke zhoršení...


napsal(a): Dan [Odpovědět]

Miloš

pondělí, 14. červen 2010
11:17

Miloš

to Rosťa: Mohu jen potvrdit jako svědek. I když já jsem byl vcelku rád, že to pivo bylo takové, jaké bylo. Tj. nechutné. Jako nuceně abstinující (řidič) jsem si dokonce připadal zvýhodněn, protože jsem byl ušetřen zklamání. Limonáda byla standartní.
Nevylučuji, že na vině by mohla být spíše obsluha, než samo pivo.


napsal(a): Miloš [Odpovědět]

Rosťa

pondělí, 14. červen 2010
10:05

Rosťa

to Kozel 14: cca v 11:30, pivko nakyslé, zatuchlé či co...


napsal(a): Rosťa [Odpovědět]

Kozel 14

pondělí, 14. červen 2010
09:08

Rostíku v kolik jsi tam byl? Já okolo 14,00 a pivečko mně ani ostatním spolukonzumentům nepřipadalo nějak extra nepovedené (nepitelné).Z mnoha návštěv Berouna bych to řadil k průměru...


napsal(a): Kozel 14 [Odpovědět]

PetrV

neděle, 13. červen 2010
17:24

PetrV

to Rosťa: Zajímavé výkyvy. Také jsem zažil jednou úplně hnusné pivo v Berouně. A potom 22.5. a stejně i týden později úplně výborné. Tak nevím, co tam s tím provádí.


napsal(a): PetrV [Odpovědět]

Rosťa

neděle, 13. červen 2010
13:42

Rosťa

Svetleho medvěda jsem nedokázal dnes dopit a to se mi stává zridka. A jakou ja mel žízeň. Pritom bývával tak dobrý...


napsal(a): Rosťa [Odpovědět]

Dan

sobota, 3. duben 2010
22:21

Dan

to jana:
Díky za info, jsem rád, že je v Berouně vše "při starém".
Co se týká zmíněného mailu, tak si z toho příliš hlavu nelámu, možná opravdu selhala technika. Až pojedu do Berouna a bude čas, tak se doptám osobně.


napsal(a): Dan [Odpovědět]

jana

sobota, 3. duben 2010
15:57

Jana

to siki: též pro Dana
Teď pár týdnů se kvůli rekonstrukci zmiňované varny nevařilo. Točilo se z navařených zásob, takže opravdu výpadek nemohl být zazanamenán. Majitelé jsou stále stejní a svůj pivovárek zvelebují.
Dane, třeba mail vůbec nedošel. Cesty osudu a mailů jsou někdy pěkně křivolaké. :-))


napsal(a): jana [Odpovědět]

Dan

pátek, 2. duben 2010
22:31

Dan

to jana:
Já jezdím do Berouna poměrně pravidelně a žádný výpadek jsem nezaznamenal. Ono tam došlo k nějakým změnám? Není náhodou i jiný majitel? Posílal jsem do pivovaru mail a nikdo na něj nereagoval, což by se dřív nestalo.


napsal(a): Dan [Odpovědět]


PI podporuje nae zemdlce Reklama na PI