Oreon









ico rss feed ico rss valid
Přidej na Seznam

Fenomén Klokočník

Hospody, hospody a restaurace ...


verze pro tisk

Fenomén Klokočník

Fenomén Klokočník[p250]

Něco se stalo. S klasickými pivy. Někteří hoši nabudli dokonce dojmu, že mocná odpudivost hambyhnusu či mocnářských piv Jeho výsosti zavdává důvod domnívati se, že tyto tekutiny již patrně nelze nazvati pivem, alebrž produktem granulovaných kouzel chemiků a výslednicí velmi rychlých procesů v urychlovačích pánů fyziků.

"Nediv se, hochu, od té doby, co to vařej ti afričané i v Polsku ze surovin z celého světa...!"

"Fakt, kámo?"

"No jasně. Hele, bratranec dělá tam u nás v pivovaru a povidal, že když jsou ty vedra a afričané nestíhaj výrobu, posílaj normálně cisterny k nim, u sebe to pak jen lahvujou a lepěj svý etikety. Nu a sprostý lid je nadšen, že "dneska má to hamby fakt šťávu!""

"Tomu lze ztěží uvěřit, příteli!"

Jenže znáte to, v celých západních Čechách byl jednu dobu jen jedinej alternativní výrobce odkudsi z Chodska, že. Chcete na pivo a všude kolem jen to z Prahy nebo Plzně. Nakonec zkoupěj všechny pivovary, zavřou je, dohodnou se spolu a postavěj jen jeden velikánskej pivovar, který bude nesmírně výkonnej a počítač jen bude měnit etikety na unipivo.

Co to je za světýlko?
Co to je za světýlko?

"Zase si v deprézy. To proto, že si se mnou nebyl U Klokočníka!!" medově se vemlouvá kámoš.

"Hele, kde to je?"

"Na Pankráci, člověče, hned za zadní bránou věznice!"

"Hm, tak tam mě nedostaneš ani náhodou!"

No tak houby, už tam chodim tři čtyři roky. Kácov. Deset za třináct, dvanáct za patnáct. Filtr i kvasnicový a o Vánocích a Velikonocích černý Svateční ležák počítám tak 13 - 14 stupníčků.

Úplně jsem se zbláznil, zamiloval, k velké radosti ženušky. Jde o interpretaci, prostě jí, psovsky po ní pošilhávaje svými nevinnými poměnkovými očky, tvrdím, že na kvasnicový mám obrovskou chuť pouze a výhradně a jenom tehdy, pokud se cítím spokojený a šťastný v manželství. Samozřejmě tuší kulišárnu, ale i tak mi je líto kluků, co maj hnědý voči. Poněvač já na kvasnicový chodím prakticky každý týden.

Vítejte U Klokočníka
Vítejte U Klokočníka

A to neni všechno. Našel jsem si pěkně Kácov na mapě. Je to, považte, na Sázavě, a stanička pacifiku Vás vyplivne přímo naproti pivovárku přes řeku, kde je vodácký kemp U kouzelníka.

"Pro Vás, pánové, že jste to vy, čtyřlůžková chatička za 300 pro všechny per night!" povidá přímo pan eskamotér a iluzionista - to jsem poznal, poněvadž to měl napsaný na autě.

A tak děláme s kámoši outdoor do Kácova dvakrát do roka, letní a zimní - ale to spíme v hotelu. Ten rok, co byla povodeň, jsme tam byli 3x.

"Tak až sem sahala voda u tanků a na Šalandě po bar, hoši!"

"No kruci a už vaříte?"

"No jasně!!"

"A co Velikonoční, neutrpělo?"

"Čéče nevíme, čekalo izolovaný v tanku, sládek povidal, že teplota vody, pod kterou byly tanky x hodin, nebyla uplně nepřijatelná, halt roztátej sníh, ale nevíme. Nemáme eště zkušenosti se zráním piva pod jarní povodní..."

Pivovar Kácov Vás vítá
Pivovar Kácov Vás vítá

A to u Klokočníka hezky česky vařej, topinka s vejci, chléb se sádlem a cibulí, hotovky do devíti večer... Mají i salonek a tam pořádám třídní srazy. Jediné, co mne poněkud počíná frustrovat, je, že jsem tam už vzal tolik lidí! Voni to ti prevíti rozhlásili a já přídu ke Klokočníkovi a nemam si kam sednout. Dám jich ze žalu pět na stojáka a hraju si na krahujce. Číhám vestoje pěkně z vrchu na sedící a jak se někdo hne, předvedu mu zákon zvednutý prdelky pěkně v praxi. Samozřejmě má tato hra svá pravidla, ctím šediny, jdu jen do mladších a čím jsem starší, tím víc ctím i silnější, jdu jen do psychicky mdlých individuí, které nadto znám.

Povodňový ležáček
Povodňový ležáček

Jo, abych nezapoměl, ten povodňovej sváteční tmavý ležák, jo, no tak ten byl teda tenkrát moc ale vopravdu moc dobrej....



[Rosťa Kloubek] [Zobrazeno 24066x] [11. únor 2007]
[Restaurace] [comments: 54] [Verze pro tisk] [Nahoru ↑]


Diskuse k článku

Vložit komentář

Jméno:
E-mail:

Komentáře

Rosťa

pondělí, 9. březen 2015
12:33

Rosťa

Na Rashově blogu Pivní partyzán kdosi anonymě napsal: Anonymní 6. března 2015 12:11
Dneska mi sladek Pepik Zvonik psal, ze radni dostavaji rozum, takze mozna opet v kvetnu.


napsal(a): Rosťa [Odpovědět]

Mosquit

pondělí, 9. březen 2015
13:41

Mosquit

Rosťa:
A nejnovější komentář je následující :-8

Dobrý den všem,
rádi bychom informace ohledně zavření Restaurace u Klokočníka uvedli na pravou míru. V současné chvíli prochází restaurace rekonstrukcí, otevření je plánováno na květen 2015.
Adresa Pivovarské restaurace v Záběhlicich: Záběhlická 192, Praha 10.
Děkujeme za vaši přízeň a těšíme se na vás v květnu U Klokočníka :-)
Kolektiv pivovaru Kácov


napsal(a): Mosquit [Odpovědět]

Adsense

21. listopad 2024
11:11


posted by: Inzerce

Rosťa

pondělí, 9. březen 2015
13:50

Rosťa

Mosquit: :D ... jsem říkal, že určitě jen konečně rekonstruují ten záchod😊


napsal(a): Rosťa [Odpovědět]

pechi

pondělí, 9. březen 2015
15:31

pechi

Rosťa: tak snad hurá


napsal(a): pechi [Odpovědět]

Ludwig

pondělí, 9. březen 2015
16:48

Ludwig

Rosťa:
Jo na ten si taky vzpominam, ten zachod byl velmi "sverazny".. ::lol takovy se dnes uz nikde nevidi.


napsal(a): Ludwig [Odpovědět]

Pivař

středa, 4. květen 2016
16:38

Hezký den,
to, že je hospoda nově otevřená a nekuřácká, hodnotím velmi kladně, tímto bohužel také výčet kladných stránek končí.
To, že je v původní hospodě Kácovského pivovaru nově Bernard, považuji za zločin, zastoupení Kácova je pouze 12° nefiltr, který však v den mé návštěvy v polovině večera DOŠEL. Neprofesionalita obsluhy a vedení restaurace se bohužel projevuje také v dalších věcech, jako ne zcela dobře načepovaném pivu, trošku laxní obsluze, celé to pak vrcholí zcela katastrofální kuchyní. Proč kuchyň nabízí věci, které nejsou k jídlu ? Příkladem jsou mražené bramboráčky co na talíři vypadají jako malé černé puky divné konzistence, nebo grilovaný hermelín nejspíše z mikrovlnky. Je daleko lepší nenabízet nic, než takovýto .... Proč už zde není tabule, kde je křídou napsáno co aktuálně dobrého kuchyň nabízí ? Jako jedno z lepších kupodivu matesy, na kterých naštěstí není co zkazit, jen ten způsob servírování.

Bohužel z mapy hospod zmizela jedna zajímavá zastávka, kde bylo vždy velmi dobré Kácovské pivo.
Jen vzkaz pro majitele, jestli takto chcete pokračovat, budete moci v dohledné době zavřít.

Hezký den
Ne zcela spokojený host.


napsal(a): Pivař [Odpovědět]

Ludwig

pondělí, 9. březen 2015
05:24

Ludwig

Ach jo.. to je fakt skoda..
Klokocnik mi ukazal (jako rodilemu Brnakovi, kterijak znamo obvykle nechvali to co neni z Brna, hihihi) ze prazske hosspody nemusi byt jen drahe, ale muzou mit i charisma a navic za maly peniz nabizet velmi chutne a dobre pivo.
(To pivo bylo skutecne levnejsi nez v Brne!!)
To posezeni pod temi kastany bylo nadherne, ten vyhled na tu sedou zed vezeni taky velmi sverazny :D
Kdyz pominu nejake ty minipivovary, tak tahle hospoda se mi ze vsech prazskych libila nejvice. Tuhle atmosferu uz v Praze asi nikdy nenajdu..
RIP, Klokocniku.. Budes mi moc chybet ::cry


napsal(a): Ludwig [Odpovědět]

Weetek

čtvrtek, 5. březen 2015
16:16

Weetek

V mém pivním životě je Klokočník pevně zakotvený v určité jeho etapě. Bylo to období, kdy jsem začal poznávat piva z menších pivovarů, zároveň v té době horečně sbíral pivní tácky a po první návštěvě Klokočníka nějak podvědomě vytušil, že tady jsem správně. Pražské minipivovary se v té době daly oběhnout za jeden (pravda, náročný) večer a hospody s více kohouty než čtyřmi byly rarita. Seděl jsem tu bezpočtukrát s kamarády nebo spoluhráči, které jsem sem někdy i mezi zápasy dotáhnul z nedaleké haly Na Děkance, párkrát jsem tu seděl i sám a tlachal s úplně cizími lidmi, co si přisedli. Miloval jsem zdejší zahrádku, protože ten smrad z cigaret mi vadil a moje rodiče vytáčel ještě víc. Často, přečasto jsem druhý den ráno našel mikinu a džíny vymístěné na balkóně coby tichou výčitku...
No, čas oponou trhnul pořádně. Dneska jsem sám rodič (i když kluci mi na pivo ještě netrajdají), Praha je plná minipivovarů i dalších vrcholně zajímavých podniků a já se marně rozpomínám, kdy jsem byl u Klokočníka naposledy. Bude to pár let. Těžko bych dneska hledal kumpány, co by tam se mnou šli a těžko bych asi motivoval i sám sebe. Ten podnik pro mě patřil do určité doby. Každopádně jeho zrušení i tak želím, protože historie se jak známo opakuje a kdo ví, kdy bych se zase dostal do fáze, že by Klokočník byl pro mě to pravé.


napsal(a): Weetek [Odpovědět]

AntiWeetek

středa, 4. březen 2015
09:25

AntiWeetek

Ono to tak v životě chodí, lidi se roděj a umíraj, hospody vznikaj a zanikaj, všem co smutněj po Klokočníkovi doporučuju navštívit Illegal Beer a věřím tomu, že tento podnik se může stát plnohodnotnou náhradou Klokočníka, teda až na jednu věc, že při příchodu domů nebudete smrdět, protože Illegal je nekuřácký.
A ten Kácov tam klidně může bejt na stálo, pokud se tam budou chtít pravidelně scházet jeho příznivci.


napsal(a): AntiWeetek [Odpovědět]

Tiergarten

čtvrtek, 5. březen 2015
16:01

AntiWeetek:
"Plnohodnotná" náhrada Klokočníka je utopie. Nedovedu si přestavit jiné místo s takovým genius loci (pivo za lidové ceny, nakládaný hemelín, zahrádka s výhledem na pankráckou věznici, zahulený interiér, kvalitní výčep) "plnohodnotnou" náhradu si nedokážu přestavit.


napsal(a): Tiergarten [Odpovědět]

Fermentator

sobota, 14. březen 2015
13:31

AntiWeetek: Nechapu co ma Illegal beer spolecneho s Klokocnikem... Je to jen tuctova hospa s vice druhama piv. Zadna zahradka, zadne kastany, zadny genius loci.


napsal(a): Fermentator [Odpovědět]

AntiWeetek

sobota, 14. březen 2015
22:16

AntiWeetek

Fermentator: zase nějakej novej Nick mě rozesmál "genius" loci vole to nemá chybu


napsal(a): AntiWeetek [Odpovědět]

Chody

neděle, 15. březen 2015
09:27

Chody

AntiWeetek: Ty nevíš, co je genius loci :-?


ICQ: 414292574

napsal(a): Chody [Odpovědět]

AntiWeetek

neděle, 15. březen 2015
11:04

AntiWeetek

Chody: To nevím, ale Genus loci bych věděl-duch určitého místa. A ten mi v Illegalu nechybí, ale byl bych s tím opatrnej, ono to neplatí obecně. Pro jednoho může být G L třeba to, co pro druhého jenom zakouřená putika s katastrofálním WC. Je to hrozně subjektivní.


napsal(a): AntiWeetek [Odpovědět]

yerka

neděle, 15. březen 2015
21:25

yerka

AntiWeetek: Ale on to je opravdu genius loci... .http://cs.wikipedia.org/wiki/Genius_loci


napsal(a): yerka [Odpovědět]

Jardel

úterý, 17. březen 2015
07:42

Jardel

AntiWeetek: s ohledem na podniky v sousedství Illegalu se divím, že si v tom nehledal genitalus loci...


napsal(a): Jardel [Odpovědět]

Markéta

úterý, 17. březen 2015
13:56

Jardel: hlavně ten illegal nic moc, ta slečna majitelka vypadá taky jak ta sexuální pracovnice, která si tam odskočila od svého řemesla.


napsal(a): Markéta [Odpovědět]

Jardel

středa, 18. březen 2015
08:46

Jardel

Markéta: mě se tam líbí, je to vyloženě partyzánskej či pankáčskej podnik(záleží na osobním pocitu a výkladu slova). Když jsme tam byli s kamarádem tak jsme si museli dojít pečivo ke tláče koupit vedle do večerky :)


napsal(a): Jardel [Odpovědět]

Rash

úterý, 3. březen 2015
15:04

Rash

Nekrolog za Klokočníka na blogu Pivní Partyzán tady.


napsal(a): Rash [Odpovědět]

Danička

pondělí, 2. březen 2015
20:34

Rosťa: My se vrátili v sobotu zpět domů, do ulice, kde sídlil Klokočník a byli jsme jak opaření, že je zavřeno! Vůbec nic jsme netušili a nestihli se ani rozloučit :-(( Nevíte proč to zavřeli?


napsal(a): Danička [Odpovědět]

píra

pondělí, 2. březen 2015
21:10

píra

Danička: Nájemné bylo příliš vysoké (snad až 85000 měsíčně) a Praha 4 nechtěla nic slevit ani investovat. Když chtěl Kácov sám investovat, ale investici si strhnout z nájemného, nevyšli mu úředníci vstříc. A třeba takové záchody si rekonstrukci žádaly. Myslim, že je načase (pozdě sic) napsat starostovi. Zelení by měli takovéto podniky, kde docházelo k mezigeneračnímu setkávání podpořit.


napsal(a): píra [Odpovědět]

Rosťa

neděle, 1. březen 2015
13:51

Rosťa

Hlásím se vám ze Záběhlické ulice číslo 73 z Pivovarské hospody Kácovského pivovaru v Praze. Právě sem se přemístila část personálu v pátek uzavřeného Klokočníka. Časem sem přenesou i všechny obrázky a Kácovské vybaveni. Do měsíce tu bude i salonek a vše na co jsme byli zvyklí u milovaného Klokočníka. Král je mrtev, ať žije král!!!!


napsal(a): Rosťa [Odpovědět]

Rosťa

pondělí, 2. březen 2015
21:07

Rosťa

Rosťa: ekonomicky neúnosné zvýšení nájmu ze strany města, Daničko:(


napsal(a): Rosťa [Odpovědět]

Rosťa

středa, 10. srpen 2011
16:52

Rosťa

Ceny lahvových piv ve skle - 0,5 l Hubertus „desítka” je za 9,50 a „dvanáctka” za 12,50. K cenám nutno přičíst 3 koruny zálohy na sklo. Piva v lahvích jsou nepasterována. Etikety se mi líbí.


napsal(a): Rosťa [Odpovědět]

Rosťa

úterý, 5. červenec 2011
19:29

Rosťa

U klokočníka již lahvové. Míním tím skleněné půllitrovky filtrované 10 a 12.


napsal(a): Rosťa [Odpovědět]

vrána

úterý, 5. červenec 2011
21:58

vrána

to Rosťa: Safra, už se tam taky musím jednou dokopat. No a pak to vezmu tou tvou cestou kolem Bansethů, kde se zmasakruji těmi jejich pekelnými papričkami Jalapeňos (či jak tomu říkají) a zakotvím ve Zlejch nebo u Zubatýho psa, ale to je přeci jen už štreka a já už jsem pták letitý, opelichaný, tak asi tak daleko nedolítnu a natáhnu si brka už u Hanze :-). Jak se tam teď nekouří, tak je to tam ještě víc príma, než jindy.


ICQ: 153647890

napsal(a): vrána [Odpovědět]

Sekal

pondělí, 31. srpen 2009
23:14

Sekal

Prosim vás, já tam pochoduji z povstání pěšky, někdy chodím i do zlejch časů nebo na baštu pěšky z povstání. Teď měním působiště, tak budu jezdit na otakarovu, ale taky trochu pohybu, pánové!


napsal(a): Sekal [Odpovědět]

Rosťa

úterý, 1. září 2009
08:10

Rosťa

to Sekal: Drahý Sekale, ty snad ani nemůžeš tušit, jakou já mám vždy žízeň! Ke Klokočníkovi se tedy vždy přemisťuji co nejrychleji. Pohybem oblažuji tělo až při přesunu po dvou či třech kvasnicových desítkách. Moc pěkné pochodováníčko je od Klokočníka ulicí Na Veselí dolů směrem ku Kloboučnické a hned první doleva mezi ty prvorepublikové vily. Pak doprava po schodech a již jsme ve Svatoslavově ulici a již již spějeme ku kontrole Bansethů abychom poté Sezimovou ulicí dospěli na Náměstí Synků, bratří to zteřelých, vysvětlit Hanzovi, jaká to k němu byla dlouhá cesta!


napsal(a): Rosťa [Odpovědět]

Ludwig

pondělí, 31. srpen 2009
15:22

Ludwig

Kratka rekapitulace.
Vcera jsem zase navstivil mou oblibenou prazskou putyku "U Klokocnika"
Jako 100% "neprazak" jsem byl nadsen ze jsem to nasel i sam , bez meho prazskeho pivniho pruvodce "Energetika".
Metrem smerem na Pankrac, vystoupi se na tom namesti 1 zastavku pred Pankracem, kolem kriminalu z prave(!) strany obejit velkou sedou zed, porad se drzet ostnatyho dratu-(vizuelne, ne skutecne :D).. a jste tam.
10° filtr. i kvasnicova za 16,-KC
12° --"-- --"-- za 24,-KC (?asi)
Chutove vynikajici pivo, takovy Kacov ta takovou mirnou cenu bych uvital i v Brne!!
Solidni minutky, ca.15 druhu, vse do 100,-KC
Muj osobni nazor:
100% spokojenost, muzu jen 100% doporucit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


napsal(a): Ludwig [Odpovědět]

Rosťa

pondělí, 31. srpen 2009
15:36

Rosťa

to Ludwig: Ale gdepak! 12 za 18,- :-8 Já vystupuju na Pražského povstání a jedu 1 stanici jakoukoliv tramvají ( hlavně 18, ale mnoho dalších tudy jede do depa Pakrác a berou lidi - kaštany) dokopce na stanici Na Veselí a pak 100 m pěšky ve směru jízdy...


napsal(a): Rosťa [Odpovědět]

val

pondělí, 31. srpen 2009
15:38

val

to Rosťa: O minutu! Rosťa mi šmíruje infernet! :-D


napsal(a): val [Odpovědět]

Rosťa

pondělí, 31. srpen 2009
15:55

Rosťa

to val: Sleduju tě, Valowski, stále tě sleduju!!! Kancelář se zavírá! :)


napsal(a): Rosťa [Odpovědět]

Ludwig

pondělí, 31. srpen 2009
16:54

Ludwig

to Rosťa: Hopla..Souhlasim tedy s "vetsinou" 12ka za 18KC!!
Bylo toho na uctence povicero.. :)


napsal(a): Ludwig [Odpovědět]

val

pondělí, 31. srpen 2009
15:37

val

to Ludwig: Dvanáctka U Klokočníka stála 18 korun tvrdé české měny. Že by cena o tolik poskočila...? Dlouho jsem tam nebyl, budu muset provést inspekci, dokaď je teplo a dá se sedět na zahrádce :-)


napsal(a): val [Odpovědět]

Energetik

středa, 2. září 2009
07:49

Energetik

to Ludwig: A ze taky neco nereknes, ze si tam na inspekci :D


napsal(a): Energetik [Odpovědět]

Ludwig

středa, 2. září 2009
08:24

Ludwig

to Energetik: Ach jo, taky me to mrzi, ale byla to kratkodobe naplanovana prepadova akce. (zcela spontani rozhodnuti)
Ted ale budu jezdit do Prahy casteji, mam to jen 120KM , prestehoval jsem se do Saskyho svycarska, do Decina to mam jen 40KM.
Tak zatim.Priste az prijedu tak se predem ozvu a domluvime se, na 100%!!!


napsal(a): Ludwig [Odpovědět]

Energetik

středa, 2. září 2009
08:36

Energetik

to Ludwig: Fajn, dohodnuto, mail mas ;)


napsal(a): Energetik [Odpovědět]

Ludwig

neděle, 3. květen 2009
00:15

Ludwig

Dnes jsem mel tu moznost s Energetikem navstivit tenhle podnik.
Muj dojem: SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Desitka za 16 KC!!! ( V P R A Z E !!).. to snad neni mozny..
Ctrnactka za 20 KC.. Uzasne..
Samozrejme ze jen "levno" neni vse.. Kvalita taky musi byt, a kvalita tohohle piva me nadchla nadevse... Opravdu absolutne genialni pivo, chutove jiste neco mezi TOP 5 z vycepnich piv z cele CR..
Absolutni spokojenost.. prijdem zase radi.... Ludwig a Marta


napsal(a): Ludwig [Odpovědět]

Energetik

neděle, 3. květen 2009
17:20

Energetik

to Ludwig: Zdravím, pivko tam fakt bylo vynikajici, tesim se na priste ;) Jo a ten Kout byl taky vynikajici. Jen jsem byl dnes nejaky unavenejsi ;) Pozdravuj!


napsal(a): Energetik [Odpovědět]

Rosťa

pondělí, 4. květen 2009
12:13

Rosťa

to Ludwig: Jsem rád že mé doporučení nemělo za následek vaše zklamání. Dodnes tu a tam sedím nad kvasnicovou desítkou a pokud má chmelové dozvuky, které se čas od času povedou, neubráním se mlaskání a údivu nad tím, že něco takového se dá za těch pár korun koupit... A, koneckonců, i nad tím, že je dnes někdo ještě ochoten něco takového vyrábět. Pokud by Kácov přestal kvasnicovou desítku vařit, byl bych smutný.


napsal(a): Rosťa [Odpovědět]

Danuška

úterý, 3. únor 2009
13:23

Ahoj, chci napsat reakci na mojí návštěvu. Mají tam výbornýýýýýýýýýýýýýý nakládaný hermelín, vlastně asi nejlepší co jsem kdy jedla, byl jako máslo!!! Další překvapení mě čekalo při návštěvě WC, mísa byla třpytivě bílá a voňavá což se mi nestává ani v lepších restauracích... Pivo taky super. Jediné co mi trochu vadilo, že přes kouř nebylo vidět :-( ale jinak jednička s * pa.


napsal(a): Danuška [Odpovědět]

Malakin

úterý, 2. prosinec 2008
13:17

Malakin

Hlásím zdražení piva o korunu: desítka za 16, dvanáctka za 18.

Jinak pivo stále výborné. Výkyvy má pouze kvasnicová dvanda, jednou špičková a jindy téměř nepitelná.


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

Zuzka

úterý, 28. říjen 2008
17:05

je to tam fajn a pivo moc dobry, ale sedet se da jen v lete na zahradce, protoze v zime, kdyz sou stale zavreny dvere, je vevnitr k uduseni:-((( at uz se v hospodach nesmi kourit!!! a to si taky u piva zapalim..ale zrovna tady je to se vzduchem spatny. Ale jinak dobre!:-)


napsal(a): Zuzka (wosa(a)volny.cz) [Odpovědět]

ACS

středa, 12. září 2007
09:49

kácov pomalu ovládá white power :))


napsal(a): ACS [Odpovědět]

ACS

neděle, 9. září 2007
15:32

to by mě zajímalo co jseš to za zříceninu, když napadáš lidi v klokočníkovi, dyt tam choděj samý zříceniny prosimě :D Odpověď - Dwarf (10. 9. 2007 20:47)


napsal(a): ACS [Odpovědět]

JR

čtvrtek, 8. březen 2007
18:48

Kácov když znovuotevřeli po revoluci, dneska bych ji s odtupem nazval pivni, diky tomu co roste a roste za pivovárky, tak to bylo něco. Dělali tuším světlou a tmavou desítku točenou v ceně 7 Kč a cenu vzhledem k inflaci pořád drží i když už jiní vlastníci a dej jim pán bůh štěstí a taky díky, protože to vypadalo, že jak rychle Kácov povstal tak zas lehne, nebo se utopí. Pil jsem teďka dvanáctku u Švejka na Jugoslávských partyzánů, trochu jsem se toho bál, Klokočník je víc zdrojovka, ale dopadlo to sametově.


napsal(a): JR (Lifman(a)seznam.cz) [Odpovědět]

Kejna

pátek, 16. únor 2007
16:09

Kejna

ano U Klokočníka je to fakt bezva, ta hospoda má skutečně neopakovatelnou atmosféru a v kombinaci s jedinečným Kácovským (zvlášť kvasnicovým) pivem opravdu stojí za návštěvu. Nepadla zde však zmínka o nakládaném hermelínu, který (a mám s tím mnohokrát opakovanou zkušenost) je taktéž úžasný a řekl bych z "dobrot k pivu" č.1. Všem milovníkům piva a pohody doporučuji. Naopak všechny uctívače pivního hamburGeru z Plzně, Popovic či Ostravy (nebo kde všude to Géčko vařej) od návštěvy odrazuji.


napsal(a): Kejna [Odpovědět]

Rosťa Kloubek

úterý, 13. únor 2007
18:59

Ano, ta piva jsou slabší, avšak nikoliv vodovatá. Proto piji prakticky zásadně kvasnicová, ta tu chuť přeci jen posouvají směrem nahoru. Co mě dokáže rozesmutnit, když mladý číšník řka, že "kvasnicový dneska hrozně pění", ho přinese za 20 minut a totálně teplý, protože ho točí jak šlehačku ze spreje. měl jsem jich tam nejvíc 15 kusů, asi byla nějaká bouřka nebo co, a co je bezva a dalším hlediskem - a to krom chuti účinky konzumovaného piva. Měl jsem krásnou náladu, ale všechno si pamatuji, včetně cesty domů, druhý den nejen že mě nic nebolelo, ani hlava, ale bylo mi normálně ještě líp, než když je mi jen dobře ( a to jsem "jí "už neměl) a ani, ačkoliv jsem organizmus totálně zavodnil, pil jsem desítku, jsem neměl řídkou stolici. Dovolte mi zdůraznit, že krom chuti, která je možná slabší, ale nesrovnatelně lepší oproti sériové chemii mamutích chemiček, největší kouzlo Kácovského spočívá v důsledcích, t.j. Tajapa je druhej den? Za zmínku stojí i skutečnost kouře v pražských kácovských hospůdkách. Ano, i já si dám cigárko, ale opravdu se těším, až nám jurop jůnjon zatopí a zakáže v hospách kouření. Já z těch hospod taky otřesně smrdím. Od května do října sedám v Klokočí venku pod kaštany a lípami a jsem jeden z prvních, koho nosí pivo ven bez ohledu na to, že "na zahrádce samoobsluha"!


napsal(a): Rosťa Kloubek (rostislav.kloubek(a)centrum.cz) [Odpovědět]

rostislav kloubek

úterý, 13. únor 2007
18:58

Ano, ta piva jsou slabší, avšak nikoliv vodovatá. Proto piji prakticky zásadně kvasnicová, ta tu chuť přeci jen posouvají směrem nahoru. Co mě dokáže rozesmutnit, když mladý číšník řka, že "kvasnicový dneska hrozně pění", ho přinese za 20 minut a totálně teplý, protože ho točí jak šlehačku ze spreje. měl jsem jich tam nejvíc 15 kusů, asi byla nějaká bouřka nebo co, a co je bezva a dalším hlediskem - a to krom chuti účinky konzumovaného piva. Měl jsem krásnou náladu, ale všechno si pamatuji, včetně cesty domů, druhý den nejen že mě nic nebolelo, ani hlava, ale bylo mi normálně ještě líp, než když je mi jen dobře ( a to jsem "jí "už neměl) a ani, ačkoliv jsem organizmus totálně zavodnil, pil jsem desítku, jsem neměl řídkou stolici. Dovolte mi zdůraznit, že krom chuti, která je možná slabší, ale nesrovnatelně lepší oproti sériové chemii mamutích chemiček, největší kouzlo Kácovského spočívá v důsledcích, t.j. Tajapa je druhej den? Za zmínku stojí i skutečnost kouře v pražských kácovských hospůdkách. Ano, i já si dám cigárko, ale opravdu se těším, až nám jurop jůnjon zatopí a zakáže v hospách kouření. Já z těch hospod taky otřesně smrdím. Od května do října sedám v Klokočí venku pod kaštany a lípami a jsem jeden z prvních, komu nosí pivo ven bez ohledu na to, že "na zahrádce samoobsluha"!


napsal(a): rostislav kloubek [Odpovědět]

LiborP

úterý, 13. únor 2007
10:34

LiborP

U Báby mívali pivo podchlazený a hodně bublinkovatý, ale zase tam byl větší klídek. Trochu mi u obou hospod vadí kouř, takže když přijdu domů, jsem jak uzenka.
O té plnosti by se dalo možná diskutovat. Většinou piju dvanáctku a vyhovuje mi, je sice slabší, ale příjemná na pití. Hlavně oceňuji, že mě a snad ani nikoho známého nebolela hlava. Což není u ostatních (plnějších) piv úplně obvyklé.


napsal(a): LiborP [Odpovědět]

Roman Holoubek

pondělí, 12. únor 2007
14:46

Roman Holoubek

U Klokočníka jsem párkrát byl, u Báby (či jak se jmenuje jejich druhé pražské místo), ba i v Kácově. Ale trochu poškádlím pravověrné. Chuti pivu bych nic nevyčetl, ale plnost - ta mi u nich chybí. Je poměrně slabá, přirovnal bych ji k slabším desítkám a slabším dvanáctkám, jak je běžně zvykem u větších průmyslových pivovarů. Co vy na to?


Chody

neděle, 11. únor 2007
18:21

Chody

Tak U Klokočníka, tak tam jsem bohužel taky ještě nebyl ....


ICQ: 414292574

napsal(a): Chody [Odpovědět]

Petr Pavlas

neděle, 11. únor 2007
17:57

Jó, U Klokočníka, ... tam je dobře. Ti Pražáci se maj ...


napsal(a): Petr Pavlas (petrpavlas(a)quick.cz) [Odpovědět]


PI podporuje nae zemdlce Reklama na PI