Oreon









ico rss feed ico rss valid
Přidej na Seznam

Litomyšlský pivní festiválek aneb Litomyšlí napříč hudebními žánry

Slavnosti piva, pivní slavnosti, dny otevřených dveří ...


verze pro tisk

Litomyšlský pivní festiválek aneb Litomyšlí napříč hudebními žánry

Litomyšlský pivní festiválek aneb Litomyšlí napříč hudebními žánry

Jsem promoklý do poslední nitky ošacení, jsem zpocený a utahaný, jsem jeden z pořadatelů LPF. V tuto chvíli jsem jeden z téměř dvaceti bláznů, kteří se snaží co můžou, aby byl příchozí spokojen. Zatímco se snažím zprovoznit další „chlaďák“ zahlédnu na první pohled nespokojeného človíčka. Tuhle tvář odněkud znám!!! Pravda, na fotce na PI je v lepší kondici, ale třeba to není vůbec on. Pokud ano, určitě se to dozvím ve formě negativní reakce na stránkách PI. BYL TO ON.

Pokusím se Vám napsat pár reakcí na článek pana Kamlara. Rozhodně se nechci omlouvat, protože nemám zač. Mé svědomí je čisté. Jsem jenom člověk a člověk občas chybuje a následně se ze svých chyb učí. Já nejsem „Malakin“.

Po probuzení v 6:00 se díváme z okna. Je to špatný, ale neprší. Toto je pravdou pouhých deset minut. Nedá se nic dělat musím se dostavit na místo akce, co kdyby tam někdo z pořadatelů přišel. Přišli, a všichni. V lijáku se snažíme postavit stánky a připravit ozvučení akce. Za chvilku jsme na tom všichni stejně, komplet mokří. Začíná přituhovat. Déšť zesiluje. Nezrušíme to??? Dřepím na bobku s hlavou v dlaních. Pod nohama mi teče slušný potůček vody. Nejsem z těch, kteří se snadno vzdávají. Zkusíme to, jedeme dál. Mezi tím se dostavili poličáci a pan Vedra z Dobrušky. Po chvíli se domlouváme, že dnes litomyšláci Rampušáka neochutnají. Nedivím se, počasí je hrozné. Pan Vedra byl ušetřen Malakinovy kritiky.

Vyřizujeme několik telefonátů a sms zpráv od vystupujících, kteří se táží zda akce i v tomto počasí bude. Zkusíme to, přijeďte. Ve chvílích, kdy prší méně se snažíme zprovoznit stánky s pivem a jídlem. Velmi prudký déšť nás vrací zpátky pod stánky. To se fakt nedá. Blíží se desátá hodina a přestává pršet. Děláme co můžeme, ale boj s časem už se vyhrát nedá.

A teď něco ke článku pana Kamlara. Občerstvení, které jste pracně hledal, se nachází na témže místě, jako se pořádala akce. Dokonce jste si ho i vyfotil. Pro neznalé Litomyšle bufet řeznictví, které jste navštívil po dvacetiminutovém bloudění (alespoň jste si prohlédl naše krásné náměstí), je od tohoto místa vzdálen přibližně minutu chůze. Můžete být rád, že jste neochutnal něco z naší nabídky, protože kýty by byly určitě studené či málo vyuzené a pravděpodobně i málo vepřové. Naše nabídka nezahrnovala pouze kýty, na fotkách u jiného článku lze shlédnout její obsah.

Pokud se mám vyjadřovat k pěnivosti a teplotě piva, je to určitě na dlouhé povídání. Téměř každý, kdo pořádá akci tohoto typu, určitě ví, o čem mluvím. Teplota piva je ovlivněna několika faktory. Bohužel nedisponujeme obrovským chlazeným prostorem, kam by se nám vešly všechny sudy potřebné na tuto akci. Ve sklepě proto byla umístněna pouze nefiltrovaná piva. A protože není možné, abychom tyto kegy měli na místě, odkud se budou následně čepovat, dva dny předtím bez jakéhokoliv pohybu, občas se stane, že se nahrkají. Snažím se sudy nekutálet. Je zajímavé, že dvě různá piva od jednoho pivovaru se chovají naprosto odlišně. Jedno lze natočit bez problémů, druhé pění. A můžete být třeba Copperfield, prostě na přenosném chladícím zařízení už s tím nic nevykouzlíte. Když se vrátím k teplotě piva, nechápu, jak může tak zkušený pivař udělat takovou hrubou začátečnickou chybu. Vyžadovat pivo, i když ví, že „chlaďák“ byl teprve před chvíli zapnut. Vím, že mě za tato slova budete chtít ukamenovat, ale toto je můj názor.

Načepovat dobře pivo je kumšt. Setkal jsem se s několika způsoby. Každý má svoje argumenty k tomu, proč to tak točí a že zrovna takhle je to správně. Viděl jsem instruktážní video, tuším pana Krýsla, jak správně točit pivo. Jiným způsobem nás učili pivo točit v náchodském pivovaře na Pivní akademii. Nakonec servisní technik z Černé Hory, jejíž pivo nabízíme v naší restauraci, by točil pivo také jinak. Když jsem se následně tázal servisního technika z Hlinska, protože nás mají na starost v rámci KBT, řekl mi, že kdybych u nich takhle natočil pivo, že mi ho všichni vrátí.

Zpátky k článku. Jen pro vaši představu, Smetanovo náměstí (hlavní v Litomyšli) je několik set metrů dlouhé, ale rozhodně není několik set metrů od místa konání vzdálené. Co se týče vzdálenosti od Toulovcova náměstí, kde se akce konala, jedná se o desítky metrů. Přesně tam, kde jste snědl svoji polévku, se na protější straně nacházely i veřejné WC, které byly kvůli naší akci otevřeny až do 22:00 hod. Při podobných akcích na tomto místě toalety vždy kapacitně i vzdáleností dostačovaly. Je to přibližně o minutě chůze. Jde jen o to, že někteří, holt jako většina Čechů, nejsou ochotni zaplatit 5,-Kč za vykonání potřeby a hledají k tomu všemožná jiná místa. Jediným naším nedostatkem bylo nedostatečné označení cesty k toaletám.

K absenci stanu, pod kterým by se mohli lidé schovat. Je to jednoduché. Nebylo ho totiž možné nikam umístit. Místní domorodci a turisté mají auta zaparkovaná všude a není v moci mojí ani Městské policie je odtamtud dostat. Prostor se od aut vyčistil až v průběhu akce. Můžete se předem domlouvat na Městě či na Policii, lidský faktor je nevyzpytatelný. A stavět stan v průběhu akce už nebylo možné.

Na závěr něco pozitivního. Rád bych poděkoval všem pořadatelům, kteří i přes nepřízeň počasí s námi vydrželi. Poličskému pivovaru, že i přes počáteční nezmary svůj stánek zprovoznil. A také panu Pavlu Kuchařovi, který jel celou cestu z Blovic do Litomyšle v dešti, zřejmě kvůli tomu, aby mohl někomu podat teplé a nepitelné pivo. Ještě, že máme tolik kanálů. Odjížděl spokojen, protože veškeré svoje zboží prodal. Zřejmě jsou v Litomyšli samí pivní analfabeti, protože jim jeho piva velice chutnala. Poděkování patří kapelám, zajímalo by mě, jestli se vám pane Kamlare líbily. Vystoupení litomyšlských kapel bylo totiž nedílnou součástí této akce.

Pořadatelům ostatních akcí bych rád vzkázal, aby se nenechali odradit kritickými slovy samozvaných pivních polobohů. Protože, kdo nic nedělá, nic nezkazí. Ale to se Vás samozřejmě netýká, vy přeci děláte, KRITIZUJETE.

Autoři článku: Jiří Kohák a Lenka Seklová



[Blok PI] [Zobrazeno 8956x] [13. srpen 2010]
[Pivní slavnosti] [comments: 27] [Verze pro tisk] [Nahoru ↑]


Diskuse k článku

Vložit komentář

Jméno:
E-mail:

Komentáře

Chody

úterý, 17. srpen 2010
21:48

Chody

Škoda, že autoři k článku nepřipojili i nějaké fotografie z akce, z pozdějších hodin. Nevěřím tomu, že si žádnou neudělali. Obzvláště, když jedním autorem-autorkou je webmaster restaurace Veselka.
Takhle mohli text vložit sami jako blok...


ICQ: 414292574

napsal(a): Chody [Odpovědět]

Roman Holoubek

pondělí, 16. srpen 2010
16:19

Roman Holoubek

S panem Jiřím Kohákem jsem před Festiválkem hovořil. Není jednoduché dát dohromady akci tohoto rozsahu a v daných prostorách. Vždy se dá něco vylepšit, ale pan Marek Kamlar ve svém článku (téměř) vše sepsul. To nebyla kritika, ale hledání chyb a vrhání špíny.

Hovořil jsem s našimi kluky, kteří na akci čepovali pivo. Jsou věci ovlivnitelné více a jiné méně, jako třeba technické závady na elektrickém proudu. Ale počasí a tím i náladu hostů z daleka, kteří se trmácí vlakem se zpožděním a posléze autobusem ovlivní organizátoři ztěží.

Malá douška závěrem: Vzpomínám na blog pana Václava Vožecha (Malakin radí a informuje) - Zde jste pane Kamlare opět nezapoměl uvést v komentáři pod tímto článkem radu "Nakonec snad ještě jedna drobná rada:..."
Já vím, mládí vpřed, ale trocha pokory k někomu, kdo něco vytváří a dělá by vám, myslím si, neublížila.


Adsense

20. duben 2024
16:39


posted by: Inzerce

Malakin

úterý, 17. srpen 2010
18:11

Malakin

to Ola: K reklamě na váš stánek s jídlem je asi zbytečné se vyjadřovat, přejdu tedy hned k pivu:

Pěnění piva by mi ani tak moc nevadilo, neboť si rád počkám, ale vadí mi, když někdo točí teplé pivo a zákazníka na to předem neupozorní a ještě ho to nechá zaplatit. Copak vaši dceru na škole neučili, že po naražení musí pivo nejprve odtočit a poté také ochutnat? Chápu, ne každému, kdo stojí za pípou, pivo chutná, ale jak jinak zjistit, zda je vše v pořádku, tj. zda není pivo teplé nebo dokonce zkyslé?

Co se nejen vaší promočenosti týče, tak to mě jakožto návštěvníka vámi spolupořádané akce samozřejmě nemusí zajímat, neboť to není můj problém, ale jenom váš. Prostě to chce lépe koukat na předpověď počasí a má-li pršet, tak s tím také počítat = vzít si pláštěnku a případně i něco na převlečení.

to Chody: Pokud si Jan myslí, že je zveřejňování cizích čísel v pořádku, tak to tady klidně nech, mně to nevadí. Když jsem ta čísla dával na web, tak jsem s podobnými lidmi počítal.

to Roman Holoubek: Ano, některé věci lze ovlivnit více, některé méně, pokud však nefunguje pořádně ani jeden stánek z pěti, je to na pováženou. A počasí jako takové jsem nekritizoval, mně déšť na slavnostech nevadí. Prostě to chce lepší přípravu a ne něčí neschopnost svádět na přírodní živly a zákazníky.

Jinak s tou pokorou máte pravdu. Kdo něco vytváří a dělá, ten si pokoru zaslouží. K tomu jste však zapomněl dodat, že to neplatí v případě, kdy se to dělá pro peníze a navíc špatně.

to Průměrný východočeský pivař: Ano, žvanit umí skoro každý, málokdo však u toho taky přemýšlí. Jinak je mi 31 a studentem už jsem jenom formálně.
---------------------------------
Zpráva byla upravena 17.08.2010 ve 18:20:09


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

Průměrný východočeský pivař

úterý, 17. srpen 2010
21:13

to Roman Holoubek:
Plně s Vámi souhlasím !!!
Degradovat takto jednoduše (řekl bych až lacině) úsilí skupiny je ubohost... Ať nám pan Kamlar předvede v reálu, jak v jeho podání chutná skutečné pivo. Když už on sám navaří pro naši potěchu řádnou, poctivou českou pšenku nebo medovou včelku, produkty, které tak rád kritizuje při častých exkurzích po tuzemských pivovárcích, jíchž je (soudě alespoň dle četnosti jeho článků) častým hostem ???


napsal(a): Průměrný východočeský pivař [Odpovědět]

Průměrný východočeský pivař

úterý, 17. srpen 2010
21:22

to Roman Holoubek:
Podobně kritizovat by uměl každý ...
Je mi to celkem jasné, v podání kolegy Kamlara :
1) pivo moc teplé, nepitelné
2) jídlo moc studené, nepoživatelné
3) nabídka skla mizerná, nic pro mě
Doufám, že se dotyčný po letošní otřesné zkušenosti příští rok již nezúčastní...
Jiných, lepších akcí si najde v itineráři jistě dost !


napsal(a): Průměrný východočeský pivař [Odpovědět]

Malakin

čtvrtek, 19. srpen 2010
08:37

Malakin

to Průměrný východočeský pivař, který se stydí zveřejnit své jméno:

Ad teplé pivo = nepitelné: s tím bych zčásti i souhlasil, záleží však na druhu piva, ročním období a mnoha jiných faktorech

Ad studené jídlo = nepoživatelné: toto je samozřejmě blud

Ad nabídka skla mizerná, nic pro mě: s tímto souhlasím jen částečně

Ad jsou i lepší akce než LPF: ano, v tom máte pravdu, nicméně i přesto věřím, že se pořadatelé ze svých chyb poučí a že to příští rok již nebude taková trapárna jako letos


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

Průměrný východočeský pivař

neděle, 15. srpen 2010
12:18

Až nám náš mladý student a sběratel z nejsběratelovatějších p.Kamlar ukáže sám, jak vařit opravdu chutné vlastní pivo a jak jej odborně ošetřovat a servírovat hostům k jejich plné spokojenosti, teprve potom začnu tuto osobu brát vážně.
Zatím mne tento démon tuzemských pivnic a hospůdek a notoricky známý návštěvník sběratelských burz nechává naprosto chladným. Žvanit totiž umí každý...


napsal(a): Průměrný východočeský pivař [Odpovědět]

Chody

neděle, 15. srpen 2010
13:09

Chody

to Průměrný východočeský pivař:
Asi bych se na psaní článků taky měl vykašlat, protože nevařím žádné pivo ani neprovozuju restauraci.


ICQ: 414292574

napsal(a): Chody [Odpovědět]

Ola

sobota, 14. srpen 2010
12:02

Kdo chce psa být, vždycky najde si hůl. Já tam byla jako obsluha ve stánku s jídlem. Když budu psát časy jako pan Malakin , tak v 10:20 jsme již měli k jídlu výborné klobásky a maso na grilu. Nešlo pouze smažit hranolky, neboť se nám v tom špatném počasí hroutila elektřina. A jestli narážíte na mladá děvčata, která neumí točit, tak to si dovolím nesouhlasit. Právě u nejvíc pěnícího piva točila má dcera, která má hotelovou školu se čtyřletou praxí i točení piva při různým akcích a v různých restauracích a ještě jsem od nikoho neslyšela, že by jí to nešlo. Všichni obsluhující ve stáncích včetně pořadatelů jsme byli promočení na kost, protože opravdu lilo jako z konve, ale i tak jsme obsluhovali s úsměvem , a i přes nepřízeň počasí , přišlo pár lidí a s kým jsem mluvila, byl spokojen. Je to v povaze každého člověka jestli věci vidí negativně nebo pozitivně. Takže se nenechte lidičky odradit od kritizujích článků a snad se uvidíme i na příštím festivalu.


napsal(a): Ola [Odpovědět]

jajo

pátek, 13. srpen 2010
22:22

ach, jo, zase ten s nejvytříbenějšími chuťovými pohárky, jako jediný spravedlivý stran kvality piva (především) v domácí kotlině, byl nucen vylévat drahocenné třetinky; ptám se, Kamlare (absolvente potravinářského průmysloškolství, budoucí pivováníče), jest tak zatěžko nechat ty třetinky nedopity, třeba pro potřebné individua různého druhu, jež se potulují, háby na podobných akcích užili toho, co by samo sobě dovolit nemohli?


napsal(a): jajo [Odpovědět]

Malakin

sobota, 14. srpen 2010
00:45

Malakin

to jajo: Už jaksi nemám sílu odpovídat na dotazy tohoto typu, takže stručně: Pokud bych někde nechal stát nedopité pivo, možná ho nějaký ten bezdomovec skutečně vypije, ale s kelímkem asi těžko půjde do kontejneru jako já, nechá ho s klidem v srdci ležet, kde se mu zlíbí, a ten tak skončí někde na skládce namísto toho, aby byl řádně recyklován. Jisté řešení nicméně vidím ve zlepšení nabídky piva na akcích tohoto typu a dále pak ve způsobu točení. Pak by k výše uvedenému vylévání vůbec nemuselo docházet.

Jinak lidí s nejvytříbenějšími chuťovými pohárky, jak to označujete či označuješ, je samozřejmě víc, jenže nějaké veřejné podpory se od nikoho dalšího, bohužel, nedočkám. Sběratelé si to nedovolí, neboť jsou to většinou etiketáři a pokud by někoho kritizovali, připravili by se tak o přísun materiálu do sbírky či na kšeft, a ti, co nic nesbírají, buď nemají odvahu prezentovat veřejně své názory, nebo se jen nechtějí hádat s lidmi, s kterými se stejně v životě nepotkají. Nikdy to není tak jednoduché, jak to na první pohled vypadá...
---------------------------------
Zpráva byla upravena 14.08.2010 ve 01:09:03


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

jan

pátek, 13. srpen 2010
17:47

Jan

Kdyby jste chtěli zavolat malakinovi 608 316 561, popř. 777 678 265


napsal(a): jan [Odpovědět]

Malakin

pátek, 13. srpen 2010
18:02

Malakin

to jan: Zapomněl jsi dodat, aby psali radši sms nebo přes icq. Na mobilu jsem poslední dobou, bohužel, těžko k zastižení. :-(


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

Chody

sobota, 14. srpen 2010
12:45

Chody

to jan:
Proč tady zveřejňuješ cízí telefonní čísla :-?


ICQ: 414292574

napsal(a): Chody [Odpovědět]

jan

neděle, 15. srpen 2010
18:22

Jan

to Chody: To přece není cizí to se veřejně dá najít na internetu.


napsal(a): jan [Odpovědět]

Chody

neděle, 15. srpen 2010
20:36

Chody

to Chody:
To je možné, ale stejně to můj malý mozeček nechápe...


ICQ: 414292574

napsal(a): Chody [Odpovědět]

phrabina

pondělí, 16. srpen 2010
13:06

phrabina

to Chody: proč ty čísla nevymažeš? Jestli je Malakin chce uveřejnit, rád je sem dá sám. Todle je už opravdu mimo.


napsal(a): phrabina [Odpovědět]

jan

pátek, 13. srpen 2010
17:28

Jan

450km a 474kč-tak sed příště Malakine na prdeli doma. Ještě se divím, že nanadáváš na to že v Litomyšli prší kyselé deště. Jinak pro ostatní mám známého a ten taky všemu rozumí všude byl a vše ví-a říkáme mu ředitel zeměkoule-tak malakine si nech změnit přezdívku. Jinak na akci jsem byl a v tomto počasí musím pochválit pořadatele že to nezrušili,protože pak by určitě pan Kamlar chtěl proplatit cestovné a ztracený čas. A ještě za 30min. se nenachladí vodní chlazení.


napsal(a): jan [Odpovědět]

Malakin

pátek, 13. srpen 2010
17:45

Malakin

to jan: To víš, někdo čeká, až mu pivo přivezou přímo pod nos, jiný si radši za pivem zajede sám, neboť nechce, aby to bylo jenom o pouhém chlastání.

Jinak píšu cca 30 minut, což znamená přibližně. Své první pivo (Kaštana) jsem dával v 10:20, své druhé (Pernštejna) asi v 10:30. Přihlédnu-li k tomu, že v 9:50 už se na náměstí točilo, doba od počátku chlazení piva až po moji zkušenost s teplým Pernštejnem mohla být i 50 minut až hodina.

K tomu řediteli zeměkoule: U nás na Zábřežsku se takovým lidem říká hláška "Kdybys radil Hitlerovi, tak určitě vyhrál válku..."
---------------------------------
Zpráva byla upravena 13.08.2010 ve 17:54:21


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

jan

pátek, 13. srpen 2010
17:52

Jan

Tak ty přece nechlastáš ty vyléváš a ty časy no nádhera já bych si to lépe nezapamatoval.


napsal(a): jan [Odpovědět]

jan

pátek, 13. srpen 2010
18:03

Jan

Chuti piva jsi nikdy nerozuměl tak raději si sbírej ty tvoje tácky, pulitry atd. Za měsíc máš v Praze další burzu v menze tak se připravuj předsedo.


napsal(a): jan [Odpovědět]

Malakin

pátek, 13. srpen 2010
16:36

Malakin

Asi by se slušelo, abych zareagoval jako první či jako jeden z prvních, takže tak i činím:

Předem bych vám chtěl poděkovat za to, že jste se odhodlal(i) k nějaké reakci. Takto by to mělo vypadat. S některými body vaší "obhajoby" souhlasím, s některými však ne. Vezmu to tedy postupně.

Hovoříte o tom, že jste kvůli akci vstával v 6:00 a že když jste viděl, jaké je venku počasí, že jste dokonce přemýšlel o jejím zrušení. To myslíte vážně? Vždyť podle předpovědi mělo v sobotu pršet, tak jaképak překvapení z deště? Já kvůli LPF vstával krátce po páté, najel jsem kvůli tomu téměř 450 kilometrů (počítám cestu tam i zpět), za jízdné přitom utratil 474 korun a to všechno jenom kvůli šesti třetinkám piva, z nichž dvě jsem nakonec musel vylít...

Dále píšete, že jsem nemohl najít Občerstvení, které jsem si dokonce vyfotil. Asi jste můj článek řádně nečetl, neboť právě o tomto Občerstvení já se zmiňuju v souvislosti s výborným hovězím gulášem a méně dobrým, byť řádně vychlazených Otakarem.

K vašemu řeznictví: Pokud jste z "Masny pod věží" či jak se to jmenuje, v níž je automat na mléko a k níž přiléhá bufet, kde jsem si dával hovězí polévku, tak vás mohu ujistit, že z vaší nabídky masných výrobků jsem něco málo okusil, i když jsem se o tom v článku nezmiňoval. Zaujala mě totiž jedna klobása, od níž jsem si koupil hned dvě nožičky a navíc jsem ji se slovy "je trochu mastnější a málo kořeněná, ale i tak mi chutná" doporučil i kamarádovi, který už byl tou dobou venku a který se nakonec pro tutéž klobásku také vrátil.

Ad pěnivost piva: Asi to o mně nevíte, ale já mám zkušenosti i z druhé strany výčepu (několik let brigádničení ve dvou studentských klubech v Praze, několik týdnů v jedné vesnické hospůdce, k tomu nějaké ty pivní slavnosti a jiné podobné akce), proto vím, že cca 30 minut, které jste měli např. na vychlazení Pernštejna, je doba zcela dostačující.

Ad WC: Kolem onoho WC jsem při hledání nějakého bufetu samozřejmě šel, vím tedy, kde se přibližně nacházelo. Stovky metrů to možná nejsou, ale podle mě 100 až 150 ano. Co se označení cesty k toaletám týče, tak jste správně uvedl, že bylo nedostatečné. K tomu bych snad ještě dodal, že v dopoledních hodinách bylo nejen nedostatečné, ale doslova žádné. A že se za to mělo platit 5 korun? Tak to bych nebral jako něco, kvůli čemu bych na záchod nešel. Na podobný přístup jsem zvyklý např. z pivních slavností v Nepomuku. Tam se však člověk hned dozví, kam přesně má jít.

Ad samotné čepování piva: Ano, načepovat správně pivo je kumšt a chce to nějakou praxi. Snad i proto nechápu pořadatele některých akcí, mnohdy absolventy různých Pivních akademií, že za pípu postaví náctiletou holku = levnou pracovní sílu, která vidí výčep poprvé a možná ani pivo nepije.

Ad kdo nic nedělá, nic nezkazí: Ano, s touhle hláškou máte pravdu, než se jí však budete veřejně ohánět, zkuste si čas od času na nějaké ty pivní slavnosti zajet, abyste viděl(i), jak to dělají jinde. Zítra se např. konají slavnosti v Litovli, kam to nemáte zas až tak daleko a kde je to vždycky o profesionálním provedení. Dle mého názoru by to pro vás mohlo být velmi přínosné. Každopádně pokud vyrazíte, nezapomeňte na pláštěnku či deštník. Dle předpovědi má pršet. :-)

Ad kapely: Úroveň nemohu posoudit, neboť jsem odjížděl autobusem v 11:40, stihl jsem tak zřejmě jenom jednu z nich, jakousi dechovku. Nicméně já jel do Litomyšle jenom kvůli pivu, kapely jsou pro mě na takových akcích naprostou zbytečností, bohatě mi stačí reprodukovaná hudba.

Nakonec snad ještě jedna drobná rada: Pokud budete LPF pořádat či spolupořádat i za rok, nebylo by vůbec na škodu, kdybyste zákazníkům nabídli možnost koupě nějaké té pivní sklenice, aby to nemuselo být jenom o točení piva do plastových kelímků. Kdo si totiž zapomněl vzít vlastní sklenici, měl smůlu, neboť jediné (nepočítam-li sklenice, které se krátce před mým odchodem začaly prodávat u stánku Pivních cest), co se u vás dalo sehnat, byly krýglíky Cara, žel o v praxi nepoužitelném objemu 0,4 l... V případě, že byste si skutečně nechali poradit, by bylo záhodno také přistavení nějaké malé cisterny s vodou, kde by se sklenice daly umývat, resp. napojení na nějakou samoobslužnou myčku s kartáči, jak bylo např. na Broumské pípě či jak má být na letošním Černokosteleckém vykulení.

Tolik má reakce na vaše připomínky. Snad jsem něco nevynechal. A pokud ano, rád to sem doplním.
---------------------------------
Zpráva byla upravena 13.08.2010 ve 17:27:26


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

Chody

pátek, 13. srpen 2010
17:10

Chody

to Malakin:
Ono se v Nepomuku při PS za WC platí? Jsem si za ta léta ještě nevšiml :)


ICQ: 414292574

napsal(a): Chody [Odpovědět]

Malakin

pátek, 13. srpen 2010
17:12

Malakin

to Chody: Předloni jsem třikrát platil, v pozdějších hodinách to ale šlo bez placení.
---------------------------------
Zpráva byla upravena 13.08.2010 ve 17:33:32


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

Dwarf

pátek, 13. srpen 2010
17:26

Dwarf

to Malakin: i ty hnidopichu...


ICQ: 131508397

napsal(a): Dwarf [Odpovědět]

Rosťa

pátek, 13. srpen 2010
15:39

Rosťa

Nenechte se, prosim, odradit a to ani od dalšího psaní ze zákulisí podobných akcí i pokud by vám někdo vyčítal drobné pravopisné nesrovnalosti. Diky za článek


napsal(a): Rosťa [Odpovědět]

ragulin

pátek, 13. srpen 2010
15:33

ragulin

Byl sem na vaší akci v Litomyšli přítomen od začátku a můžu tedy potvrdit vše výše popsané.Počasí i mě málem odradilo a právě o to víc sem byl překvapen docela dobrou úrovní.Přeji pořadatelům mnoho zdaru a příští rok se zas budu snažit přijet.NENECHTE SE PROSÍM ZNECHUTIT:-)


napsal(a): ragulin [Odpovědět]


PI podporuje nae zemdlce Reklama na PI