Oreon









ico rss feed ico rss valid
Přidej na Seznam

Zlý Časy pro nekuřáky

Co se píše o pivovarech a pivu


Zlý Časy pro nekuřáky

[pondělí, 27. červen 2011]

Holdování požitku kouření tabáku na veřejnosti, v hospodách, či všude tam kde se nacházejí i nekuřáci je problematické. Dým, pro kuřáka tak lahodný, jednoznačně nepříjemně, nevhodně a zdraví škodlivě atakuje v prostoru přítomné další spoluobčany ať už tím, že jsou nuceni jej vdechovat nebo tím, že nevhodně „aromatizuje“ jejich ošacení, vlasy i pokožku, vytváří obtížně průhlednou clonu či může i obtěžovat zápachem. Protože co jednomu voní, druhému může nevonět. Vzduch potřebujeme všichni, bez něj jsme za pár minut u Manitoua, který dle tradice dal lidem mj. i tabák. Řešení složité situace, jak s kouřením ve veřejných prostorách naložit tak, aby byli spokojeni všichni, tak aby všichni byli ohleduplní ke všem, se zatím moc nedaří. Co je to za řešení, použijeme-li zákazy či segregaci, avšak na jiné se zatím nepřišlo…

Složitou situaci tuto rozhodly se Zlý Časy řešit metodou pokusu a tím možná i omylu. Ve věci kouření přikročují Zlý Časy k následujícímu prázdninovému pokusu:

Po dobu července a srpna prohlašují Zlý Časy své vnitřní prostory za nekuřácké s tím, že kouřiti bude lze na otevřené letní zahrádce. Zlý Časy na tomto místě prohlašují, že nejde o akci proti kouřícím spoluobčanům, nýbrž o pokus. Prosíme tímto naše návštěvníky, aby nám poskytli zpětnou vazbu a to formou dobrovolného anonymního vyplnění dotazníku ohledně tohoto stavu. Protože nám však nejde o názory uživatelů internetu, nýbrž skutečných návštěvníků užívajících prostory hospůdky Zlý Časy, bude forma dotazníku nevirtuální a tedy nikoliv zde. Prosíme tímto každého ochotného návštěvníka naší hospůdky, aby přímo v hospůdce anonymně vyplnil tištěný dotazník ohledně nemožnosti kouřit ve vnitřních prostorách. Každý názor bude pečlivě zvážen a vaše názory určí, zda Zlý Časy, resp. jejich vnitřní prostory, zůstanou nekuřácké i po prázdninách.

Na tomto místě nám dovolte omluvit se kouřícím spoluobčanům za jistý úbytek komfortu z jejich hlediska a poděkovat za pochopení a ohleduplnost. I vaše názory v dotaznících nás přirozeně zajímají, čili prosíme i vás o jejich anonymní vyplnění. Žádný strach, jak správně řekl inspektor Clouseau: „…áno, áno, stará dobrá anonimita!...“

Sám pisatel tohoto příspěvku se považuje za tzv. kouřícího nekuřáka, tedy někoho, jehož průměrná se pohybuje někde mezi 1 až 3 cigaretami za týden. Před lety holdoval občasnému koketování s cigaretami Gitanes (než Frantíci Seitu prodali Španělům) ať už těm Internationales s uhlíkovým filtrem nebo i těm kratším, tlustším a bez filtru a zároveň zasněně naslouchá vzpomínání starších na kubánské cigarety Ligeros, jichž bylo lze zakoupiti, dokud jsme byli kámoši s Fidelem. Vypouštěti modravý dým, tiše, soustředěně, nespěchavě, patří k požitku klidného odpoledne na zahrádce u dobrého piva u některých přímo příčinně. Proto bude v dotazníku i místo na návrhy, jak byste zapeklitou situaci ohledně kouření v hospodě vyřešili vy ke spokojenosti kuřáků i nekuřáků.

Ještě dovolte upřesnění. Abychom předešli případným manipulacím výsledky v tom smyslu, že zástupce ať už kouřících či nekouřících přijde mnohokrát, dá malé pivo a vyplní hlasovací lístek, přistupujeme k následující úpravě. Hlasovat bude lze opakovaně při každé návštěvě. Hlasovací lístek bude mít však formu rubové strany účtenky a váha hlasu bude korespondovat s váhou procentuální útraty za sledované období. Tato úprava má jediný důvod: lépe reflektovat názory na kouření či nekouření vztažmo k ekonomické realitě Zlejch Časů. Děkujeme za pochopení.

Děkujeme za spolupráci a s provoláním: Za dobrý požitek z piva pro všechny! Vaše Zlý Časy

Čistě pro zajímavost. Dotazník bude obsahovat tyto jednoduše se tvářící otázky:

1. Křestní jméno

2. Rok narození

3. Město či čtvrť, ve které bydlíte

4. Vyhovuje Vám současný stav, kdy se uvnitř nesmí kouřit?

5. Proč?

6. Jak byste problém kuřáci versus nekuřáci řešili Vy?

7. Zde napište vaše připomínky, další návrhy, nápady

Zlý Časy pro nekuřáky

[Rosťa] 16:29 [permalink] [reaguj]


Přidat reakci

Jméno:
E-mail:

Ledvis

pátek, 23. prosinec 2011
14:45

Ledvis

to sat: plnohodnotní občané to jistě jsou, ale netuším, proč bych po návštěvě Zlých časů musel, díky jejich zlozvyku, naházet veškeré nasmrádlé oblečení do pračky - to je to samé, jako já jako nekuřák měl zlozvyk, polívat spolustolovníky pivem - taky by domů odcházeli krásně "voňaví" a jistě nadšení :)


napsal(a): Ledvis [Odpovědět]

sat

pátek, 23. prosinec 2011
20:04

to Ledvis: to Ledvis:
Asi to bude tím, že zatím je to podnik se smíšeným provozem, kam mohou do vymezených prostor i kuřáci. Bude-li chodba označena jako nekuřácký prostor, žádný slušný člověk si tam nezapálí stejně jako dole.


napsal(a): sat (stanleysat(a)quick.cz) [Odpovědět]

Adsense

21. listopad 2024
14:11


posted by: Inzerce

honza1205

pátek, 23. prosinec 2011
23:43

honza1205

to sat: Souhlas.A opět opakuju,já jsem kuřák.


napsal(a): honza1205 [Odpovědět]

Krišot

pátek, 23. prosinec 2011
09:01

Krišot

Do Prahy se dostanu jen občas,ve Zlých časech jsem byl 3krát, atmosféra výborná, ale co se týče čerstvosti piva, tak je fakt, že tam taky narazím na trubkáče a větráky. Zkrátka 24 píp je hodně a kvalita je pak o ničem. Teď působím v Brně a když tam zajdu Na Boženku a dám si kvasnicový Poutník nebo Vyškov a to samé si dám ve Zlejch, tak je tam nebetyčný rozdíl.


napsal(a): Krišot [Odpovědět]

Energetik

pátek, 23. prosinec 2011
07:05

Energetik

Docela prča :D Vadí, že tam chodí moc lidí, pak že se tam zase nekouří, ale vlastně se někde kouří, sem tam je tam dítě, nevaří se (ona to není restaurace)... Jojo pořád se něco děje. O kom se nemluví, je mrtev ::lol Dnes je naštěstí pro všechny v Praze (bez urážky k ostatním) dostatečný výběr a každý si může na dobré pivko zajít kam chce ;) Já osobně zajdu vždy sem, je to pro mě rodinný podnik, s osobitou atmosférou a tak sem tam přežiju, když mě nejkrásnější servírka v Praze Čukyn odstrčí obhrouble pupkem z narvané uličky mezi stoly a barem ::lol ::lol ::lol


napsal(a): Energetik [Odpovědět]

Rosťa

pátek, 23. prosinec 2011
10:56

Rosťa

to Energetik: Nejkrásnější Chuck-in má navíc pro tebe vždy čerstvý vtip a ochotně se rozdělí o cigáro i s tim prevítem, co napsal ten článek, díky němuž už nemůže kouřit v práci, páč šedesát procent peněz v ZČ utratili ve sledovaném období ti, kteří se vyjádřili pro nekouření. Navíc taktně mlčí o neustálém harašmentu, který musí v zaměstnání snášet... :)


napsal(a): Rosťa [Odpovědět]

honza1205

pátek, 23. prosinec 2011
15:34

honza1205

to Energetik: Tys to mě nepochopil.Já ač kuřák,klidně půjdu do nekuřácký hospody.A klidně budu chodit kouřit ven.Ale ne aby mi někdo stál nad stolem a odklepával si ke mě,když dole nemůže kouřit,tak prostě ať jde ven a ještě čumí,když ho vyrazim.A že se tam nevaří vim,ale všichni to nevědi,tak než jdu do hospody tak si o ní něco zjistim,když jí neznam.A ne,že tam přivleču famílii od dětí po prarodiče a pak tam seděj jak puci,když zjistěj,že jediný teplý jídlo jsou žebra a klobása na pivu.Jediný s čim nic neudělam je,že je tam tak narváno,že obsluha nestíhá.Proto tam chodim už jen zřídka :-( Hezký vánoce všem.


napsal(a): honza1205 [Odpovědět]

honza1205

čtvrtek, 22. prosinec 2011
20:22

honza1205

Tady koukam,nekuřáci ve Zlejch časech jsou kousek od založení sekty.Chrám už si našli.A jsou něco víc než ostatní.Ještě k těm dětem tam,už se mi párkrát stalo,že se tam nudící se 7-10 letý ratolesti proháněli lokálem.Za to může magazín IN podle mě.Pan manažér si tam udělá rodinnou oslavu a pak se diví,že nevařej.


napsal(a): honza1205 [Odpovědět]

Weetek

čtvrtek, 22. prosinec 2011
13:09

Weetek

Je to až k nevíře, s jakou pravidelností se tu vždycky objeví dosud neviděný nick, pohaní Zlý časy nějakou těžko doložitelnou a veskrze nekonkrétní snůškou velice všeobecných obvinění a když se ozve pár štamgastů, kteří se s uváděnými skutečnostmi nikdy nesetkali, zase se rozloučí a zmizí. Nevím, jestli zase fouká od Žižkova, nebo si hojí bolístku nějaký zhrzený sběratel, ale větám typu "vždy narazíme na pivo zkažené či prošlé" se člověk musí snad i smát.


napsal(a): Weetek [Odpovědět]

pan Nohava

čtvrtek, 22. prosinec 2011
13:40

pan Nohava

to Weetek: Upřímně řečeno, už jsem (a to nejen ve Zlejch) narazil na lecjakou podivnou chuť a často to přiznala i obsluha - ale zkažené? Mám na tohle docela čuch a hlavně háklivou zažívací soustavu a nikdy, opakuji nikdy jsem i po konzumaci "zvláštní" chuti žádné problémy neměl. Jistě, může se při výrobním procesu lecos přihodit (či jde o nějaký experiment) nebo to někdy je prostě vlastnost dané značky, ale nikdo se nikdy s chutí nezavděčí všem, to prostě nejde. Takže tak...


napsal(a): pan Nohava [Odpovědět]

Rosťa

čtvrtek, 22. prosinec 2011
13:51

Rosťa

to Weetek: Pořád si lámu hlavu, jak poznat, že to točené přede mnou je prošlé... Ale je fakt, že než jsem věděl, co je lambik, tak když mi ho tam poprvé dali, myslel jsem si to co Matěj...


napsal(a): Rosťa [Odpovědět]

Jana

čtvrtek, 22. prosinec 2011
15:29

Jana

to Rosťa:
Podívej se, jesli nemá nožičky:-)


napsal(a): Jana [Odpovědět]

Matěj

středa, 21. prosinec 2011
22:54

to Krůtohlt:
Zpět mě tam táhne vždy lákavá nabídka, ale bohužel to dopadá tak, jak jsem psal. Pro Vaši představu doporučiji ochutnat Kozlíček Horní Dubenky Ale, pro Vás možná výborné, možná ochutnáte raději jiné, pro mne však zkažené s odpornou pachutí.
Ve Zlých Časech se určitě už neobjevím a Vám (přesvědčeným znalcům) přeji pevné zdraví a chuť do dalších piv, které jinde chutnají mnohokrát lépe.


napsal(a): Matěj [Odpovědět]

Sekal

čtvrtek, 22. prosinec 2011
01:07

Sekal

to Matěj: Ano. Lipanoidní pachuť. Též mám pocit, že je ze ZČ místo dětských oslav.


napsal(a): Sekal [Odpovědět]

Energetik

čtvrtek, 22. prosinec 2011
10:48

Energetik

to Sekal: Místem dětských oslav myslíte konkrétně co?


napsal(a): Energetik [Odpovědět]

pan Nohava

čtvrtek, 22. prosinec 2011
13:30

pan Nohava

to Energetik: Zřejmě to, že tam v poslední době chodí kalit mládežníci v množství větším, než malém :-). Ale jak jsem zjistil, nejsou to jen ZČ, tento trend je patrný i jinde. Zajímalo by mě, kde dneska ti študáci berou tolik peněz, za dob mejch studií bych si dal tak jedno malý a to ještě zdaleka nebejvalo za tři pětky :). Ale budiž, ať si v mezích zákona pijou, co hrdlo ráčí. Možná jich tam chodí tolik právě proto, že se dole nehulí.

K návštěvnosti bych podotknul jen to, že dole v lokálu už se ani nedá ani stát, jak je ímrvére narváno a zachvíli budou fronty i na schodech (když pominu překážející kuřáky). Pokud mohu, stavuji se tam raději odpoledne, kdy je ještě relativní klid, večer je to peklo (to samý je v "Kuláči" či Na Šumavě). Pak že je nějaká krize a lidi nemaj peníze. Prdlajs! :-8


napsal(a): pan Nohava [Odpovědět]

pan Nohava

čtvrtek, 22. prosinec 2011
13:36

pan Nohava

to pan Nohava: Těmi študáky jsem měl na mysli středo a vysokoškoláky, bývá jich tam opravdu dost (aby si někdo nemyslel, že tam choděj děcka ze základky, hi).


napsal(a): pan Nohava [Odpovědět]

honza1205

čtvrtek, 22. prosinec 2011
18:38

honza1205

to pan Nohava: Proto tam už ani nechodim.Já mam hospodu spojenou s klidem a pivem a ne se probojovávat k výčepu pro pivo.Majitel má asi radost z tržeb,ale pro mě tohle fakt neni.


napsal(a): honza1205 [Odpovědět]

Kejna

čtvrtek, 22. prosinec 2011
13:21

Kejna

to Sekal: no já můžu skutečně potvrdit, že ten mohutný bezvlasý mladý člověk umí díky své neskonalé kreativitě vytvořit ze ZČ mimo jiného i místo pro perfektní dětskou oslavu, takže asi taky souhlas :).
---------------------------------
Zpráva byla upravena 22.12.2011 ve 13:22:55


napsal(a): Kejna [Odpovědět]

Rosťa

čtvrtek, 22. prosinec 2011
13:53

Rosťa

to Kejna: Ona ta přítomnost mládeže nakonec tak nějak osvěží atmošku a tím nemyslím pouze studentky, převčírem mne nad mušlemi rozesmálo letadélko Kakáně (Jiří promiň :) )


napsal(a): Rosťa [Odpovědět]

pan Nohava

čtvrtek, 22. prosinec 2011
14:56

pan Nohava

to Rosťa: Jojo, hotovej bombardér ::lol


napsal(a): pan Nohava [Odpovědět]

Energetik

čtvrtek, 22. prosinec 2011
10:50

Energetik

to Matěj: Ono né vždy je na vině hospoda. Pivo utrpí přepravou, nebo se prostě v pivovaru nepovede. Nevím jak je tomu u Kozlíčka, neochutnal jsem. Ale skladování je v hospodě v naprostém pořádku, o tom jsem byl tisíckrát přesvědčen. A námátkové ochutnávky také probíhají.


napsal(a): Energetik [Odpovědět]

pan Nohava

čtvrtek, 22. prosinec 2011
13:45

pan Nohava

to Energetik: Lahvovej mi přišel v pořádku. Chuť nehodnotím, od toho tahle diskuse není, ale rozhodně to pivo zkažené NEBYLO a pachuť jsem žádnou nepociťoval. A u točeného je to přesně tak, jak píšeš.


napsal(a): pan Nohava [Odpovědět]

Energetik

čtvrtek, 22. prosinec 2011
13:54

Energetik

to pan Nohava: Měl jsem na mysli, že jsem neochutnával I.P.A. od Kozlíčka, prostě se nemusí povést, ale tak vysvětlení, že v lahvi je to OK stačí. Jinak jejich produkce je relativně dobrá. Ale mnohokrát se mi stalo, že jsem pil pivo, které znám, a chutnalo divně. Ale rozhodně nebylo zkažené. Takže ve všem souhlas.

Ad mládežníci, ano není tam k hnutí, ale k týhle hospodě to patří a vždy to tak nějak bylo... Chtělo by to nafouknout, ale zatím nemá Hanz kam :-D


napsal(a): Energetik [Odpovědět]

phrabina

čtvrtek, 22. prosinec 2011
18:12

phrabina

to Matěj: Nejsem si jistý, zda budu mluvit o tom samém pivu. V poslední době byla na čepu Javořická IPA, měl jsem ji minulý týden a toto pondělí. V přímém srovnání s Vyškovským Jubilerem IPA byl aromatičtější, chuťově pak mírně pod Jubilerem, nicméně stále velmi dobrá IPA v porovnání s tím, co jsem mohl z českých luhů a hájů v tomto stylu ochutnat (Matuška, Kocour nepočítám, pochopitelně). Pokud jste pil to samé pivo, váš názor se liší i od názoru dalších 3 mých spolustolovníků, stejně tak jako vaše hodnocení ZČ v rámci aliance. Teď mě tak napadá, nemyslíte tou odpornou pachutí v pivu silnou dávivou hořkost?


napsal(a): phrabina [Odpovědět]

pan Nohava

čtvrtek, 22. prosinec 2011
20:36

pan Nohava

to honza1205: Majitel těžko může za to, že mu tam chodí lidi. To není Hospoda na mítince ::lol . Holt je vidět, že zájem o restaurace tohoto typu je enormní, stejně beznadějně plný bývá i Kulový blesk, kavárna a vinárna Na Šumavě a nejspíš i další. Sedícím to nakonec může být jedno a když někomu stojí za to tísnit se v úzkých průchodech mezi židlemi a pultem a neustále být nabádán obsluhou k uvolnění místa, tak to asi o velkém zájmu svědčí. Ale chápu, že klid je klid, proto to mám tak rád Na Šumavě, kde sice není taková nabídka, ale naprosto rodinná atmosféra malého klubíku (a ještě bezva pan majitel).


napsal(a): pan Nohava [Odpovědět]

jiri.kana

středa, 21. prosinec 2011
12:39

jiri.kana

Jak vlastně dopadnul ten experiment s nekouřením?


napsal(a): jiri.kana [Odpovědět]

honza1205

středa, 21. prosinec 2011
13:03

honza1205

to jiri.kana: Dole se nekouří,jen na hoře v zimní zahrádce.Což je výborný,protože spousta těch nekuřáků zespoda chodí hulit na schody nebo do dveří zimní zahrady a když jsem tam onehdá seděl tak mi ty fešáci propálili bundu a měl jsem jí plnou popela.Myslim,že pokud tam neseděj tak by měli chodit hulit ven.A to jsem kuřák,ale neznamená to,že jsem i dobytek.


napsal(a): honza1205 [Odpovědět]

Jana

středa, 21. prosinec 2011
16:01

Jana

to honza1205:
Ano, kuřáci by měli být odesláni "na mráz". Pokud kouří na schodech, což jest často, pak kouř stejně proniká dolů. A při cestě po schodech vzhůru by člověk občas potřeboval protikouřovou clonu, aby vyšel bez úhony ven.
Nechceš s tím, Hansi, něco udělat? :-)


napsal(a): Jana [Odpovědět]

Ledvis

čtvrtek, 22. prosinec 2011
11:10

Ledvis

to Jana: přesně tak, udělat to kompletně nekuřácké - kdo se bez cigarety nemůže obejít, ať jde na vzdoušek :)


napsal(a): Ledvis [Odpovědět]

sat

čtvrtek, 22. prosinec 2011
12:09

to Ledvis:
Opravdu oceňuji vstřícnost a mírumilovnost nekuřáků. Myslím, že kuřáci by měli dostat nějaké speciální označení a vycházet pouze po půlnoci. Nejsou to zřejmě plnohodnotní občané tohozo státu.


napsal(a): sat (stanleysat(a)quick.cz) [Odpovědět]

pan Nohava

čtvrtek, 22. prosinec 2011
13:05

pan Nohava

to sat: Sám sis určil svůj osud :D


napsal(a): pan Nohava [Odpovědět]

Jana

čtvrtek, 22. prosinec 2011
15:34

Jana

to sat:
Jestli si chcete kazit vaše zdraví, tak vám v tom rozhodně nikdo bránit nebude. Ovšem nikoli na úkor ostatních!!


napsal(a): Jana [Odpovědět]

honza1205

čtvrtek, 22. prosinec 2011
18:40

honza1205

Jo taky mě to občas zaráží.


napsal(a): honza1205 [Odpovědět]

Matěj

středa, 21. prosinec 2011
12:37

Navštěvujeme Zlý Časy opakovaně a bohužel vždy narazíme na pivo zkažené či prošlé. Hospoda je prý pro znalce, tak nechápu, jak je možné, že do sebe tito odborníci nalévají někdy až nechutná piva. Dále upozorňuji na to, že hospoda kazí dobré jméno některým pivovarům, jejiž pivo prodává.
Co se týče obsluhy, tak pán s culíkem neni schopný popsat některé z nabízených piv a jednoduše zákazníkům odsekne, že o nich nic neví. To je výborné v takto vyhlášené hospodě pro odborníky. I když byla hospoda asi jeden ze zakladatelů pivní aliance, doporučuji, aby tuto alianci první opustila, neboť zdaleka nedosahuje kvality ostatních členů.


napsal(a): Matěj [Odpovědět]

Krůtohlt

středa, 21. prosinec 2011
13:37

Nechápu větu : "Navštěvujeme Zlý Časy opakovaně a bohužel vždy narazíme na pivo zkažené či prošlé." Pokud vždy narazím na pivo zkažené nebo prošlé, tak tam nechodím ... Já osobně takovou zkušenost nemám.


napsal(a): Krůtohlt (hk.kraus(a)seznam.cz) [Odpovědět]

Jana

středa, 21. prosinec 2011
15:58

Jana

to Matěj:
Po kolika gambrihnusech jste tam byl? Ano, piva jsou z malých pivovarů a různé úrovně. někdy se holt zadaří méně, než jindy. Ale nepamnatuji si NIKDY pivo nechutné. Každý máme chuť jinou, proto ochutnáváme, co je nového a to, co nám chutná, si dáváme opakovaně. Pro vás asi bude lepší do ZČ nechodit.


napsal(a): Jana [Odpovědět]

Dan

čtvrtek, 22. prosinec 2011
01:19

Dan

to Matěj:
Nebylo by možné napsat něco konkrétního? O která piva se jednalo a kterým pivovarům ZČ kazí dobrou pověst?
Do Zlých Časů chodím sice nepravidelně, ale nikdy jsem se tam s něčím podobným nesetkal. A to že některé pivo někomu nechutná, je snad normální. Každý má jiné chutě a malé pivovary mají i určitý rozptyl v kvalitě i chuti.


napsal(a): Dan [Odpovědět]

Ledvis

čtvrtek, 22. prosinec 2011
11:12

Ledvis

to Matěj: také jsem se s podobným problémem ve Zlých časech nesetkal - pivo vždy na špičkové úrovni - a věř, že "zkažené" bych poznal.


napsal(a): Ledvis [Odpovědět]

Masakr

čtvrtek, 22. prosinec 2011
18:29

to Matěj: To :Matěj,jednou jsem kritizoval pivkupectví ve ZČ a tady to maj všichni za mekku,jinak chodím do ZČ nepravidelně,ale všechna piva maj divnou vůni,nevím jestli to je hnacím plynem,ale čím déle na čepu tím horší,podezřívám i vodu na mytí půlitrů,a je lepší číst a smát se na hnidopišstvím co zde provází každej problém:-)


napsal(a): Masakr (rambleon(a)centrum.cz) [Odpovědět]

Návštěvník

pátek, 7. říjen 2011
23:17

Obsluha poměrně příšerná, nejhorší je brýlatá "tlustá berta", která v okamžiku, kdy si některý z hostů chce dát oraz od piva, například kolu, vodu nebo třeba také nic, přímo ztropí skandál, že když jako nemíníte pít, tak tam nemáte co dělat. Chování hodné hokyně z trhu... Podruhé tam určitě nepůjdeme!


napsal(a): Návštěvník [Odpovědět]

Panther

neděle, 9. říjen 2011
00:51

Panther

to Návštěvník: Ta tlustá paní je opravdu hozná, hlavně je vidět, že jí ta práce opravdu baví... :-) Nechápu majitele, to nejsou lidi nebo co?


napsal(a): Panther [Odpovědět]

Rosťa

středa, 24. srpen 2011
08:33

Rosťa

Úplný zákaz kouření v restauracích opět tématem. Pravděpodobně je asi jen otázkou času, než se to prostě stane... http://www.novinky.cz/domaci/242625-ministr-heger-chce-uplne-zakazat-koureni-v-restauracich.html


napsal(a): Rosťa [Odpovědět]

Dan

pátek, 15. červenec 2011
00:26

Dan

Tak jsem se také konečně zastavil ve Zlých Časech podpořit NEkouření, nějkou tou konzumací a vyplnit anketní lístek.
Musím říct, že mám naprosto stejnou zkušenost jako Jana. Obsluha nikomu neříkala, že na zadní straně lístku je nějaká anketa. Na můj dotaz při placení, proč to lidem neříkají, mi paní odpověděla, že to všichni vědí z internetu.... Tak nevím co si o tom myslet.
Jinak hospoda s čistým vzduchem je teď už v podstatě dokonalá, obsluha byla rychlá a piva výborná.


napsal(a): Dan [Odpovědět]

Jana

čtvrtek, 7. červenec 2011
14:40

Jana

Tento týden jsme tam (po vydatné konzumaci) nechali 2 hlasy PRO nekouření.Ovšem dost nás zarazilo, že obsluha nahodilé návštěvníky (štamgasti věděli) neupozorňovala, že na druhé straně konzumačního lístku je anketa. Okolosedící jsme na to upozornili a byli docela rádi. Všichni byli nekuřáci.


napsal(a): Jana [Odpovědět]

Bakalář

čtvrtek, 7. červenec 2011
14:13

Bakalář

I jako kuřák si (když už to opravdu nebudu moct vydržet) půjdu zapálit ven, takže toto rozhodnutí podporuji a navíc je to trošku dobré i pro mě samotného, během pití přece nebudu chtít pořád odbíhat ven a proto si zapálim i míň cigaret .
---------------------------------
Zpráva byla upravena 07.07.2011 ve 14:14:17


napsal(a): Bakalář [Odpovědět]

pinkano

středa, 29. červen 2011
14:09

pinkano

Tak za tohle mi stojí výprava do Prahy, podpořit nekuřáky... kuřáci kouří i v mrazech, tak můžou směle ustoupit a nechat ostatní a jejich chuťové smysly vychutnávat piva. Osobně na ochutnávky chodím pouze tam, kde se nekouří nebo kde je v danou dobu nejméně zakouřeno, jinak je bez šance si dát dobré pivo a vychutnat si ho. V kouřové dece minimálně voní všechno dost podobně. Možná mě ale dráždí kouř natolik, že mám tento pocit jen já :)


napsal(a): pinkano [Odpovědět]

Energetik

středa, 29. červen 2011
08:30

Energetik

Hanz, Rosťa: Znamená to tedy, že kuřáci na zahrádce si pivka zezdola zaplatí nikoliv hned při odběru, ale až najednou? Nebo jim bude psán i tak konzumační lístek - i když budou platit průběžně, jak je tomu doposud :)


napsal(a): Energetik [Odpovědět]

vrána

středa, 29. červen 2011
01:22

vrána

Je ale fakt, že zejména v létě se cpu na venkovní zahrádku, seč to je jde a pokud to nejde, raději sedím v té "knihovně". A vůbec mi nevadí, že si pro pivo musím dojít (člověk se aspoň protáhne a hned to zaplatí, takže odpadají případné dohady "co kdo u stolu měl"). No, tak přes léto to bude obráceně, co nadělám :-).
Zajímavé to mají v Kulovém blesku, kde se nekouří s výjimkou malého prostoru u baru, ale zřejmě díky členitosti těch sklepení, ve kterých hospoda je a zřejmě slušnému odvětrání se kouř nikam nešíří... ve Zlejch by tohle samozřejmě nešlo, prostor je úplně jiný. Každopádně ať už to dopadne jak dopadne, díky za odvahu (jakkoliv podpořenou "průzkumem trhu").


ICQ: 153647890

napsal(a): vrána [Odpovědět]

vrána

středa, 29. červen 2011
01:13

vrána

Jako zapřísáhlý nekuřák jsem jedině pro! Naštěstí už i dříve byla možnost se před cigaretovým smradem uklidit do mezaninu, kde je takové klidné, až klubové a hlavně nekuřácké prostředí zimní zahrady (nebo jak tomu říkají). Mimochodem, všimli jste si, že v poslední době se rozmohla móda větrat kuchyni do lokálu? Snad aby tam v kuchyni personál neumřel (když je odsávání z úsporných důvodů vypnuto) nebo aby hosti dostali chuť k jídlu - čórt znájet... Každopádně člověk už pomalu víc smrdí tou kuchyní, než cigaretovým kouřem...
Tím nechci říct, že by to byl problém Zlých časů, to vůbec... ale tak obecně.


ICQ: 153647890

napsal(a): vrána [Odpovědět]

BCH

úterý, 28. červen 2011
18:47

BCH

Kuřáci mě v pivnicích a restauracích vadí ! Proč ? Protože pak člověk smrdí jako hadr od záchoda a z pivního hlediska má zážitek rovnající se nule. O prázninách snad navštívím kultovní hospůdku Zlý časy a podpořím akci proti kuřákům :-)


napsal(a): BCH [Odpovědět]

Ludwig

úterý, 28. červen 2011
12:38

Ludwig

At si kazdy kouri kde chce, co chce a komu chce :-) treba i hadovi prdel.
Jsem demokraticky smyslejici jedinec, a nikomu nic nezakazuji. Ale at ME prosim u toho nikdo NEDUSI JEHO ZPLODINAMA z tabaku. Pripada mi nefer, kdyz bych ja mel dostat neci zaslouzenou rakovinu plic..
Je stejne uz jen otazkou nekolika malo let, kdyz to prezenu tak jednoho desetileti, kdy i Ceska republika pochopi(zbytek Evropy uz to pochopil), ze normalni je nekourit.
Kdo si chce zapalit, jde ven, zapali si a az se vysmrdi, jde dovnitr. Smrad z ust jsem jako nekurak schopen tolerovat ::lol vic ale ne.
Kdyz si v hospode budu pohravat s nabitou pistoli ktera by mohla nekomu ustrelit hlavu, budu obvinen , a to zcela opravnene z verejneho ohrozeni.
Kdyz si vedle me zapali kurak, tak by mel dostat stejny trest, popr. vyssi, nebot nikotin ne ze rakovinu (nejen plic) zpusobit muze, on ji skutecne zpusobuje!! O tom snad nikdo nepochybuje..


napsal(a): Ludwig [Odpovědět]

Sekal

úterý, 28. červen 2011
16:41

Sekal

to Ludwig: Tak to prr, ať se kuřáci plynují v hospodách, na ulici ať mne s kouřením nikdo neotravuje.


napsal(a): Sekal [Odpovědět]

Sekal

úterý, 28. červen 2011
11:55

Sekal

Já myslím, že hosté si přes léto zvyknou rychle, ale personál aby nezkolaboval.


napsal(a): Sekal [Odpovědět]

Pivkupectví II

středa, 29. červen 2011
18:00

Pivkupectví II

to Sekal: Přesně :D


Rash

úterý, 28. červen 2011
10:46

Rash

Pamatuji, jak jsem kdysi četl pojednání o krásách jazyka českého, ve kterém se mimo jiné psalo, že "Školník kouří i pije". Tenhle školník do Zlejch časů asi příště, v případě úspěchu tohoto experimentu, nepřijde. Já osobně mu ale zvedám palec, kouření v ZČ je pro mne asi hlavní důvod, proč tam chodím tak málo.


napsal(a): Rash [Odpovědět]

jiri.kana

úterý, 28. červen 2011
10:10

jiri.kana

to Rosťa:Po přečtení posledního odstavce vás musím pochválit za geniální marketingovou akci. Nabízejí se slogany pij proti kouření!, pij za svůj doutník!, pij teď víc, ať pak piješ zdravěji, spláchni nekuřáky dalším litrem Matušky...


napsal(a): jiri.kana [Odpovědět]

Rosťa

úterý, 28. červen 2011
11:01

Rosťa

to jiri.kana: Tady jde o to zjistit, který segment zákazníka utrácí víc. Někteří kuřáci tvrdí, že utratí v ZČ mnohem víc. Někteří nekuřáci tvrdí, že kdyby tam nebylo tak zakouřeno, utratí tam mnohem víc oni, někteří by tam chodili i partnerem/partnerkou atd. Navíc, jsou mezi námi opravdu i tací, kteří využijí jakékoliv nedokonalosti systému, aby ovlivnili výsledky mj. tím, že přijdou několikrát denně na malé pivo a anonymně vyplní dotazník. Váha takovéhu hlasu je tak více než relativní a nezbývá, než upravit váhu hlasu tržním podílem. Predikce, že zákaz kouření je vlastně geniální marketingový tah, se už také objevil, stejně jako se objevily názory, že takové rozhodnutí bude znamenat rychlý zánik takové osvěžovny. Tento pokus má REÁLNĚ podat data o tom, jak to bude a k tomu je třeba dat relevantních. Máš-li nějaký lepší nápad jak získat co nejreálnější data, prosím, sem s ním, protože jsem dalek toho zrovna tebe podceňovat :) Děkuji.


napsal(a): Rosťa [Odpovědět]

honza1205

úterý, 28. červen 2011
11:32

honza1205

to Rosťa: Mam lepší nápad.Udělat nekuřácký Zlý časy v listopadu a v prosinci,kdy neni možnost jít na zahrádku.Jsem kuřák,ale tohle by mě fakt zajímalo.


napsal(a): honza1205 [Odpovědět]

jiri.kana

úterý, 28. červen 2011
11:48

jiri.kana

to honza1205:A to je další věc. Kdyby se experiment zopakoval i v zimě, byla by data jistě hodnotnější. Na druhou stranu, majitel asi potřebuje hlavně vydělávat a ne pokusničit.


napsal(a): jiri.kana [Odpovědět]

jiri.kana

úterý, 28. červen 2011
11:44

jiri.kana

to Rosťa:Já bych řekl, že jste to vymysleli dobře. A pokud se vám povede takto nasbírat dost kvalitních dat, možná by to bylo po zpracování i na publikaci v nějakém odborném časopise. ZČ by tak zas byly v něčem první.

Já jsem narážel na to, že by to někteří mohli pojmout jako konzumační soutěž, jejíž vítězný tým se dočká sobě vyhovujícího prostředí. Proto ta spíš nevážná zmínka o marketingovém tahu. Na druhou stranu, proti tomuto pojetí snad bude působit dostatečně dlouhá doba trvání pokusu.

Jak bych to vylepšil? Možná by stálo za to pokusit se hosty nějak motivovat k vyplnění. Zejména tedy ty náhodné přespolní, kteří se třeba už nevrátí, ale přesto můžou poskytnout zajímavá data. Předpokládám, že štamgasti se ošívat nebudou. Po lidech se poslední dobou pořád chce nějaké vyplňování a leckoho už to asi nebaví.

Mimochodem, pokud bys rozdal dotazníky jen na začátku experimentu a na konci experimentu, dost možná by ses dočkal jiných výsledků. Kuřáci se možná budou zezačátku víc cukat a možná si na to ke konci zvyknou a nebudou proti nekuřáckému prostředí. (jako jeden náš známý habituální kuřák vůbec nemá problém chodit s námi do nekuřáckých podniků - alespoň prý toho vykouří míň, když kvůli tomu musí ven).

Krucinál, myslím, že bude hodně zajímavé to pozorovat a hlavně pak ta data zpracovávat. Protože, jak říká JBS: "ukázaná platí".


napsal(a): jiri.kana [Odpovědět]

phrabina

úterý, 28. červen 2011
12:46

phrabina

to jiri.kana: Mýlíš se, řada štamgastů se již teď ošívá. Někteří dokonce vykřikují, že nic vyplňovat nebudou, protože do nekuřáckého pajzlu nevstrčí ani nos a své tisíce utratí jinde. Poslední zprávy z fronty jsou, že Hanz vyměknul a horní část přemění v kuřáckou, aby se zapřísáhlí nikotinisti mohli oddávat svému drogovému mixu i poté, co se zavře zahrádka.


napsal(a): phrabina [Odpovědět]

Rosťa

úterý, 28. červen 2011
13:08

Rosťa

to phrabina: Jistě by bylo zajímavé sledovat, kolik by nakonec vyměklo drogově závislých nikotinistů, pokud by nevyměkl Hanz a chlapsky by naopak tvrdě k sobě samým svou závislost ohleduplně ovládli :) Ale i já jsem pro každý přijatelný kompromis pro obě strany. Je možné, že by ze zateplené části zahrádky mohl jít kouř směrem dolů do hospody, nebo jej komínový efekt naopak vytáhne nahoru ke Konibaru?


napsal(a): Rosťa [Odpovědět]

jiri.kana

úterý, 28. červen 2011
13:15

jiri.kana

to phrabina:Čili je do té hospody přitahuje primárně něco jiného než tamní pivo nebo jídlo.
Já taky nějak skousnu ne úplně ideální hlučné a zahulené prostředí, abych si v zimě mohl dát točenou Poličku. Ale seberou mi Poličku a už mě tam neuvidí. Takže oni nějak tolerují širokou pivní nabídku, hlavně když je tam pohodička?
To znamená, že ZČ těm štamgastům neposkytují nic navíc oproti konkurenci?

Ptám se tak blbě, protože jsem tam ještě nebyl.


napsal(a): jiri.kana [Odpovědět]

Dan

úterý, 28. červen 2011
13:23

Dan

to Rosťa:
Myslím že přesunutím kuřáků do horní části by se nic nevyřešilo. Vlétě by šel kouř dolů, v zimě patrně naopak. Závisí to ale na vzduchotechnice dole v hospodě, jestli je tam přetlak, rovnotlak a nebo jen odtah, jak tomu dříve bývalo. Pokud vím, když člověk sedí hned u dveří, tak tam bývá dost často průvan shora dolů...


napsal(a): Dan [Odpovědět]

phrabina

úterý, 28. červen 2011
14:22

phrabina

to jiri.kana: Je to věc osobních preferencí, někdo staví výš atmosféru, známé, někdo možnost si zapálit. Nesnažil bych se pochopit myšlenkové pochody závislého člověka. Řada štamgastů tam chodila ještě před tím, než se ZČ vyprofilovaly jako pivní putyka. Široká nabídka piva je pro ně bonusem navíc.
Z obchodního hlediska to může být Hanzovi jedno, po večerech má narváno i teď. Přitom pamatuji dny, kdy nebylo přes kouř vidět na druhou stranu hospody. V létě je viditelnost poměrně lepší, např. včera kouřilo kromě kompletní obsluhy jen několik hostů a nebylo cítit prakticky nic.


napsal(a): phrabina [Odpovědět]

Rosťa

úterý, 28. červen 2011
09:57

Rosťa

Po oprávněné kritice nedostatků v realizaci této vize jsem přidal odstavec a prosím vás o laskavé věnování pozornosti tomuto dodatku. Děkuji.


napsal(a): Rosťa [Odpovědět]

Dan

úterý, 28. červen 2011
11:32

Dan

to Rosťa:
Rosťo, nejsem si jist že tento způsob může poskytnout objektivní informaci o poměru příznivců / odpůrců kouření.
Zlý Časy jsou pro mnohé známé jako kuřácká hospoda ale z řad nekuřáků se o letním testu, dozví jen určitý okruh lidí, třeba zde z PI. Obvykle trvá nějakou dobu, než se mezi nekuřáky rozšíří, že mají další hospodu bez kouře. O prázdninách navíc lidi jezdí po dovolených a jiných aktivitách a do pražských hospod přijdou měně. Skoro mám obavy, že závod "kdo koho přepije", jeli váha hlasů odvozena od výše útraty, je nevýhodný pro nekuřáky, protože velká část lidí která do hospody nechodí kvůli kouření, o tom nebude vědět. Zatímco zaběhlí kuřáci to budou chtít těm nekuřákům nandat.

Za sebe mohu jen říct, kouření ve Zlých Časech je to jedinné co mi na této geniální hospůdce vadí. Rozhodně se do boje za NEkouření zapojím a přivedu kamarády :)


napsal(a): Dan [Odpovědět]

Energetik

úterý, 28. červen 2011
11:56

Energetik

to Dan:

Zatímco zaběhlí kuřáci to budou chtít těm nekuřákům nandat.


Rozhodně se do boje za NEkouření zapojím a přivedu kamarády.

Tak kdo komu to teda vlastně bude "nandavat"? ::lol ::lol
---------------------------------
Zpráva byla upravena 28.06.2011 ve 11:56:53


napsal(a): Energetik [Odpovědět]

Dan

úterý, 28. červen 2011
12:04

Dan

to Energetik:
Já vím, napsal jsem to trochu divně. Možná to budou chtít nandat jedni druhým, ale myslel jsem to tak, že kuřáci, kteří jsou "tu doma", budou ve výhodě proti nekuřákům, kteří budou mít možná slabší "mužstvo", alespoň ze začátku.


napsal(a): Dan [Odpovědět]

Jakub.M

úterý, 28. červen 2011
09:55

Výborný nápad a jen tak dál. U nás se okolo toho zbytečně diskutuje, v Británii se nekouří vůbec a je klid. Pokud to lze, tak jdu pouze do nekuřácký hospody nebo penzionu a kdyby to dělali skoro všichni nekuřáci, tak se budou muset i ty hospody přizpůsobit.


napsal(a): Jakub.M [Odpovědět]

Narmer

úterý, 28. červen 2011
09:46

Narmer

Ačkoliv je pro mě tahle hospoda poněkud z ruky, je to známý podnik. A protože příklady táhnou, tomuhle nápadu strašně fandím a doufám, že nekuřáci (a i nesobecká a ohleduplná část kuřáků) tenhle nápad ocení, aby se udržel


ICQ: 149095450

napsal(a): Narmer [Odpovědět]

Weetek

úterý, 28. červen 2011
09:38

Weetek

Geniální! Tohle jediné mi na Zlejch ještě kapánek vadilo. Jsem zvědav na vyhodnocení experimentu, ale za sebe jednoznačně palec nahoru!


napsal(a): Weetek [Odpovědět]

Bejček

úterý, 28. červen 2011
03:14

Bejček

To jako že si ve Zlejch už nedám k dobrýmu pifku ještě lepší doutník ??? A jako že s tím doutníkem mám chodit na zahrádku ??? A to mysíš Hanzi vážně ??? No nic. Všechny kuřáky zvu do Tramwaye, kde si na takové blbosti nehrajeme :) !!!
JBS.


napsal(a): Bejček [Odpovědět]

Regent

úterý, 28. červen 2011
08:14

Regent

to Bejček:
Býk proti Bejčkovi. :)
Nekuřácká tramway je můj nesplnitelný sen! Asi zažnu s mojí přítelkyní PETkou jezdit tramvají od Tramwaye do Zlých Časů.
Vychutnat si dnešního Podkováně bez kouře by opravdu nebylo k zahození!!! Ale i tak jsem moc zvědavý jak to dnes dopadne.

K akci Zlý Časy pro nekuřáky. Jsem jedině pro. Kouření mě dost štve a moji přítelkyni PETku taky. Rozhodně se v nekuřáckých Zlých časech v létě objevím. Díky!!!


napsal(a): Regent [Odpovědět]

Jana

pondělí, 27. červen 2011
19:48

Jana

To je škoda, že už ne od zítřka. :-)) Tak tam zajdu znova a dotazníček vyplním příští týden.


napsal(a): Jana [Odpovědět]

ladin

pondělí, 27. červen 2011
19:39

O prazdninach musim do Prahy podporit tento napad :-)
1a2a3) Lada 1979, ale nejsem z Prahy a priznavam, ze na me rocne vydelas jen cca dve kila.
4a5) Ano, jsem nekurak.
6) Rozhodl se, zda chci vydelavat na kuracich (tretina populace? kolik maji penez k utrate po nakupu drogy?) a na nekuracich, kteri to vydrzi. Nebo vydelavat na nekuracich a kuracich, kteri jsou ochotni smerdet venku.
7) Videl jsem hodne "oddelenych prostor" pro kuraky a nekuraky a nefungovalo to ke spokojenosti obou skupin nikde. Rozhodnete se, co je Vam milejsi...


napsal(a): ladin [Odpovědět]

Rosťa

pondělí, 27. červen 2011
22:14

Rosťa

to ladin: Kdybych na tobě ročně vydělal dvě kila, bylo by to O.K., páč , kdybych měl nějakou hospu, musel bys u mě utratit počítám tak dvojku, aby výdělek byl dvě kila a kdoví jestli. Samozřejmě děkuji, že se nezdráháš zveřejnit své názory i zde, nicméně virtuálně to nepla. Jak píšu v bloku, zohledňovat Zlý Časy budou jen tištěné dotazníky vyplněné na místě. Zkus to tedy, prosím, přes prázdniny stihnout. Díky.


napsal(a): Rosťa [Odpovědět]

Tomáš Kroupa

středa, 29. červen 2011
13:07

Tomáš Kroupa

to Rosťa: No my nekuřáci jsme na tom hůř, protože dát za pivo pade a kvůli smraďochům si ho neužít, o jídle ani nemluvě, to je ještě větší humus, to nic moc a rád podpořím naši bandu nekuřáckou. Jinak s 10% bys hospu asi brzo zavřel, na nájem a personál by moc nezbylo. Jak tak koukám na ceny piv konkrétně ve ZČ, tam by se jednalo spíš o čtyři-pět stovek než dva táci, ale když se započítají k ostatním nákladům náklady spojené se sháněním báječného piva, je cena, myslím, v pořádku.


Dan

pondělí, 27. červen 2011
18:42

Dan

Cože? Zlý Časy nekuřácký? Už vím kde strávím dovolenou! Co nejdříve zajdu vyplnit dotazník, podpořit tento geniální nápad a budu doufat, že se můj tajný sen, po prázdninách stane skutečností...


napsal(a): Dan [Odpovědět]

tomas

pondělí, 27. červen 2011
17:15

tomáš

On si Rosťo Hanz pronajmul Pekelný doly? Že se nepochlubil...


napsal(a): tomas [Odpovědět]

Rosťa

pondělí, 27. červen 2011
17:31

Rosťa

to tomas: Nikoliv. Jde o ilustrační foto v neblahé předzvěsti pekelné diskuze, která se tu může rozpoutat. Taky mě zajímalo, který všudybyl se ozve první ;)


napsal(a): Rosťa [Odpovědět]

honza1205

pondělí, 27. červen 2011
16:56

honza1205

No v létě stejně všichni seděj na zahrádkách,tak nevim.


napsal(a): honza1205 [Odpovědět]

Sekal

pondělí, 27. červen 2011
16:45

Sekal

Tak to se těším - budu tam vysedávat a manželce řeknu, že jsem byl u kamaráda.


napsal(a): Sekal [Odpovědět]

honza1205

pondělí, 27. červen 2011
16:58

honza1205

to Sekal: To máš blbý.Mě když se přítelkyně zeptá kde sem byl,tak nemam problém říct,že v hospodě :D


napsal(a): honza1205 [Odpovědět]


PI podporuje nae zemdlce Reklama na PI