Oreon









ico rss feed ico rss valid
Přidej na Seznam

Víkend s pivem na Velharticích a v Nebílovech

Akce, kde se dá přičichnout k dobrému pivu


verze pro tisk

Víkend s pivem na Velharticích a v Nebílovech

Víkend s pivem na Velharticích a v Nebílovech

Dámy a pánové, sice tady nemám jednoduchou pozici, zvlášť poté, co zde jeden pán děkuje Bohu, že se se mnou nikdy nepotkal ve Valašské pivnici, dle dalšího pána jsem namyšlenej a arogantní, dle dalšího internetovej blb...

Naštěstí nejsou všichni stejní a proto bych chtěl poprosit všechny ty, kterým vadím, ať neplýtvají svým časem a ani dál neprohlížejí tuto mojí reportáž. Pro ostatní bych se chtěl představit - jmenuju se Vašek Švihlík, je mi 40 let, jsem Pražák a nejbližší minipivovar od mého bydliště se jmenuje U Tří růží. Na fotce jsem z jedním s kandidátů na prezidenta - s panem Vandasem.

Ten v tričku jsem já
Ten v tričku jsem já

V sobotu jsme s manželkou navštívili ve Velharticích akci Buškova číše s výraznou vůní piva. K ochutnání byla piva Modré Hvězdy Dobřany (Dobřanská desítka 10°, Dobřanská hvězda 12° a Dobřanský Dragoun 16° polotmavý), Staré školy Chudenice (Fantom 10° a Houwarek 12°), Pekárny Kvilda (Desaterák 10°, Dvanácterák 12° a Galapetr 14° polotmavý) a od Bizona z Čižic (Buližník 12° a Světlý speciál 13°)

Buškova číše ve Velharticích
Buškova číše ve Velharticích

Mně nejvíc chutnala světlá dvanáctka z Chudenic a velice povedená byla i světlá třináctka z Čižic. Ale ani ostatní piva nebyla špatná. Ochutnávka probíhala výměnou za žetony - 1 malé pivo za 1 žeton (10 kč). Velká pochvala patří panu výčepnímu - velký nápor zájemců o pěnivý mok zvládal s přehledem.

Jde mu to od ruky
Jde mu to od ruky

Co se týče programu, nejvíce mě potěšilo vyprávění archiváře, historika a spisovatele pana Jana Jiráka o historii piva a pivovarnictví. Pan Jirák má hezký vztah nejen k historii piva, ale i k pivu současnému a během přednášky se občas napil, aby nevyschlo v krku. Jeho nejnovější kniha se jmenuje Chodská pivovarská chasa.

Pan Jirák se sklenkou
Pan Jirák se sklenkou

Odpoledne uteklo rychle, Robert z Čižického pivovaru Bizon ještě domlouvá s panem Jirákem podrobnosti jeho návštěvy v Čižicích koncem října, kdy bude Bizon slavit 1. rok provozu. Pak už s manželkou nasedáme k Robertovi do auta a jedeme do Čižic, kde povečeříme, dáme nějaký to pivko a jdeme spát sice trošku dřív než ostatní, ale není divu - vstávali jsme brzo a únava pracuje.

Zámek Nebílovy
Zámek Nebílovy

V neděli ráno, když ještě všichni spí, tiše opouštíme minipivovar, dáváme klíče na domluvené místo a vydáváme se do nedalekých Nebílov, kde se dnes konají na zámku Slavnosti jablek. Kvůli jablíčkám tam ale nejdeme, stánky tam mají i dva pivovárky - Bizon a Radouš. Protože Bizona máme ochutnaného důkladně, zamíříme si to rovnou k Vildovi Ilgnerovi, manželka si dává Cider a já Vildovu vynikající světlou dvanáctku. Moje žena se dává do prohlížení okolních stánků, já vychutnávám Vildovo pivo a tiše sním o 2. ročníku Májové pěny, která bude za necelých 8 měsíců.

Moje žena s Vildou Ilgnerem
Moje žena s Vildou Ilgnerem


[Václav Švihlík] [Zobrazeno 13980x] [3. říjen 2012]
[Události] [comments: 46] [Verze pro tisk] [Nahoru ↑]


Diskuse k článku

Vložit komentář

Jméno:
E-mail:

Komentáře

AntiWeetek

pátek, 31. říjen 2014
20:36

AntiWeetek

Nechci tu za žádnou cenu rozpoutat další nevraživou diskusi, jen mě k tomuhle článku váže taková osobní příhoda, dlouho sem chtěl poslat odkaz na něj mojí mámě, aby viděla, kolik jsem nasbíral čtenářů, respektive kolikrát byl tento článek zobrazen, dneska padlo číslo 9200 zobrazení, já to ale pořád nějak odkládal no a dneska manželka vyndala ze schránky dopis od notářky, ohledně dědického řízení po mé mámě (zemřela 7.srpna 2014)a díky tomu dopisu sem se před chvilkou dozvěděl, že už skoro 3 měsíce nemám mámu. Teď už jí ten odkaz nepošlu...jo, vím, že to sem nepatří, ale budu rád, když to admin nesmaže, díky a všem přeju hezký a klidný večer.
Vašek Švihlík


napsal(a): AntiWeetek [Odpovědět]

Jana

sobota, 1. listopad 2014
10:13

Jana

AntiWeetek:
Uprimnou soustrast.


napsal(a): Jana [Odpovědět]

Adsense

21. listopad 2024
09:53


posted by: Inzerce

AntiWeetek

sobota, 1. listopad 2014
10:50

AntiWeetek

Jana: Děkuju Jani


napsal(a): AntiWeetek [Odpovědět]

Vašek Švihlík

středa, 19. prosinec 2012
13:11

Dámy a pánové,
protože konec roku 2012 se neodvratně blíží, dovolte mi poděkovat za vaši návštěvnost tohoto článku, neboť právě díky vám je tento článek mezi těmi nejnavštěvovanějšími na Pivním infu. Ty negativní ohlasy nějakých těch nepřátel hnědé barvy zde tvoří tak zanedbatelnou část, že nemá cenu se o nich dál bavit. Jediné, co s nima můžu udělat, poslat je někam-a nejlíp rovnou do Mělnického Vtelna, světlá barva piva Adolf, které tam vařej jim snad vadit nebude a po několika vypitejch Adolfech možná i tito lidé přijdou na jiné myšlenky. Toť k Trollům.

Rok 2012 byl doufám nejen pro mě, ale určitě i pro většinu z vás, z hlediska pivního hodně zajímavej. U mě to začalo někdy v březnu pivem Adolf, které je velice povedené, v květnu sem se pak na 1. ročníku Májové pěny seznámil s hodně zajímavými lidmi, v červnu sem se poznal s Tomášem Grimem z pivovaru U Stočesů a taky s Robertem od Bizona, v červenci s Oldou Vlasákem a Starou školou v Chudenicích a tak bych mohl pokračovat dál...Píšu to proto, aby nezasvěcení věděli, že po repubice je spousta fajn lidí, i když z těchto stránek to kolikrát tak zřejmé není. Na příjemné lidi, kteří svůj život spojili s pivem, se těším na viděnou i v příštím roce.
S úctou
Vašek Švihlík


napsal(a): Vašek Švihlík (vaclav.svihlik(a)seznam.cz) [Odpovědět]

Allegro.g.

čtvrtek, 29. listopad 2012
14:58

Allegro.g.

No když to shrnu, tak nám sem chodí internetový trol a exot. Troll je účastník online diskusních fór, chatů či blogů, který zasílá provokativní, hanlivé nebo irelevantní (off-topic) příspěvky k citlivým tématům, jejichž hlavním smyslem je vyprovokovat ostatní uživatele k vytoužené emotivní odezvě nebo jinak narušit normální věcnou diskusi.
Typické pro trolly je, že svá provokativní témata cpou všude, oponují každému, na každé invektivum zásadně odpoví ještě hrubším kalibrem, používají osobní výpady i proti lidem, které vlastně neznají, a vůbec nikdo s nimi vlastně nesouhlasí a nechce se bavit ... někteří to ale řeším zakládáním alternativních profilů a povzbuzují tak v diskuzi sami sebe.
Trollové bývají většinou anonymní, exoti se ale navíc ke své identitě hrdě hlásí a zaplavují internet podrobnosti o sobě a svých záležitostech, které ovšem nikoho nezajímají.
Legrační je, že známé exoty pak na některých fórech různí vtipálkové napodobují, vydávají se za ně, atd.
Pan Václav nechať si vypočítá, koho jeho komentáře zajímají a ostatní nechať vše, co napíše, ignorují. Nekrmte trolly! Nekrmte trolly! Nekrmte trolly!
Moderování diskuze většinou není řešení, takhle už některá fóra vinou trollů zanikla. Je to jen otázka psychohygieny, nerozčilovat se někým, kdo za to nejstojí.
Hádejme se klidně do krve, ale k věci ...


napsal(a): Allegro.g. [Odpovědět]

sasa

čtvrtek, 29. listopad 2012
09:04

sasa

Já bych ty neustálé řeči o panu Vandasovi taky mazal. Zájemce o pivní problematiku to nezajímá.


napsal(a): sasa [Odpovědět]

jiri.kana

čtvrtek, 29. listopad 2012
09:15

jiri.kana

to sasa:Tak třeba mě to docela zajímá. Kromě pivního to tu pak má i trochu sociologický rozměr. Když to nejsou desítky příspěvků...


napsal(a): jiri.kana [Odpovědět]

Krucipísek

středa, 28. listopad 2012
19:51

http://img12.rajce.idnes.cz/d1202/6/6487/6487537_044f261da034cfd6d3aa0b0412ed7543/images/DSCF7823.jpg?ver=2


napsal(a): Krucipísek [Odpovědět]

Chody

středa, 28. listopad 2012
22:20

Chody

to Krucipísek: A co s tím?


ICQ: 414292574

napsal(a): Chody [Odpovědět]

pi

středa, 28. listopad 2012
14:07

pi

Tak snad zpátky k pivu ne :-? Začíná to tady zavánět demagogiemi a ty rádi přenecháme jiným serverům. Děkuji


napsal(a): pi [Odpovědět]

Hrabě X

středa, 28. listopad 2012
22:38

to pi: A co se začít chovat jako moderátor či administrátor a všechny tyhle off topic kecy prostě mazat...


napsal(a): Hrabě X [Odpovědět]

Chody

středa, 28. listopad 2012
22:46

Chody

to Hrabě X: Tak tyhle kecy mám ze všecho nejradši :( Budeme mazat, mazat a mazat :ble:


ICQ: 414292574

napsal(a): Chody [Odpovědět]

Hrabě X

čtvrtek, 29. listopad 2012
08:29

to Chody: A proč ne?

Nebo to nemaž, ale pak se nediv, že místo Pivního infa máš Pivní žumpu.


napsal(a): Hrabě X [Odpovědět]

Vašek Švihlík

středa, 28. listopad 2012
13:53

Že jste to Vy, pane Wiesenthal, svěřím vám jedno rodinné tajemství, které sem zatím nikomu neřekl, můj děda ze Severního Plzeňska ve 2. Světové válce nefandil Rudé Bolševické armádě, ale Němcům....Prohlásíte ho 20 let po jeho smrti za Nacistu? Hrob už mu nějaký hovado v roce 2005 zničilo...Jo a když tak rád Googlujete, vyGooglujte si "smrt Rachel Corrie" nebojte se, nehodí vás to na žádnej nacistickej web, vyjedou vám pouze odkazy seriózních internetových zpravodajů. Hezký počtení přeju a prosím všechny slušné pivaře-uctěme minutou ticha tuto nebohou oběť Izraelských bagrů.


napsal(a): Vašek Švihlík (vaclav.svihlik(a)seznam.cz) [Odpovědět]

Simon Wiesenthal

středa, 28. listopad 2012
12:59

Lidé už vědí... No dobře, když se autor stále vnucuje, tak zkusíme o autorovi něco vygooglovat. Napřed jméno a nějaké ty nicky - Wendy1972, Wendy72(proč ženské jměno?). Mít nějaký profil na Rajčeti a na něm nemít protižidovské kecy, to by asi nešlo, že? V diskusi o Pivovodu O2 areny národ informovat, že jsem pil pivo v hospodě co kdysi šílený Adolf řečnil. No a ty diskuse na fotografování.cz a grafice.cz se nápadně podobají téhle diskusi. Hlavně v reakcích autora. Zvláštní, že na autora reagují zdejší pivníci stejně negativně? To ať si každý rozhodne sám. Dál už nechci hledat. Uf, 8 minut googlování, víc ze svého času už opravdu s nácky a cvoky ztrácet nehodlám!


napsal(a): Simon Wiesenthal [Odpovědět]

Weetek

středa, 17. říjen 2012
16:45

Weetek

Uuuf, tak tohle je ... no, jak to vlastně nazvat? Tohle je docela nová dimenze publikování na PI. Zbývá jen otázka, zda Vašek dostane od Chodyho také Průkaz pivního publicisty :-)


napsal(a): Weetek [Odpovědět]

Vašek Švihlík

úterý, 27. listopad 2012
19:28

to Weetek: Mě by ta průkazka k ničemu nepomohla, díky tomuto článku mě zná víc lidí, než do kolika číslíček vy umíte počítat. Lidem, co navštěvují Pivní info (a že jich není málo), stačí říct "Já sem Vašek Švihlík, autor článku o Velharticích a Nebílovech" a lidé už vědí :)


napsal(a): Vašek Švihlík (vaclav.svihlik(a)seznam.cz) [Odpovědět]

píra

středa, 28. listopad 2012
12:15

píra

to Vašek Švihlík: Že s vámi nechtějí mít nic společného....


napsal(a): píra [Odpovědět]

Vašek Švihlík

středa, 28. listopad 2012
13:07

to píra: To se hluboce mýlíte, jeden příklad za všechny, ono je to jak přes kopírák-teď o víkendu sem byl u pana Zdeňka Mulače v jeho minipivovárku v Radnici (to je severně od Rokycan, když byste nevěděl), samozřejmě před tím, než sem si tam začal fotit, tak sem zmínil, že jsem příznivec pana Vandase a že mám na Pivním Infu hodně nepřátel a co myslíte, že udělal? Myslíte, že předemnou zabouchnul dveře? Ne, on je natolik inteligentní, že na rozdíl od vás umí respektovat lidi s různými politickými názory. A krom toho ještě umí uvařit dobré pivo :)


napsal(a): Vašek Švihlík (vaclav.svihlik(a)seznam.cz) [Odpovědět]

Rudolf H.

úterý, 16. říjen 2012
15:32

Krásný článek. Dokonce tak krásný, že by bylo škoda kdybyste si ho kazil nějakým dalším. Elf Vám radí velmi dobře!!! Raději už opravdu nepište!!!


napsal(a): Rudolf H. [Odpovědět]

Pan adolf

neděle, 7. říjen 2012
20:26

napsal(a): Pan adolf (vesely(a)nemail.cz) [Odpovědět]

jiri.kana

neděle, 7. říjen 2012
20:34

jiri.kana

Už jsem hodnej :D


napsal(a): jiri.kana [Odpovědět]

Vašek

neděle, 7. říjen 2012
19:47

Vašek

Na celym tomhletom je krásně vidět, jak lidi co mě znaj, si akorát čtou a radši zůstávaj jen u toho čtení, proč si dělat zbytečně problémy, že ? Mám na mysli třeba Roberta od Bizona...


napsal(a): Vašek [Odpovědět]

mosht

neděle, 7. říjen 2012
10:07

Ha, vidim ze uz tenhle web neni jenom o pivu....to je skoda, chtel jsem se trochu odreagovat od stresu v praci.


napsal(a): mosht (ciderhouse(a)seznam.cz) [Odpovědět]

jiri.j

sobota, 6. říjen 2012
21:59

Pro mě je nepochopitelné, jak můžete takové zrůdné prase jako Hitlera titulovat "pan". "Pan" Vandas není o nic lepší, ale je alespo%n přímočarý a transparentní, což se pravda o mnohých politicích pohybující se na naší scéně říci nedá. Takový Míra Top...


napsal(a): jiri.j [Odpovědět]

Vašek

sobota, 6. říjen 2012
23:05

Vašek

to jiri.j: Buďte tak laskav a svoje nenávistné žvásty směřujte na jiný weby, antifašistickejch nenávistnejch webů existuje dost, tohle není web o panu Adolfovi, tohle je web o pivu.


napsal(a): Vašek [Odpovědět]

Elf

sobota, 6. říjen 2012
12:11

Elf

Uff, tak tohle je maso. Urážet pana Holoubka. Buď řekni o co jde, nebo mlč a nemel věci ve smyslu, nemůžu nic říct, ale je to hodně velký a špatný. Vypadá to, že si něco vytahuješ z rukávu a plácáš nesmysly.

Dodatek: Tak teda radši nic nepiš. Vlastně pokud možno vůbec nepiš.

A článek ve smyslu, jeli jsem tam a tam a dali si pivo a pak jsme se přesunuli a dali si jiný pivo, je opravdu obohacující. Jen tak dál, možná budeš jednou publikovat v novinách. A i když jsem toho sám moc nenapsal, myslím, že např. můj poslední blok je po obsahové stránce poměrně zajímavý ( http://pivni.info/blok/7134-jak-jsem-happy-end-nechytil.html?un=121&code=18b88cd47b97d336a6870c87b5473e26 ). Narozdíl od tvého bezobsažného rádoby-článku.
---------------------------------
Zpráva byla upravena 06.10.2012 ve 14:04:12


napsal(a): Elf [Odpovědět]

Roman

sobota, 6. říjen 2012
13:18

to Elf: Proboha,raději ať mlčí.Tenhle člověk je schopný všeho.....a neuvědomí si,že pak se to nedá vzít zpátky!Nanejvýš zamele něco o tom,že všichni musí mít nadhled!Uškodí jak panu Holoubkovi,tak pivnici,kde údajně sebral ony informace a každý ví,o kterou pivnici se jedná.....


napsal(a): Roman (roman.4691(a)seznam.cz) [Odpovědět]

Vašek

sobota, 6. říjen 2012
14:29

Vašek

to Elf: Já si od nějakýho Elfa nenechám diktovat, jestli budu psát nebo ne, i když byste se postavil na tu svoji blonďatou palici!!!!!


napsal(a): Vašek [Odpovědět]

tomas

sobota, 13. říjen 2012
00:15

tomáš

to Vašek:
Tak si piš ty svoje žvásty, ale nedělej tu propagandu nějakejm náckům...


napsal(a): tomas [Odpovědět]

Roman

sobota, 6. říjen 2012
10:03

Myslel jsem,že se povznesu a reportáž pana Vaška nebudu komentovat.Kdyby si v ní odpustil první odstavec a fotku pod ní,nebylo by to zas až tak špatný,ale po jeho dalších příspěvcích pod reportáží,se mi sen o povznesení zase rozplynul.A věřte,že bych se ve svém povznesení vznášel hodně vysoko,protože bych překousl i to,že shodou okolností jsem při zpáteční cestě vlakem ze Slunce ve skle měl tu "čest" cestovat se stejně oděnými sympatizanty pana Vandase a o hajlování jakož i další excesy nebyla nouze!Apeloval bych na pana Chodoru....demokracie je krásná věc,ale i ona má své mantinely.Pan Vašek tady a nejenom tady doslova "pohnojí" co se dá,rozeštve spousty lidí,kteří si sem jdou odpočinout a hlavně dozvědět se něco o pivu.Poslední dobou mám pocit,že si PI v ničem nezadá s komentáři pod Novinkami.cz a to mě docela štve.....a asi ne jenom mě.Pokud je to ve vašich silách....dělejte s tím něco prosím.


napsal(a): Roman (roman.4691(a)seznam.cz) [Odpovědět]

Vašek

sobota, 6. říjen 2012
14:55

Vašek

to Roman: Mrzí mě, že jste jel ve vlaku s nějakejma hajlujícíma hovadama, ale to já asi nezměním, hovada byly, jsou a budou. Já zde můžu pouze čestně prohlásit za sebe a svou rodinu, že my nikde nehajlujeme, nevymezujeme se proti žádnejm menšinám, nebereme drogy atd. A kdybych někdy přistihnul svý děti, že choděj třeba na nějaký náckovský weby, urazil bych jim ruce.


napsal(a): Vašek [Odpovědět]

Roman Holoubek

pátek, 5. říjen 2012
07:50

Roman Holoubek

Naprostý souhlas s panem Vožechem. Jako by mi ta slova vyčetl z hlavy. Ano.


Vašek

pátek, 5. říjen 2012
23:26

Vašek

to Roman Holoubek: Romane Holoubku, než ste se do mě začal vrtat, považoval sem vás za nějakýho študáka, kterej toho asi zatím v životě mnoho nedokázal, ale bral sem vás tak, že ohledně piva to máte v hlavě srovnané a že jste tak trochu odborník. Proto mě nikdy ani nenapadlo s vámi polemizovat. Ovšem nedávno jste zcela vybočil a zaútočil na mě a mě začalo v hlavě vrtat - kdo je to ten Holoubek? Sakra! To sem ovšem ještě nevěděl, jak je ten svět malej a teď nebudu na přání pana (říkejme mu třeba Jirka) jmenovat tu pivnici, kam chodím, jen uvedu, že se nachází na Hradčanech, protože tam se nachází spousta hospod, takže z toho neni zřejmé, koho mám na mysli, chci fakt zachovat naprostou anonymitu, protože ste prej po mnoha vašich pracovních peripetiích chvilku pracoval i pro jejich pivovar, ale spokojenost s váma byla nulová, tak ste byl, když to slušně řeknu, odejit. Mimochodem jako v mnoha případech předtím. Potom sem se dozvěděl o vás spoustu dalších věcí, o kterých byste asi vůbec nechtěl, abych se zde zmiňoval, protože by vám to vaše krásné jméno určitě nevylepšilo. Tyto další informace si zatím nechám pro sebe. Jedno však můžu napsat už teď - donedávna sem vás bral, nyní mi nezbývá nic jiného než říct-Pane Romane Holoubku, styďte se!!! Ostatním se omlouvám, že nemůžu uvést zdroj svých informací, ale prej by z toho mohla bejt válka a o válku nikdo nestojí. :)


napsal(a): Vašek [Odpovědět]

jiri.kana

neděle, 7. říjen 2012
20:31

jiri.kana

to Vašek:Ehm, tak tohle bylo kapku slizké. Ale jak to tady tak sleduju, tak na vás se člověk moc dlouho zlobit nemůže. Takže ještě jednou dík za vaše moudrá slova o potřebě nadhledu.


napsal(a): jiri.kana [Odpovědět]

kopernik

pátek, 5. říjen 2012
07:14

Když jsem s hrůzou objevil článek "Jakl na hrad" tak jsem si v mikrovteřině vzpomněl s jakou s odpuštěním nasraností můj prst na myši definitivně odklikal všechny idnes, novinky a další odpornou havěť, abych si ulevil na portálu, který je jediným zdrojem příjemných zpráv. Prosím tvůrce a editory tohoto do nedávna pouze pivního bloku, aby přestali s touhle politickou špínou a je úplně jedno, jestli má kandidát na hrad diplom z harvardu, bodré oči nebo pěnu u huby. Prosím pánové, vraťme se k pivu, vždyť co nám tu scházelo....


napsal(a): kopernik [Odpovědět]

Info

čtvrtek, 4. říjen 2012
17:29

Souhlasim s Elfem, co ma tato prvni fotka s pivem spolecneho ?


napsal(a): Info [Odpovědět]

VozechV

čtvrtek, 4. říjen 2012
17:58

VozechV

to Info: Ukazuje na politické a troufnu si říci i lidské smýšlení pana autora, koneckonců, se o svých sympatiích k tomuto extrémistovi zmínil už v jednom komentáři.
Tady na PI máme snad všichni jedno společné, lásku k pivu. Rozdělují nás pak jistě ostatní záležitosti, mezi ně patří i politické smýšlení. Byl bych potěšen, pokud bychom alespoň zde se vystříhali našich politických, církevních a jiných sympatií a antipatií. Rád bych si u těchto stránek odpočinul a myslel na jeden ze svých koníčků - na pivo. Pokud chci vědět něco o politice, mám sto jiných možností, kde se o ní něco dozvím.
Prosím, věnujme se zde prioritně pivu a všemu okolo něj.

Ale stejně mi to nedá - nemám rád extrémismus ať směrem vpravo, či vlevo - to je vždy špatná cesta.

No a sám jsem se nevystříhal komentáře - stydím se za to na sebe, ale bylo to silnější ...


napsal(a): VozechV [Odpovědět]

Info

čtvrtek, 4. říjen 2012
19:44

to VozechV: presne tak, moudra slova. palec nahoru


napsal(a): Info [Odpovědět]

Ivan

čtvrtek, 4. říjen 2012
16:25

ivan

Nechat se fotit s náckem Vandasem je poněkud chucpe a dost to vypovídá o autorovi :-(


napsal(a): Ivan [Odpovědět]

Prd

čtvrtek, 4. říjen 2012
14:05

Prd

Naprosto úžasný článek, skvěle napsaný, nabitý informacemi, skoro díky němu mám pocit, jako bych tam byl. Na Vaška jsem díky němu získal úplně nový, lepší, pohled. Nebýt muž tak se do něj snad i zamiluju. Díky za článek, už těším se na další..


napsal(a): Prd [Odpovědět]

Elf

čtvrtek, 4. říjen 2012
13:49

Elf

I když ponechám stranou naprostou bezobsažnost článku, snad nikdo nečeká, že se tu nestrhne další flame war? Po jednom obskurním kandidátovi na prezidenta se na pivním.infu objevuje "skrytá" reklama na ještě obskurnějšího. Předpokládám, že články před zvěřejněním procházejí alespoň základní redakcí, takže by něco takového nemělo proklouznout. Zvlášť když je to do článku vsazeno dosti neohrabaně. Tak jako tak, tento server se opět o dost posunul k absolutnímu dnu.


napsal(a): Elf [Odpovědět]

jiri.kana

čtvrtek, 4. říjen 2012
22:56

jiri.kana

to Elf:Na to, že je to tu skoro u dna, sem chodíš nějak podezřele často :D
Ale vážně. Mně se tady na tom naopak docela líbí, že to Chody neřeší a je tudíž na každém autorovi, na jeho soudnosti, co všechno je na sebe ochoten prozradit.
(A něco mi říká, že by tu neměl problém ani Tomáš Halík s publikací článku "Na pivu s Táňou Fischerovou".)

Jinak to vidím podobně jako pan Vožech a proto se budu i nadále pokoušet na těchto stránkách příliš se ideologicky nevymezovat. I když, jak naznačuje, někdy to není úplně jednoduché...


napsal(a): jiri.kana [Odpovědět]

Vašek

pátek, 5. říjen 2012
23:42

Vašek

to Elf: Pane Elfe, nepřipadá mi, že můj článek je bezobsažný, vaše články jsou samozřejmě lepší, ale vy jste už dá se říct profesionál, kterej udělal desítky, možná stovky článků, u mě se jedná o prvotinu, tak prosím o trošku tolerance, až toho napíšu tolik co vy, určitě to bude lepší. Akorát mě mrzí, že jste mě nařknul z toho, že zde dělám nějakou skrytou politickou reklamu, to není pravda, tu fotku s panem Vandasem sem tam dal proto, že jsem zatím osoba celkem neznámá a takto jsem se chtěl vyprofilovat, aby lidi věděli, s kým mají tu čest, nic víc za tím není, já přece nikoho nenabádám, koho má jít volit, dokonce tam záměrně nemám ani odkaz na žádnou politickou stranu či politika. Protože mě však na jaře někdo házel do partaje ke komoušům, radši sem odkryl, kam skutečně patřím, abych měl od KSČM pokoj, protože to je společně s ODS a TOP 09 partaj, kterou bytostně nenávidím. Tímto dělám z mé strany tečku za politickými debatami.


napsal(a): Vašek [Odpovědět]

Sekal

sobota, 6. říjen 2012
00:30

Sekal

to Vašek: Proč nenávidíte komouše? Vždyť oni chtějí socialismus stejně jako Vandas. Už se ve Valašské pivnici zvedla výtoč?


napsal(a): Sekal [Odpovědět]

Vašek

sobota, 6. říjen 2012
14:46

Vašek

to Sekal: Proč nenávidím komouše ? Protože mým prarodičům hodně ublížili-shodou okolností v době, když se k moci dostal pan Adolf Hitler, rozhodli se babička s dědou, že budou farmařit. Pořídili si hospodářská zvířata, koupili nějaké pole, dali do toho veškeré své úspory a hlavně své nadšení no a dál už to všichni znají-v roce 1945 Rusové vtrhli do Berlína a o tři roky později se tu k moci dostal Bolševik, lidem všechno sebrali, babičku a dědu to potkalo samozřejmě taky. Víc než ten ukradenej majetek mě ovšem štve, co to udělalo s psychykou těch lidí, pole a zvířata maj dejme tomu ňákou hodnotu, která se dá vyčíslit, ale jsou věci, který se vyčíslit nedaj.
A co se týče návštěvnosti Valašské pivnice, tak se zlepšuje, což panu majiteli přeju, minulý pátek tam byla 1. svatební hostina a různé firmy i partičky už tam mají na tento měsíc rezervačky, takže hospůdce se daří a myslím si při vší úctě k Pivnímu Infu, že tyto stránky zas nejsou tak všemocné, aby měly nějaký vliv na návštěvnost této provozovny. Tady nejvíc funguje, že když jsou zákazníci spokojeni, tak si to řeknou dál se svými přáteli a to je ta nejlepší reklama.


napsal(a): Vašek [Odpovědět]


PI podporuje nae zemdlce Reklama na PI