Oreon









ico rss feed ico rss valid
Přidej na Seznam

Pivní Nepomuk

Slavnosti piva, pivní slavnosti, dny otevřených dveří ...


verze pro tisk

Pivní Nepomuk

Pivní Nepomuk

Tak a máme to za sebou. Ptáte se co? Šestnáctý ročník nepomuckých pivních slavností, které po letech útlumu a nezájmu obyvatel vstaly z mrtvých a v sobotu 19. července se na nepomuckém náměstí konala akce, za kterou by se nemuselo stydět ani okresní město. Nepomuk se tak vedle Tábora, Českých Budějovic či Olomouce zařadil do elitní skupiny měst, které nabízejí návštěvníkům pivních slavností široký sortiment piv.

Vzhůru na pivní slavnosti
Vzhůru na pivní slavnosti

Oproti plakátům a webu se bohužel nezúčastnily tři minipivovary, dva z nich (U Rybiček Stříbro a Modrá Hvězda Dobřany) prý neměly navařeno dostatek piva. Nevím jak to chodí, ale myslím si, že by pivovarští měli vědět už při jednání, zda pivo bude či ne, případně se připravit a navařit více. Další mini z Chyše nepřijel, aniž by se namáhal s omluvou. Takže minipivovarskou čest držel nad vodou pan Strnad ze Železné Rudy, který přivezl bohužel do Nepomuka jen tři sudy - víc se mu do osobáku zřejmě nevešlo.

Železnorudský automobilový výčep
Železnorudský automobilový výčep

Tenhle minivýčep, který neměl žádný poutač, byl obležen příznivci vynikajícího piva. Na čepu zde postupně byla medová novinka Pašerák 13, polotmavý Belgrád 12 a světlý Permon 12 z Lomnice u Sokolova, který však byl ze všech tří piv nejslabší. Není divu, že brzy pivo došlo a cca v půl šesté se rudský Peugeot odebral na jízdu k domovu. Příště prý bude dodávka a piva dostatek. Takže kdo dorazil až večer, o to nejlepší přišel. A ještě jedna novinka z Belvederu. Na zimu se chystá další nové pivo - pšeničný Sněhulák. Už teď se těším...

Už se mi točí Kumburák
Už se mi točí Kumburák

Jasný favorit slavností je pryč a my se můžeme věnovat dalším pivům, tentokráte z průmyslových pivovarů. Některé také zklamaly a nedostavily se - Regent, Ježek, Platan a Dudák. A zrovna jihočechům by vzhledem k poloze mohla na jižním plzeňsku pšenka (tedy spíše ječmínek) kvést. Já jsem se nejvíce těšil na Poličku a Novou Paku, pivovary, které jsou zde totálně nedostupné. Začínám Novou Pakou a postupně během večera ochutnávám veškerý sortiment a musím uznat, že novopacká piva mi chutnají a mají svůj podkrkonošský charakter.

Část novopackých suvenýrů
Část novopackých suvenýrů

Novopacká prezentace také jako jedna z mála měla bohatý sortiment propagačních materiálů. Já jsem tak dlouho chodil pro lahvové pivo až na mě zbyl poslední černý Granát. Ale ještě dříve jsem neodolal 5l soudku s Kryštofem za příjemných 200 Kč. V točené podobě bylo možno ochutnat tato Novopacká piva: Kryštof, Kumburák a oba Podkrkonošské speciály. Hodnocení Poličky si nechám na konec.

Společný stánek LIFu
Společný stánek LIFu

Dále jsem si dal Skaláčka, který měl společné zázemí se Svijany. Mohli jsme si vybrat mezi světlou a řezanou jedenáctkou. Škoda, silnější piva z Malého Rohozce bych si dal raději. Jedenáctka je jistě dobrým pivem, ale bohužel ničím výjimečná. Svijany jsem nedával - je jich všude dost.

Hned vedle ale stojí stánek Žateckého pivovaru, který nabízí kvasnicovou dvanáctku a Baronku, která bohužel došla dřív, než jsem ji stačil ochutnat. Ale i tak si žatecké pivo zaslouží být "na bedně". Kdo si chtěl Žatec odnést domů, mohl si zakoupit dvanáctku a Xantho v třetinkových lahvích. Ale žatecké pivo není v Nepomuku neznámou veličinou, protože díky místní Normě jsme mohli už ochutnat Premium, Export, Baronku či Lučana. První jmenované je v nabídce i v těchto dnech.

Žatecký pivovar
Žatecký pivovar

Dalším stánkem, za který jsem byl rád, je rakovnický Bakalář. Dávám dvanáctku, která rozhodně nezklame. V Rakovníku se vaří po obnovení vynikající pivo. Vždyť také mají výstav minipivovaru. Na Bakaláře ale můžeme zajít i v Plzni , takže mi není tak vzácný. V Nepomuku byl k dispozici i lahvový, bohužel v nových zelených lahvích, které jsou zatím prý jen na export, ale v dalších letech by mělo být rakovnické pivo plněno jen do nich. Trošku mi zarazila cena třetinky (17 Kč) oproti půllitru, který byl za dvacku. Nevím, jestli je to dobře.

Bakalářské pivo
Bakalářské pivo

V Nepomuku se prezentovaly i značky, které jsem neměl potřebu ochutnávat. Ať už díky jejich (ne)chuti či proto, že jsou mi tak dostupné, že dávám přednost pivům dosud řádně neprozkoumaným. Do té první skupiny zaručeně patří stánek SABMiller, který poskytoval značky Gambrinus, Pilsner Urquell a Velkopopovický Kozel. Zajímavé je, že na čele výčepního přívěsu se skvěl právě rohatý kozlík. Dále vynechávám Budvar a Pardál, Bernard, Svijany, Koutské, ale to už se jedná o skupinu druhou - dobrou, ale dobře přístupnou.

Další pivovarské stánky
Další pivovarské stánky

Teď je ten pravý čas vrátit se k pivům z Poličky. Mohli jsme ochutnat tři druhy - Hradební tmavé, Otakara a kvasnicového Záviše. Posledně jmenovaný mi zachutnal natolik, že Polička dosáhla u mě na pomyslný vrchol mezi průmyslovými pivovary. A myslím si, že se nenaplňují slova uvedená v diskusi na jiném serveru. Poličské pivo není rozhodně zcela prázdné a už vůbec nepřipomíná nasládlou vodu... Poštěstilo se mi zakoupit předposlední sadu lahví Poličského piva, takže si ho budu moci vychutnat v následujících dnech v klidu domova.

Pivo z Poličky chutnalo
Pivo z Poličky chutnalo

Šestnáctý ročník nepomuckých pivních slavností nebyl jen o dobrém pivu, ale i o setkání a popovídání si s lidmi, kteří pivem žijou. V sobotu jste mohli v Nepomuku potkat plno pivařů, které znáte pod přezdívkami z Pivního.infa či Beerborce, namátkou uvedu CzechBeerMana, Debrdyho, Dorise, Dwarfa, Egypťana, Kozla, LosPedrose, Malakina, Mantase či Michala Bre. Obzvlášť příznivce dobrého piva z Moravy obdivuju, já asi takový pivní turista nikdy nebudu.

Nepomucké náměstí­
Nepomucké náměstí­

Zlatavý mok je třeba také něčím zajíst a o jídlo zde nouze není. Mohli jste si dát klobásy, langoše, živáňskou pečeni či steaky. I muzika se konala. A musím uznat, že hudební produkce nebyla nijak hlasitá, takže se na druhé straně náměstí dalo v klidu povídat. Mně se nejvíce líbil rockový Barbus a Pilsener Queen tribute band.

Nashledanou za rok
Nashledanou za rok

Nejvíc jsme se všichni obávali počasí, ale i to vyšlo. Pro přespolní příznivce dobrého českého piva snad jen mohla být zklamáním neúčast většiny minipivovarů. Jinak si myslím, že se akce povedla po všech stránkách a já byl moc spokojen. V Nepomuku tak začala nová tradice pivních slavností, které jsou opravdu o pivu. A já doufám, že se zde budeme střetávat u dobrého piva i v letech následujících.



[Richard Chodora] [Zobrazeno 12571x] [20. červenec 2008]
[Pivní slavnosti] [comments: 38] [Verze pro tisk] [Nahoru ↑]


Diskuse k článku

Vložit komentář

Jméno:
E-mail:

Komentáře

kema

úterý, 29. červenec 2008
20:02

Pivovaru tam mohlo být více. Hlavně opět se potvrdilo že gambrinus byl na nej místě aby mu něco neuteklo. Jinak nejlepší pivovar hodnotím POLICKU a hlavně jejich super pivko.


napsal(a): kema (kemakema(a)seznam.cz) [Odpovědět]

Stanley Všetečka

čtvrtek, 24. červenec 2008
21:44

Stanley Všetečka

Nepomucké slavnosti se z mého pohledu vydařili. No. 1 - Belveder 12°- polotmavé, 12°Záviš - Polička, 12° Kumburák.


Tomáš Kroupa

úterý, 22. červenec 2008
14:38

Tomáš Kroupa

Jestli se situace nezměnila, tak v Třeboni, jak zde píše Libor, používají CKT opravdu jako uzavřenou spilku a to jen pro desítku. Na zážitky s Regentíkem z tanku v ležáckém sklepě vzpomínám již řadu let se slzou v oku. Ještě jsem v tu dobu neznal žádné pivo z mini - ani skoro žádné nebyly, nejen proto na to rád vzpomínám. Regent mi moc chutnal, za ty léta jsem se značně zmlsal, možná i už není co býval, rozhodně si jej ale (zejména v nefiltrované podobě) rád dám. A v Třeboni chutná nejlépe... Obzvláště proloží-li to člověk kapřími hranolkami naproti v Šupince. :) A černý Budvar hodnotím pozitivně - jestli půjde do kytek kvůli prodeji, tak potom teprve nebude stát za nic a mně jeho osobitá chuť bude chybět. I když tu zbude spousta výborných piv z mini. Ta pořád zůstanou záležitostí pro pivního turistu. Budvar je snažší sehnat, proto je pro pivopijce určitě výhodnější, chutná-li mu. :) Ten košt z tanku Ti Honzo závidím... :)


Malakin

úterý, 22. červenec 2008
13:45

Malakin

To Petr Pavlas: Chut je ryze individulani zalezitosti, co je pro nekoho horke, nekomu pripada nasladle. Mne a kamosum/kamoskam, kteri se mnou tmaveho Budvara v Nepomuku pili, pripadal velmi horky. Ale treba chutna pokazde jinak, stejne jako pivo z minipivovaru...


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

Adsense

21. listopad 2024
10:10


posted by: Inzerce

Petr Pavlas

úterý, 22. červenec 2008
12:36

to Malakin: Mně se tmavý Budvar nezdá moc hořký a rozhodně bych ho počítal k těm lepším tmavým pivům. Naopak neocením ta sladká jako např. Černá Hora Granát 12.


napsal(a): Petr Pavlas (petrpavlas(a)quick.cz) [Odpovědět]

emu

úterý, 22. červenec 2008
11:09

emu

Pro mě je památná věta CzechBeerMana z loňského podzimu, že by obětoval 10 Podkováňů (resp. pivovarů jeho velikosti) za vznik jednoho minipivovaru...
Ale nebuďme na něj zlí, on to myslí dobře, akorát je trochu svérázný :-)


ICQ: 449477888

napsal(a): emu [Odpovědět]

MirEgg

úterý, 22. červenec 2008
10:26

MirEgg

Kejna: Ono v té Nové Pace je opravdu něco jakoby navíc, taky mi chvíli trvalo než jsem to pochopil :-) Holt má svou specifickou chuť, takže NP poznáte po prvním napití ;)


napsal(a): MirEgg [Odpovědět]

Kejna

úterý, 22. červenec 2008
08:35

Kejna

Bezva článek Chody, docela mě rozslinil :-) a musím přiznat, že na Poličku máme stejný názor, nefiltrovaný Záviš je už dávno mým miláčkem. K podkrkonošskému charakteru Novopackého musím přiznat malou hanbu s naším seznámením, kdy jsem před časem nakoupil v Pace plný kufr vzorků a první ochutnané vylil! Při druhém jsem poznal, že to tak má být a při třetím se do té chuti nádherně vpil. Dnes kdykoli mám možnost, neodolám.


napsal(a): Kejna [Odpovědět]

Libor

úterý, 22. červenec 2008
08:18

Libor

to Roman Holoubek: Roman, nechaj tak, CBM má potrebu vždy a všade mať opačný názor ako ostatní a za každú cenu vyvolávať rozruch...
- mimochodom toho 8.8. som doma, pokial by si mal záujem, rád Ťa uvítam v mojom skromnom príbytku.

to CBM:
1, Ja tiež patrím mezi tých -tydýt- pretože mne Holba vcelku ide... a mimochodom za posledný rok som ochutnal asi 400 značiek piva...
2, V Třeboni majú CKT a používajú ich ako uzavretú spilku, ale ležia klasicky.... takže neviem o akom urýchlovacom svinstve hovoríte...
3, vy ste ten posledný človek na svete, ktorý môže hovoriť Romanovi že je mimo mísu.... Ten Vás schová do vrecka ľavou zadnou.


ICQ: 425728891

napsal(a): Libor [Odpovědět]

Jiri.j

úterý, 22. červenec 2008
08:04

To: CBM, 1. Dogamatické postoje typu, že průmyslový pivovar vyrábí a priory horší pivo než minipivovar nějak nekorespondují s realitou. Bohužel znám spoustu minipivovarů jejichž pivo za mnoho nestojí. Neexistuje žádný argument (včetně chuti), který by toto tvrzení podpořil. Malý výrobce může mít stejný zájem na zisku a jako majitel průmyslového pivovaru a majitel velkého pivovaru může být větší nadšenec a fachman, než někdo z mini. Nikde není psáno, že v minipivovarech se užívají kvalitnější suroviny, než v těch velkých (nemyslím ty nechutné gigantické chemičky). Já sám tedy rozhodně nejsem našimi minipivovary tak uchvácen a nadšen jako CBM.
2. V únoru roku 2004, kdy se tmavý Budvar objevil na trhu, jsem byl jeho chuťovými vlastnostmi nadšen. Skutečně to bylo špičkové pivo srovnatelné s tmavými bavorskými ležáky z oblastí Franků. Nádherně suchý a chuťově skvěle vybalancovaný. Poslední dobou mám však pocit, jako by šla kvalita tohoto piva trošku směrem dolů, ale může to být pouze dojem. Mám pocit, že pivo má těžší tělo, více sirupový charakter a ona nádherná suchost již není tak výrazná. Nicméně jej stále považuji za špičku mezi tmavými ležáky na českém trhu.


napsal(a): Jiri.j (Jiri(a)seznam.cz) [Odpovědět]

Roman Holoubek

úterý, 22. červenec 2008
07:07

Roman Holoubek

Ad: ČeskýPivníMuž - nestojí mi to za odpověď.
Vy buď neumíte číst česky psané věty, nebo jste mimo mísu, anebo jen záměrně provokujete. Víc nemám co dodat. Zničil jste svou arogancí už jeden pivní server a nyní plivete na Chodyho stránkách.


tomas

pondělí, 21. červenec 2008
15:58

tomáš

to CzechBeerMan:
No trochu mimo mísu jste s tím paušalizováním taky. Tvrdit , že vše z minipivovarů je O.K. a o třídu výše než běžná produkce je dost mimo. V případě Dětěnic, občas Chýně i pivovar.domu, sem tam Dalešic,Moritze a dalších , který mívají svoje horší dny.........jsem zrovna pokaždé nejásal.


napsal(a): tomas [Odpovědět]

CzechBeerMan

pondělí, 21. červenec 2008
15:54

CzechBeerMan

To Honza svetpiva : Jene , já se tak rozhoznil že jsem Vám zapomněl vykat . Tímto se tedy dodatečně omlouvám a už se začínám pomalu tešit na setkání ve Vansdorfu. Do další debaty zde už se nazapojím neb prostor musí dostat i ti co ještě nekecali ...... hasta la vista .


Malakin

pondělí, 21. červenec 2008
15:49

Malakin

To CBM: Libore, buďme rádi, že nám každému chutná něco jiného. je to známkou toho, že naše chuťové buňky nejsou ještě úplně zdegenerované/otupené. Pijáci G už jsou na tom hůř...


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

Honza svetpiva.cz

pondělí, 21. červenec 2008
15:49

Honza Světpiva.cz

To CBM - nevim, nejspis Vasima chutovyma bunkama:)
Muj prispevek nemel nic do cineni s amaterstvim v degustacich ci profesionalnim pojetim veci. Jen jsem si dovolil podotknout, ze tmavy Budvar je dobre pivo. A pri navsteve Budvaru jsem ho ochutnal z tanku. A fakt to bya spica:)

A neverim, ze jakykoliv minipivovar vari lepsi pivo nez jakykoliv velky pivovar...


CzechBeerMan

pondělí, 21. červenec 2008
15:42

CzechBeerMan

Pane Holoubku , sladké, kyselé, hořké, slané .... kdo tu diskutuje o tom zde je lepší to či to ? Vy jste vždy tak trochu malinko mimo mísu. Každému chutná neco jiného. Tady
jde o chuť !! I kyselé může být dobré pokud je ta kyselost výsledkem nějakého poctivého procesu (viz poctivý kvašený zelí !! - není zelí jako zelí). Tady jde o plnost a o poctivost chuť, o pivní čepici co drží jak přikovaná, o optimální říz ! Já už nevím jak to nazvat a vysvětlit.


tomas

pondělí, 21. červenec 2008
15:41

tomáš

Tmavý Budvar se čepuje třeba i U Medvídků na Perštýně a je podle mně výbornej.Mám rád určitě hořčí tmavý piva než sladký , ale proti gustu.. Koprovku taky nemusím a někdo se po ní může utlouct.


napsal(a): tomas [Odpovědět]

CzechBeerMan

pondělí, 21. červenec 2008
15:34

CzechBeerMan

To Honza svetpiva.cz : Jene, ty vždy do toho vletíš jak nůž ! Tady se baví amatéři (viz já a další). Tak se k nám tak chovej. Ty jsi o třídu výše. Ale ani ta třída výše Ti nestačí na to aby jsi mě odpověděl na jednu základní otázku se kterou si do dnes nevím rady. Podívej , já pil mnoho a mnoho nefiltrovaných piv abych měl srovnávací rovinu a jen tak si necintal rozumy. Uplácel (v uvozovkách) a hýčkal si sĺádky. Pil jsem nefiltrovaný Březňák, Regent, Černou Horu , a mnoho dalších ze středních či větších pivovarů. Ale žádný z tady těch jmenovaných se nikdy nevyrovnal nefiltrovanému (a tedy kvasnicovému - o pasterizaci se ani nebavím) pivu z jakéhokoliv malého minipivovaru. TAk například takový nefitrovaný Regent 12° si nemůže ani čuchnout k běžné dvanáctce z Lipníku, Medlešic, Chyně, atd... odpověz mi Jene : čím to je ? Je to tím že v Třeboňi a ostatních mají převážně CK tanky (já tomu říkám urychlovací svinstvo a ne ležácké tanky)? Čím to kurva je že ty piva z těchto tzv. velkokapacitních jsou jiná ????? Díky za odpověď. Nezlob se na mě, jestli mě někdo řekne že mu chutná Holba, Kozel nebo Starobrno 12 světlá, tak já si o takovém člověku myslím že je normální tydýt co nikdy nic nepil ....


Malakin

pondělí, 21. červenec 2008
15:26

Malakin

Tak vzhuru do pruzkumu trhu. Horkost vs. nasladlost aneb muzi vs. zeny. Vysledek muze byt velmi zajimavy. Ac chlap, jsem pro nasladlejsi tmava piva.


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

Malakin

pondělí, 21. červenec 2008
15:22

Malakin

To Honza: Ja pil i tmavy Prazdroj a ten taky nemel chybu, i kdyz byl horci...


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

Roman Holoubek

pondělí, 21. červenec 2008
15:21

Roman Holoubek

Také jako Honza si myslím, že chutě můžou být různé a spíše jsem příznivcem málo sladkých tmavých piv, než sladkých. A co se týče tmavého Budvaru, tak ten u mne patří k těm nejoblíbenějším CZ tmavým ležákům. Mimochodem BON, nebo Herold jsou ještě více hořké, než Budvar. To znamená že jsou ještě více špatné? A kdo si dává stouty? Vždyť je to tmavé a není to sladké...


Malakin

pondělí, 21. červenec 2008
15:20

Malakin

Ad propagacni predmety: Za zminku stoji i nadherna drevena prepravka na 10 piv ve stanku Nove Paky a o neco skromnejsi nabidka suvenyru Bakalare. Pan Strnad z Rudy nabizel par tacku a sklenicek, ale tot vse, co bylo v Pomuku k sehnani. Vetsinu pivovaru, bohuzel, sberatele nezajimaji...


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

Honza svetpiva.cz

pondělí, 21. červenec 2008
15:13

Honza Světpiva.cz

A proc by cerna pivo nemohlo byt rekneme nesladke, treba i horke. Viz Herold tmava 13, sveho casu Starobrno Cerny Drak. A mel jsem cerny Budvar z tanku a byla to spice. Tim ale nerikam, ze jsi nemohl ochutnat ze sudu v ne nejlepsi kondici...


Malakin

pondělí, 21. červenec 2008
15:10

Malakin

to emu: Az budes mit cestu do Prahy, muzeme na tmaveho Budvarka zajit. Treba bude chutnat jinak. Kazdopadne netusim ovsem, kde by ho mohli mit. Mozna v dejvicke Budvarce, mozna i jinde.


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

Malakin

pondělí, 21. červenec 2008
15:02

Malakin

to emu: Az nekde tmaveho Budvara zase uvidim, urcite ho vyzkousim, ale obavam se, ze chut bude stejna. Na tmave pivo je skutecne prilis horky.

Zajimalo by me, jakou cilovou skupinu chce Budvar tmavym pivem oslovit. Normalniho konzumenta asi tezko, ten si v hospode tmave nedava. A pokud se ma jednat o damske pokoleni, tak se obavam, ze ta horkost je spis minusem a ne kladem, jak tvrdil chlapik ve stanku na slavnostech...
---------------------------------
Zpráva byla upravena 21.07.2008 ve 15:02:30


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

CzechBeerMan

pondělí, 21. červenec 2008
14:59

CzechBeerMan

To Emu : něco na Tvém vzkazu je pravda . Zamyslím se. Hele, budeš-li na Dočesné, zaťukej mi na rameno, dáme si někdě dobré černé ! Platím a zvu Tě .


emu

pondělí, 21. červenec 2008
14:50

emu

to CzechBeerMan: Jsem od Prahy. Pravda, že i tak Budvaru docela fandím. Ale myslím, že zastánců tmavého Budvara by se našlo víc. Třeba v tom Nepomuku nebyl dobrý, já ho měl v jedný hospodě asi před měsícem. Moc tmavá piva nemusím, ale tohle mi chutnalo.
Ono to chce odhodit zášť vůči velkým pivovarů a na pivo se dívat objektivně ;) Jinak neříkám, že některé minipivovary nevaří lepší tmavé pivo.´


ICQ: 449477888

napsal(a): emu [Odpovědět]

CzechBeerMan

pondělí, 21. červenec 2008
14:34

CzechBeerMan

To Emu : zastávám se Malakina, a nesouhlasím s Emu. Za prvé hochu : špica je příliš silné slovo pro jakékoliv velkoprůmyslové pivo. To jsi ulétl. Špica to je dobré slovo pro Grádl ze železné Rudy který byl taky přítomen, ale ne pro Budvar. A souhlasím s Malakinem že stál za pendrek ! Ne, chuťové buňky nejsou zase tak odlišné jak by se mohlo zdát. Hlavně musí jít stranou nějaký místní patriotismus a na pivo je třeba se dívat objektivně. To že jsem od Budějic (nejseš Emu ?) neznamená že Budvar je špičkový. Je třeba se dívat a chutnat nezaujatě.


Dwarf

pondělí, 21. červenec 2008
13:36

Dwarf

upřímně řečeno, mně z tmavých piv, co jsem zatím pil, Budvar taky chutnal nejmíň...


ICQ: 131508397

napsal(a): Dwarf [Odpovědět]

emu

pondělí, 21. červenec 2008
13:21

emu

to Malakin: Sice jsem tam nebyl, ale ... teda vylévat tmavého Budvara a takhle ho hanit, hmmm, každý má jiné chuťové buňky, ale toto ??? Všem ostatním vzkazuju, ať se nenechají malakinem odradit a pokud budou mít možnost tmavého budvara ochutnat, tak do toho, podle mě je to špica.


ICQ: 449477888

napsal(a): emu [Odpovědět]

Gorky

pondělí, 21. červenec 2008
12:59

Gorky

Paradni akce, Sice nepomucke namesti je svym sklonem na takovou akci zakerne ale jinak parada. Hodne me ale take mrzi nepritomnost pivovaru U rybicek a Chyse. Dal si take neodpustim pozdni rozhodnuti jit si koupit tu krasnou tretinku co mela Nova Paka :-( Tak snad pristi rok pribudou pivovary i sklenice v me sbirce:-)


napsal(a): Gorky [Odpovědět]

Kozel

pondělí, 21. červenec 2008
11:24

Kozel

I mně se v Nepomuku velmi líbilo,většina piveček,pro která jsem
se rozhodl,nezklamala.Rovněž potěšila setkání s Chodym,Dwarfem
a dalšími,to mi bohatě kompenzovalo neúčast některých malých
a středních...Jo s Chodym se zcela ztotožnuju v obdivu k
moravským pivním cestovatelům.To tedy klobouk dolů.


napsal(a): Kozel [Odpovědět]

Malakin

pondělí, 21. červenec 2008
09:38

Malakin

To Rohozec: Zpocatku tocili zkysle pivo, pivo jsem tedy musel reklamovat. Vycepaci sice meli hloupe kecy o tom, ze takto ma Rohozec chutnat, ale nakonec mi preci jen natocili nove a to uz nastesti bylo ok.

To Zelezna Ruda: Medove pivo me, bohuzel, nijak neoslovilo. Na 13% trochu vodovejsi. Jako lepsi hodnotim spis polotmave.

To Budvar: Ani Pardala, ani tmaveho Budvara jsem dosud nepil, oboji jsem tudiz vyzkousel. A vysledek? V obou pripadech velke zklamani. Toceny Pardal stejny jako lahvovy, tj. kvuli sve horkosti nepitelny, tmavy Budvar prechmeleny stejne jako Pardal = jedine pivo, ktere jsem musel nedopite vylit.

Kout 14 a 18, Nova Paka polotmava, kvasnicova Policka 12, Rakovnik 11 polotmavy, Baronka 13 ze Zatce, Skalak 11 polotmave = bez chyby.

Jinak poradatele trochu podcenili pripravu zachodu. Chodilo se do tech verejnych na namesti a tam se platilo, alespon zpocatku. Dalsi zachody pak byly v restauraci vedle podia, kde to bylo gratis, ale to bylo az ve 2. patre, coz taky neni zrovna vychytane...

Jinak na male mestecko super navstevnost. Tolik tisic lidi bych tam necekal.
---------------------------------
Zpráva byla upravena 21.07.2008 ve 09:38:22


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

Dwarf

pondělí, 21. červenec 2008
09:37

Dwarf

to Rosťa: Trpaslíci jsou všude :-) konkrétně já bydlím v Kuřimi, pracuju v Brně :)


ICQ: 131508397

napsal(a): Dwarf [Odpovědět]

Rosťa

pondělí, 21. červenec 2008
09:21

Rosťa

to Dwarf: 7 hodin? No tedy, kde vlastně ti Dwarfové žijí??


napsal(a): Rosťa [Odpovědět]

Dwarf

pondělí, 21. červenec 2008
08:33

Dwarf

těch 2x 7 hodin na cestě opravdu stálo za to :-)


ICQ: 131508397

napsal(a): Dwarf [Odpovědět]

Egypťan Sinuhet

pondělí, 21. červenec 2008
08:08

Jo, bylo to super a moc pěkný článek Chody! Jen mě opravdu mrzí ta nepřítomnost minipivovarů. Tak zase někdy u pivečka!


napsal(a): Egypťan Sinuhet [Odpovědět]

Michal

neděle, 20. červenec 2008
22:35

Michal

Jojo, bylo pěkně, díky všem, který sem potkal i těm co čepovali vynikající piva :)


ICQ: 260962312

napsal(a): Michal [Odpovědět]


PI podporuje nae zemdlce Reklama na PI