PL
Pivovary Plzeňského kraje
U Stočesů Rokycany
100čes s.r.o.
Minipivovar a pivnice U Stočesů
Sokolská 282
337 01 Rokycany
tel.: 722 099 077
e-mail: pivo@ustocesu.cz
Facebook: /ustocesu/
založeno 2011
výstav piva ?
značka: U Stočesů
Hodnocen piva z tohoto pivovaru
lnky o pivovaru
Léto v pěti pivovarech
Léto je obdobím, kdy má člověk zvýšenou chuť na pivo. Krom nových pivovarů a zážitků je třeba se občas vrátit i na místa, kde jsme již byli a zkontrolovat jak si vedou.V Rokycanech U Stočesů
Pivně opravdu nabitý půlrok! Po Litoměřicích, Slaném a Úněticích sobě i nám udělali 30. června 2011 radost v Rokycanech, kde v Sokolské ulici č. p. 282 v domě léta známém jako Hospoda U Stočesů pánov… pokraovn...
Dn v pivovaru
Rokycanský minipivovar U Stočesů končí s hotovými pokrmy
[goto:https://plzensky.denik.cz/zpravy_region/rokycansky-minipivovar-u-stocesu-konci-s-hotovymi-pokrmy-20230124.html]U Stočesů čepují velikonoční zelené pivo s řeřichou a kopřivami
[goto:https://rokycansky.denik.cz/zpravy_region/u-stocesu-cepuji-velikonocni-zelene-pivo-s-rerichou-a-koprivami-20210331.html?fbclid=IwAR17fqWkoro4oKrnnGwvy1a7WL7r0TJoUlDqZZrBRjMO-8_IJ5Z-8TUZpqo]Minipivovar U Stočesů navázal na tradici
[goto:https://rokycansky.denik.cz/podnikani/minipivovar-u-stocesu-navazal-na-tradici-20200327.html]Minipivovar U Stočesů slaví čtvrté narozeniny
[goto:http://rokycansky.denik.cz/zpravy_region/minipivovar-u-stocesu-slavi-ctvrte-narozeniny-20150626.html]U Stočesů to zase odnese pašík
[goto:http://rokycansky.denik.cz/zpravy_region/u-stocesu-to-zase-odnese-pasik-20121107.html]
Vloit koment
Komente
Vašek
pátek, 29. červen 2012
09:52
Dámy a pánové,30.6.2012 to již bude rok,co minipivovar U Stočesů úspěšně zahájil svoji činnost a trošku tak vyplnil prázdnou díru na trase mezi Plzní a Berounem,ve kterém sice pivo vařej,ale jejich personál dělá vždy vše proto,abyste se nevraceli,takže pak už zbývá cestou do Prahy jen MMX,ale ten dle diskusí také spousta lidí nemusí.Takže se dá vlastně říct,že mezi Plzní a Prahou je U Stočesů jedinej klenot v pivní poušti a proto při příležitosti jejich 1.výročí mi dovolte,abych jim zde takto veřejně pogratuloval a určitě nejenom za sebe popřál do dalších let provozu jenom to nejlepší DEJ BŮH ŠTĚSTÍ
Hříbek
neděle, 1. červenec 2012
21:19
to Vašek: Letos jsem navštívil Berounský pivovar celkem 5krát a vždy sem byl plně spokojen, personál se choval perfektně, pivo a jídlo bezva a za dobrý ceny měl sem sám neblahé zkušenosti z dřívějška (taky sem o nich tady jednou psal)ale za letošek naprostá spokojenost a jinak se připojuji k tomu tvému přání
Adsense
21. listopad 2024
11:35
posted by: Inzerce
Tomáš GRIMM
pondělí, 2. červenec 2012
13:00
to Vašek:
Díky Vašku, pár fotek jsme umístili na náš facebook a až se paní Celundová vrátí z dovči, určitě je vylepí i na web. Celkově se oslavy moc povedli, zájem lidí a výtoč byla ohromná. Příští rok akci budeme rozhodně opakovat. Dej Bůh štěstí !!!
napsal(a): Tomáš GRIMM (tomas.grimm(a)post.cz) [Odpovědět]
Vašek
pondělí, 2. červenec 2012
18:06
to Tomáš GRIMM: To jsem rád
Teď ještě hlídám web Břevnovského pivovaru,taky už by mohli udělat nějaké slavnostní zahájení,něco jako jste měli vy před rokem.Zatím tu v Praze moc lidový minipivovary nemáme,spíš je to pro turisty,tak si od Břevnova slibuju,že se snad zaměří víc na místní Čechy než na valutový Rusáky a další cizince.A hezkou dovču ve Francii přeju
Haha Bimbi
pondělí, 2. červenec 2012
18:20
to Tomáš GRIMM: Jo, tak některé fotky vyvěsíte na web nebo fb hned, jiné, přes předchozí proklamace, ani po roce. Smutné...
napsal(a): Haha Bimbi [Odpovědět]
Hříbek
středa, 6. červenec 2011
19:31
Tak sem se konečně dostal domů k počítači, 30 června sem se taky dostal do Rokycan a pivo ochutnal (krom černého)a byl sem také velmi spokojen, plná hospoda, hudba, dobré pivo, co víc si člověk může přát. Jezdím přes Rokycany docela často tak se určitě znovu stavím
Tomáš GRIMM
pátek, 1. červenec 2011
04:22
Tak pivo se dostalo na světlo boží, čekal jsem že to bude masakr, ale že to bude až tolik, by mi ve snu nenapadlo. Všem, kteří museli chvíli na pivko nebo něco jiného čekat se moc omlouváme, příště to snad nebude tak hektické...
Doufám, že vás naše pivo neurazilo a jsem otevřen konstruktivní kritice. Pár lidí jsem vyzpovídal ohledně chuti a musím říct, že co člověk to názor a teď babo raď
Dobrou noc
napsal(a): Tomáš GRIMM (tomas.grimm(a)post.cz) [Odpovědět]
Michal
pátek, 1. červenec 2011
08:34
to Tomáš GRIMM: Ač sem byl tou dobou v Rokycanech, tak bohužel v práci, tudíž sem se nemoh dostavit, proto bych se chtěl zeptat na otevírací dobu. Na Vašich stránkách sem jí nenašel (možná sem jenom špatně hledal). Teď o víkendu bych se rád zastavil, nevim jestli vyjde sobota nebo neděle, ale jedno z toho určitě. Otvíračka je teda stejná jako byla předtim nebo je to jinak? Díky za odpověď.
Tomáš GRIMM
pátek, 1. červenec 2011
12:19
to Michal:
otevíračka je od 14:00 h, zavírá se v půlnoci, ale obsluha se dá umluvit
napsal(a): Tomáš GRIMM (tomas.grimm(a)post.cz) [Odpovědět]
Tomáš GRIMM
pátek, 1. červenec 2011
12:20
to Michal:
něco málo zbylo :P
napsal(a): Tomáš GRIMM (tomas.grimm(a)post.cz) [Odpovědět]
Rosťa
pátek, 1. červenec 2011
10:07
to Tomáš GRIMM: Krom pšeničného jsem ochutnal všechna piva a byl jsem velmi spokojen. Dej Bůh štěstí! Děkuji za pózování u tanků všem majitelům a ještě jednou vysekávám poklonu sličné výčepní, která krom čepování stíhala i zaskakovat za číšnice a to vše s úsměvem. Věřím, že velmi záhy budete nuceni navýšit produkci a přeji si, aby k tomu zase zahrál skvělý a hypersympatický Švejk band. Držím palce!
Tomáš GRIMM
pátek, 1. červenec 2011
12:21
to Rosťa:
díky je to pro nás velká pocta slova chvály od Tebe...
napsal(a): Tomáš GRIMM (tomas.grimm(a)post.cz) [Odpovědět]
Tomáš GRIMM
pátek, 1. červenec 2011
17:38
to Jana:
tak o pšence víme, už máme zlepšovák, takže příště bude jiná (doufáme lepší), ale prostě co člověk to názor a to je na tom to pěkné
napsal(a): Tomáš GRIMM (tomas.grimm(a)post.cz) [Odpovědět]
František Beneš-Čáp
čtvrtek, 30. červen 2011
13:46
Chystám se dnes 30.6.do Rokycan k Stočesům,ale věřte mi, byl bych raději kdyby se tam nekouřilo.Chdím občas v Plzni do KMP/klub malých pivpvarů/ a věřte mi,že se tam nikomu po smradu s cigaret nestýská.
napsal(a): František Beneš-Čáp (frantbenescap(a)seznam.cz) [Odpovědět]
Tomáš GRIMM
čtvrtek, 30. červen 2011
14:02
to František Beneš-Čáp:
o kouření jsme tu psali, beru to opravdu jako uzavřenou záležitost
napsal(a): Tomáš GRIMM (tomas.grimm(a)post.cz) [Odpovědět]
Tomáš GRIMM
úterý, 28. červen 2011
07:03
Tak nadcházející víkend bude pivařsky velice silný, 30.6. slavnostně čepujeme U Stočesů a 2.7. se chystám na slavnostní čep K Radoušovi do Šťáhlav (asi 3 minuty autem). To přímo volá po prodlouženém víkendu. Nikde jsem ale nenarazil na nějaké oznámení že se slavnostně čepuje, až na jejich stránkách.
napsal(a): Tomáš GRIMM (tomas.grimm(a)post.cz) [Odpovědět]
Henri
úterý, 28. červen 2011
07:45
to Tomáš GRIMM: No, aby z toho nebylo trošku zklamání. Radouš ochutnán v Dýšině a pokud to byla finální podoba (chci věřit že ne), tak nevím...V každém případě vám v Rokycanech přeji lepší úvod.
Ono je sice krásné, kolik nám tu vzniká nových pivovárků, ale aby nezačalo platit, že na jeden dobrý jich bude pět takzvaně zbytečných.
jobras
úterý, 28. červen 2011
08:04
to Henri: Ono je sice krásné, kolik nám tu vzniká nových pivovárků, ale aby nezačalo platit, že na jeden dobrý jich bude pět takzvaně zbytečných
Naprostý souhlas, jedna věc je pivo uvařit, druhá je pivo vyrobit a když je obojí zvládnuto je většinou zaděláno na dobré pivo.Kvalitu piva typu od zdi ke zdi může vyrobit v podstatě každý, dobré pivo vyrobí jen ten co to umí.
napsal(a): jobras (jobras(a)seznam.cz) [Odpovědět]
Tomáš GRIMM
úterý, 28. červen 2011
21:25
to jobras:
jsme noví a začínáme, takže uvidíme jak se dosavadní dílo podařilo, chuť piva budeme určitě nějakou dobu ladit podle kritiky návštěvníků
napsal(a): Tomáš GRIMM (tomas.grimm(a)post.cz) [Odpovědět]
yerka
úterý, 28. červen 2011
18:39
to Tomáš GRIMM:
Já s Vámi nepolemizuji (o hospodě si rozhodnout je Vaše svaté právo) a už vůbec nemyslím, že kuřácké podniky mají problém s návštěvností, jen jsem uvedl příklady nekuřáckých hospod, které jserm osobně zažil a byly hojně navštěvované mimo jiné i proto, že byly nekuřácké. Dále poznámka o brodu nevyšla z mé klávesnice. Jako majitel domu s regulovaným nájemným, bohužel vím, co obnáší investice do nemovitosti a její údržby.
píra
čtvrtek, 30. červen 2011
13:31
to Tomáš GRIMM: Plánoval jsem se právě v sobotu podívat nejdříve k vám a pak do Šťáhlav. Od kolika máte v sobotu otevřeno a nevíte, od kolika se koná akce ve Šťáhlavech? Nebude se vaše pivo čepovat i ve Šťáhlavech (bylo by to pro mne s rodinou logisticky jednodušší)?
Tomáš GRIMM
čtvrtek, 30. červen 2011
14:00
to píra:
V sobotu máme otevřeno od 14:00h, Radouš má zahájení tuším také od 14:00h, naše pivo bude zatím pouze u nás.
napsal(a): Tomáš GRIMM (tomas.grimm(a)post.cz) [Odpovědět]
Tomáš GRIMM
pondělí, 27. červen 2011
21:50
to phrabina: to Vláďa:
no tak té otázky jsem se trochu bál, alespon vidím, že naše stránky čtete vážně důkladně. K našemu Řepišovi 12°polotmavé - nejedná se úplně specifický anglický typ, od toho plzeňského se jej budeme (doufám že úspěšně) snažit odlišit nížší hořkostí a příjemnou sladovostí s karamelovou příchutí... Přijďte ochutnat a nechte se překvapit (příjemně)
napsal(a): Tomáš GRIMM (tomas.grimm(a)post.cz) [Odpovědět]
Havlíček
neděle, 26. červen 2011
21:18
Navštívil jsem Pivnici U Stočesů ve středu večer, abych shledl projekci fotbalu ME do 21 let. Pivnice plná k prasknutí cca 50-60 lidi z toho dobrých 50% kuřaků. Vzduchotechnika stíhala suprově, ale samozřejmě kdo chce psa bít... Seděli jsme stolu samí nekuřáci a ani jednomu z nás nikdo z vedlejších kuřackých stolů opracdu nevadil. Obsluha jela na doraz, ale byla příjemná. Chybí mi však jakakoliv výzdoba interieru, ty holé zdi nepůsobi vůbec přívětivě Jinak na ten fotbal nás vytáhl soused od pivnice, který do ní právě diky zahulenosti léta nechodil a teď je tam snad obden Na pivko se všichni moc těšime, majitele jsme zahlédli již párkrát jak si nese ze sklepa košt a sbíhali se nám sliny. Ve čtvrtek nebudeme rozhodně chybět. Dej bůh štěstí !
napsal(a): Havlíček [Odpovědět]
Tomáš GRIMM
neděle, 26. červen 2011
21:47
to Havlíček:
Ve středu jsem chtěl také koukat, ale jak píšete - nebylo kam sednout... Co se týká toho interiéru, v úterý budou instalovány po celém obvodu pivnice i výčepu police a začneme je plnit - z aukra mám doma jednu místnost přeměněnou ve skladiště (staré pivní láhve, obrazy, plakáty, pivní cedule, staré pivní pípy, starodávné mosazné váhy atd...) Do prvního čepu se budeme snažit to vyšperkovat. Ve čtvrtek si mě odchyťte i se sousedem, jsem zvědavý o koho se jedná
napsal(a): Tomáš GRIMM (tomas.grimm(a)post.cz) [Odpovědět]
Tomáš GRIMM
neděle, 26. červen 2011
17:48
Kdybyste kdokoliv chtěli dát řeč, pokecat o pivu nebo i o něčem jiném, tak mi tam odchyťe, obsluha vás ke mě navede
napsal(a): Tomáš GRIMM (tomas.grimm(a)post.cz) [Odpovědět]
Hříbek
neděle, 26. červen 2011
16:17
No to je zase hádek pro blbý cigarety, já osobně nekouřím a přesto tento pivovárek rád navštívím, jedu tam přece kvůli pivu!!! a když bude zahuleno sednu si ven,venkovní terasa tam je tak pohoda, mám ve čtvrtek dovolenou a už koupenou jízdenku na vlak a jsem na to zvědav
Tomáš GRIMM
neděle, 26. červen 2011
10:36
Je nutné si uvědomit, že v Rokycanech už několik hospod a pivnic zkoušelo G a PU opustit, ale až snad na jedinou výjmku se k pivní chemii vždy vrátili, v naší pivnici se G čepuje snad od jejího založení v roce 1933, takže jsme opravdu velice zvědaví na reakci štamgastů a i proto jsme se rozhodli, že do dalšího risku (my to vidíme jako risk) v podobě zákazu kouření prostě nepůjdeme (prostě nehodlám riskovat celkovou investici cca 10 mil) - v případě že se zvedne z řad našich PRAVIDELNÝCH hostů vlna odporu proti kouření, samozřejmě zareagujeme. Ani jeden z nás tří majitelů nejsme kuřáci a všchni tři bychom uvítali celoplošný zákaz a věřte mi, že by mi ani nevadila nemalá investice do té vzduchotechniky. Každopádně mohu zatím hodnotit cca 1,5 měsíce od znovuotevření po rekonstrukci si do naší pivnice našlo cestu mnoho lidí (ačkoliv nejsme v centru města nebo u nějakého strategického místa), kteří k nám právě kvůli zahulenosti nechodili, což je pro mne první signál toho, že technologie odtahu opravdu funguje. Stálí zákazníci jsou však z 80% kuřáci a já si prostě nedovolím sebrat jim v jeden den G a cigára najedou. Děkuji všem kteří to chápou, ti co to nechápou mají každý svojí šanci získat někde úvěr, nakoupit nemovitost, případně ji zrekonstruovat a nainstalovat pivovarskou technologii. Pak jsem na tyto lidi zvědav (a opravdu ze srdce jim v jejich snaze zafandím) jak se zachovají ve vztahu k potenciálním zákazníkům (až už kuřákům nebo nekuřákům)...
napsal(a): Tomáš GRIMM (tomas.grimm(a)post.cz) [Odpovědět]
Sekal
neděle, 26. červen 2011
10:09
Hm, škoda, příliš mne neláká představa, že jedu vlakem zpět smradlavý, a víkendový výlet s rodinou taky asi neprojde. A těch výkonných klimatizací jsem už viděl tolik, že nevěřím tomu, že bych zase nesmrděl jako tchoř. Na druhou stranu je to pivnice a majitel má naštěstí pořád právo rozhodnout o tom, zda se tam bude kouřit nebo ne. Jsem zvědav na reakce štamgastů, počítám, že některé kusy odpadnou.
swooper
neděle, 26. červen 2011
09:57
To je zase diskuze, tradiční kibicové hážou antikuřácká h**na aniž by to naštívili a dělaj ukvapený závěry a možnosti nápravy. Možná zrovna pan majitel nechce zrovna Vás ve své restauraci, tak prpto tohle opatření Kdyby jste radši už měli zabukovanou místenku do vlaku do Rokycan.
Ať se pívováru daří !!
Energetik
neděle, 26. červen 2011
10:35
to swooper: Nádherně si to popsal.. Tradiční kibicové, to je přesné.. A všímáš si, tentokrát ani jeden nechybí
Jinak souhlas, soudil bych až po návštěvě. Ale téma kouření tady bude vždy stejná a nemá cenu se dokola furt do ní pouštět Osobně se na rokycanské pivko těším.
Dan
neděle, 26. červen 2011
11:54
to Energetik: to swooper:
A proč hned ta silná slova? Kázání o ho**e a podobně? To je přesně ten arogantní přístup a chování kuřáků. Proboha proč?
Napadlo vás někdy, že kuřáci obtěžují široké okolí a ostaní lidi nemají šanci s tím většinou nic dělat? Připadá vám normální, že nekuřáci musí neustále bojovat o svá práva a většinu raději "sbalí kufry" a do hospody raději nechodí?
Proč myslíte že U Bansethů je po zákazu kouření víc narváno než před tím?
Mám kamaráda, který bojuje proti kuřákům a hospodám které podporují kouření zvláštním způsobem. Přijde, objedná si pivo a když je mu přineseno, vytáhne z tašky velký WC osvěžovač vzduchu ve spreji, s typickou vůní citronového sava a začne ho roztřikovat do vzduchu. Zasmradí tak celé okolí chemickou vůní a všichni na něj začnou z okolí pokřikovat a většonou to skončí hádkou na hranici rvačky. On ale argumentuje, že nikomu nic nedělá, že jen je zvyklý si k pivu dávat jeho oblíbenou vůni...
Dan
pondělí, 27. červen 2011
00:41
to Energetik:
Souhlas, vědět že se tu rozpoutá taková slovní přestřelka kvůli názorům na (ne)kouření, tak bych snad ani nereagoval. Nerad bych aby v záplavě příspěvků odpůrců a příznivců kouření, zapadla základní prvotní informace a to že tu máme další minipivovar.
I když mně osobně absence nekuřácké části náladu pokazila, neznamená to, že nedržím palce majitelům, kteří se nebáli a šli do toho.
Přeji jim, aby měli dostatek spokojených hostů a aby svým dílem přispěli k pivní osvětě o poctivém pivu.
I já se určitě přijedu podívat a ochutnat, i když to nebude hned, ale až za tři týdny, kdy se budu pár dnů vyskytovat nedaleko.
pivovarník
neděle, 26. červen 2011
09:29
Budete pivo dodávat i do jiných hospod nebo se bude pít jen u vás?
napsal(a): pivovarník [Odpovědět]
Tomáš GRIMM
neděle, 26. červen 2011
12:58
to pivovarník:
máme varnu 200l takže počítáme, že nebudeme dodávat pivo do dalších hospod - výjmkou je KMP, kterému jsem občasnou dodávku přislíbil nebo jiným podobným podnikům pokud o to projeví zájem a pokud budeme stíhat vařit. Stálé dodávky do hospod tedy neplánujeme.
napsal(a): Tomáš GRIMM (tomas.grimm(a)post.cz) [Odpovědět]
Tomáš GRIMM
neděle, 26. červen 2011
00:44
Dokud zde nebude psána kritika "zahulenosti" až na základě osobní návštěvy, nebudu se ke kouření dále vyjadřovat (tuším že z lidí, co zde kritizují u nás nebyl ani jeden...)
napsal(a): Tomáš GRIMM (tomas.grimm(a)post.cz) [Odpovědět]
Tomáš GRIMM
neděle, 26. červen 2011
00:40
Dokud zde nebude psána kritika "zahulenosti" až na základě osobní návštěvy, nebudu se ke kouření dále vyjadřovat (tuším že z lidí, co zde kritizují u nás nebyl ani jeden...)
napsal(a): Tomáš GRIMM (tomas.grimm(a)post.cz) [Odpovědět]
yerka
sobota, 25. červen 2011
21:40
Zelená kočka (Dalešická pivnice) v Brně praská ve švech právě proto, že je nekuřácká. Zažil jsem na Slovensku Oravkú izbu, která byla nekuřácká, kuřáci bez problémů chodili ven. myslím, že tvrzení, že hospoda se musí udělat pro kuřáky jinak bude prázdná nemá reálný podklad. Naopak spousta nekuřáků (kterých jsou mezi obyvateli ČR min. 2/3) sedí doma a nikam nechodí
Tomáš GRIMM
sobota, 25. červen 2011
22:28
to yerka:
s návštěvností problém opravdu nemáme
jak píšu na našem FB, viděl jsem podniky, kterým zákaz prospěl stejně tak jsem viděl podniky, které po měsíci zákazu doslova živořili
k tomu brodu a stahování kalhot - milý pane, spočítejte si investici do nákupu nemovitosti, kompletní rekonstrukci a pivovarskou technologii, nestydím se za to, že si ty kalhoty nehodlám namočit
připadáte mi tady jako porotci z Dvanácti rozhněvaných mužů...soudíte brzy a naprosto bez znalosti okolností a prostředí, vaši kritiku uvítáme, ale až poté, co nás navštívíte
prostě Minipivovar a pivnice U Stočesů je kuřácká, může se vám to líbit či nikoliv, ale je to naše rozhodnutí a dokud neuvidíme ze strany našich hostů
napsal(a): Tomáš GRIMM (tomas.grimm(a)post.cz) [Odpovědět]
Dan
sobota, 25. červen 2011
23:54
to Tomáš GRIMM:
Mohl by jste prosím jmenovat ty podniky které po zákazu kouření živořily?
Zkušenost je totiž naprosto opačná a to nejen u nás, ale i jinde ve světě.
Nicméně, svým prohlášením "prostě Minipivovar a pivnice U Stočesů je kuřácká" jste sám zařadil váš podnik do nižší kategorie. A pokud si myslíte, že v zahuleném prostředí je možné si vychutnat dobré pivo, pak jste zcela mimo realitu. Nevážíte si normálních hostů a upřednostňujete pacienty závislé na vdechování toxických spalin. Ovšem potom nevím, proč vaříte vlastní pivo, protože do takového prostředí se lépe hodí gamrinus...
Když jsem se dozvěděl o novém mini v Rokycanech, těšil jsem se na návštěvu, Vy jste mne ale svým přístupem a propagováním kouření, zcela odradil...
Tomáš GRIMM
neděle, 26. červen 2011
00:28
to Dan:
V Rokycanech 2 - Lidový dům a Hotel Bílý lev - po prohlášení zákazu kouření naprosto mrtvo
napsal(a): Tomáš GRIMM (tomas.grimm(a)post.cz) [Odpovědět]
Tomáš GRIMM
neděle, 26. červen 2011
00:31
to Dan:
ještě co se týká toho zařazení do nižších kategorií - jmenoval jsem tu asi všechny minipivovary na Plzeňsku - nikde zakázané kouření není (co vím tak pouze v KMP - což ovšem minipivovar není) a pokud budu v oné nižší kategorii stejně tak jste je zařadil (díky tomu že se v nich smí kouřit)vy, starost mi to nedělá
napsal(a): Tomáš GRIMM (tomas.grimm(a)post.cz) [Odpovědět]
yerka
pondělí, 27. červen 2011
23:20
to Tomáš GRIMM:
Já s Vámi nepolemizuji (o hospodě si rozhodnout je Vaše svaté právo) a už vůbec nemyslím, že kuřácké podniky mají problém s návštěvností, jen jsem uvedl příklady nekuřáckých hospod, které jserm osobně zažil a byly hojně navštěvované mimo jiné i proto, že byly nekuřácké. Dále poznámka o brodu nevyšla z mé klávesnice. Jako majitel domu bohužel vím, co obnáší investice do nemovitosti a její údržby.
Dan
neděle, 26. červen 2011
12:21
to Tomáš GRIMM:
Nemohu posoudit, jak to v těchto podnicích vypadalo dříve a vypadá dnes, ale většinou dojde po zakázání kouření ke krátkodobému poklesu návštěvnosti, než se obmění klientela a nakonec se začnou vracet i kuřáci, kteří chodili dříve a přizpůsobí se...
Je to hodně individuální. Dle mého je zákaz kouření riskantní až nerailizovatelný někde na vesnci. Rokycany ale nejsou tak malé, myslím že by si nekuřácký podnik klientelu získal.
Dan
neděle, 26. červen 2011
11:59
to honza1205:
Kolik takových je v porovnání s těma, kde se nekouří a normálně fungují.
A že se v Irsku kalí doma, protože se v hospodách nekouří, tak to jako nekuřák vidím také trochu jinak.
U nás bohužel doma "kalí" nekuřáci, často nemají jinou možnost....
Pavel Černý
sobota, 25. červen 2011
21:09
jsem z Východních Čech, jezdím po Čechách a ochutnávám pivo, je mi jedno kam jeduz, ale kuřáckou restauraci velice rád omezím i když Rokycany mám jen 270KM a dal bych si když pojedu kolem a minimálně budu mít odvoz
napsal(a): Pavel Černý (india2004(a)centrum.cz) [Odpovědět]
Tomáš GRIMM
sobota, 25. červen 2011
19:42
Nevim pánové, jaké máte další zkušenosti (v okolí je Purkmistr, Grol, Pašák, Hvězda) - všechny kuřácké. Založili jsme minipivovar a jdeme do velkého podnikatelského risku (odstraníme všechny dosavadní produkty PP)a zvyšovat riziko dále tím, že zakážeme kouření opravdu nehodláme. Jak jsem psal na našem FB, noví hosté, kteří k nám začali (opravdu ve velkém) chodit po rekonstrukci si prozatím nestěžují, takže nemáme tedy důvod kouření zakázat. 100% jede nová vzduchotechnika, takže bych poprosil trochu shovívavosti a možná by to chtělo zajít a posoudit než soudit od stolu...
napsal(a): Tomáš GRIMM (tomas.grimm(a)post.cz) [Odpovědět]
Tomáš GRIMM
sobota, 25. červen 2011
20:04
to Jana:
nešlo
napsal(a): Tomáš GRIMM (tomas.grimm(a)post.cz) [Odpovědět]
JardaK
sobota, 25. červen 2011
21:09
to Tomáš GRIMM:
Nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko...
A k té shovívavosti: Dokážu pochopit kuřáka, z blbosti nebo zaostalosti kouří a ze slabosti nedokáže přestat. Ale nedokážu pochopit toho, kdo ho v tom podporuje a vychází mu vstříc. A oddělit to jde vždy!
honza1205
neděle, 26. červen 2011
09:30
to JardaK: Jsou i lidi co tvrdí,že zaostalost je pít pivo nebo alkohol vůbec.Tahle debata nemá řešení,snad kromě toho,že by mělo bejt právo hospodskýho rozhodnout si, jestli chce kuřáckou nebo nekuřáckou hospodu.A kuřákům nebo nekuřákům to může vadit stejnym dílem.
Dan
sobota, 25. červen 2011
21:24
to Tomáš GRIMM:
Můj názor je, že kdyby jste hned od začátku zakázali kouření, tak by si lidé zvykli a nakonec by si to chválili i kuřáci, tak jako jinde. Jak jednou začnete provozovat podnik jako kuřácký, tak se to bude těžko měnit.
Škoda že to vidíte jinak.... Normální je totiž nekouřit...