Oreon









ico rss feed ico rss valid
Přidej na Seznam

Staropramen opět mění trh. Toto léto osvěží Staropramen Sládkova Limonáda.

Co se píše o pivovarech a pivu


Staropramen opět mění trh. Toto léto osvěží Staropramen Sládkova Limonáda.

[středa, 26. červen 2013]

Po velkém úspěchu beermixů připravil Staropramen pro své spotřebitele nový typ osvěžení – první nealkoholickou sladovou limonádu pro dospělé.

Jsou to dva roky od chvíle, kdy Staropramen překvapil uvedením beermixů, tedy nízkoalkoholického mixu světlého piva a ovocné šťávy na český trh. Dnes je u nás zná téměř každý a jejich celkové prodeje všech značek se z nuly vyšplhaly na více než 90 milionů půllitrů za loňský rok. Staropramen, lídr v inovacích mezi pivovarskými společnostmi v Česku, se nyní chystá prošlapat si cestu k novým spotřebitelům a příležitostem uvedením první nealkoholické sladovové limonády pro dospělé. Na začátku července se v obchodní síti, restauracích a hospodách poprvé objeví Staropramen Sládkova Limonáda.

Naší ambicí je stát se nejinovativnější pivovarnickou společností v Česku, která svými výjimečnými značkami naplňuje očekávání milovníků piva. Skrze úspěchy dnes již čtyřčlenné řady beermixů Staropramen Cool, ale třeba také našeho Staropramenu Nefiltrovaného, se nám podařilo získat si přízeň velké spousty nových spotřebitelů a zákazníků. Beermixy jsou na trhu již dva roky, nastala tak vhodná doba pro další rozšíření naší nabídky. Ze všech variant, které jsme v uplynulé době zvažovali, nás nejvíce zaujala možnost oslovit spotřebitele prvním přírodním nealkoholickým osvěžením pro dospělé, který ale zároveň vychází z našeho pivarského umění. Položili jsme si otázku: co se stane, když se náš sládek rozhodne uvařit osvěžujicí limonádu ze sladu? A tak vznikla Staropramen Sládkova Limonáda,“ říká k novince Zbyněk Kovář, generální ředitel společnosti Pivovary Staropramen.

Nový nápoj ze smíchovského pivovaru nabízí 100% přírodní osvěžení. Je bez konzervantů, umělých barviv a sladidel. Bude k dostání ve dvou variantách: „Originál“ s jemnou sladovou chutí a „Jablko“ s přírodní chutí jablek. „Výroba naší sladové limonády začíná pečlivým výběrem kvalitního českého ječmene. Z něho vzniká slad, který pomeleme, uvaříme a necháme projít specálním procesem kvašení tak, aby nevznikl alkohol. Nápoj jemně nasytíme přirozeně vzniklým oxidem uhličitým a šetrně přidáme ovocnou šťávu. Poté stáčíme,“ říká k procesu výroby Zdeněk Lux, vrchní sládek pivovaru Staropramen. „Hledání správné receptury a chuti nám trvalo pět měsíců. Nejen kvůli názvu jsme si dali velmi záležet,“ dodává s úsměvem.

Při vývoji Sládkovy Limonády vycházeli ve Staropramenu z rostoucí poptávky po lokálních produktech a také rostoucí potřebě zdravého životního stylu. „Roste skupina spotřebitelů, která stále více slyší na přirozenou alternativu k jejich standardním nealko nápojům. Jsme však přesvědčeni, že trvalou cestu k naší novince si najdou i všichni ti, kteří ji v následujících týdnech a měsících ochutnají a prostě jim zachutná. Aby tuto možnost mělo co nejvíce spotřebitelů, připravujeme na letní měsíce rozsáhlou komunikační kampaň včetně aktivit spojených s ochutnáním nápoje,“ říká Martina Bučková, manažerka inovací společnosti Pivovary Staropramen.

I přes nulový obsah alkoholu zůstává i Sládkova Limonáda nápojem určeným pro dospělé. Kvůli značce v jejím názvu. „Staropramen bude vždy světem pro dospělé. Jde o značku po více než 100 let spojenou primárně s pivem. V tomto světě však již nebude jen tradiční alkoholické pivo, byť bude stále dominovat. V souladu se změnami v životním stylu našich spotřebitelů budeme i v budoucnu hledat nové nápoje na bázi piva či sladu vychazející z našich pivovarských zkušeností, které sbíráme již od roku 1869,“ dodává Zbyněk Kovář.

Pro zajištění odlišnosti produktu od klasického pivního portfolia se ve Staropramenu rozhodli pro Sládkovu Limonádu použít průhledné 0,5 láhve, které dají také vyniknout autentické zlatavé barvě nápoje. Rovněž etikety i distribuční balení na limonádu – papírový karton 20x0,5l - jsou designově velmi poutavé a sázejí na přírodní motivy, které dobře reprezentují celkový styl novinky a v obchodní síti budou sloužit hlavně pro podporu vizibility na ploše. Design obalů připravila agentura Cocoon.

Uvedení nového nápoje bude provázet marketingová poodpora zahrnující PR aktivity, ATL komunikaci i BTL podporu. Na kampani pracují agentury Hullabaloo, Rituál a AC&C PR.

Staropramen opět mění trh. Toto léto osvěží Staropramen Sládkova Limonáda.[p655]

Přidat reakci

Jméno:
E-mail:

Johnny

pondělí, 23. září 2013
16:07

Zajímalo by mě, jak je to s tou výrobou. Proč je na etiketě uvedeno, že je vyrobena z extraktu? To asi pak popírá popis výroby, jak uvádí sládek Lux ne? Nejsem odborník přes piva, ale zajímalo by mě, jestli extrakt vyrábí sám Staropramen, nebo ho někde nakupuje. Krok po kroku bych to rád věděl. Jinak mi Limonáda chutná, otom žádná. Hlavně Originál.


napsal(a): Johnny (johnny(a)vypito.cz) [Odpovědět]

Pepa

pátek, 2. srpen 2013
20:02

pepa

Myslel jsem že toto je diskuze o pivu.


napsal(a): Pepa [Odpovědět]

Adsense

21. listopad 2024
16:52


posted by: Inzerce

Méďa Béďa

pátek, 2. srpen 2013
21:56

Méďa Béďa

to Pepa: Oni to nejspíš dělají z piva, co se jim z hospod vrací jako neprodané...


wwww

pátek, 2. srpen 2013
17:59

nenechte se odradit je to ok!!!


napsal(a): wwww (HonzaTomanekk(a)seznam.cz) [Odpovědět]

jiji

pátek, 2. srpen 2013
10:24

Hnus


napsal(a): jiji (j_cechy(a)post.cz) [Odpovědět]

Ante

pondělí, 29. červenec 2013
10:19

Limonáda je chutná a osvěžující. Škoda jen, že je ve skleněném vratném obalu. Bikeři by uvítali plechovku, či alespoń 1/2L plast. (jako nealkoholický radler). Ante


napsal(a): Ante (Antepost1(a)seznam.cz) [Odpovědět]

hroch

pondělí, 29. červenec 2013
10:25

hroch

to Ante: Osobně mě Sládkova Lionáda hodně zklamala, nejen cenou, ale hlavně chutí- výrazná pachuť po sladovém extraktu, ne po sladu. Výrazně příjemnější a podle reklamního textu Staropramenu, vlastně obdobný výrobek je Bavarie citronová a taje za stejné peníze v plechovce, což je ten obal pro cyklisty rozhodně vhodnější.


napsal(a): hroch [Odpovědět]

strevlas

pondělí, 29. červenec 2013
10:52

strevlas

to Ante: mně to přišlo velmi hnusné a už si to nekoupím. Takový horší naparfémovaný kvas. Jestli je obal vratný, na etiketě nepíšou.


napsal(a): strevlas [Odpovědět]

Chody

pondělí, 29. červenec 2013
10:59

Chody

to strevlas: Píšou, myslím že na hrdle. Nicméně mi to také moc nechutnalo.
---------------------------------
Zpráva byla upravena 29.07.2013 ve 10:59:34


ICQ: 414292574

napsal(a): Chody [Odpovědět]

Štěpánka

čtvrtek, 18. červenec 2013
11:12

Nevíte jestli limonáda je i ve větším balení? Je přímo výtečná a já na ní dost ujíždím a půl litr je málo a za 18,9 je to celkem drahý.


napsal(a): Štěpánka [Odpovědět]

pechi

čtvrtek, 18. červenec 2013
13:28

pechi

to Štěpánka: Dá se předpokládat, že to časem narvou i do petek - pokud to půjde na odbyt... Zatím vím o skleněných půllitrovkách.


napsal(a): pechi [Odpovědět]

Henri

čtvrtek, 27. červen 2013
08:58

Henri

to jiri.kana: Obsah reklamního článku je jedna věc a zákon druhá. A pokud vím, tak zákon stanoví, že osobám do 18 let se nesmí podávat alkoholické nápoje a nic se tam již neříká o nějakém světě pro dospělé.
Takže, podle toho, všechny nápoje, vč. piva, které jsou oficiálně nealko, můžou být podávány i mladistvím.


napsal(a): Henri [Odpovědět]

Jana

čtvrtek, 27. červen 2013
09:57

Jana

to Henri:
Ale ta nealko piva alkohol obsahují, byť minimum. Např. teď koukám na Lobkowicze a tam je uvedeno : 0,49% obj. alkoholu.Zdali je prodávají mladistvým, či ne, to ovšem nevím. Znalec zákonů jseš Ty. :D


napsal(a): Jana [Odpovědět]

jiri.kana

čtvrtek, 27. červen 2013
10:10

jiri.kana

to Jana:V hospodách podávání nealkopiva dětem (v přítomnosti rodičů) podle mých zkušeností zatím funguje bez problémů.
Zaujalo mě na Slovensku, že na nealko radleru bylo nějaké upozornění ve smyslu od 18 let.


napsal(a): jiri.kana [Odpovědět]

Henri

čtvrtek, 27. červen 2013
10:50

Henri

to Jana: Já myslím, že ani takové mošty, a další nealko nápoje nejsou s absolutní nulou. Prostě nápoje do hranice 0,5% obj. alkoholu jsou nealkoholické, se vším, co z toho vyplývá, no a konečně dnes je již i mnoho piv s absolutní nulou. V každém případě je pro dítě, řekněme od 10 - 12 let, určitě zdravější nealko pivo, nežli jakákoliv sladká limonáda.


napsal(a): Henri [Odpovědět]

Jana

čtvrtek, 27. červen 2013
12:53

Jana

to Henri: ..určitě zdravější nealko pivo..
Naprostý souhlas. Ještě by to ovšem chtělo osvětu. Zatím je vidět v reklamách pouze ty sladké "ulepeniny".


napsal(a): Jana [Odpovědět]

Pivař

čtvrtek, 27. červen 2013
17:13

to Henri: Jenže nealkoholické pivo je ze zákona v kategorii "pivo" a proto nemůže být nabízeno mladistvým a ani v obchodech vystaveno např. u limonád...


napsal(a): Pivař [Odpovědět]

Henri

pátek, 28. červen 2013
08:38

Henri

to Pivař: Rozdíl je ovšem mezi nabízením prodejcem, reklamou atd. a tím, že například rodič koupí svému potomkovi nealko pivo. To první, je díky naší legislativě zakázáno, ale to druhé není postižitelné.


napsal(a): Henri [Odpovědět]

Pivař

pátek, 28. červen 2013
10:22

to Henri: Souhlas. Myslím, že i pro děti je nealko pivo, případně i ochucené nealko pivo lepší, než většina limonád..


napsal(a): Pivař [Odpovědět]

DanDv

středa, 26. červen 2013
20:21

Jabka jsou čím dál populárnější, po době radlerové se pomalu blíží doba ciderová. Počítám, že nejdéle do dvou let ji máme tady.


napsal(a): DanDv [Odpovědět]

Tchoř

pátek, 2. srpen 2013
23:29

to DanDv:
Pokud to budou dělat domácí výrobci z tuzemských jablek, tak proč ne?


napsal(a): Tchoř [Odpovědět]

hroch

středa, 26. červen 2013
15:59

hroch

To by mohlo být dobrý, protože to bude bezalkoholu. Protože čím víc alkoholu má staropramen ve svých výrobcích, tím je to nepitelnější. Nealko jde vydržet, Cool taky ještě jde, výčepní lehce, ale ležáky a zvláště "nefitrované" jsou nablití.


napsal(a): hroch [Odpovědět]

jiri.kana

středa, 26. červen 2013
19:05

jiri.kana

to hroch:V zásadě souhlasím a taky jsem na to docela zvědavý, rád ochutnám. Holt to ve Staropramenu a Ostravaru s těmi jablky rozjeli ve velkém, ale sem se to na rozdíl od jejich takzvaného nefiltrovaného ležáku hodí.

Zajímalo by mě, jestli je to "pro dospělé" nějakým způsobem vymahatelné. Pokud to podám dítěti (jako že podám...), vystavuji se nějakému postihu?


napsal(a): jiri.kana [Odpovědět]

Janicka

neděle, 7. červenec 2013
21:44

to jiri.kana: myslim si ze ne. Koukala sem ted na eiketu a ma to opravdu 0,0% alkoholu,takze si to deti muzou klidne kupovat.
Spis si myslim ze "ze pro dospele" je jen napsany, pac to je pod značkou staropramen, tak z etických duvodu, aby neucili deti odmala pit alko znacky


napsal(a): Janicka [Odpovědět]


PI podporuje nae zemdlce Reklama na PI