Oreon









ico rss feed ico rss valid
Přidej na Seznam

Pivní blok

Pivní blok


Velký otazník!

[sobota, 25. prosinec 2010]

Kdo ví, prosím, jaký je přesný význam jména pivovarnické skupiny "K BREWERY", ať to sdělí. Jistě všichni víme, že to česky znamená K PIVOVAR, ale o to nejde. Proč zrovna písmeno "K"? Má to nějaký význam? Proč ne třeba S Brewery? Co si o tom myslíte? Díky za odpovědi. CzechBeerMan

autor: CzechBeerMan | Blok 19:37 [permalink] [reaguj]


Pidat reakci

Jmno:
E-mail:

Sekal

úterý, 4. leden 2011
22:19

Sekal

to Jarda S.: A) Neznám Vás, netykáme si. B) Pouze spekuluji, ale je mi to celé u prdele.


napsal(a): Sekal [Odpovědět]

Energetik

úterý, 4. leden 2011
11:50

Energetik

A komu tím prospějete, co?! Druhé straně? ::lol ::lol ::lol


napsal(a): Energetik [Odpovědět]

Adsense

28. březen 2024
20:04


posted by: Inzerce

kozousch

úterý, 4. leden 2011
13:35

kozousch

to Energetik: Asi jsem nedůvtipný, ale můžete mi objasnit, koho nebo co myslíte "druhou stranou"? Díky ...


napsal(a): kozousch [Odpovědět]

VozechV

úterý, 4. leden 2011
14:20

VozechV

to kozousch: To je replika z filmu. A chápu Energetika. Celý blok, ale především diskuze pod ním jsou o ničem. Prostě nezáleží na názvu, ale na výsledcích.


napsal(a): VozechV [Odpovědět]

Energetik

úterý, 4. leden 2011
14:21

Energetik

to VozechV: Přesně tak!!!


napsal(a): Energetik [Odpovědět]

kozousch

úterý, 4. leden 2011
14:30

kozousch

to VozechV: Aha, Pelíšky: http://filmovezvuky.fdb.cz/pelisky/zvuky/20.zip

Jinak souhlas - že je spojování názvu firmy s kvalitou její produkce nebo s její dlouhodobou strategií nesmysl, jsem tady psal už vloni.


napsal(a): kozousch [Odpovědět]

Sekal

úterý, 4. leden 2011
14:46

Sekal

to VozechV: Patří to k historii, i když nedávné. Že Vás to nezajímá, není směroplatné.


napsal(a): Sekal [Odpovědět]

kozousch

pondělí, 3. leden 2011
16:44

kozousch

Dorazil mi mail od Ing. Barbory Burešové - kontaktní osoby pro média K Brewery Trade:

Význam písmene "K" v názvu skupiny "K Brewery" pochází z angličtiny, kde se toto písmeno vyslovuje [kei], což je velmi blízké výrazu "key", který znamená klíč, klíčový. Vlastníci tento název zvolili podle Pivovaru Černá Hora, který byl jejich první, zato opravdu významnou, klíčovou investicí v oboru pivovarnictví. Anglický výraz byl zvolen z toho důvodu, že majitelé jsou finančníci a používání angličtiny v tomto odvětví je zcela běžné.

Na okraj bych ráda poznamenala, že skupina K Brewery má výhradně české pozadí, stojí za ní 4 fyzické osoby - Martin Burda, Grzegorz Hóta, Zdeněk Radil a Eva Kropová. Cílem skupiny je zachování a další rozvoj malých a střední pivovarů s důrazem na jejich regionální působnost, nikoli jejich další přeprodej třetímu subjektu.

V případě dalších dotazů se mne neváhejte obrátit.


napsal(a): kozousch [Odpovědět]

Sekal

pondělí, 3. leden 2011
22:01

Sekal

to kozousch: Co to je za kravinu? Společnosti KBG a KBT byly pod těmito názvy zapsány ještě před samotnou koupí pivovaru Černá Hora. Čili se jedná o dodatečně smyšlenou historku.


napsal(a): Sekal [Odpovědět]

kozousch

pondělí, 3. leden 2011
23:45

kozousch

to Sekal: Nevím. Jak jsem koupil, tak prodávám. Třeba tu společnost zakládali s úmyslem Černou horu koupit a koupi už mohli mít připravenou. V každém případě odpověď na základní otázku, co znamená to K, známe.


napsal(a): kozousch [Odpovědět]

Felčar

úterý, 4. leden 2011
01:09

Felčar

to kozousch: První úlovek v sektoru pivovarnictví, který pořídila finanční skupina kolem Zdeňka Radila, byla přesně polovina akcií pivovaru v Černé Hoře, tuším, že to bylo v roce 2007. Pak následovaly další akvizice pivovarů vesměs s majoritním podílem vyjma Svijan, kde minoritní podíl držela K Brewery pouze dočasně a až poté následoval odkup zbývající druhé poloviny Černé Hory.


napsal(a): Felčar [Odpovědět]

kozousch

úterý, 4. leden 2011
07:16

kozousch

to Felčar: A víme taky, kdy vznikly vlastní společnosti K Brewery Trade a K Brewery Group pod svými nynějšími názvy?


napsal(a): kozousch [Odpovědět]

Sekal

úterý, 4. leden 2011
10:42

Sekal

to kozousch: KBT 21.11.2008, KBG 20.7.2005.


napsal(a): Sekal [Odpovědět]

kozousch

úterý, 4. leden 2011
11:35

kozousch

to Sekal: Takže mezi založením K Brewery Group a nákupem prvního pivovaru uplynuly asi 2 roky. Asi by ještě bylo zajímavé zjistit, čím se K Brewery Group zabývala před nákupem Černé hory, ale podle zvoleného názvu společnosti předpokládám, že záměrem bylo opravdu podnikání v pivovarnictví a ne třeba dovoz čínského textilu.


napsal(a): kozousch [Odpovědět]

Sekal

úterý, 4. leden 2011
11:44

Sekal

to kozousch: pronájem nemovitostí, bytů a nebytových prostor bez poskytování jiných než základních služeb, zajišťujících řádný provoz nemovitostí, bytů a nebytových prostor
Až do klistopadu roku 2008, kdy vznikla KBT, ale to se zapisuje běžně do zakládaných společností, než se doloží ŽL apod. Důležité je, že již v roce 2005 existovala KBG, z čehož soudím, že si celou historku vymysleli. Na druhou stranu nelze prodat pivovar přes noc. Počítám, že si před nákupem udělali due dilligence, pak se ještě různě handrkovali a sháněli vatu. Taky mohli už být dohodnuti s Fouskem v roce 2005, nicméně celá historka má trhliny.


napsal(a): Sekal [Odpovědět]

Jarda S.

úterý, 4. leden 2011
16:49

to Sekal: Sekale, pro Tebe to prostě zůstane senzací. Necháme Tě v tom, aby se Ti lépe usínalo. Když 2005 založili firmu, 2007 koupili podíl a teprve 2010 transakci dokončili, tak normálně uvažující člověk asi pochopí, že to bylo asi trochu složitější než si zajít do sámošky koupit rohlíky.


napsal(a): Jarda S. [Odpovědět]

keltboja

pondělí, 3. leden 2011
13:38

keltboja

Není to tak důležité, ale opravdu to znamená key - klíč, klíčový a to podle Pivovaru Černá Hora, který byl jejich první, zato opravdu významnou, klíčovou investicí v oboru pivovarnictví.


napsal(a): keltboja [Odpovědět]

emu

středa, 29. prosinec 2010
12:24

emu

tohle je diskuse úplně o ničem :/


ICQ: 449477888

napsal(a): emu [Odpovědět]

bobo

středa, 29. prosinec 2010
08:57

CzechBeerMan proč ne českejpivníčlovíček?, toť otázka :))))


napsal(a): bobo (pebox(a)azet.sk) [Odpovědět]

BCH

úterý, 28. prosinec 2010
18:58

BCH

Nebo to znamená Krušovice - K. Třeba už ta skupina myslela dopředu, až grupu "K BREWERY" prodá Heinekenu, protože copak se dnes vyskytuje na pivních etiketách Starobrna, no přece .. Prodávající: Heineken Česká republika, a.s., U Pivovaru 1, 270 53 Krušovice. No to ale bude až za pár let, ale bude to velká škoda, protože pivo z produkce "K BREWERY" mám docela rád. Pak už tu budou jenom patoky, nebo spíš zavřené pivovary:-(


napsal(a): BCH [Odpovědět]

CzechLager

pondělí, 27. prosinec 2010
22:42

Myslím, že hledáte senzaci tam, kde není. Důležitější jsou činy, tedy to, co ta firma dělá a ne až tak to, jak se jmenuje. Jinak co jsem slyšel, K znamená prý skutečně key, podle černohorského pivovaru, který měl být klíčový (a byl jejich první).


napsal(a): CzechLager [Odpovědět]

Tchoř

pondělí, 27. prosinec 2010
23:28

to CzechLager:
Nebyl. Koupili jej naposledy.


napsal(a): Tchoř [Odpovědět]

CzechLager

úterý, 28. prosinec 2010
09:19

to Tchoř: Byl prvním, kam investovali peníze do pivovarů, aspoň tedy podle toho co říkali na tiskovce. Jen ho neměli celý, ale jen 50 %. Zbytek dokoupili až letos na jaře, poté co prodali Svijanský podíl. Tedy Černohorský pivovar byl první a zároveň i poslední :-)


napsal(a): CzechLager [Odpovědět]

Tchoř

úterý, 28. prosinec 2010
23:19

to CzechLager:
Jo, souhlas.


napsal(a): Tchoř [Odpovědět]

smb

úterý, 28. prosinec 2010
09:59

smb

to CzechLager: Já nemyslím , že by šlo o hledání senzace , ale o pouhou touhu vědět co písmeno K v názvu firmy znamená. Ale máte pravdu , ČH byla prvním pivovarem kam vložili svoje peníze . Bylo to v roce 2007 , když
převzali podíl p. Z.Schmidtové a postupně se dostali až 50% .


napsal(a): smb [Odpovědět]

Petrucio

úterý, 28. prosinec 2010
10:33

to CzechLager: Naprosto souhlasím! Není ve finále úplně jedno, jak se která firma jmenuje? Hlavní je to, jaký vaří pivo a co s těmi pivovary zamýšlí.
Já osobně si nemyslím, že pivovary pro někoho skupují, ani že je hodlají zavírat. Je pravda, že zpočátku se nechovali dvakrát čitelně,
ale taky je fakt, že třeba taková Jihlava nebo Klášter už by bez K Brewery dneska nejspíš neexistovaly...
A navíc, kdyby měli s pivovary nějaké podivné záměry, pak by si to nejspíš nedávali do názvu, ne? To by udělal jen úplný hlupák...


napsal(a): Petrucio [Odpovědět]

Petr F.

pondělí, 27. prosinec 2010
14:19

Hlavně aby to neznamenalo K jako konec.


napsal(a): Petr F. [Odpovědět]

CzechBeerMan

pondělí, 27. prosinec 2010
13:42

CzechBeerMan

A co třeba Kellner Brewery ? Jeho skupina PPF chce přeci expandovat do Ruska a Asie .... a Rusko má přeci chuť na české pivovary !
Co když jim to Káčko kupuje aby pak prodali celou síť pivovarů i s distriucí a celou podporou prodeje ? Zní to fantasmagoricky co ? Mám rád fantazii ....


kozousch

pondělí, 27. prosinec 2010
14:41

kozousch

to CzechBeerMan: Já bych z toho nedělal kovbojku a rozhodně bych název firmy nespojoval s její strategií nebo (ne)úspěšností.
Shodou okolností pracuji ve firmě, jejíž název se dříve skládal z jednoho obecného anglického slova a iniciály křestního jména jednoho z majitelů. Všichni se taky ptali na význam toho písmena v názvu tak dlouho, až to majitele donutilo k úpravě názvu firmy.


napsal(a): kozousch [Odpovědět]

sladek

úterý, 28. prosinec 2010
10:34

to CzechBeerMan: Jistě si každý vzpomene na vývoj původních Ústeckých pivovarů později Drinks Union.Nejdříve stabilizace a jakoby záchrána českých pivovarů, po zatřepání měšcem nadnárodní splečnosti prodej a postupné zavírání údajně nerentabilních pivovarů.Kudy se bude ubírat vývoj K-Brewery to se časem ukáže, ale již dnes, podle někteých náznaků vlastní měšec vysychá.Řeší to šetřením jako naše vláda - ubírají těm co mají málo aby sami sobě zachovali své standarty.


napsal(a): sladek (jobras(a)seznam.cz) [Odpovědět]

Mraz7

středa, 29. prosinec 2010
00:32

Mraz7

to sladek: SOUHLAS


napsal(a): Mraz7 [Odpovědět]

kozousch

středa, 29. prosinec 2010
07:45

kozousch

to sladek: Tohle je ale přeci nejčastější cesta v růstu každé obchodní společnosti. Majitelé pivovaru se nemůžou chovat jako Mirci Dušíni, protože pivovarnictví nemá ze zákonů byznysu žádnou výjimku. Každá zdravá obchodní společnost musí neustále růst, protože stagnace je počátkem úpadku. Ve většině oborů je dosaženo nasycení až přesycení trhu, takže společnost může růst jen v případě, že se jí daří obsazovat tu část trhu, ze které vytlačuje konkurenci. To je možné u malých společností specializujících se na "speciality" na lokálním trhu - zde takto fungují minipivovary. Ale u větších objemů to v mainstreamové produkci vůbec není jednoduché a většinou to takto opravdu nefunguje - například Svijanský pivovar je jednou z hodně mála výjimek. Ale růst každé společnosti se jednou zastaví, protože kvalita produkce ani marketingu nejsou všemocné. Pak má společnost jen 3 možnosti:
1) Pokusit se setrvat na stávajícím objemu - to je ale počátek úpadku
2) Koupit nějakou konkurenční společnost - na to ale potřebuje peníze (vlastní, půjčka, investor, ...) a "koule"
3) Nechat se koupit
---------------------------------
Zpráva byla upravena 29.12.2010 ve 07:46:16


napsal(a): kozousch [Odpovědět]

lumir

pondělí, 27. prosinec 2010
12:25

nebo třeba kill ...???


napsal(a): lumir [Odpovědět]

orca

pondělí, 27. prosinec 2010
10:02

orca

Jesli budou tak sdilni jako kdyz jsem se ptal ja kde zakoupit jejich premiove sklo (cesta pivnich znalcu), tak si bud jistej ze ti ani neodpovi.


napsal(a): orca [Odpovědět]

CzechBeerMan

pondělí, 27. prosinec 2010
09:22

CzechBeerMan

Ta paní ale bude vědět stejný kulový jako my všichni tady ...... odkdy je tiskový mluvčí plně obeznámen se strategickými záměry majitelů ??? A pokud ano, mlčí jak hrob ..... ale co znamená to "K" to by paní inženýrka mohla říci .


PetrV

neděle, 26. prosinec 2010
21:22

PetrV

Můžeme se zeptat tiskového:
Kontakt pro média
Ing. Barbora Burešová
Tel.: 731 635 199
E-mail: barbora.buresova@kbrewery.cz


napsal(a): PetrV [Odpovědět]

kozousch

pondělí, 27. prosinec 2010
08:12

kozousch

to PetrV: Dobrý nápad - už jsem mailnul dotaz


napsal(a): kozousch [Odpovědět]

kozousch

pondělí, 27. prosinec 2010
14:29

kozousch

to kozousch: Tisková "mlččí" zatím mlčí. Ale třeba má dovolenou - budiž jí to přáno.


napsal(a): kozousch [Odpovědět]

PetrV

neděle, 26. prosinec 2010
21:12

PetrV

Konsolidace? :( Ale, snad ne!


napsal(a): PetrV [Odpovědět]

CzechBeerMan

neděle, 26. prosinec 2010
19:56

CzechBeerMan

Správně Masakre ...... co když "K" skupuje aby potom prodal ??? Na Východ !!!!


masakr

neděle, 26. prosinec 2010
17:13

A co Krach?Takovejch ptáčků už v republice bylo,skupují a nakonec zavřou,pomalu ale jistě.A nebo čistě účelově,snažej se nabouchat prachy,když chtěli v r.2009 staropramen,pochybuju,že chtěli zlepšit kvalitu a obrátit ho na víru:-).Třeba za tím celým stojí úplně někdo jinej.


napsal(a): masakr (rambleon(a)centrum.cz) [Odpovědět]

kozousch

neděle, 26. prosinec 2010
19:45

kozousch

to masakr: Samozřejmě že o byznys jde až na prvním místě, ale mě se zdá, že K Brewery se snaží o zachování provozu svých pivovarů a i o rozumnou kvalitu piva.


napsal(a): kozousch [Odpovědět]

pechi

neděle, 26. prosinec 2010
11:38

pechi

Nevím, jen tipuju - K by mohlo znamenat "Key", tedy klíčový pivovar (klíčové pivovary)


napsal(a): pechi [Odpovědět]


PI podporuje nae zemdlce Reklama na PI