Oreon









ico rss feed ico rss valid
Přidej na Seznam

Pivní blok

Pivní blok


Náplavka 2015

[pondělí, 22. červen 2015]

Další z pražských pivních festivalů, Pivo na Náplavce, s podtitulem III. ročník Festivalu malých a mini českých pivovarů, proběhl minulý pátek a sobotu na pražské náplavce mezi Palackého a železničním mostem. Již třetí víkend po sobě (na Žižkově, Pražském hradě a zde u Vltavy) mohli zájemci ochutnat vybraná piva z produkce výše uvedených pivovarů. Akce v pivní komunitě vychvalovaná i zatracovaná.

Než se podíváme na její klady i zápory, tak trochu statistiky. Zúčastnilo se 49 minipivovarů, včetně několika létajících a 9 malých pivovarů. V široké nabídce piv bylo také 250 litrů sudového festivalového piva Vltavská prsa11%, uvařeného specielně pro tuto příležitost v minipivovaru Slepý krtek, z něhož prý nezbyla ani kapka. Návštěvníků napočítali pořadatelé 7 tisíc platících a několik tisíc neplatících.

Festival je pořádán společností Archetyp (pořadatelem Farmářských trhů tamtéž) a jeho krédem je důraz na zodpovědnou konzumaci piva i její vysokou kulturní úroveň formou degustace výhradně ze skleněných džbánků 0,3 l. K pivu pak samozřejmě pestrý výběr gastronomických specialit. A to už se dostáváme k těm „plus a mínus“.

Kulturně pojatá degustace ano, ale proč k tomu přibaluje pořadatel povinnost zakoupit si za nemalý peníz festivalovou sklenici? Nejen náhodné návštěvníky to odradilo, ale i mnohé pivní „fajnšmekry“. I když ti, pokud se zúčastnili, si v nečetných případech přinesli stejně sklenice svoje (ať už z ročníků minulých, či úplně odlišné) a bez problémů popíjeli z nich. Domnívám se, a nejenom já, že mnohem lepší přístup k návštěvníkům byl v roce 2013, kdy byla nelogovaná sklenice za malý poplatek k zapůjčení (sběratelé si pak mohli koupit sklo logované za plnou cenu). Suplovalo to určitou formu vstupného, jež by v tomto prostoru stejně nešlo asi realizovat.

Navíc cena piv zde není nastavena zrovna nízko, řádově o 5 až 10 Kč vyšší oproti Žižkovu. To se ovšem dá pochopit nájmem atraktivního prostředí. Co však nechápu, proč na degustačním festivalu s „vysokou kulturní úrovní“(viz výše) musí být zařazena produkce hudební. Já osobně bych těmto x-řadým kapelám vůbec hudba neříkala, ale tak je to uvedeno. Jsou to další finanční náklady navíc, a kdo jde opravdu na degustaci piva, tak k tomu řev nepotřebuje. Naštěstí je náplavka dost dlouhá a dá se poodejít na jeden, či druhý konec a s přáteli vcelku nerušeně konverzovat.

Ostatně ve stejný termín probíhal na pražských vltavských ostrovech hudební festival United Islands of Prague, letos prý největší v historii, takže ti hudbymilovní stejně byli jinde. A pokud jim nešlo vyloženě o pivo z minipivovarů, tak tento festival nabízel i kvalitní jídlo, nápoje i kulinářské speciality. A to jsme, bohužel, u dalšího mínus – nevhodně vybraný termín. Nevím, co vedlo pořadatele ke změně z května na červen, ale pro příště by bylo vhodné, aby termín nekolidoval s jinými populárními akcemi.

Ale dost kritiky, Náplavka je festival sympatický, a pokud si pořadatelé vezmou k srdci připomínky návštěvníků, tak ti určitě přijdou v dalším roce znova. Co se týče nabízených piv, těžko mohu ohodnotit celý sortiment a navíc většinu z nich bylo možno ochutnat i na festivalech minulých víkendů. Známá a osvědčená jsem tentokrát, až na několik málo výjimek mých oblíbenců, které jsem si nemohla odpustit, vynechala, rovněž tak i taková, kterým se člověk raději preventivně po zkušenostech minulých vyhne. Zvolila jsem ze sortimentu ta, které jsem buď už delší dobu nepila (Heřman 11,5°, 11° ZLoun, Summer Ale 11°od Mordýře, speciál Slepého krtka…) nebo byla pro mne nová (12° Kellerbier z Blahovaru, 11° IQ z Konráda, 15° IPA z Kounic…), abych jmenovala alespoň některá ta, co mne zaujala. A nesmím zapomenout k nim přiřadit festivalová Vltavská prsa.

Zklamáním pro mne byl 13° Ale ze Sedlčan, což bylo dosti prázdné pivo. Úplnou pohromou ovšem byla 12° Lišákova pšenka z Topolan. Tímto se též omlouvám vltavským kaprům. Z jídla pak jednoznačně zvítězil guláš z chobotnice.

A ještě vítězové „všelidového“ hlasování: 1. Sedlčanský pivovar Krčín, 2. Pivovar Kolčavka, 3. Pivovar Starokladno.

Náplavka 2015

autor: Jana | Blok 20:01 [permalink] [reaguj]


Pidat reakci

Jmno:
E-mail:

AntiWeetek

sobota, 27. červen 2015
19:06

AntiWeetek

Kousek od Náplavky, na kterou se letos oprávněně vznesla kritika, se nachází v Neklanově 5 hospoda U Karla IV. a tam lze ochutnat např. pivo z Heřmana Vladislav nebo z Kácova. Je to taková pojistka, kdyby příští rok Malakin řádil a udílel pokuty za čepování do vlastního skla. Za půllitr 11,5 Heřmana chtěj 29 kč, za 10 Kácov 26 kč. Jediný mínus, nemaj zahrádku


napsal(a): AntiWeetek [Odpovědět]

Pivař

sobota, 27. červen 2015
23:13

AntiWeetek: A takovy lidi maji taky volební právo :-S


napsal(a): Pivař [Odpovědět]

Adsense

21. listopad 2024
13:41


posted by: Inzerce

AntiWeetek

neděle, 28. červen 2015
00:25

AntiWeetek

Pivař: To nevím, neptal sem se jich, jestli maj volební právo. Po pravdě řečeno, je mi to ňák úplně jedno, jestli choděj někoho volit, hlavní je, aby měli dobře ošetřený pivo, jinak ať si volej koho chtěj.


napsal(a): AntiWeetek [Odpovědět]

Dan

čtvrtek, 25. červen 2015
11:44

Dan

Také jsem byl na Žižkově i Náplavce a můžu srovnávat. Na tyhle akce chodím vždy první den, pokud možno hned na začátek. Na Parukářce je to v tu dobu úplně v klidu, všude volno, je možno si popovídat u jednotlivých stánků, nikde nejsou fronty a hudební produkce ještě není v akci. Ovšem organizačně se to tam zhoršilo, mytí skla až na konci v parku, takže se člověk naběhá, pokud chce pivo vždy do čistého skla. Nedostatek WC má za následek, že s příchodem většího množství lidí, je WC potom všude kolem.... Točí se i do plastových kelímků, letos přibyly i zálohované, které vypadaly neuvěřitelně odpudivě. Z toho bych si pivo nedal ani zadarmo.

V tomto srovnání je Náplavka organizačně zvládnuta mnohem lépe. Větší výběr piv na jednom místě, atraktivní prostředí, dostatek místa i WC, víc míst na mytí skla a letos mne příjemně překvapilo množství kvalitních a vcelku cenově přijatelných pokrmů. Točí se tu zásadně do skla, což je jednoznačné plus pro úroveň konzumace piva.
K čemu bych měl výhrady, tak to je jednoznačně "hudební" produkce. Ta tam opravdu škodila a kritiku bylo možné slyšet všude kolem. Pódium je tam navíc orientováno proti kamenné zdi náplavky, o ketrou se zvuk odráží, čímž vzniká doslova kotel plný kraválu. Utrpení je už jen to místo projít, když si člověk jde k blízkým stánkům pro pivo. Organizátoři by dle mého měli přehodnotit, zda je "hudební" produkce přínosem. Přecijenom se jedná o pivní fesival a né o hudební. Ještě že je náplavka dost dlouhá a dá se od pódia utéct.
Co se týká vstupného a ceny piv. Vstupné v podobě tuctového skla, je dost odrazující. Osobně nemám nic proti vstupnému, klidně u vstupu zaplatím, ale abych si musel koupit sklo, jinak mi nebude pivo natočeno, mi přijde nešťastné. Ovšem je otázka, jak to udělat jinak, když je náplavka průchozí pro pěší a vede tudy cyklostezka. Na místě byl navíc stánek s prodejem ručně foukaných skleněných džbánků, které si mnozí kupovali a nechávali si do nich točit, což bylo také vlastně proti pravidlům organizátora. Většina pivovarů točila i do jiného, přineseného skla, ale někde to odmítli, že to mají zaákázáno. Neměli na stáncích ani svoje sklo, což je jednoznačné mínus pro jejich propagaci a propagaci piva jako takového.
Ceny piv jsou myslím přiměřené a když vezmu v potaz to, že na jednom místě mohu ochutnant takové množství piv, i z pivovarů hodně vzdálených, tak není co vytýkat.
Výhradu bych měl ještě k naprostému nedostatku odpadkových košů. Když si člověk dal jídlo na papírovém tácku, tak pak marně hledal, kam odpadky vyhodit.
Ale celkově, i přes uvedené připomínky, musím Náplavku hodnotit kladně. I přes tyto drobnosti, je to výborná akce, má svoji slušnou úroveň a organizačně patří jednoznačně k těm lepším. Už se těším na další ročník.


napsal(a): Dan [Odpovědět]

Vladimír

čtvrtek, 25. červen 2015
09:53

vladimir

No já byl na Žižkově i na Náplavce. Žizkov jsem měl vždy radši, ale letos to byl děs. Záchody na půl hodiny, totéž u stánků. Zato Náplavka po oba dny úplně v pohodě, a mně to za těch 100 korun vstupného rozhodně stálo. Ceny piv v podstatě stejné u obou akcí. Byl i rozdíl v počasí, ale přesto si myslím, že spousta lidí za vstup platit nechce, tak tamk prostě nejdou. Takhle na Náplavce nebyl problém pivo vybírat a popovídat si s prodávajícími. A co se týče hudby, vzhledem k prostorovým dispozicím náplavky si každý mohl vybrat, jak moc intenzivní ji chce. Na Žižkově to bylo hrozné, i mnohem horší výběr kapel. A další věc - ty záchody. Nechápu, proč na žižkově nejsou stojany pro pány, takhle nezbývalo než doslova zechcat park, nebo si stoupnout do fronty hned s pivem, aby to člověk vydržel, a pak do fronty na pivo. Jiná možnost skoro nebyla. Ale i záchody na náplavce měly minus - umístit je přímo pod schody bylo hloupé, přeci jen, řada z nás se nemusí při vykonávání potřeby ukazovat. Pod mostem byly mnohem lépe umístěné, ale hlavně jich byl dostatek.
Hrad vzhledem k nehoráznému vstupnému ignoruji - nemám velkou kapacitu pití, a když si dám 8 třetinek, vyjdou men na 240, se vstupným 340, což je furt míň než Hrad. A pití piva po deckách je pro mne nesmysl. Ale správné je, že si každý může vybrat, co mu vyhovuje, kritizovat fakt nemá cenu - snad kromě záchodů či front, nebo vyloženě předraženého piva.


napsal(a): Vladimír [Odpovědět]

velbloud

středa, 24. červen 2015
15:09

velbloud

Já byl Na Náplavce letos poprvé a s organizací jsem byl spokojen. To sklo za 100Kč je možná trochu moc, možná pro příště, kdo má s sebou vlastní třetinku, by zaplatil třeba polovinu vstupného? Je mi jasné, že se musí akce nějak zaplatit... Co se týká ceny piv, tak to si snad pivovary určují samy a těžko to ovlivníme. Nejdražší snad byl Two Tales. Jinak mě těší, že dojeli všichni přihlášení, což není třeba Na Hradě pravidlem, dále pak u WC budek jsem nečekal ani minutu, bylo jich zkrátka dost. Navíc výborně zkombinováno s gastroakcí, jídla bylo nepřeberně a celkem za rozumné ceny. Takže mám-li hodnotit Náplavku vs Hrad, kde jsem byl předloni, tak jednoznačně, pokud by se třeba příští rok konaly obě akce v jednom termínu, půjdu rozhodně Na Náplavku!


napsal(a): velbloud [Odpovědět]

Kasei

středa, 24. červen 2015
09:50

Kasei

Muze mi nekdo vysvetlit, proc je nutno kazdou akci jen kritizovat - nektere proste hanime jen z principu? Ja vim, ze je to typicky ceska vlastnost jen pomlouvat/kritizovat a nic nechvalit, ale stejne to dost dobre nechapu.


napsal(a): Kasei [Odpovědět]

AntiWeetek

středa, 24. červen 2015
12:17

AntiWeetek

Kasei: Každou akci není nutno kritizovat a hanět, v poslední době sem se zúčastnil ještě 2 pivních akcí, na kterých sem byl spokojen a které zde rád pochválím:
1.) Miletín u Hořic
2.) Chrást u Plzně
V obou případech se jednalo o pivní slavnosti a nebylo co vytknout, takže chválím :)


napsal(a): AntiWeetek [Odpovědět]

Chody

středa, 24. červen 2015
09:00

Chody

Koukám, jaké žabomyší války si tam v té Praze vedete. Každý festival to má nastaveno trošku jinak, takže si každý může vybrat kam zajít. A pro ty, co rádi zajdou všude je jen dobře, že se akce nekonají v jeden termín...


ICQ: 414292574

napsal(a): Chody [Odpovědět]

Kama

středa, 24. červen 2015
08:52

Pane Malakin, proč ste nechtěl termín konání ve stejnou dobu jako Žižkov nebo Hrad? Bojíte se přímého střetu? Že byste vyhořel?
Nebo mi vtipně odpovíte, že jste nechtěl zlikvidovat konkurenci, protože by všichni přišli na Náplavku?


napsal(a): Kama [Odpovědět]

límeček

úterý, 23. červen 2015
14:51

To všelidové hlasování bylo o nejzoufalejší pivo?


napsal(a): límeček [Odpovědět]

Svobi

úterý, 23. červen 2015
13:41

Když už se tu rozjela debata, též přispěju svou troškou do mlýna. Výběr a kvalita piv i pochutin na Náplavce byly fajn, nijak mi nevadila ani hudební produkce. Co mě ale zaráží je cena piv, vyhnaná dle mého ad absurdum. Marek sice píše, že akce se z něčeho musí zaplatit, což je jasné. Pokud ale zúčastněné pivovary platí za pronájem (což platí) a vybírá se poplatek za vstupní balíček (kde kromě třetinkového skla prakticky nic cenného není), je férové, aby třetinka piva začínala na 30 korunách (a končila na 40 a více)? Já myslím, že ne, zajímalo by mne, co o tom soudí ostatní...


napsal(a): Svobi [Odpovědět]

Kama

úterý, 23. červen 2015
15:25

Svobi: Blíží se doba dovolených, Marek si potřebuje trošku přilepšit, hlavně ať netvrdí, že z toho nic nemá, že to organizuje zadarmo z lásky k pivařům.


napsal(a): Kama [Odpovědět]

jiri.kana

úterý, 23. červen 2015
16:51

jiri.kana

Kama:A i kdyby, tak co je na tom špatného?


napsal(a): jiri.kana [Odpovědět]

Malakin

úterý, 23. červen 2015
07:18

Malakin

Jano,

jak jsem ti psal do mailu, od půjčování skla jsme již loni ustoupili kvůli velmi náročné logistice s tím spojené, nic víc za tím vskutku nehledej.

K oné "povinné" koupi festivalového skla: Uvědom si, že uspořádání takovéto akce něco stojí a nechceme-li z toho dělat sračku sponzorovanou nadnárodními firmami, příp. z toho dělat něčí předvolební kampaň placenou z městských peněz (Žižkovské pivobraní), nějak si na to vydělat musíme. Jen poplatky za pronájmy by na to vskutku nestačily. A upřímně řečeno, dát za dva dny 100 Kč a mít za to sklo s uchem, katalog, tácek a propisku, tak to nijak přehnané není, navíc senioři měli 30% slevu, což na jiných festivalech zvykem rozhodně nebývá. Každopádně na rozdíl od festivalu na Hradě, kde člověk musí zaplatit předem, aniž by věděl, do čeho jde, byla náplavka volně průchozí (vlastně musela, neboť její uzavření by po předloňské aféře s Loďmi na Vltavě dnes již nikdo nepovolil), takže kdo chtěl, nejprve se tu porozhlédl a když mu nabídka piv připadala zajímavá, tak si šel koupit sklo.

Co se onoho údajného řevu týče, v sobotu během vystoupení skupiny "Jazz In Flagranti" jsme s kamarádkami seděli na břehu přímo u pódia víc než hodinu a jako řev nám to rozhodně nepřišlo, spíš naopak, jednalo se o velmi pohodovou hudbu, u které bychom vydrželi mnohem déle. Chápu, tobě stačí pivo a jsi spokojená, jiní návštěvníci k tomu naopak chtějí i nějakou přidanou hodnotu, a tou hudba (navíc velmi kvalitní, ne žádná druhořadá) nepochybně je. A že to kolidovalo s festivalem UIOP, tak to je sice pravda, na druhou stranu u nás byla hudba pouze doplňkovou záležitostí, primárně šlo o pivo a jídlo.

Ke změně termínu konání: Pořadatelé samozřejmě chtěli zůstat u květnového termínu konání, žel nepovedlo se, neboť magistrát v tomto termínu upřednostnil akci, na které se partnersky podílel, a my se tedy museli přizpůsobit. Ale pořád lepší kolize s mimopražskými slavnostmi než s ŽP či Hradem, to snad uznáš i ty.

Abych to tedy nějak shrnul, každý festival má pochopitelně své klady a zápory. Na Parukářce je díky městským penězům sice spousta věcí zdarma, ale zase se tu pije převážně z kelímků a po půllitrech čili se jedná spíš o chlastačku než o degustační festival, na WC se zde chodí k plotu, což není zrovna důstojné, v sobotu vždy chybí pitná voda, Ester Kočičková zde malé pivovary propaguje s čepicí Staropramen Chlapi sobě,

na Hradě je v ceně vstupného sice i neomezená konzumace, to však motivuje k nepřiměřenému pití, jídlo si sem člověk musí přinést vlastní, doprovodná hudba také nikde, všechny stánky jsou zde nevkusně bílé, k tomu protěžování Pivovarského domu s Břevnovem, které jsou rok co rok v katalogu uvedeny jako první,

no a na náplavce si holt musíš koupit sklo nebo se zapojit do soutěže a mít ho zdarma, což se ti letos povedlo. :-)
---------------------------------
Zpráva byla upravena 23.06.2015 ve 07:42:48


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

Jana

úterý, 23. červen 2015
19:23

Jana

Malakin:
Marku,myslím, že jsme si to spolu vyříkali už dřív, takže jsi ode mne nemohl čekat nic jiného, své názory neměním,jak špinavé prádlo. Není to ovšem jen můj názor, poslouchala jsem "hlasu lidu" a pak to sepsala. Nejde vůbec o mě, my jsme si i další logované sklo koupili, ale pokud tam chceš nalákat člověka "z ulice", tak ten si rozhodně nepůjde ochutnat 1-2 piva za předpokladu koupi sklenice. A ještě malá poznámka,kdo tam jde po oba dny, aby si rozpočítal náklady na sklenici na dva dny? A pominul jsi tu skutečnost, že se bez problému čepovalo do loňských i jiných sklenic. A asi proč si je lidi nosili? Protože organizátoři z toho chtějí mít "vejvar", ať to stojí, co to stojí. Jiný důvod já a mnoho dalších nevidíme.A k té hudbě - pokud budu chtít poslouchat kvalitní hudbu, tak půjdu na koncert, kde mne neruší okolní prostředí.


napsal(a): Jana [Odpovědět]

Honza SP/PiRo

úterý, 23. červen 2015
20:33

Malakin: Dovolim si reagovat na pasaz o Hradu:
- nevkusne bile stany maji dvoji duvod - jednak Hrad nechce pout a vyzadal si bile stany, druhak je to vlastne akce Svazu minipivovaru a kazdy clen ma stejne podminky - stejny stan vycep, rozdil je v pivu.

- jidlo tam, ale chybi gulas. Je to degustacni akce...

- je to degustacni akce, proto tam nejsou zadni lovci zvuku, proste hudba. Holt jinak pojata akce...

- celkem usmevne je tve vnimani skutecnosti - plati vstup, pak piti zdarma, proto se musim opit. Podle sebe soudim tebe? U vas nikdo neopil, vsichni vzorne degustovali, oddavali se vami pripravenemu programu?

- Pivo Praha a Brevnov dodavali info do katalogu prvni. A maji prvni misto v rade. Ver mi, zadne terno to neni...

Toz tak (cr RH :) )


napsal(a): Honza SP/PiRo (honza(a)svetpiva.cz) [Odpovědět]

AntiWeetek

středa, 24. červen 2015
08:29

AntiWeetek

Honza SP/PiRo: Pane Kočka, ačkoliv vás zrovna dvakrát nemusím, tentokrát s vámi naprosto souhlasím. Lépe bych to nenapsal. A vážím si všech lidí, kteří nebyli líní donést si vlastní sklo a dát tak Malakinovi najevo, že je mimo mísu. Je potřeba, aby se ten mladík nad sebou vážně zamyslel a začal naslouchat obyčejnému lidu, jinak to je začátek konce. A pro Marka jen 3 slova
Marku prober se!


napsal(a): AntiWeetek [Odpovědět]

Pivař

středa, 24. červen 2015
23:13

AntiWeetek: Pánové, nechcete si tady už přestat vyřizovat osobní účty??? Ad Náplavka - myslím, že jde o fajn akci, kde se dá ochutnat zajímavý výběr "malých piv" doplněný o neméně zajímavé gastronomické pochoutky.K tomu dostatek toalet, laviček k sezení (včetně krytých) a míst pro vymytí sklenic. Navíc pěkné prostředí centra Prahy a dostatek místa. Ke sklenicím - ano, mohl jsem si vzít loňskou, ale beru to jako formu vstupného. Kdy už konečně lidi pochopí, že organizace něco stojí včetně času a pokud není nějaký sponzor, organizátor to přeci nebude dotovat ze svého.. A pokjd na tom vydělá? A proč ne? Zkuste si něco takového zorganizovat... A ještě k ceně piva - ani ty pivovary to nedělají pro vaše modré oči... Zkuste si, kolik vás bude stát jedno pivo, když se rozhodnete každý z těchto pivovarů navštívit..


napsal(a): Pivař [Odpovědět]

Malakin

čtvrtek, 25. červen 2015
02:06

Malakin

Tolik komentářů za dva dny, to jsem ani nečekal. :-)

Svobi: Cenu piv si určovaly samy pivovary a srovnám-li to třeba s cenami na Parukářce, tak letos to - na rozdíl od loňska, kdy tam vše stálo o nějakých 10 korun méně - vyšlo téměř nastejno.

Kama: Inteligentní organizátor by nepořádal akci v den konání jiné podobně velké akce obdobného zaměření, byl by nejen sám proti sobě, ale hlavně proti návštěvníkům, kteří by tak ochutnali mnohem méně, než když na to mají dva víkendy. A jestli si myslíte, že ze spolupořádání PNN mám nějakej vejvar, tak to se mýlíte. Za těch cca 150 hodin, které tomu pokaždé věnuju, nedostávám žádný plat, dělám to kvůli propagaci našeho sběratelského klubu (bezplatná reklama ve festivalovém katalogu a na festivalovém webu + bezplatná možnost prodeje během blešího trhu) a taky protože chci pomoct posunout českou pivní festivalovou scénu někam dál, což se naštěstí daří.

Jana: Čepování do jiných než festivalových sklenic jsem samozřejmě postřehl a s některými hříšníky to naše produkční ihned řešila, většina pivovarů se však chovala dle toho, co podepsaly ve smlouvě. A že se najdou i návštěvníci z ulice, kteří by dali jedno dvě piva a zase šli, tomu vcelku rozumím, ale jsou-li někde nějaké podmínky, tak je třeba je dodržovat. Zkus si zajít na Hrad s žádostí o slevu na vstupném z důvodu, že tam nejdeš kalit jako jiní návštěvníci, ale jenom na jednu dvě decky, protože máš žízeň, a pak dej vědět, jak jsi dopadla. Nebo si zkus zajít na veletrh cestovního ruchu na Výstaviště a dožaduj se slevy na vstupném s tím, že tam nejdeš kvůli turistice, ale jenom kvůli ochutnávce piva, tak taky asi nepochodíš. *** Co se hudby týče, kterou ty očividně nemáš moc ráda nebo jí prostě nerozumíš, tak pokud je kvalitní a neruší, což třeba jazz splňuje, může posunout úroveň festivalu o nějaký ten level vejš, např. na úroveň degustačních festivalů vína. *** Jinak po tobě samozřejmě nikdo nechce, abys měnila svůj názor, ale než někam něco napíšeš, je dobré se nad tím taky trochu zamyslet. Např. na Hradě disponují s rozpočtem na akci kolem 800 tisíc korun, o tom se nám může leda tak zdát, no a v případě našich festivalových kompletů s nelogovaným džbánkem jsou pořizovací náklady nějakých 65 Kč čili i kdyby návštěvník přišel jen na jeden den, pořád ho to stojí jako jedno malé pivo, což není nijak přehnané.

Honza SP/PiRo: Barevné stany s logy zúčastněných pivovarů nemusí znamenat, že se jedná o pouť. Přijď se někdy podívat na náplavku a třeba to pak pochopíš. *** Vždycky se najde někdo, kdo si z degustace udělá ožíračku, neomezená konzumace však k tomu motivuje mnohem víc, než když si vše musíš platit. *** Praha a Břevnov dodávali informace jako první? Docela úsměvné, když informace v katalozích z let 2013 a 2014 se liší jen ve dvou řádcích (pivech na čepu) a u Břevnova ještě ve změně adresy. Přitom by stačilo pivovary seřadit abecedně a problém s nadržováním tomu či onomu pivovaru by byl vyřešen.

AntiWeetek: Vašku, v rámci příprav festivalu mám na starost zejména jazykové a odborné korektury textů na webu a v katalogu, soutěž, tiskové zprávy plus pár dalších věcí, organizace jako taková je hlavně na řediteli festivalu a produkční. Můžeš mi tedy vysvětlit, proč bych se měl probrat?
---------------------------------
Zpráva byla upravena 25.06.2015 ve 07:38:57


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

Bendy

čtvrtek, 25. červen 2015
12:28

Malakin: "... že je mimo mísu. Je potřeba, aby se ten mladík nad sebou vážně zamyslel ..." - no tohle "moudro" zrovna od pana Švihlíka fakt sedí :-) :-) :-)


napsal(a): Bendy [Odpovědět]

Pivoj

pondělí, 22. červen 2015
20:37

Pořadatelé si příští rok vezmou bločky a budou pivovarům rozdávat pokuty nebo jak to nazvala tajemná Veru sankce.
A další ročník si tam můžeš Veru prodávat pivo sama


napsal(a): Pivoj [Odpovědět]


PI podporuje nae zemdlce Reklama na PI