Oreon









ico rss feed ico rss valid
Přidej na Seznam

Jakl 4 President!

Co se píše o pivovarech a pivu


Jakl 4 President!

[pátek, 21. září 2012]

S kandidáty na prezidenta naší vlasti se roztrhl pytel. Nicméně existuje jeden, který je nám jako pivařům blíže než ostatní. Dovolte mi podpořit kandidaturu pana Ladislava Jakla, neboť jak sám píše na jedné propagační fotografii: „Chcete mezi kandidáty jen ty, co pijí šampaňské, koňak, cizokrajná vína nebo kávičku?

Foto

"Nebo někoho, kdo rozumí pivu a bojuje za něj? Někoho, kdo chápe problémy hospod a bojuje proti zákazům kouření a omezování otevírací doby? Kdo bojuje proti spotřební dani, kvůli které nám zakazují dát v si v hospodě panáka?

Pana Jakla známe na PI především jako člena První pivní extraligy. Jeho láska k zlatavému nápoji je však všeobecně známá a proto: "Koukejte podepsat, nebo uvidíte" :)

Foto

Abyste si mohli udělat vlastní názor na pana Jakla, podívejte se na jeho oficiální stránky nebo na stránky jeho kandidatury.

[pi] 07:40 [permalink] [reaguj]


Přidat reakci

Jméno:
E-mail:

Michal Drtina

středa, 17. říjen 2012
22:56

ale hovno


napsal(a): Michal Drtina (Michal.Drtina(a)seznam.cz) [Odpovědět]

kopernik

pondělí, 1. říjen 2012
07:11

Agitace na pivním infu...no to je hnus. Mimochodem i Hitler pil pivo, takže jako pivař bych měl jeho skutky pozitivně soudit? Mám PI rád, protože si sem jde člověk odfouknout od kolovrátku negací a špíny, ale ještě jeden takovýto článek a s Bohem.


napsal(a): kopernik [Odpovědět]

Adsense

23. listopad 2024
08:55


posted by: Inzerce

hroch

pondělí, 24. září 2012
20:51

hroch

to Roman: Bohužel tak to tu u Chodyho chodí. Když je téma vlastně mimo pivo tak se rozjede až nenávistná diskuze. Při tom jak je vždy čtrnáct dní či déle v diskuzích o pivních tématech úplně mrtvo se nedivím že Chody občas přidá něco kontroverzního aby se diskuze a tím sledovanost stránky zvýšila. Bavme se u normálních příspěvků o pivu a nebude nutné bavit se o \"nesmyslech\".


napsal(a): hroch [Odpovědět]

Roman

pondělí, 24. září 2012
16:09

...........a sakra,takže na PI bude lepší zavítat až po volbách,až zde všem politickým agitátorům skončí směna,až se tu mnozí vypláčí léčíc si tak své vlastní mindráky!No co se dá dělat....pivo jde zde stranou a v první řadě zase vlají vlajky!


napsal(a): Roman (roman.4691(a)seznam.cz) [Odpovědět]

phrabina

pondělí, 24. září 2012
12:24

phrabina

to Vašek: Mistře zkratky, Hofbräuhaus rozhodně nežije z odkazu AH. To je jako by jsi tvrdil, že U Fleků živí příznivci Hajduku Split.
Btw. duel kandidátů Zeman x Jakl bych oproti alternativě Fischer x Fischerová určitě shlédl rád až do konce.


napsal(a): phrabina [Odpovědět]

Askaban

pondělí, 24. září 2012
10:35

Zoufaly pokus zoufaleho pravicaka


napsal(a): Askaban (dan.konecny1(a)seznam.cz) [Odpovědět]

horal

pondělí, 24. září 2012
09:37

Jakl, Hitler. Zajímavé. A tohle klidně někdo napíše o člověku, kterýho vůbec nezná.


napsal(a): horal (mylan(a)netweb.com) [Odpovědět]

Děkan

pondělí, 24. září 2012
07:23

Děkan

A kdo je Ladislav Jákl?


napsal(a): Děkan [Odpovědět]

hroch

pondělí, 24. září 2012
08:12

hroch

to Děkan: Máš chybu ve jméně. Ladislav Jakl z krátkým A je tajemník stávajícího prezidenta, Jákl z dlouhým á jménem Pavel je autor Encyklopedií o pivovarech např. :http://www.sirion.sk/kniha/encyklopedie-pivovaru-cech-moravy-a-slezska-1-dil-stredni-cechy-pavel-jakl-38107.html.


napsal(a): hroch [Odpovědět]

Děkan

úterý, 25. září 2012
07:38

Děkan

to hroch: Díky, to je ten, co zaměňuje Kdyni s Kadaní ...


napsal(a): Děkan [Odpovědět]

Plzenec

středa, 26. září 2012
22:19

to Děkan: A víš, že mu v mládí prý říkali Děkan? Nejste kolegové?Jo, na SP si před pěti lety spletl dvě města a tebe to dodnes tak trápí. Mohu vám zprostředkovat souboj v českém zeměpise a sázím sto budvarů na něj. Jdeš do toho? To dáš, když se pošklebujes jedné chybě pět let starý.


napsal(a): Plzenec (city(a)mu-pl.cz) [Odpovědět]

Děkan

pondělí, 1. říjen 2012
14:53

Děkan

to Plzenec: Když už si tedy tykáme, tak věř, že já znám pana Jakla jen jako autora záměny Kdyně-Kadaň. Vím, je to smutné, pro tebe možná pohoršující, ale mně to prostě natolik utkvělo v hlavě, že jakmile slyším Kadaň, vybaví se mi Jakl anebo naopak. Ale člověk se může vyvíjet. A nezlob se, sto budvarů není pro mě motivací k nějaké sázce. Teď jsem tě asi zklamal podruhé.


napsal(a): Děkan [Odpovědět]

jzb

neděle, 23. září 2012
20:59

Vybírat presidenta republiky podle názoru na chlast???


napsal(a): jzb [Odpovědět]

Vašek

neděle, 23. září 2012
19:16

Vašek

Pan Jakl už asi pochopil, že na Pivním infu moc příznivců nezíská, asi bude potřeba změnit strategii a poučit se od politiků, kteří uměly blbnout masy lidí napříč celým sociálním spektrem. Pan Adolf Hitler si třeba v Mnichově vytipoval jednu pivnici, kam chodil pravidelně kázat. Mimochodem dnes z toho ta hospoda profituje, protože kvůli tomu jí navštěvujou turisté z celého světa. V Praze by panu Jaklovi mohla takto sloužit restaurace U Tří růží, vidím v tom samá pozitiva-je to hezky v centru a tento pán už to tam beztak dobře zná, vždyť to s naším panem prezidentem otvíral, má tam i svou petici na kandidaturu na prezidenta, tak teď už tam vážně chyběj jen ty politické projevy.


napsal(a): Vašek [Odpovědět]

Neználek

pondělí, 1. říjen 2012
15:04

to Vašek: Pan Hitler? Lidská bestie to byla!


napsal(a): Neználek (hra0001(a)email.cz) [Odpovědět]

fest

neděle, 23. září 2012
11:24

Samí milí lidé v diskusi. Je vidět, že mazi pivními fandy není místo pro zaujatost, předsudky,zlobu a nenávist. Tak to má být.


napsal(a): fest (jahrmarkt(a)netzer.de) [Odpovědět]

jiri.j

neděle, 23. září 2012
08:38

To je holt celý Láďa, skromný, čestný a celkově "takovej nějakej oduševnělej". Já si myslím, že taková košatá a renesanční osobnost by měla kandidovat minimálně na prezidenta celého světa or sluneční soustavy. Jen mám starost o školáčky. Při představě, že náš Láďa na ně bude jukat v každé třídě z fotky, je mi těch dětí upřímě líto.
PS: nejvíc mě pobavilo, když toto parazitní indivium zde diskutovalo jednou jako Kýla.


napsal(a): jiri.j [Odpovědět]

Felčar

sobota, 22. září 2012
12:11

Felčar

Ponechme stranou politické konetxty a názory. Láďo, zajímalo by mě, jak jsi došel k závěru "... spotřební dani, kvůli které nám zakazují dát v si v hospodě panáka?" Spotřební daň přece zvedá cenu alkoholu pro konečného spotřebitele, ale rozhodně její existence nic nezakazuje. Ani současná krátkodobá prohibice nemá se spotřební daní nic společného. Zkrátka Tvému výroku vůbec nerozumím.


napsal(a): Felčar [Odpovědět]

hroch

sobota, 22. září 2012
20:53

hroch

to Felčar:
Slyšel jsem v rádiu výtku nějakého posluchače- to bylo furt řečí že neviditelná ruka trhu vše zajistí a pak tu máme metanol. Ale v tom to právě je- tady díky spotřební dani neplatí tržní pravidla. Černý výrobce nikdy nevyrobí konečný produkt ( myšleno tvrdý alkohol) levněji, než oficiální výrobce (bez všech daní). Veškerá možnost výdělku černého výrobce alkoholu je pouze z toho že neplatí tu příšerně vysokou daň.
Spotřební daň, nefunkční celníci, rozjetý černý trh díky neplacení spotřební daně, metanol v černých výrobcích, zákaz alkoholu- tady vidím asi důvod toho výkřiku spotřební daň nám zakazuje pít panáky.
Bohužel veškeré politické výroky zhuštěné na volební materiály a v nejhorším i na plakáty ztrácejí svým zkracováním na absolutní logice a srozumitelnosti textu.
Já například jsem taky proti absolutnímu zákazu kouření v hospodách a to mám sám zcela nekuřáckou hospodu již přes tři roky. Ale chtěl bych aby hospoda, která se označí za prostor s oddělenými prostory pro kuřáky, byla postihnutelná pokutou za to že mě jako návštěvníkovi nekuřácké části neumožní vstoupit, konzumovat, navštívit toaletu bez možnosti načichnutí z kuřácké části. Je to dlouhý odstavec a na volební plakát se nehodí.


napsal(a): hroch [Odpovědět]

jiri.j

neděle, 23. září 2012
08:40

to hroch: Váš příspěvek je přímo klasický. Když nedokážeme potřít trestnou činnost, tak ji zlegalizujeme.


napsal(a): jiri.j [Odpovědět]

hroch

neděle, 23. září 2012
18:39

hroch

to jiri.j:Ale to jsem neřekl. Jen jsem se chtěl vžít trochu do myšlení pana Jakla, jak asi vznikl ten blud že spotřební daň nám zakazuje panáky.
Já naprosto chápu spotřební daň hlavně jako prostředek k omezení, aby se národ neuchlastal a z toho důvodu je taky progresivní. U piva v přepočtu na alkohol nejnižší. U vína než ji stanovili nulovou tak byla v přepočtu na alkohol zhruba dvakrát vyšší než u piva, a u tvrdého je zhruba pětkrát větší než u piva přepočteno na alkohol. Je to podle mě správně a vychází to z toho jak rychle se tím nápojem dokáže individuum zlít a provést protizákonou činnost, kterou provádí jen pod vlivem alkoholu.
Jsem jen proti nulové hodnotě spotřební daně u vína.
Naopak si ale myslím, že když stát stanoví spotřební daň, která několikrát převyšuje výrobní náklady výrobku (u tuzemáku a vodky je zhruba trojnásobná), tak je povinen hlídat trh aby se tam nevyskytovaly nezdaněné výrobky. A tuto činost má vykonávat nejen aby vybral všechny daně, ale aby zabezpečil spravedlivé tržní podmínky pro ty firmy, které vše dělají poctivě a bezproplémově.
---------------------------------
Zpráva byla upravena 23.09.2012 ve 18:43:31


napsal(a): hroch [Odpovědět]

jiri.j

neděle, 23. září 2012
20:08

to hroch: Ok. Omlouvám se. chyba byla na mé straně, v nepochopení. Beru zpět.


napsal(a): jiri.j [Odpovědět]

Narmer

sobota, 22. září 2012
11:19

Narmer

Opravdu nechci kandidáty, kteří se nalejvaj šampaňským a koňakem (ačkoliv, ať si každej popíjí co chce); nicméně zcela jistě nechci kandidáta, který bojuje proti zákazům hulení v hospodách.


ICQ: 149095450

napsal(a): Narmer [Odpovědět]

yerka

sobota, 22. září 2012
15:09

yerka

to Narmer: Trefa do černého, to už je opravdu důvod, proč takového prezidenta nechtít, a proto bych jej nevolil ani já, protože požitek hrstky potencionálních voličů je mu přednější než zdraví většinového množství voličstva. Takže i jako prezidenta by jej také nemusel zajímat celý národ, ale jen nějaká jeho část (např. ti kuřáci nebo třeba jen dlouhovlasí rockeři).


napsal(a): yerka [Odpovědět]

Sekal

pondělí, 24. září 2012
00:06

Sekal

to yerka: Nejde o žádný požitek hrstky voličů, ale o právo volby majitele putyky. Když se Vám to nelíbí, tak tam nelezte, nikdo Vám přece nedrží kudlu na krku. Ale to už se na PI probíralo mockrát.


napsal(a): Sekal [Odpovědět]

yerka

pondělí, 24. září 2012
16:37

yerka

to Sekal: Váše argumentace mi přijde jako tzv. "hraběcí rady", možná si vybírat si mezi hospodami, kde se nekouří a ječtš navrch je dobré pivo, mohou obyvatelé velkých měst, ale jinde to opravdu nelze. Nevím, proč by nemohli v restauracích svorně popíjet kuřáci a nekuřáci s tím, že si kuřák na svou cigaretu, na deset minut dojde ven. Jsem často v Německu a tam z toho nikdo vědu nedělá. Navíc nejde jen o hosty, ale majitel resttaurace a zároveň zaměstnavatel má dle ZP chránit zdraví svých zaměstnanců. A co se týče práva majitele, tak to by mohli i např. majitelé obchodů, autobusů, kin či divadel žádat, aby se v nich mohlo kouřit. Já jako majitel nemovitosti také nemám možnost a asi ani právo se bránit té pitomosti, co byla schválena tento měsíc a pro dům stáří 56 let budu muset nechat zpracovat tzv. "Průkaz energetické náročnosti budovy", který je k ničemu, mne bude stát peníze, které bych mohl investovat do domu, místo toho dostane vydělat energetický auditor. A ještě závěrem, ujišťuji Vás, že do hospod opravdu nelezu, ale řádně vstupuji dveřmi.


napsal(a): yerka [Odpovědět]

F.R.

pondělí, 24. září 2012
16:57

to yerka:
Stejně jako host vstupuje do hospody dobrovolně, tak i zaměstanec tam také není na nucených pracech, nýbrž si to dobrovolně vybral. Co se srovnání s dopravními prostředky, kiny,... týče, tak tam jsou ve hře bezpečnostní důvody, jinak je to opět na majiteli, dovolí-li tam kouřit. A proč by se měl majitel soukromého podniku povinně přizpůsobovat vašim preferencím, to mi také není jasné. Buď vám nabízené služby vyhovují nebo ne, pak ještě máte šanci přesvědčit majitele, ať to změní.


napsal(a): F.R. [Odpovědět]

yerka

pondělí, 24. září 2012
18:34

yerka

to F.R.: Když nyní umírají lidé otrávení pančovaným alkoholem, tak je také právem majitele si rozhodnout, jaký alkohol bude ve svém podniku nalévat? Jestli kvalitní a nebo ten špatný? A že na následky kouření (i pasivního) lidé rovněž umírají, se ví už od 30. let 20. století. A tím už končím tuto polemiku.


napsal(a): yerka [Odpovědět]

Roman

úterý, 25. září 2012
18:37

to F.R.: Všechny tyto argumenty znějí sice logicky,ale nemusí být zas až tak 100%-tně pravda.Je to stejné,jako s výběrem hospody podle čepovaného piva.Na vesnicích,či menších městech na výběr, zda jít do kuřácké či nekuřácké hospody prostě není!To platí i o zaměstnancích....v místech s vysokou nezaměstnaností si jaksi práci vybírat moc nemůžete.Takže jak zde psal Sekal....někteří tu kudlu na krku skutečně mají!Tolik jen k tomu,že nic není jen černé nebo bílé.


napsal(a): Roman (roman.4691(a)seznam.cz) [Odpovědět]

Dan

pondělí, 24. září 2012
00:50

Dan

to Narmer:
Naprostý souhlas


napsal(a): Dan [Odpovědět]

F.R.

úterý, 25. září 2012
17:34

to yerka:
Jestli pijete etha..nebo metha... to nejste schopen rozlišit. Piktogram na dveřích podniku ohledně (ne)kouření je naproti tomu jasný.


napsal(a): F.R. [Odpovědět]

Sekal

pátek, 21. září 2012
21:38

Sekal

Ano, zoufalství má mnoho podob a jednou z těchto podob jsou kandidatury takových ňoumů, jako je Fischer nebo Švejnar. Doufám, že po tomto blogu zase neodpadnou nějaké slabší kusy jako posledně po blogu o Buqičáku.


napsal(a): Sekal [Odpovědět]

Weetek

neděle, 23. září 2012
18:56

Weetek

to Sekal: Jako obvykle trefa do černého, Sekale. Viceprezident Evropské banky pro obnovu a rozvoj a profesor Kolumbijské univerzity v New Yorku, to jsou ukázkoví ňoumové. A pochopitelně zoufalí levičáči, to zase má recht Láďa Jaklů, který v případě svého zvolení z majestátu své hradní stolice zařídí cokoliv, od zákonu nařizujícího kouření každému až po trest smrti pro ty, co pijí koňak a drahá vína.
Nevím, jestli mě víc fascinuje to, jak totálně některé lidi míjí skutečný význam a smysl prezidentské funkce nebo to, jak zdejší domácí pán navzdory tradičnímu umravňování ve stylu "jen o pivu, žádnou politiku" tentokrát vystřihne dětinsky naivní agitku ve prospěch někoho, kdo se do prezidentské volby zřejmě ani nedostane. Nu, každý se činí, jak umí a na co stačí :-)


napsal(a): Weetek [Odpovědět]

Sekal

pondělí, 24. září 2012
00:08

Sekal

to Weetek: To jsou opravdu kapacity, jeden bývalý komouš a statistik otravující podnikatelům život, druhý ze sebe před pěti lety nevykoktal kloudnou větu. Od té doby jsem ho naštěstí mluvit neslyšel, byl to smrtící koktejl bezobsažného toku řeči Petry Buzkové a koktání Táni Fischerové.


napsal(a): Sekal [Odpovědět]

Weetek

pondělí, 24. září 2012
10:50

Weetek

to Sekal: Tak tohle snad raději nekomentovat, snad jen že by mě docela zajímal Tvůj profesní a vzdělanostní životopis, když šmahem odrovnáš BEZ JEDINÉHO SUTEČNÉHO ARGUMENTU profesora Kolumbijské univerzity... To musíš být také nejméně profesor, že?
Možná ale bude zajímavější vědět, co si myslíš o tomto: "Ladislav Jak je evidován jako kandidát tajné spolupráce ve svazcích StB (krycí jméno Láďa)." http://www.abscr.cz/data/pdf/knihy/PRA/PRA_40.pdf


napsal(a): Weetek [Odpovědět]

jiri.j

pondělí, 24. září 2012
12:07

to Weetek: Ono úplně stačí, že je tento "hudebník, novinář atd." absolventem Fakulty žurnalistiky UK v době normalizační. Na této fakultě studovali ti největší prominenti a kariéristi. Přirozeně vždy funkcionáři SSM. O kvalitě takového vzdělání netřeba dále psát. Ten člověk je absolutně nesoudný, podobně jako jeho obhájce pan Sekal (jistě minimálně docent).


napsal(a): jiri.j [Odpovědět]

iWarp

pondělí, 24. září 2012
14:46

to Weetek: Kandidát agenta (tajného spolupracovníka): zkratka KTS, jednalo se o jedince, kterého chtěla StB získat za tajného spolupracovníka, ale spolupracovníkem nebyl a ke spolupráci se nijak nezavázal. Na KTS byl ale veden osobní spis, který zahrnoval krycí jméno, registrační číslo atd. Ve spisu bylo uvedeno také zda je vhodný na určitou funkci, pro jaký obor, byla vložena dokumentace různých prověrek. Kandidát většinou o své evidenci jako KTS nevěděl, a pokud se mu příslušníci StB nepředstavili, nemusel ani tušit, že jedná s rozvědkou StB. Pokud složka KTS nebyla převedena na svazek tajného spolupracovníka, k tajné spolupráci nedošlo.


napsal(a): iWarp (mbem(a)milosbem.net) [Odpovědět]

Weetek

pondělí, 24. září 2012
16:01

Weetek

to iWarp: Ano, já vím, co to znamená. Jen jsem se ptal Sekala, co si o tom myslí, že byl Jakl StB shledán jako vhodný ke spolupráci. Což jsem ostatně ve svém příspěvku také napsal...


napsal(a): Weetek [Odpovědět]

F.R.

pondělí, 24. září 2012
14:47

to Weetek:
Technická : Kandidát tajné spolupráce často ani nevěděl, že je vytipováván ke spolupráci.


napsal(a): F.R. [Odpovědět]

Sekal

pondělí, 24. září 2012
18:39

Sekal

to Weetek: Radši odpovím, abych nebyl obviňován ze lži jako Malakin. Podle mne to neznamená vůbec nic, já jsem ovšem nepsal o Jaklovi, nýbrž o Švejnarovi s Fischerem, tak mi není jasné, proč do toho pleteš Jakla.


napsal(a): Sekal [Odpovědět]

Henri

pondělí, 24. září 2012
18:42

Henri

to Weetek: Ke spolupráci byli vhodnými shledáváni právě lidé v prostředí, do kterého se StB chtěla infiltrovat. Vzorní svazáci s dobrými posudky od uličních výborů, a vůbec lidé žijící tak, jak si tehdejší moc představovala, opravdu jako KTS tipováni zpravidla nebyli.


napsal(a): Henri [Odpovědět]

Plzenec

středa, 26. září 2012
22:15

to Weetek: Vítku, dělá vám dobře ubližovat lidem? KTS byl i Havel. Jakl spolupráci odmítl a jeho spis tím byl ukončen. Zatímco u komunistů, které tu hájíte, nikdo o spolupráci nežádal, ti to měli v popisu práce. Copak je povinné někoho volit nebo podporovat? Ale není hned nutné nevoleného zavile pomlouvat. Znáte ho? Něco vám udělal? Pijete vůbec pivo? Pivař by snad něco takového o druhém ani nemohl napsat.


napsal(a): Plzenec (city(a)mu-pl.cz) [Odpovědět]

Vašek

pátek, 21. září 2012
21:10

Vašek

Dovoluji si upozornit, že náš zlodějský pan prezident má na tomto webu hodně příznivců, stejně tak jeho pravá ruka Jaklovitá, proto lidé jako Elf nebo Weetek tím co tu napsali vstoupili na hodně tenkej led. Ještě že je pátek večer a příznivci těchto našich Veličin teď neseděj na netu ale v centru Prahy U Tří růží a podepisujou kandidaturu podržtašky pana Klauzů. Ale počkejte až vylezou a zapnou doma počítač, tak to schytáte ze všech stran, vy "levicový blábolilové" :D :D


napsal(a): Vašek [Odpovědět]

Elf

pátek, 21. září 2012
11:57

Elf

Je jistě úžasné, že pan Jakl bojuje proti zákazu kouření v hospodách a proti spotřební dani, která nám z nějakého mě neznámého důvodu zakazuje si dát v hospodě panáka. Každopádně tento zoufalec, maňásek našeho bohužel-prezidenta a významný člen významné PPE má naštěstí šanci opravdu mizivou. Tak se tomu zasmějme a dál se tím nezabývejme.
Jo a Honzo, nemusíš volit ani Jakla, ani Zemana. Zkus se trochu rozhlédnout, kandidátů je víc. Nebo nám chceš vsugerovat, že pokud ne Jakl, bude zvolen Zeman?

A hlavně si myslím, že tyto stránky mají být co nejvíce apolitické. Konec.


napsal(a): Elf [Odpovědět]

Honza Svetpiva.cz

pátek, 21. září 2012
11:02

Honza Světpiva.cz

ano, mate diskutujici pravdu. Proto volim Zemana, protoze jeho degustacni schopnosti odhalily "kvalitu" slovenskeho piva davno pred tim, nez se Lada zacal v pivu angazovat. A budeme pit dalsi tradicni cesky napoj, Becherovku :)


Jiri Jindra

pátek, 21. září 2012
10:28

Tohle je nejakej vtip? Proc tady podporujete tohodle cloveka? Jenom proto ze pije pivo? Jenom pro nas vsechny dobre, ze sance, aby se stal prezidentem je nulova


napsal(a): Jiri Jindra (j.jindra(a)seznam.cz) [Odpovědět]

Weetek

pátek, 21. září 2012
10:05

Weetek

Jak jednou poznamenal Míra Bosák: zoufalství má mnoho podob. Naštěstí představa, že by se Jakl, podržtaška prezidenta, zvoleného díky poslancům a senátorům KSČM, který se ovšem hrdě vymezuje proti "zoufalým levičákům", sám stal prezidentem, je z kategorie sci-fi.


napsal(a): Weetek [Odpovědět]

pinkano

pátek, 21. září 2012
09:13

pinkano

Tak tohle je totálně v prdeli vážení.. soudnost zřejmě Jáklovi neříká vůbec nic. Játra už asi prohnila a zatvrdla už i v mozku.


napsal(a): pinkano [Odpovědět]


PI podporuje nae zemdlce Reklama na PI