Oreon









ico rss feed ico rss valid
Přidej na Seznam

Pivní blok

Pivní blok


Nejlevnější regionální piva v Praze

[úterý, 11. květen 2010]

Krakonoš, Poutník, Rohozec a tak bych mohl jmenovat celou řadu známých pivovarů a točené v Praze pouze za 20,- za půlitr ??? V Praze ??? Jsem blázen ??? NE je to realita pánové a vyznavači pěnivého moku. Od 1.6.2010 v 17 hodin se v Praze na Žižkově otevírá Pivní sklep se šesti kohouty na regiónální pivovary a garantovanou cenou 20,- za půlitr. Budeme rádi když si oblíbíte náš nový podnik. 25.5.2010 zveřejníme veškeré detaily i s pivovary které pokřtí náš nový projekt. Dej bůh štěstí.

Autor: nick Pivní sklep

autor: Chody | Blok 09:54 [permalink] [reaguj]


Pidat reakci

Jmno:
E-mail:

Jákob

úterý, 26. leden 2016
16:11

Henri: Zdravím Henriho :-) Zrovna jsem si vzpomněl na Frice a zadal ho do vyhledávače. Koukám že je o něm přece jenom někde zmínka. Sklípek to je kult. Krákora za pár korun a čas se na chvíli zastaví.. Bydlel jsem kousek od bydliště Hraběnky v ulici Na Bělidle. Ale zpátky k Fricovi, táta nám o něm vyprávěl neskutečné historky. Zajímalo by mne, nemáš nějakou jeho fotografii? Jakub


napsal(a): Jákob (jakub.stribrny(a)centrum.cz) [Odpovědět]

Geoffrey

úterý, 14. únor 2012
15:10

Svět piva je výsměch.. Pokud je to ta hrůzostrašná knajpa na Havlíčkově náměstí. Jeden velkej šlendrián. Taky myslím, že je konečně zavřená. Nejspíš z hygienických, mravnostních důvodů a machinacema s voucherama.


napsal(a): Geoffrey [Odpovědět]

Adsense

21. listopad 2024
13:03


posted by: Inzerce

Karel Procházka

sobota, 4. únor 2012
14:01

Hledáme nejlevnější točené pivo 11+, 12+

Tato anketa by měla probíhat nepřetržitě., (karprox, 04.02.2012 13:44) celé vlákno | reagovat
A měla by být rozlišena podle stupně piva a regionů.
Mne zajímají točená piva 11+ nebo spíše 12+, zajímají mne malé regionální pivovary. V Praze je to pro mne v současné době hospoda Prašivka (Jirečkova ul. rohák Praha 7) Klášter 11 za 21,50 Kč a Nonstop (Milady Horákové druhý blok nad Strossmayerovým náměstím) Staropramen nefiltrovaný 12 za 29 Kč a "U Glaubiců" (Malostranské náměstí rohák) Plzeń 12 za 29 Kč /Tam jsem ale už nejméně měsíc nebyl/. Pokud žádnou z nich nemám poblíž zpravidla končím "U Antoníčka" malý kousek od Strossmayerova náměstí. V těchto dnech (údajně tankový) Gambrinus 12 za 29 Kč, jídlo ještě nedávno za poměrně rozumnou cenu - naposledy jsem si dal to nejlevnější maso - srdce na smetaně s knedlíkem za 63 Kč.[Vloženo v sobotu 4.2.2012]


napsal(a): Karel Procházka (prochazka.001(a)seznam.cz) [Odpovědět]

Starej Procházka

středa, 15. únor 2012
07:48

to Karel Procházka: A ví o tom šaman?


napsal(a): Starej Procházka (ck(a)rakousko-uhersko.cz) [Odpovědět]

SVĚT.PIVA

středa, 12. květen 2010
08:20

SVĚT PIVA zůstane SVĚT PIVA neměníme název.


napsal(a): SVĚT.PIVA [Odpovědět]

Pudingo

čtvrtek, 13. květen 2010
20:23

Pudingo

to SVĚT.PIVA:
A s Pivním sklepem něco společného máte nebo ne? Z jeho odpovědí mi to nepřišlo zřejmé. Díky za odpověď.


napsal(a): Pudingo [Odpovědět]

siki

úterý, 11. květen 2010
20:56

siki

Pivní sklep? Pozor na práva ostatních:-) Ať nejsou nějaké problémy s názvem a právníky... http://www.pivni-sklep.cz/ http://www.e-restaurace.cz/pivni-sklep http://najisto.centrum.cz/352916/pavel-zanda/


napsal(a): siki [Odpovědět]

VozechV

středa, 12. květen 2010
06:31

VozechV

to siki: Myslím si, že ani Svět piva není košér a čpí to plagiátorstvím.


napsal(a): VozechV [Odpovědět]

Malakin

středa, 12. květen 2010
08:14

Malakin

to siki: Myslím si, že už jdeš moc do extrémů. Je to totéž jako bys někomu vytýkal, že používá označení "Pivovarská prodejna", "Pivovarská hospoda", "Pivovarská restaurace" apod.
---------------------------------
Zpráva byla upravena 12.05.2010 ve 08:19:11


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

SVĚT.PIVA

středa, 12. květen 2010
08:21

to Malakin: To je v pořádku Malakin tady pánové spojují dvě věci v jednu


napsal(a): SVĚT.PIVA (info(a)svetpiva.com) [Odpovědět]

siki

středa, 12. květen 2010
19:19

siki

to SVĚT.PIVA: Jak je to s tou husou? Myslím potrefenou (ne tu hospodu, nýbrž rčení:-) )
---------------------------------
Zpráva byla upravena 12.05.2010 ve 19:20:19


napsal(a): siki [Odpovědět]

siki

středa, 12. květen 2010
19:18

siki

to Malakin: Inu, já s těmi extrémy nezačal a povšimni si onoho vysmátého smajlíka, jenž naznačuje že to myslím ze srandy, na rozdíl od jiných:-)


napsal(a): siki [Odpovědět]

mar

úterý, 11. květen 2010
17:58

mar

Jen k té ceně piva z regionálních pivovarů. Osobně za sebe můžu říct že kdyby třeba jihlavský Ježek nebo třeba Polička stály více než G dám jim přednost, za kvalitu si rád připlatím. Ale komplexně kdyby piva z regionálních pivovarů stály stejně jako G tak řada lidí bude dál chlemtat to géčko. Můžu dát příklad, jsem z malého města na Vysočině. V jedné místní hospodě točili Gambáč, osobně jsem tam z tohoto důvodu nechodil, když tam však začali točit i Ježka 11 tak jsem párkrát zašel a většina hospody opravdu přešla k Ježkovi, i když asi tak třetina zůstala u Géčka. Nebylo to však kvůli tomu, že by procitli a chtěli lepší a kvalitnější pivo ale jak řada z nich přiznala hlavně kvůli tomu že G 9 je za 21 Kč kdežto Ježek 11 byl o tři koruny levnější... Myslím, že kdyby byla cena stejná tak by většina zůstala u toho Géčka. Co si budem nalhávat národ pivařů nejsme ani náhodou spíš národ chlemtačů europiv, která u nás stále pije poměrně značná část populace. Když se těchto rádoby pivařů zeptá co je to EPM tak na vás většina kouká jak na blázna. Já myslím, že zkrátka cena piva má u této většiny "pivařů" velký vliv na to jakou volí značku. A regionální pivovary to vědí moc dobře. Tak to je můj osobní názor. Asi tak.


napsal(a): mar [Odpovědět]

Roman Holoubek

středa, 12. květen 2010
06:24

Roman Holoubek

to mar: Naprostý souhlas. Tak to prostě je. Marketingová masáž je účinná a kdo si to neuvědomuje, přešlapuje v lepším případě na místě, v tom horším propadá dolů!!!

Už jsem o tom před časem psal článek. Buď budu pronikat na trh pomocí marketingu a můžu si dovolit prodávat dražší a drahé pivo - viz například Bernard. Nebo se budu držet na trhu výrazně levnou cenou. Ale, pak si nebuduji značku a při narovnání ceny ztratím velkou část klientely.


val

úterý, 11. květen 2010
12:07

val

to Henri: Pokřivení ale nenarovnáme tím, že v jeho linii ohneme hřbet. To je vždycky špatně. Ad ti školáci: To je pozitivní zpráva, jen doufám, že jim už bylo osmnáct :-) Znám několik podobných lidí, většinou horlivě chválí Svijany. Ale aspoň, že se ledy hnuly.


napsal(a): val [Odpovědět]

Henri

úterý, 11. květen 2010
09:10

Henri

Jsem rád, že se mi podařilo rozproudit pěknou diskuzi na téma dobré 12°pivo za 20 Kč. Nejdříve se pokusím zareagovat na ty inteligentní z vás.
Takže to: Chody, malakin, Energetik, val, Sekal, Honza Světpiva.cz -
Samozřejmě že vím, že v regionech jsou ceny piva a to hlavně toho dobrého úplně někde jinde, nežli v Praze či jiných velkých městech (možná vás to překvapí, ale já pražák nejsem a ani v Praze nebydlím, takže se mimo Prahu pohybuji více nežli dost). Je to z mnoha důvodů - bližší závoz, podstatně menší nájem, menší plat personálu a samozřejmě se musí přihlížet k nižší kupní síle. Pojďme se na to podívat ale ještě i z jiného úhlu. Jako každý bych chtěl mít také vše co nejlevnější, ale pokud nechceme, aby nám opravdu zmizeli všechny malé a regionální pivovary, tak je musíme také nechat trochu vydělat na nějaký budoucí rozvoj, rekonstrukce většinou silně zchátralých budova atd. a nemůžeme chtít, aby se drželi prozatím na trhu jenom díky tomu, že se pohybují na hranici přežití, zadlužují se a odkládají investice na neurčito. Ono se může stát, že za chvíli díky tomu, že si nyní libujeme v nereálně nízkých cenách budeme tyto značky už pít pod nějakými těmi Heinekeny, SABy apod. A takovéto nízké ceny v Praze, není to trochu divné? Klokočník je asi přeci jenom něco jiného, je to v podstatě pivovarská hospoda Kácovského pivovaru, takže tam mají solidní výtoč a závoz se vyplatí. Co ale v hospodě s mnoha pivy jako má být tato? K tomu by mohli zasvěceněji něco napsat lidé, kteří takovéto hospody provozují. Asi nikdo nebudeme věřit tomu, že zde máme nějakého pivního mecenáše který se rozhodl nám všem zpřístupnit co nejlevněji dobrá piva pro svou vlastní radost. A pokud to je opravdu o tom udělat co největší výtoč, hnát to na množství vylemtaného piva za malou cenu, tak si asi dovedeme představit jaká klientela by v Praze v takovéto hospodě dominovala. A tam bych si měl vychutnávat pivo? Kolik z vás upřednostňuje kvantitu vypitého piva nad kvalitou a celkovou úrovní prostředí ve kterém pivo pije?
Jinak děkuji Sekalovi za připomenutí Sklípku ve Vrchlabí. Je to jedna z hospod ve které jsem začal pít pivo, pravda je to již hodně dávno. To ještě byla na svém původním místě v domě vedle a šéfoval tomu tam pan Sucharda. Chodili tam zajímavé Vrchlabské postavičky - "Hraběnka, Fric Moric, Krakonoš, Šepták, Žíža" a na další si momentálně nevzpomenu, snad mně doplní nějaký Vrchlabák, byla to zajímavá škola života pro puberťáka.
A nyní reakce na ty ostatní: Pokud někdo není schopen reagovat v diskuzi bez vulgarit a urážek, tak mi nestojí za to, abych se jím zabýval.
P.S. Mimochodem na srazu BB v Liberci jsem pil U Soukupů dobrý nefiltrovaný 11° Konrad za 17 Kč. Ale hospoda je v podstatě "u komína", nevím jak to tam je s nájmem, možná že tam jsou dokonce ve svém a určitě by nikdo v Praze nepracoval za jejich plat.


napsal(a): Henri [Odpovědět]

malakin

úterý, 11. květen 2010
09:42

Malakin

to Henri: S tím stahováním se divné klientely bych to neviděl tak černě, protože pokud se bude jednat o nekuřácké prostředí, jen tak někdo tam nepůjde.

K těm nereálně nízkým cenám: Pokud budu mít jistotu, že pivo, za které dám třicet korun (ať už lahvové nebo točené), naplní mé chuťové požadavky, nejsem proti, ale pokud bych měl tuto částku dávat za něco, co mi chutnat nebude - a že je toho víc a víc, zejména pak co se piv z minipivovarů týče - tak to radši nebudu pít vůbec. V minulých dvou týdnech jsem pro zkaženost nebo odpornou chuť musel vylít do dřezu, příp. vrátit, pivo za téměř 300 korun, což není zrovna málo. A přitom se cena pohybovala kolem 30 korun za pivo...


ICQ: 321224013

napsal(a): malakin [Odpovědět]

pechi

úterý, 11. květen 2010
09:42

pechi

to Henri: za sebe říkám - taky si za dobré pivo rád připlatím, samozřejmě mě potěší, když si někde můžu dát i za levnější peníz. ale šůvinkovi tohle nezbaštím, to si radši skočím na kout k lípě nebo na něco jinýho do merendy. jestli se ale šůvinka dal správnou cestou, dodatečně ho pochválím.


napsal(a): pechi [Odpovědět]

val

úterý, 11. květen 2010
10:16

val

to Henri: to Henri: Střední a malé pivovary nezachrání to, že se jejich pivo bude v Praze pít za několikanásobnou cenu, než v domácím regionu (kde by se za vyšší cenu nepilo vůbec), protože na něm vydělají stejnou částku, jako když budou prodávat pivo v Horní Lhotě, takže když budete pít Krakonoše za padesát korun, pivovaru tím nepomůžete. Navíc i když je Praha relativně pivně rozvinutá, z hlediska pivovaru je to pořád jen příslovečná kapka v oceánu. Pro pivovar je zásadní, aby se jejich pivo prodávalo na co nejvíce místech. Jenže všichni víme, jak to je se získáváním hospod... Otázka zchátralosti pivovaru a nemožnost investicí je nejspíše složitější. Zde omílaný Krakonoš je až podezřele levný, ale nemám pocit, že by trutnovští krachovali a jejich zaměstanci byli nuceni živit rodiny pouze deputátními příděly... U jiných pivovarů je to podobné. Navíc člověk z venku těžko posoudí, jestli pivovar nezískává peníze i odjinud, než jen prodejem piva - majitelé leckterých pivovarů mají i jiné podnikatelské aktivity. Jestli se nepletu, Chotěboř třeba vlastní stavební firma z Havlíčkova Brodu, restaurační pivovary zase mívají často za sebou zkušené hoteliéry a vlastníky penzionů atd., takže snad žádný pivovar není financovaný z důchodu babičky majitele. Řekl bych, že v dnešní době musí mít každý pivovar za sebou solidní provozní základ, už z toho důvodu, že devadesátá léta jsou pryč a už není (tak snadno) možné v případě potřeby mohutně rozkrádat pohrobky komunistických podniků.
Jiná stránka věci je cena piva v celkovém kontextu. Je jasné, že dané pivo může být v Práglu dražší kvůli úchylným nájmům, předraženým stavebním pracem, úplatkům kolaudačním a jiným úředníkům, provozním režiím, částečně platům zaměstnancům (které beztak bývají mizerné ve městě i na vesnici), dražší dopravě piva. Tím pádem se cena piva např. z dvacky zvýší na dvacet pět až třicet korun (nárůst 25%-30%), což je v kontextu plně odpovídající. Má-li být cena piva vyšší, měla by být vyšší i přidaná hodnota, což může znamenat masivní kožené sedačky a křišťálové lustry, širokou nabídku různých druhů piv, pravidelné jazzové koncerty, obsluhu nahoře bez, fantazii se meze nekladou Za přidanou hodnotu nepovažuji nezahulenost, čistotu, kvalitní ošetření piva a slušnou obsluhu, protože to se v civilizovaných zemích považuje za samozřejmost.
---------------------------------
Zpráva byla upravena 11.05.2010 ve 10:50:36


napsal(a): val [Odpovědět]

tomino

úterý, 11. květen 2010
10:22

tomino

to val:
naprosto souhlasím!
Ty vyšší ceny živí především majitele pubu a osoby další,nikoliv pivovar.


napsal(a): tomino [Odpovědět]

Henri

úterý, 11. květen 2010
10:40

Henri

to val: Ten můj apel na jiný úhel pohledu ceny piva nebyl myšlen tak, že vysoká cena piva v Praze (ať již jsou jejím důvodem vyšší náklady či nepřiměřený zisk) pomůže pivovarům. Chtěl jsem abychom se zamysleli nad tím, jestli je správné, aby malé a nezávislé pivovary prodávali svá piva na hranici výrobních nákladů. Nehledě na skutečnost že velice nízká cena řadí tato piva v očích velké části spotřebitelů na úroveň nekvalitních piv (reklama zkrátka dělá své, jinak by do ní nikdo neinvestoval tolik peněz, že) a oni se prostě takové pivo bojí koupit. Kolik lidí se tolik zajímá o pivo jako pravidelní čtenáři těch několika pivních serverů, pár odborníků a nadšenců. Nás jsou v lepším případě tisíce, ale stojíme proti milionům. Většina lidí si stále myslí, že u nás vaříme absolutně nejlepší piva na světě a z reklam ví která to jsou. Když potom takový člověk přijde do restaurace a tam mají na čepu nějakou 12°podivné značky, kterou v reklamě nikdy neviděl a 10°, která je přeci nějaký pojem, který zná z reklamních masáží a ta 12°stojí třeba o 2 Kč méně nežli to Géčko, tak to už musí pro takového člověka být opravdu odvaha dát si ten levný patok, když i ta 10°je dražší.


napsal(a): Henri [Odpovědět]

val

úterý, 11. květen 2010
11:11

val

to Henri: Snažíte se vrtět psem - pivo, které je levnější a kvalitnější než géčko, se má cenově srovnat s géčkem, což bude pro spotřebitele signál, že je stejně dobré jako géčko. Vždyť je to nesmysl. Žádný z dobrých pivovarů nebude mít nikdy desítky až stovky milionů ročně na bezskrupulózní vymývání mozků (v newspeaku reklamu&marketing), aby mohl turmfnout prezentaci G-produktů. Ano, mnoho idiotů používá argument "dyť je to levnější, tak je to samoser". Jenže takový člověk si to pivo nekoupí, ani kdyby stálo stovku. Tudy cesta nevede. Navíc na vesniccích a maloměstech (takže všude kromě Prahy :-) ) se pijí místní piva i kvůli ceně. To je prostě fakt.
---------------------------------
Zpráva byla upravena 11.05.2010 ve 11:24:13


napsal(a): val [Odpovědět]

Henri

úterý, 11. květen 2010
11:57

Henri

to val: Já myslím, že máme na tuto problematiku velice podobný názor, ale já prostě reflektuji skutečnost, že prodej kvalitního výrobku za nižší cenu nežli je cena šmejdu bude vždy pro velkou část lidí devalvujícím znamením pro ten kvalitní výrobek. Pivní trh je u nás bohužel pokřivený a pivní kultura nízká a proto jsou možné takovéto paradoxy.
Budoucnost našeho pivovarnictví (mám na mysli střední nebo malé průmyslové pivovary)určitě nemůže být založena na pivovarech, které jejich majitelé provozují pouze pro zábavu, jak píše Energetik o Krakonošovi. Kolik takových může být, jeden, dva, třeba i víc ale určitě ne tolik, aby nám zde vytvořili tu potřebnou síť regionálních pivovarů a hráz proti nadnárodním molochům.
A abych byl trochu pozitivní - dnes ráno jsem jel tramvaji se skupinkou středoškoláků, když se jejich hovor stočil k pivu, tak jsem zbystřil a vyslechl, jak jeden mládenec říká, že na pivo už moc nechodí. Na dotaz dalšího proč? , odpověděl, že ty piva jsou dnes hrozné břečky a že mu vůbec nechutnají a stejně nevypije více jak tři. Na to mu jeden z jeho kamarádů odpověděl " to si musíš ale umět vybírat, oni totiž existují i pivovary, které vaří dobrá piva" . Které pivovary považovali tito mládenci za dobré jsem se již nedozvěděl, neb vystoupili, ale předpokládám, že onen mladík měl na mysli skutečně dobrý pivovar a že mezi zhnusenými mladými lidmi, kteří již sami přicházejí na to jak je ti nadnárodní podvádějí a co jim nabízejí za patoky, udělá nějakou osvětu a přibude zase pár zákazníků pivovarům, které ještě vaří pitelná piva.


napsal(a): Henri [Odpovědět]

Energetik

úterý, 11. květen 2010
11:07

Energetik

to val: Ad zmínka o Krakonošovi. Údajně se majitelé pivovaru pivovárkem baví, čili netvoří jejich zdroj příjmu. S tím souvisí cena a i v podstatě nulová aktivita protlačit své pivo třeba směrem do Čech či přímo do Prahy. Pro mě neznámo proč vaří údajně na polovinu kapacity (mám z druhé ruky). Svou cenu si drží, i proto opustili horská střediska a svý hospody mají v Podkrkonoší a přilehlých oblastech a městech.


napsal(a): Energetik [Odpovědět]

val

úterý, 11. květen 2010
11:16

val

to Energetik: A vida, to je přesně ten příklad, díky za info.


napsal(a): val [Odpovědět]

Sekal

úterý, 11. květen 2010
12:04

Sekal

to Henri: Švagr má odtamtud kousek chalupu, Sklípek vždy rád navštívím, i když ten smrad je cítit až před hospodu, pivo mají výborné. V létě vylézám do zadu ven k Labi.


napsal(a): Sekal [Odpovědět]

Pivní sklep

úterý, 11. květen 2010
06:29

Pivaři napište Henrimu kolik stojí regionální pivo u Vás v regionu, když 20,- za půlitr je devalvace dobrých piv a pivovarů na úroveň euro Géček a podobných.


napsal(a): Pivní sklep [Odpovědět]

Henri

pondělí, 10. květen 2010
23:58

Henri

to Pivní sklep: 20 Kč za 0,5 l dobrého a kvalitního piva a navíc v Praze? A to mají být jako 12° (ležáky)? V tom případě by to byla devalvace dobrých piv a pivovarů na úroveň euro Géček a podobných. Každá věc má mít svou cenu a tak tomu má být i u piva. Tak nějak mně u toho napadá staré a pravdivé rčení - "Nejsem tak bohatý, abych mohl kupovat levné věci". A pokud jde o 10° (výčepní), tak to stejně není nic pro mně a navíc jestli to je skutečně další název pro na všech pivních stránkách zprofanovanou hospodu na Havlíčkově náměstí, tak to děkuji, nemám zájem ani zadarmo.


napsal(a): Henri [Odpovědět]

Pivní sklep

úterý, 11. květen 2010
06:26

napsal(a): Pivní sklep [Odpovědět]

julek

úterý, 11. květen 2010
06:53

to Henri: Meles kraviny, jestli Te ta hospoda sere, tak tam nechod, ale nekecej tu neco o devalvaci dobreho piva a pivovaru !!!! Osobne pivo nakupuji primo v pivovarech a ceny znam. Pokud se hospoda rozhodla prodavat za 20kc, nevidim v tom problem. Zrejme pocitaji s nizsi marzi, ale o to vetsi vytoci, ale do toho nam nic neni, protoze tu hospodu neprovozujeme....


napsal(a): julek [Odpovědět]

Chody

úterý, 11. květen 2010
06:59

Chody

to Henri:
Plno dobrého českého piva v provedení ležák je v nákupce levnější než Gh...
---------------------------------
Zpráva byla upravena 11.05.2010 ve 10:01:57


ICQ: 414292574

napsal(a): Chody [Odpovědět]

malakin

úterý, 11. květen 2010
07:27

Malakin

to Henri: Jsi zvyklý za pivo dávat hodně, chápu, ale v regionech je to skutečně o pivu do 20 korun. Zkus občas někam vyrazit. Když budeš pořád sedět jenom v Praze, tak si obzor nerozšíříš.


ICQ: 321224013

napsal(a): malakin [Odpovědět]

Energetik

úterý, 11. květen 2010
07:30

Energetik

to Henri: Mimo tradičně kvalitně rozvíjející se diskusi je třeba dodat, že Krakonoš je opravdu výjimka. Nesetkal jsem se s jediným místem mimo Prahu, kde by nebyl levnější než Géčko :-) Zhruba je to vždy tak G 22,- Kč a Krakonoš 12 15 - 16 Kč. V Praze v nejmenovaný je Krakonoš na naše poměry taky hodně levný. Čili tady bych o devalvaci opravdu nemluvil, ale důvod této opravdu příjemné ceny pánů z Trutnova by mě taky zajímal.


napsal(a): Energetik [Odpovědět]

Sekal

úterý, 11. květen 2010
07:35

Sekal

to Henri: Třeba Krákora 12 se prodává za 9,50, jestli se nepletu, třeba na náměstí ve Vrchlabí ve Sklípku stojí 15 Kč, hned vedle je Číňan s Gh za 22. Jestliže se v hospodách pohybují obvykle marže na pivu okolo 80-100%, pak Krákora za 20 se mi zdá OK.


napsal(a): Sekal [Odpovědět]

Honza Světpiva.cz

úterý, 11. květen 2010
07:46

Honza Světpiva.cz

to Henri: je fakt, ze Krakonos je jeden z nejlevnejsich u nas. A Rohozec kdysi mival v Praze par mist, kde se tocil/prodaval v lahvich za neuveritelne levny peniz, takze se tam potom stahovala klientela odpovidajici urovne.

U Radnice navic Krakonos svyho casu taky byl, dole je salonek, kam by se tech cca 40 lidi nejspis veslo, takze pokud bude nekurackej, pivo za lidovych 20Kc, tak proc ne...


val

úterý, 11. květen 2010
08:09

val

to Henri: A to musí být pivo cenově nadsazené, jen aby mohl mít člověk pocit, že pije něco nóbl? Když G9 je vzhledem ke kvalitě předražené, tak lepší pivo musí být ještě dražší, jen tak pro nic za nic? To je velmi pražácké, vskutku. Stavte se, prodám Vám basu Záviše za 35,-/kus, pokud se sejdeme ve Vršovicích nebo za 65,-/kus, jestli Vám více vyhovuje Václavské náměstí.


napsal(a): val [Odpovědět]

pechi

pondělí, 10. květen 2010
16:04

pechi

to Pivní sklep: ha, šůvinka se přejmenoval a zlevnil....


napsal(a): pechi [Odpovědět]

Sekal

pondělí, 10. květen 2010
18:22

Sekal

to pechi: Žižkov, kapacita 40 míst i ten glumovský plurál - všechno tomu nasvědčuje.


napsal(a): Sekal [Odpovědět]

Pivní sklep

úterý, 11. květen 2010
00:35

to Henri: to pechi: to Sekal: Asi jste pacienti vše házíte na Havlíčkovo náměstí. A Henri pokud zde haníš cenu třeba Krakonoše 12° a srovnáváš to na uroveň Géček je mi Tě srdečně líto. Zajeď se podívat mimo Prahu co stojí například Krakonoš 12° rád vzkážu ostatním restauracím Tvůj názor o devalvaci dobrých piv a pivovarů. Lituji restauraci U Klokočníka Henri. Urážet to umíte BRAVO !!! Rčení by jsi měl hledat jiné.


napsal(a): Pivní sklep [Odpovědět]

Sekal

úterý, 11. květen 2010
07:39

Sekal

to Pivní sklep: Aha, takže je to skutečně pravda. Nebo vám křivdíme a svět piva si otevírá pobočku.


napsal(a): Sekal [Odpovědět]

Pivní sklep

pondělí, 10. květen 2010
13:23

NEJLEVNĚJŠÍ REGIONÁLNÍ PIVA V PRAZE
... viz blok


napsal(a): Pivní sklep [Odpovědět]

val

pondělí, 10. květen 2010
13:42

val

to Pivní sklep: Rovnou napište, jak to bude s čmouděním, díky.


napsal(a): val [Odpovědět]

Pivní sklep

pondělí, 10. květen 2010
13:45

to val: To mohu prozradit bude to NEKUŘÁCKÝ PIVNÍ SKLEP


napsal(a): Pivní sklep [Odpovědět]

malakin

pondělí, 10. květen 2010
13:52

Malakin

to Pivní sklep: Tak to je super zpráva. Jen doufám, že ty ceny taky zůstanou, že to nebude jenom krátkodobá záležitost. Praha si zaslouží mít místo s pivy, na nichž si člověk bude moci pochutnat a přitom se nebude muset bát, že utratí majlant.


ICQ: 321224013

napsal(a): malakin [Odpovědět]

Pivní sklep

pondělí, 10. květen 2010
13:55

to malakin: Pokud nebude razantní zdražení pivovarů tak píši cena je garantovaná. Jen kapacita bude asi 40 míst.


napsal(a): Pivní sklep [Odpovědět]

Tchoř

pondělí, 10. květen 2010
14:42

to Pivní sklep:
Skvělá zpráva! Jako přespolní se zeptám: jak to bude s otevírací dobou? Bude možnost dopřát si tekutou dobrotu už v poledne? Dík za odpověď a přeju mnoho zdaru.


napsal(a): Tchoř [Odpovědět]

Pivní sklep

pondělí, 10. květen 2010
17:00

to Tchoř: Otevírací doba PO - PÁ 15 - 23, SO 18 - 24, NE - ZAVŘENO


napsal(a): Pivní sklep [Odpovědět]

val

pondělí, 10. květen 2010
16:18

val

to Pivní sklep: Nekuřácké? Výborně, teď jen aby bylo i pivo dobře ošetřené a bude to fajn.


napsal(a): val [Odpovědět]


PI podporuje nae zemdlce Reklama na PI