Oreon









ico rss feed ico rss valid
Přidej na Seznam

OL

Pivovary v Olomouckém kraji


verze pro tisk

Bravůr Loučná nad Desnou

[2018]Bravůr Loučná nad Desnou

Rodinný pivovar Bravůr

Filipová 65

788 11 Loučná nad Desnou


http://www.kvasslav.cz/

e-mail: halaxa@kvasslav.cz


založeno 2009, zavřeno 2018

výstav piva 400 - 500 hl (předpoklad)

výrobce piva Kvasslav

historická značka: Loučenský Václav


Fotogalerie:

Chcete koupit minipivovar? Chcete koupit minipivovar? Chcete koupit minipivovar? Chcete koupit minipivovar?

Hodnocen piva z tohoto pivovaru

Hodnocen: 1 hvzdiek/ Hodnoceno: 1x



lnky o pivovaru

  • Chcete koupit minipivovar?

    Na prodej je technologie minipivovaru Bravůr, který se nachází v Loučné nad Desnou. Tento pivovar končí s výrobou piva a prodává kompletní plně funkční...
  • Rodinný pivovar Bravůr

    Když se podíváte na pivní mapu naší republiky, najdete místa poměrně hustě zaplněná pivovary a naopak jiná, kde na ně narazíte jen sporadicky. Jedním z těch druhých je i sever Moravskoslezského a Olomouck… pokraovn...


Dn v pivovaru


Vloit koment

Jmno:
E-mail:
www:

Komente

pan Nohava

neděle, 28. červenec 2013
13:53

pan Nohava

Chystám se do Loučné - byl jste někdo v poslední době v pivovárku? Jak to vařej dnes? Ty komentáře tady v diskusi mě nutí nakoupit si do zásoby Nomáda a Matušku a táhnout sebou chladicí box :(
---------------------------------
Zpráva byla upravena 28.07.2013 ve 14:44:42


napsal(a): pan Nohava [Odpovědět]

mithe

pondělí, 29. srpen 2011
10:54

mithe

Tak jsme Starou poštu včera navštívili.

Pivo měli kvasnicový ležák a medovou polotmavou 12°. Kvasnicové jsem jen ochutnal a přišlo mi lehce nakyslé, ale ne zkaženě nakyslé, spíš mi to připomínalo nakyslost pšeničných piv. Nebylo špatné, ale víc než jedno bych asi nezvládl. Medové mi oproti tomu chutnalo, u toho bych klidně celý večer vydržel.

K jídlu jsme si dali jen na chuť bramboráčky s česnekovou pomazánkou a ty taky chutnaly.

Takže celkově spokojenost. Jen by asi mohli zapracovat na tom klasickém kvasnicovém ležáku, tento typ piva by měl být u nás prioritou.


napsal(a): mithe [Odpovědět]

Adsense

13. prosinec 2024
09:18


posted by: Inzerce

Rosťa

sobota, 20. srpen 2011
10:25

Rosťa

to val: V červenci jsem pár PET zakoupil ve Velkých Losinách. Slovo Václav bylo na etiketách přelepeno...


napsal(a): Rosťa [Odpovědět]

Malakin

pondělí, 22. srpen 2011
07:18

Malakin

to Rosťa: I webové stránky byly přejmenovány z pivo-václav.cz na pivo-vasek.cz, resp. pivo-vasek-cz.cz...


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

mithe

pátek, 19. srpen 2011
16:46

mithe

Zdar. Chystáme se do Jeseníků a asi se stavíme v Loučné. Máte s Václavem někdo zkušenosti z poslední doby? A nevíte někdo jestli prodávají lahvové?


napsal(a): mithe [Odpovědět]

val

pátek, 19. srpen 2011
21:59

val

to mithe: Byli jsme tam minulý týden. Na čepu pouze světlá dvanáctka a cosi tmavého (čtrnáctka tušim). Dával jsem si jen světlé a bylo to pivo, za které by se měl platit jen dobrovolný příspěvek. Ne vysloveně hnusné, ale s dobrým ležákem to nemělo moc společného. O měsíc dva dříve jsme přitom na jedné akci měli Bravůra medového a vídeňský ležák, a to byla úplně jiná kategorie, opravdu chutná piva. Nevím, kde je problém. Btw.: obsluha tvrdila "takové ty ochucené nám nedodávají", z čehož jsem tak nějak vyvodil, že restauraci má někdo od p. Halaxy v pronájmu, ale nechci kecat.
Naopak jídlo bylo velmi chutné, aby taky ne, za ty ceny. Jen by chtělo trochu důkladněji povařit, bylo z něho cítit, že bylo děláno hodně narychlo. Doporučuju plátky vepřové panenky s pórkem na másle a obalovanými bramborami plněnými nějakým tekutým sýrem (nebo tak něčím). Řidiči se osvěží Clausthalerem, který je přeci jen lepší než obligátní šamponový Birell. O lahvovém Bravůrovi nevím; i kdyby, bude to plast, čili nic pro mě.
POZOR: v době naší návštěvy byl vnitřek restaurace zavřený a na sezení venku teď zrovna není nejlepší počasí. Radši se bravůrských optejte předem na aktuální situaci.
V oblasti Jeseníků pak rozhodně stojí za návštěvu Excelent v Rýmařově. Jinak samá pivní pustina, až na pár míst obsazených K-brewery, viz můj článek zde na PI. Pokud chcete ještě nějaké konkrétnější komentáře, napište mi mail, případně icq.
---------------------------------
Zpráva byla upravena 19.08.2011 ve 22:02:56


napsal(a): val [Odpovědět]

mortimer

pátek, 19. srpen 2011
23:24

mortimer

to val:to mithe: Přímo v Jeseníku bych doporučil hospůdku U šneka v Dětřichově-dnešní nabídka točeného...Svijany Máz,Kníže,Kněžna,Rychtář 11,12,Velen pšeničný,Primátor English pale ale...k tomu výtečná uzená žebra...


napsal(a): mortimer [Odpovědět]

mortimer

neděle, 21. srpen 2011
20:24

mortimer

to mithe: čau,když budeš v Loučné,tak se určitě stavíš na nějaký výlet na Červenohorské sedlo..u chaty Horské služby je nový bar..včera tam měli polotmavé od pana Halaxy,výborné,a točil nám ho přímo pan Halaxa...byla tam nějaká rodinná oslava :-)...ale točili pivo všem návštěvníkům.Zdar a příjemnou dovolenou přeji Mort


napsal(a): mortimer [Odpovědět]

Malakin

sobota, 20. srpen 2011
05:38

Malakin

to val: Pivovar má na starost pan Halaxa, restauraci duo Halaxová/Havlíček = obojí je v rodině. Co se lahvového týče, tak asi jenom PETky, na sklo jsem tam ještě nenarazil.


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

mithe

sobota, 20. srpen 2011
12:00

mithe

to val: Díky všem za reakce. Jedeme jen s rodinou na chatu kousek od Loučné, nechystáme se na pivní pouť:) Takže Bravůr jsem vybral, protože je po cestě a navíc jsem se ním ještě nikde nesetkal.
Pivní Jeseníky si ale přečtu ještě jednou, možná bude po cestě i něco dalšího:)
No když nebudem čekat zázraky, tak nás třeba příjemně překvapí. Škoda, že netočí víc druhů. Podle BB měli na začátku července i California Ale, ale uvidíme na místě. PETku bych na tu chatu i vzal, ale uvidím radši podle chuti.
Tak dík a klidně se ještě někdo ozvěte:)


napsal(a): mithe [Odpovědět]

Paja

pondělí, 14. prosinec 2009
13:14

Paja

Ja byl v Rymarove spokojenej. Teda nejedl jsem tam, ale pivo bylo proti Loucne nesrovnatelne lepsi. Zato v Loucne ne zrovna prijemna obsluha (co taky s bandou zpocenych cyklistu, zejo), pivo ne kysele, ale s jakousi pachuti a zapachem. A kdosi jste napsali, ze to neni velkomesto, ale brana Jeseniku. To je fakt, ale cena piva (nejen) odpovidala spis tomu velkomestu. Zato v Rymarove jsme byli velmi spokojeni - obsluha, rychlost, i ceny byly primerene.


napsal(a): Paja [Odpovědět]

Pavel R.

pondělí, 14. prosinec 2009
12:27

Pavel R.

to Petr: Tak to mě štve, chtěl jsem se tam stavět cestou do Krnova :(


napsal(a): Pavel R. [Odpovědět]

Malakin

pondělí, 14. prosinec 2009
12:13

Malakin

to Jirka: Jasně. :)


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

val

pondělí, 14. prosinec 2009
11:39

val

to Jirka: Jistě, dalo by se to říci diplomatickým newspeakem, ale také mnohem vulgárněji. Jednoslabičné něžné fuj je ideální kompromis.


napsal(a): val [Odpovědět]

Jirka

pondělí, 14. prosinec 2009
11:21

to val: Add poslední věta. Říct to jistě můžeš, na druhé straně lze to říct i jinak, taktněji ...


napsal(a): Jirka (mrkevnik(a)seznam.cz) [Odpovědět]

Jirka

pondělí, 14. prosinec 2009
11:17

to Malakin: Dej vědět, kdy tam pojedeš, pokud by ti nevadilo připojil bych se. Z Olomouce to není až tak daleko.Alespoň si vyberu to pivko za etikety Moritze.


napsal(a): Jirka (mrkevnik(a)seznam.cz) [Odpovědět]

Malakin

pondělí, 14. prosinec 2009
11:07

Malakin

to val: Byl jsem tam 5. října a polotmavá 13ka byla mírně nakyslá a všude létaly octomilky, takže ani má druhá tamní návštěva nedopadla dle mých představ. Každopádně o svátcích to zkusím znovu a třeba už to bude ok. Doufejme.


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

val

pondělí, 14. prosinec 2009
11:05

val

No vidiš, i tak jsem (aspoň co vim) nejmladší ze všech aktivních přispěvatelů na PI :-) Pivař určitě jsem, protože nepivař by se netáhnul v zimě dešti přes celý prágl aby si koupil šest lahváčů poličského piva :-) Hm, co má zkažené pivo společného s bránou Jeseníků? V době mé návštěvy prostě bylo pivo hnusné, tečka. A zkažené pivo by se prostě nemělo nabízet ani za sebemenší peníz. To, že se s pivovarem snaží, je vynikající a až pojedem kolem (heh, tak v létě nejdřív :-/ ), určitě se tam zase stavím na "inspekci", ovšem to na výše zmíněném nic nemění. Za daného stavu si bravůr těžko nějaké fanjšmekry najde a jestli ano, tak potěš koště. Přeju pivovaru, aby měl vynikající pivo, jesenický kraj si své dobré pivo zaslouží. Ovšem nevím, proč bych kvůli tomu nemohl říct, že pivo bylo hnusné.


napsal(a): val [Odpovědět]

Jirka

pondělí, 14. prosinec 2009
09:26

to val: Nevím co je pro tebe pojem mladej vykuk. Sice už jsem nějakej pátek po studiu, ale až tak moc přes třicet mi zase neni. Chápu, že někdy je to těžké, nicméně jak to chceš změnit ?? Kdo když ne "opravdový pivař" to může říct a alespoň se tak pokusit o nápravu. S definicí pivaře se netrap - já sám mám s touto definicí docela problém, a ani mi nepomohla diskuze na PI na toto téma. Takže jestli jsem pivař či ne - musí posoudit jiní - ti fundovaní.
Víš ještě k tomu tvému "...fuj?" Ono je třeba si uvědoit, že Loučná není podnik v centru žádné metropole, ale v podstatě v bráně Jeseníků. Bravůr si najde (a již našel) své fajnšmekry, nicméně je to malá, ale malebná vesnička. O to více se musí snažit. Ti lidé, tomu věnují mnoho času, počítají kačky a než začnou vařit další várku, musí ty předchozí prodat (čímž neomlouvám zkažené pivo). Prostě teď tomu věnují maximum a každá várka je posouvá vpřed. Moc jim fandím. Proto jsem reagoval tak jak jsem reagoval. Chápu, že tvé osobní zkušenosti nejsou moc dobré, ale způsob mi prostě nesedí.


napsal(a): Jirka (mrkevnik(a)seznam.cz) [Odpovědět]

val

pondělí, 14. prosinec 2009
09:13

val

to Jirka: Že se snaží zlepšovat a nejsou to arogantní lidi, to věřim a je to dobře. Zasílání vzkazů a mailů kamkoli moc nepraktikuju, poněvadž je to povětšinou ztráta času (zkušenost, neřikám, že je to tak pokaždé furt vždycky všude). Pivař sice jsem (doufám, že se tak můžu označovat :-) ), jenže ne podle ksichtu (leda podle bachoru :-) ). Ono je to těžký - s mladým vykukem s tričkem s nějakýma pomalovanýma ksichtama (obrat mého známého :-) ) se většina lidí moc otevřeně nebaví a to je pak těžká domluva :-)


napsal(a): val [Odpovědět]

Jirka

pondělí, 14. prosinec 2009
09:00

to val: S tím částečně nesouhlasím. S panem Halaxou jsme osobně mluvily a mimo informací o pivovárku, které jsme se dozvěděli, ho také velmi zajímal náš názor. Protože jsou nováčkem a vše se učí. Mají určitě stále co dodělávat a pilovat, nicméně snaží se a dělají to opravdu se zájmem. Jsem přesvědčen, že pokud se ještě někdy zastavíš, budeš "třeba" příjemně překvapen.
Je tu i varianta zaslání vzkazu přes jejich webovky- protože jak předpokládám jsi pivař a rád poskytněš zpětnou vazbu, aby dobrých a kvalitních piv u nás přibývalo.
S obsluhou to opravdu nemá smysl řešit, nemají to tam kde píšeš, jen jsou omezeni tím, že informaci od zákazníka předají dál k těm co jsou schopni to ovlivnit.
Nicméně diskuze na Netu je jistě přínosná, s tím určitě souhlasím.


napsal(a): Jirka (mrkevnik(a)seznam.cz) [Odpovědět]

val

pondělí, 14. prosinec 2009
08:50

val

Otázka "je to takové fuj?" je lehce infantilně stylizovaná, takže já tam ten nadhled vidím. Nevím, jaká správná místa máš na mysli, pokud obsluhu, tak té je to u zadečku, pokud provozního/majitele/sládka, tak ten se se mnou těžko bude bavit, tudíž jedinou možností je Net.


napsal(a): val [Odpovědět]

Jirka

pondělí, 14. prosinec 2009
08:45

to val: Každý má svůj styl komunikace. Reagoval jsem na tvou otázku "Je to ještě pořád takové fuj?" Pokud by jsi se zeptal rozumně, respektive trochu s nadhledem, určitě bych ti rád podal informace. A jde jen o to podání, né o tvé osobní zkušenosti. Ty jsou rozhodně přínosem, pokud padnou na ta správná místa.


napsal(a): Jirka (mrkevnik(a)seznam.cz) [Odpovědět]

val

pondělí, 14. prosinec 2009
08:45

val

to Petr: Ono to rýmařovské nebyla žádná bomba a v konkurenci piv, která si můžu dát tu v práglu, by neobstálo, ale pivo bylo slušné, nebylo zkažené a tak a vzhledem k místní pivní poušti jsem byl rád, že jsem si ho dal. Ale to jídlo fakt masakr, studený, omáčka jak kdyby ji už jedl někdo předtím a kuřecí maskované za králíka.


napsal(a): val [Odpovědět]

Petr

pondělí, 14. prosinec 2009
08:39

Petr

to val: to Paja: V rýmařovském Excelentu jsem byl na konci října: kuchyně opravdu špatná, obsluha bez zájmu, ani jedno pivo ničím zajímavé (snad jen tím, že tmavé a polotmavé bylo nakyslé, ani jedno nevonělo). Celkový dojem: velmi smutné... Předpokládám, že nestáčí celý tank najednou, výtoč mizerná a tak jim tam půl tanku oxiduje kdo ví, jak dlouho...


napsal(a): Petr [Odpovědět]

val

pondělí, 14. prosinec 2009
08:36

val

to Jirka: Odlišnou chutí ne, ubohý jsi svým stylem komunikace. Znalec nejsem, ale zkažené pivo poznám (ostatně jako každý, kdo nemá v vypálený chuťový pohárky) a v létě to pivo bylo prostě špatné. Jestli se jim od té doby podařilo vychytat chyby, tím líp. Proto se taky ptám tady na fóru, ale od tebe se stejně kloudné info nedozvím.


napsal(a): val [Odpovědět]

val

pondělí, 14. prosinec 2009
08:33

val

to val: ...v této záležitosti... tam má být


napsal(a): val [Odpovědět]

val

pondělí, 14. prosinec 2009
08:33

val

to Paja: Když jsme byli v létě v Rýmařově, tak pivo bylo dobré, a to jak světlé, tak polotmavé, ovšem jídlo bylo příšerné. Navíc smutné bylo, že jsem byli skoro jediní, kdo pil rýmařovské, ostatní chlemtali plzeň...


napsal(a): val [Odpovědět]

Jirka

pondělí, 14. prosinec 2009
08:32

to val: Ubohý asi jsem, když mi chutná něco co tobě ne. Jsi prostě asi znalec a fajnšnekr, narozdíl ode mne...


napsal(a): Jirka (mrkevnik(a)seznam.cz) [Odpovědět]

val

pondělí, 14. prosinec 2009
08:30

val

to Jirka: Znalí a zkušení nechť posoudí, kdo má v této pravdu. Za sebe mohu jen vyjádřit politování nad tvou ubohostí. Tečka.


napsal(a): val [Odpovědět]

Paja

pondělí, 14. prosinec 2009
08:18

Paja

Ja tam byl v zari a taky mi nechutnal :(. Ale odpoledne jsem si spravil chut v Rymarove.


napsal(a): Paja [Odpovědět]

Jirka

pondělí, 14. prosinec 2009
01:03

to val:
Drž se svého Géčka. Na Bravůr respektive na Václava zapomeň. Nikdy nedosáhne kvalit, aby jsi ho mohl dokonale vychutnat. Alespoň tak soudím zejména dle tvé druhé otázky.


napsal(a): Jirka (mrkevnik(a)seznam.cz) [Odpovědět]

val

neděle, 13. prosinec 2009
14:50

val

Víte prosím někdo, jak se vyvíjí pivo v Loučné? Je to ještě pořád takové fuj?


napsal(a): val [Odpovědět]


PI podporuje nae zemdlce Reklama na PI