Oreon









ico rss feed ico rss valid
Přidej na Seznam

VY

Pivovary v kraji Vysočina


verze pro tisk

Bernard Humpolec

[a002]Bernard Humpolec

Rodinný pivovar Bernard a.s.

Ul. 5 května 1

396 01 Humpolec


tel.: 565 532 407, 565 532 469

http://www.bernard.cz

e-mail: pivovar@bernard.cz

Facebook

Instagram


založeno 1597

výstav piva 410 000 hl (2023)

značka: Bernard



Hodnocen piva z tohoto pivovaru

Hodnocen: 4 hvzdiek/ Hodnoceno: 4x



lnky o pivovaru

  • Zavítejte do Bernarda

    Pivovar Bernard otevřel veřejnosti 1. června zbrusu nové návštěvnické centrum. Zájemce zve nejen k prohlídce svého provozu, na ochutnávky piva, na poctivou pivovarskou kuchyni, ale i na novou...
  • Pivní kříž 3

    Dnes se s filmovým materiálem vydáme do Znojemského pivovaru, přes Bernarda v Humpolci to vezmeme do Chodové Plané a naši pouť zakončíme na Slovensku v Bratislavě.
  • 3x z videoserverů XXVII.

    Léta tam stál, stát bude dál, pivovar u cesty V Jarošově sice pivovar stojí stále, nicméně se v něm již od roku 1997 zlatavý mok nevaří. Podívejte se, jak to v jarošovském pivovaru vypadá dnes, proč měs… pokraovn...
  • 3x z videoserverů XVIII.

    První dnešní klip je propagačním videem Žateckého pivovaru, který naleznete i na jeho webové prezentaci. Podíváme se do útrob pivovaru, který vlastně po technologické stránce moc neznáme, neboť se na PI je… pokraovn...
  • Jak se vyrábí pivo v Pivovaru Bernard

    Dnešní pilotní video jste již možná viděli na TV iDnes (červen 2008). Na YouTube jsem ho našel od uživatele standabernard a řekl jsem si, že by bylo škoda, aby zapadlo. Podívejme se tedy do humpoleckého pivov… pokraovn...
  • Na návštěvě u Bernarda

    S odcházejícími teplými dny, kdy se dají přírodní a restaurační krásy objevovat pěšmo či kolmo, vznikl nápad vyrazit si někam dál, v teple vláčku, někam, kde se vyrábí výborné pivo a kde nám řeknou… pokraovn...


Dn v pivovaru


Vloit koment

Jmno:
E-mail:
www:

Komente

jiri.kana

pátek, 21. listopad 2014
12:07

jiri.kana

V Kauflandu je aktuálně Bernardův bohémský ejl k mání za pouhých 20 Kč za půllitrovou lahev.


napsal(a): jiri.kana [Odpovědět]

AntiWeetek

pátek, 21. listopad 2014
13:49

AntiWeetek

jiri.kana: Teda to mě naštvali, takovou dobrotu prodávat takhle levně. Nebo že by uznali, že se jim to moc nepovedlo?
:)


napsal(a): AntiWeetek [Odpovědět]

Adsense

19. březen 2024
05:20


posted by: Inzerce

tombeer

sobota, 22. listopad 2014
13:55

AntiWeetek: Co říct,prostě majitel magor jak psali:)


napsal(a): tombeer [Odpovědět]

AntiWeetek

neděle, 23. listopad 2014
11:44

AntiWeetek

tombeer: Jo, pokud se to bere jako že je pan Bernard magor v dobrym slova smyslu, tak to souhlas. Je to nadšenec, kterej odvedl hodně práce v době, kdy si mnozí jiní představovali vydělávání peněz tak jako v seriálu Expozitura nebo ve filmu Příběh kmotra. Určitě jsem neměl svým starším příspěvkem v úmyslu poškodit pivovar Bernard, pouze jsem poukázal na jednu novinku, která mi nechutnala, ale co člověk, to jiná chuť, proto bych nikdy nepsal nikomu, že je mimo mísu, když mu chutná něco co mě ne a naopak.


napsal(a): AntiWeetek [Odpovědět]

Dedek

čtvrtek, 8. leden 2015
20:16

Dedek

Ja tedy nevim, mel jsem Standuv eljik dvakrat z tretinkove lahve, pokazde mi po otevreni pekne vypenil (nebyl zrovna z lednice, i kdyz tam byl skladovany, ale tyhle typy silnejsich ejlu neni dobre pit prilis vychlazene). Na muj vkus prilis mnoho korinadru, jehoz chut az neprijemne vynika, podobne neprijemne vynika i alkohol, jinak chutove prazdne pivo. Za me nepovedeny ejl i presto, ze je belgickeho typu. Byla to asi jedna z prvnich varek, zakoupeno v srpnu 2014, DMT 17.08.2015, vypito minulý víkend.
Spodne kvasena piva od Standy jsou jinak chutove vyborna, fandim mu za to, co ve svem oboru dokazal. Jenom u kvasnicovych lahvovych piv sla podle me oproti minulosti kvalita dolu, piva malo peni, je tam minimalni obsah kvasnic, ktere jsou navic do lahve nejspis vstriknute pod hodne velkym tlakem, jelikoz je prakticky nemozne je odlepit ode dna a vylit do sklenice, jako to slo pred par lety. Skoda.


napsal(a): Dedek [Odpovědět]

Bazzy

čtvrtek, 6. listopad 2014
15:57

Zkuste porovnat 0,3 a 0,5...budete se divit,jaký je v tom rozdíl.Třetinka mi chutnala jako jedno z lepších belgických piv,zato 0,5 jako jedno z nejhorších polských piv!!


napsal(a): Bazzy (libor.skult(a)seznam.cz) [Odpovědět]

Dan

čtvrtek, 6. listopad 2014
18:44

Dan

Bazzy: A jak by v tom mohl být rozdíl? To jako že by vařili něco jiného do třetinky a něco jiného do půllitru?


napsal(a): Dan [Odpovědět]

Bazzy

čtvrtek, 6. listopad 2014
20:45

Dan: A proč ne?Myslíte,že uvařili jen jednu várku...jak jsem napsal...zkuste porovnat.


napsal(a): Bazzy [Odpovědět]

Dan

čtvrtek, 6. listopad 2014
23:23

Dan

Bazzy: To zkusím, na to jsem zvědavej


napsal(a): Dan [Odpovědět]

DanDv

čtvrtek, 6. listopad 2014
19:45

Bazzy: A nebude právě v tom to čertovo kopýtko? Že to dozrává ve flaškách a oni nějak neuhlídají stejné podmínky pro všecky flašky. A v některých to dozraje dobře a v jiných se to zkazí.


napsal(a): DanDv [Odpovědět]

Kasei

čtvrtek, 6. listopad 2014
21:16

Kasei

DanDv: Presne to jsem chtel prave napsat - belgicke vzory pro toto pivo jsou take spise ke koupi v lahvich 0,3l a myslim, ze to na to muze mit vliv. Uvidime jeste co lahev 0,75l - koupil jsem ji jako dar a ocekavam, ze dostanu kostnout :o)
Aktualne piji BA z 0,3l lahve a celkem spokojenost. Vune povedena - obdobna jako u obdobnych belgickych piv. Chutove mene ovocne nez bych cekal a trosku "prazdne", ale celkove bych hodnotil na ceske pomery jako povedeny kousek. Skoda ze vune lepsi nez chut. Ale klidne bych si jeste toto pivo dal.
Jen to jmeno je podle mne dosti nestastne a evokuje uplne jiny typ piva.


napsal(a): Kasei [Odpovědět]

Jardel

úterý, 4. listopad 2014
10:03

Jardel

nechutnalo, a alkohol z toho táhnul taky dost. Prostě se řadím ke spektru záporných ohlasů.


napsal(a): Jardel [Odpovědět]

jiri.kana

pondělí, 3. listopad 2014
23:17

jiri.kana

K diskusi o Bohemian Ale: Vypadá to, jako kdybychom se tu dohadovali o dvou různých pivech. Kdyby bylo 1.4., tak napíšu článek o tom, jak Bernard testoval na českých pivařích dvě verze Bohemian Ale - jednu z Achouffe a druhou z Biskupic.


napsal(a): jiri.kana [Odpovědět]

DanDv

pondělí, 3. listopad 2014
17:14

Bohemia Ale mi strašně nechutnal. Ne jen nechutnal, ale opravdu strašně nechutnal, takže jsem nedopil ani třetinku. Ze všeho nejhorší byla příšerná lihová chuť, kterou v pivu nesnáším. Pivo bylo navíc úplně bez řízu a po pěně ani památky, ale to mohla být vadná láhev s nedoléhajícím víčkem.
Problém vidím především v tom, že pod názvem Ale jsem čekal anglický, nebo snad i americký ejl, ale dočkal jsem se nepovedené Belgie. Ani jsem netušil, že se belgická svrchně kvašená piva taky nazývají Ale...no ale co už, na názvu nesejde, ale jde o chuť. A tahle byla fakt hodně nepříjemná.
Problém je v tom, že si díky masivní reklamě opět mnoho laiků řekne, že takhle má chutnat pravý ejl a když se jim pak dostane do rukou skutečná IPA nebo EPA, budou tvrdit, že TOHLE přece není žádný ALE.
Jako je tomu v případě nefiltrovaných piv, které mnozí srovnávají s nefiltrovaným Staroušem.


napsal(a): DanDv [Odpovědět]

Felčar

pondělí, 3. listopad 2014
17:34

Felčar

DanDv: Já musel pít něco jiného, to jina není možný.


napsal(a): Felčar [Odpovědět]

Dwarf

pondělí, 3. listopad 2014
17:46

Dwarf

Felčar: mně to taky přišlo jako slušný pití, měl jsem to 2x ze třetinkové lahve a chutnalo mi to - hodnocení 5/9


ICQ: 131508397

napsal(a): Dwarf [Odpovědět]

strevlas

pondělí, 3. listopad 2014
21:06

strevlas

DanDv: myslím, že tento příspěvek vysvětluje, proč to někomu chutná a někdo to leje do kanálu. Průměrní místní pivní nadšenci totiž poznali ejl jako super hořké voňavé pivo, nejlépe americkou IPA. Že je ejlů desítky poddruhů, už nezaregistrovali. Ta lihovatost je podle mě celkem typická pro řadu belgických ejlů. Když jsem byl poprvé v belgické pivnici (cca před deseti lety) a popíjel jejich "hnusná piva s lihovým ocasem ve směšných skleničkách 0.2 se stopkou", musel jsem se nad ostatní konzumenty povyšovat, jak u nás jsme ti bouchači, co celý večer pijeme jeden druh piva z půllitru, a že tohle není pivo. Ale po pár měsících jsem si na tu jejich chuť zvykl a začal objevovat. Takže pozor, není ejl, jako ejl. (samozřejmě, ne vše, co se tu jako ejl v minipivovarech prodává, je skutečně ejl)
Jako problém ale vidím ten název produktu - Bohemian Ale se k tomu fakt nehodí.


napsal(a): strevlas [Odpovědět]

Mosquit

pondělí, 3. listopad 2014
22:33

Mosquit

strevlas:
V Belgii jsem studoval, a to co jsem ochutnal od Bernardu bylo nepitelné a zcela nepodobné jakýmkoliv belgickým ejlům, s názorem si tedy dovolím nesouhlasit :-)


napsal(a): Mosquit [Odpovědět]

Dan

pondělí, 3. listopad 2014
22:45

Dan

DanDv: S tím naprosto souhlasím. Lihová chuť je tak silná, že to skoro vypadá, že tam ten líh doplňují dodatečně.
Opravdu nejotřesnější ALE, co jsem kdy pil :(


napsal(a): Dan [Odpovědět]

Felčar

pondělí, 3. listopad 2014
22:58

Felčar

Dan: Ten Bohemian ale má deklarovaných 8,2 % alkoholu, to mi na výraznou alkoholovou stopu přijde poněkud málo, i kdyby tam bylo sebeméně neprokvašeného extraktu. Tenhle problém třeba mívám třeba u Rochefortu 10, ten má ale 11,3 % alkoholu. Samozřejmě nelze ale brát přímou úměru, že vyšší obsah alkoholu se rovná výraznější lihová chuť.


napsal(a): Felčar [Odpovědět]

takyJsemToOchutnal

úterý, 4. listopad 2014
10:03

DanDv: Vazeny pane, kategorie ALE je velmi obsahla, doporucuji doplnit vzdelani. Lide si obcas mysli, ze kdyz uz znaji IPU, ze uz nejsou pivni analfabeti.

Bernard Bohemia Ale je zastupce belgickych strong ale. Nazev povazuji za zmatecny, snad jde o to rici "mame Bohemia Ale a to nikdo nema".

Pokud jde o me, ochutnal jsem tretinkovou verzi (korunkovy uzaver). Necitil jsem zadny lih, nic nebylo mazlave. Ano byl tam koriandr, riz bez problemu, celkove slo o velmi prijemnou zalezitost. Rekl bych zdarily prvni pokus o belgicky ale u nas.

Pro ruzne zdejsi "ale specialisty" doporucuji popit neco belgie a pak srovnavat.


napsal(a): takyJsemToOchutnal [Odpovědět]

Jardel

úterý, 4. listopad 2014
12:05

Jardel

takyJsemToOchutnal: nevím co změní na mém subjektivním dojmu byť i vypitej tank belgických ale. S ničím jsem neporovnával, cítil jsem z toho alkohol a pivo bylo celkově nepitelné. Toť celé.


napsal(a): Jardel [Odpovědět]

DanDv

středa, 5. listopad 2014
00:22

takyJsemToOchutnal: Myslíte, že když si doplním vzdělání, že mi to zachutná? Obávám se, že nikoliv. Belgická piva znám, pár už jsem jich vypil (Leffe, Orval, Chimay, Rochefort a podobné věci, které se dají sehnat v naší prodejní síti) a vesměs se jednalo o výborné věci, s nimiž se Bohemia Ale nedá vůbec srovnávat.


napsal(a): DanDv [Odpovědět]

strevlas

čtvrtek, 30. říjen 2014
22:00

strevlas

Právě onen p. Švihlíkem poplivávaný ejl piju a myslím, že je výborný. Jen nevím, proč se to jmenuje Bohemian Ale, když je to spíš Belgie. K dostání v hyperAlbertu za pouhých 29 nebo 26 v patentní lahvi. Pozor, opíjí.


napsal(a): strevlas [Odpovědět]

Dwarf

pátek, 31. říjen 2014
07:33

Dwarf

strevlas: řekl bych, že proto, že byl vyroben v Česku firmou, kterou z 50% vlastní Belgie ;)


ICQ: 131508397

napsal(a): Dwarf [Odpovědět]

jiri.kana

pátek, 31. říjen 2014
11:29

jiri.kana

strevlas:Tak já to mám naopak - už dlouho jsem nepil pokus o ejl, který by mi tak moc nechutnal. Asi jsem i přes název čekal Belgii, ale dostal jsem koriandrem přecpanou patlavou mdlou břečku. Obě zakoupené třetinky v rozmezí několika dnů skončily u olympioniků v ČOV.
Ale jak tak koukám na Ratebeer, tak mi právě na záchodě praskla žárovka (sedím mimo mísu a vykřikuji do tmy).


napsal(a): jiri.kana [Odpovědět]

AntiWeetek

pátek, 31. říjen 2014
14:38

AntiWeetek

jiri.kana: :)


napsal(a): AntiWeetek [Odpovědět]

Felčar

pátek, 31. říjen 2014
14:38

Felčar

jiri.kana: Nech ho pár měsíců na tmavém místě ve sklepě, pak teprve si pořádně pošmákneš. To, co popisuješ, je typické pro nedostatečně uleželý belgický ale.


napsal(a): Felčar [Odpovědět]

jiri.kana

pátek, 31. říjen 2014
14:57

jiri.kana

Felčar:A bude to fungovat i u tohohle pasterizovaného piva?

A pokud to bude fungovat i u Bernarda, tak to znamená, že k pivu zapomněli přidat návod k použití? :-)


napsal(a): jiri.kana [Odpovědět]

Felčar

neděle, 2. listopad 2014
21:55

Felčar

jiri.kana: Pasterizace proběhla nepochybně před přidáním kvasnic na terciální kvašení v lahvi. Tihle belgičani totiž vedle hlavního kvašení a dokvášení v tanku mají ještě neméně významné dokvášení v lahvi, které bývá podpořeno přidáním při stáčení do lahve také nějakým dalším papáním pro kvasnice, třeba takový Orval tam přidává kandovaný cukr, Stift Engelszell třeba zase med. Když se počká tak rok, je to ideální. Jak ale přesně dělají toho nového Bernarda, tak to nemám páru, možná jsem měl jen kliku na várku, mně chutnal. Jen ten název je tedy hodně zavádějící.


napsal(a): Felčar [Odpovědět]

jiri.kana

pondělí, 3. listopad 2014
09:04

jiri.kana

Felčar:No dobře, že jsi to ty, tak si koupím ještě jednu lahev a na pár měsíců ji zapomenu v chladnu a temnu. V březnu se ozvu, jak to dopadlo. Jen tedy ta pouze jednoroční trvanlivost se mi nezdá být příslibem nějakého velkého zracího potenciálu...


napsal(a): jiri.kana [Odpovědět]

Jiri.j

pátek, 31. říjen 2014
16:29

jiri.kana: Jirko, naprosto souhlas. Honosná adjustáž a obsah hodný pouze kanálu...a žádné skladování tomu nepomůže.


napsal(a): Jiri.j [Odpovědět]

Dan

pátek, 31. říjen 2014
20:41

Dan

Jiri.j: Souhlas. Touhle věcí (záměrně nepíšu pivem) jsem byl obdarován a je to opravdu hrůza. Doslova to čpělo lihem a chuť hrozná. Čističky nebudou rády, kolik lihu jim tam přiteče a zabije hodné bakterie...
Kam kráčíš Bernarde?


napsal(a): Dan [Odpovědět]

Felčar

pondělí, 3. listopad 2014
13:09

Felčar

jiri.kana: Ono u těhle belgičanů je celkem trvanlivost irelevantní, tam by spíš měli psát datum stočení. Je to obdobné jako u vína. Kdyžtak si ale pro porovnání schovej vzorky dvou různých šarží, přece jen se různé šarže mohou lišit. A ještě něco, z jednoho skoro interního zdroje jsem slyšel, že když to posílali na testování do Belgie, tak jim vytkli jediné, že toho poslali málo...


napsal(a): Felčar [Odpovědět]

Karl von Bahnhof

pondělí, 8. září 2014
19:45

AntiWeetek: pripojuji se k názoru, že jste úplně mimo mísu a Vaše hodnocení vlastně vůbec nic neříká, říká se tomu \"výkřik do tmy\", a pokud to bylo vyloženě hnusné, proč jste to statečně dopil, to jste to mohl vylít rovnou a nehrát si na hrdinu.
Jste evidentně \"xxxxx\".


napsal(a): Karl von Bahnhof [Odpovědět]

AntiWeetek

čtvrtek, 4. září 2014
13:51

AntiWeetek

Bernard má konečně jedno NEJ a sice NEJhnusnější Ejl.
Na rozdíl od dvou xxxxxx, kteří na svém rádoby pivním webu najdou v ejlech a nejen v nich spoustu chutí a vůní, já takto oblbovat veřejnost nebudu a jediné, co k uvedenému Ejlu napíšu, že nic horšího sem v životě nepil. Pocit smutku z toho, že sem v hospodě sehnal pouze třetinkovou láhev, vystřídal pocit radosti, že sem tu třetinku nakonec statečně dopil, být to půllitr, asi by část šla do kanálu. Větší hodnotu než obsah má v tomto případě obal, je dokonce vratný, zálohovaný na 3 Koruny.


napsal(a): AntiWeetek [Odpovědět]

AntiAntiWeetek

čtvrtek, 4. září 2014
14:06

AntiWeetek: Tím řeka není horší, že z ní psi pijí...


napsal(a): AntiAntiWeetek [Odpovědět]

Allegro.g.

čtvrtek, 4. září 2014
15:18

Allegro.g.

AntiWeetek: Ve vašem případě je koukám sezení mimo mísu naprostým standardem. Na http://www.ratebeer.com/beer/bernard-bohemian-ale-16o/279996/ zatím hodnotilo sedm lidí a nevidím nic, co by korelovalo s vaším "názorem". Když už nic, alespoň se odkopal jeden troll trollující pivníky ... krom jiných webů ...


napsal(a): Allegro.g. [Odpovědět]

AntiAntiWeetek

čtvrtek, 4. září 2014
15:37

Allegro.g.: Zase jen uráží a plive špínu. Chody má s tímhle exotem neuvěřitelnou trpělivost...


napsal(a): AntiAntiWeetek [Odpovědět]


PI podporuje nae zemdlce Reklama na PI