Oreon









ico rss feed ico rss valid
Přidej na Seznam

Vyškovský pivovar má k velikonocům další speciál: JUBILER Mild STOUT

Co se píše o pivovarech a pivu


Vyškovský pivovar má k velikonocům další speciál: JUBILER Mild STOUT

[pátek, 23. březen 2012]

Po vánočním speciálu ve staroanglickém stylu India Pale Ale a po valentýnské úpravě téhož stylu s přídomkem Amber India Pale Ale je na světě pivo odlišné barvy i chuti.

Velmi příznivé ohlasy na oba předchozí speciály nám dávají za pravdu, že občasná změna je vítaná. A tak jsme po bok klasických piv na velikonoční svátky připravili speciál, u něhož jsme se inspirovali v Irsku.

JUBILER – Mild STOUT

Svrchně kvašený tmavý speciál irského typu

STOUT je jeden z mnoha světových pivních stylů. Svrchně kvašené pivo, jehož známým představitelem je pivo GUINNESS poprvé navařené v Irském Dublinu v 18. století. Jedním z hlavních znaků je užití praženého ječmene, který dodává pivu nezaměnitelnou chuť.

Stout je výrazně tmavé pivo s praženou suchostí v chuti a s jemnými ovocnými tóny, výsledný charakter určují mimo pražený ječmen i použité chmely, speciální kmen pivovarských kvasinek a odlišná technologie výroby.

Díky jemnější chuti jsme si dovolili přidat přídomek Mild. Originalitu chuti podporují i jedinečné zahraniční chmely a kvasnice. Jsme jedni z mála, kteří se v naší republice dali do výroby tohoto speciálu a jediní, kteří vyrobili pivo s názvem Mild STOUT.

Stupňovitost našeho nového piva má 12,2 % EPM (extrakt původní mladiny) a 4,7 % objemového alkoholu. Tím je docíleno krásné pitelnosti při zachování příjemné plnosti.

Použité suroviny: pitná voda, ječné slady (český, bavorský, karamelový a barvící), pražený ječmen, chmely (Premiant, Golding a Fuggle), neředěno vodou!

V prodeji bude k dispozici v lahvích i sudech ve vybraných provozovnách a v pivovarské pivnici i prodejně ve Vyškově a to od 30. 3. 2012!

Tisková zpráva

Vyškovský pivovar má k velikonocům další speciál: JUBILER Mild STOUT [p262]

Přidat reakci

Jméno:
E-mail:

val

pátek, 6. duben 2012
22:46

val

//deleted//

Prostě někteří omezenci nechápou, že tady v Česku máme specifický trh (viz nyní přetřásané téma cen mobilní komunikace).

A komu se to nelíbí, ať si prdel políbí, protože nějaká promile kšefty nedělá.
---------------------------------
Zpráva byla upravena 07.04.2012 ve 15:36:37


napsal(a): val [Odpovědět]

Honza Svetpiva.cz

pátek, 6. duben 2012
22:41

Honza Světpiva.cz

Vazeni, skoda ze zdejsi diskuze nema vlakna, aby bylo lip videt, kdo kam pise...no nic, ale i tak diky Chody, ze vubec PI je:)

To Elf - neber si to zle, ale prijde mi usmevne, resit tu, jestli je mild mild nebo mild stout. Kolik lidi, treba u Tebe v pivnici vi, ze mild vubec existuje. A kolik lidi ho v originalu vubec pilo? Par let zpatky jsme s Honzou Suranem na GBBF v Londyne pilii jen mildy. Ac se to nezda, je to velmi pestra kategorie...

To Pinkano - udelat dobry stout? Kdo rozhodne, ze stout je dobry? Ten kdo si ho koupi, nebo kdo o nem pise? Pokud je Chodyho informace o Stahlavech a jejich stoutu nestoutu spravna, jak to ze vyhral na Zvikove prvni misto? V stoutech?

Zkuste si udelat anketu, kolik lidi z tech, kdo chodi do brnenskych pivnic s rotujici nabidkou, cte pivni weby. Chapu vasi snahu o osvetu, ale proc vsechny "prumyslove" ejly jsou spise mirnejsi chute?

Take bych si pral, aby jednou ejly byly chutove aspon na pul cesty k Matuskovi, ale ta doba tu proste jeste neni.

Kdysi tu nebylo nic, jen pokus o weizen. Pak nesmele pokusy o ochucena piva. Pak prvni rotujici pivnice, ted si tu na ne uz nekdo stezuje:) mala odbocka - i Malakin kdysi chvalil Frantu Richtra za jeho piva, holt vyvoj je vyvoj a ten nezastavis:)

Verim, ze jednou treba Vyskov bude varit Sharp stout, tak snad jim nebude sypat popel na hlavu, ze ta chut je na stout moc ostra:) Toz tak(cr RH)


Adsense

23. listopad 2024
00:46


posted by: Inzerce

Elf

sobota, 7. duben 2012
13:11

Elf

to Honza Svetpiva.cz: Máš pravdu, většina lidí ani netuší. Ale tak jsem jim to holt vysvětloval v mejlu i přímo v pivnici. A Mildy jsem popíjel před 14 dny v Birminghamu a Walsallu a často byly hodně zajímavý.


napsal(a): Elf [Odpovědět]

Roman Holoubek

pátek, 6. duben 2012
21:29

Roman Holoubek

To Elf a Pinkano:

Zkuste si sami něco vyrobit (ve větším množství a s malou distribuční sítí) a prodat. Zkuste prorážet ledy konzervativnosti v jakékoli oblasti a hlavně u toho nezkrachujte. Jsem slušně vychovaný a tak nebudu sprostý, ale takové příkré soudy mě uráží. Končím zde diskuzi a vy dva prosím se příště ve svém vlastním zájmu obloukem vyhýbejte pivu z Vyškova, abychom vás příště nedejbože opět neurazili něčím, co jsme si vymysleli. Nejsme pivovar pro vaši cílovou skupinu.

Sbohem všeznalí pánové se svou jedinou pravdou.

Poradím i naší obchoďačce, aby vás příště v Božence v Brně neobtěžovala.


pinkano

sobota, 7. duben 2012
08:26

pinkano

to Roman Holoubek: já vaše piva chválím, kde to jde a divil byste se kolik lidí si je kvůli mně koupilo, tato reakce je více než dětinská a opět typicky česká. 2 lidi z celkové cílové skupiny dejme tomu desítek tisíc si postěžují a vy místo abyste si z toho vzal to nejlepší se urazíte a zachováte se takhle... to jsem opravdu nečekal.. Mild Stout je z mé strany velký krok vedle.. standardní produkce jde hodně nahoru a já jsem moc rád.. takže příště ne tak sebestředně a brát to v širších souvislostech.. nebo jako komu nechutná Vyškov tak je špatný? To vám tak vadí kritika? Navíc bych řekl objektivní. Já s z kritiky snažím odnést to nejlepší a rád ji vyhledávám. Když dávám ochutnat naše pivo hrncovaru ostatním a oni řeknou, že pšenice byla moc kyselá, tak fajn, poučili jsme se a příště se pokusíme to napravit, nikdy jsem se nerozčílil, ba naopak, byl jsem rád za zpětnou vazbu..


napsal(a): pinkano [Odpovědět]

Marley

sobota, 7. duben 2012
10:08

Marley

to Roman Holoubek: Zdá se mi, že kluci recenzenti tu "pivní osvětu" v diskuzích berou trošku za špatný konec. Nemyslím, že netolerance jakýchkoliv jiných názorů a povýšenecké vystupování je ta správná cesta. My si taky včera na Pivnících užili denní dávku :-(

Ale zase asi netřeba to brát tak vážně :-)


napsal(a): Marley [Odpovědět]

VozechV

sobota, 7. duben 2012
11:17

VozechV

to Roman Holoubek: Pane Holoubku, já Vás plně chápu. Snažíte se o pivní osvětu a i tu je třeba nepřipraveným lidem dávat po kapkách. Jak se píše níže, ve varně 5 i 10 hl si můžu udělat co chci, ono se to vypije, nebo prodá do provozovny s rotující pípou. Ale pokud vím, tak máte ve Vyškově varnu na 150 hl. A toto už je množství, kdy prodat extra vyhraněný styl (pro několik vyhraněných jedinců) je při vašem malém záběru na trhu podle mne dokonce nemožné. Tak Vám nezbývá nic jiného, než buď na speciály zapomenout, nebo je dělat tak, abyste nevyplašili normálního českého pijáka. A v tomto vám fandím - že se i touto cestou věnujete osvětě a pootevíráte těm méně znalým dveře do světa pivních chutí.
A pro mne je Váš Mild Stout naopak velmi pitelný a poseděl jsem u něj celý večer, takže za mne a pár mých přátel díky a pokračujte v tom dál.

A ještě jeden poznatek, vyškovská piva za vaší éry se výrazně zlepšila a jejich chuť je nyní výborná.

A ještě vzkaz pro některé zde netolerantní a povýšenecké diskutující uznávající jen svou pravdu. To, že vám dané pivo nic neřekne, neznamená, že je špatné. A pro pana Elfa: osobně si myslím, že je lépe už v názvu naznačit co od chuti očekávat. Pokud by tam bylo jen Stout, asi byste se rozčiloval, že vás pivovar klame, že je to moc jemné. A jesti to nazvat jemný, mild, smooth, tender, velvety nebo silky je zhola jedno.


napsal(a): VozechV [Odpovědět]

pinkano

sobota, 7. duben 2012
11:56

pinkano

to VozechV: Jsem rád za tento komentář. Konstruktivní a pěkný. Jen prostě nechápu, že tady nikdo nemůže unést, že dvěma pivním nadšencům to nechutná, to je tak těžké zkousnout pravdu? A když jsme jen dva z tisíců, tak je to jenom dobře ne? Konstruktivní kritika je podle mě na místě v celém spektru zboží a služeb. Takže ještě jednou - jsem velice rád, že se Vyškov snaží dělat novinky a dělat tu pivní osvětu stylovou, ani nevíte jak, jen se tohle prostě nepovedlo. Jeslti to ale všem chutná, tak si tu budeme pít české variace pivních stylů, co už. A jak tu říkal Honza Kočka, že na Matuškovu kvalitu ještě není doba, nemůžu souhlasit, jejich sudy všude vždycky zasyčí tak rychle, že na to prostě podle mě doba je a když to tak budou vařit všichni, tak to tady bude jenom vzkvétat.


napsal(a): pinkano [Odpovědět]

Honza Svetpiva.cz

sobota, 7. duben 2012
20:46

Honza Světpiva.cz

to pinkano: Matuska je Matuska, ale kdyby varil v objemu Vyskova, nic proti Matuskum, asi by tak rychle - zatim - jejich piva nezasycela.


emu

sobota, 7. duben 2012
11:54

emu

to Roman Holoubek: Tohle mi jako úplně adekvátní reakce nepřijde. Myslím že diskuse byla vedena z obou stran sice tvrdou, ale slušnou formou a takové uražené příspěvky bych od tebe , Romane, nečekal :-(


ICQ: 449477888

napsal(a): emu [Odpovědět]

Elf

sobota, 7. duben 2012
13:31

Elf

to Roman Holoubek: Proč se takhle zbytečně urážíte? Řekl jsem zde jen svůj názor na vaše pivo. Pil jsem ho dříve, než jste nám zavezli sudy. A ano, zredukoval jsem jejich počet, ale Mild Stout u nás tekl z pípy, aby ho mohli ochutnat a zhodnotit naši hosté. Každému jsem ho nabídl a zároveň ho vybídl, aby si udělal vlastní názor. Nikdo ho nevrátil, nikdo netvrdil, že je to špatné pivo, ale většina si holt další nedala (našli se ovšem i tací, co si jich dali víc). Já jsem si samozřejmě také dal šnit. Bylo to pitelné, ničím neurazilo, ale prostě a jednoduše jsem neměl chuť na další.
Samozřejmě bych objednal i další vámi připravovaný speciál, ale pokud u vás vyhraje uražená ješitnost, tak prosím. Myslím, že to nějak zvládneme. A ještě bych rád podoknul, že kritika, jak píše emu, byla sice tvrdá, ale z mé strany slušná. Proto mě úpřímně udivila vaše reakce.

P.S.: A Mild už opravdu řešit nebudu, slibuju.


napsal(a): Elf [Odpovědět]

Elf

pátek, 6. duben 2012
16:28

Elf

to RH: Romane, chápu, že potřebujete, aby pivo oslovilo více lidí, než jen pár beer geeků. Ale chce to holt najít tu hranici, kdy je to ještě obhajitelné. Vaše IPA a Amber IPA se dala skousnout, Mild Stout mi už přišel příliš vycházející vstříc všem. Navíc mě hodně našich štamgastů řeklo, že je to fajn pivo, ale málo výrazné. A to nejsou žádní pivní fanatici.
Co se týče toho označení, opět chápu, jak je to myšleno. Ale jelikož víte, že existuje styl Mild, mohli jste zvolit jinný název (např. Smooth, Tender, Velvety nebo Silky). Je to jako by někde jinde udělali Dunkel Pilsener, nebo jako už dělaj různé fúze stylu IPA a nějakého dalšího (White IPA, Baltic IPA, nebo Farmhouse IPA). Jinak Stout samozřejmě nemusí být jen černočerná tekutina plná pražených tónů (viz Belhaven Scottish Stout).

to HK: V tomto máš částečně pravdu, ale když si druhé nedá skoro nikdo, je to už podezřelé.

to Marley: Když se vykašleš na řešení kategorií, zbyde ti jen nic moc pivo.

Tož tak, abych parafrázoval slova klasikova :).


napsal(a): Elf [Odpovědět]

Roman Holoubek

pátek, 6. duben 2012
14:36

Roman Holoubek

Takže to rozdělíme na dvě části.
Je to pivo dobré, nebo není dobré? Podle ohlasů zákazníků z vyškovských hospod (běžný konzument) je dobré. Podle pivních fajnšmekrů (zde některých diskutujících a možná i nediskutujících) je v lepším případě málo suché a nezajímavé.
V kategorii Stoutů jsme si, před výrobou a výrobními zkouškami, napili cca 15 různých Stoutů, nejen těch, co jsou u nás k sehnání. Odmyslím-li si naprosto nezajímavé a vodové Guinessy (dvě verze dostupné u nás), pak jsme sami zažili širokou škálu chutí, od těch, které jsme ztěží rozeznali od tmavých ležáků, přes velmi jemné až po drsnou dehtovou praženost. Odladili jsme tedy náš Stout do jemnější varianty, protože si dokáži představit kolik hektolitrů v ČR prodám těch drsných a kolik těch jemných. Některé diskutující jedince urazíme velkou jemností, ale trh s pivem nedělá promile populace - tedy my (i já se k nám fajnšmekrům znalým světová piva počítám), ale tímto pivem oslovujeme ty, kteří mají chuť zkoušet i něco jiného, než český ležák. A ty nemůžeme hned napoprvé šokovat vyhraněnou (ostrou) chutí.

Druhá část se týká názvu. A právě abychom předešli omylu při koupi našeho Stoutu, tak jsme pro znalé dali ono přídavné jméno. (Pro Elfa - jde o přídavné jméno a ne o jinou kategorii piva, která se jmenuje Mild, nemíchejte prosím dvě věci do jedné)

A noticka závěrem: Vše se vyvíjí, když se postupně ze základního Ale odlouply různé kategorie a podkategorie, pak se také jistě našlo dost lidí, kteří říkali, proč to výrobce nazývá IPA, když je to "jen" hořčí a silnější Ale? A to nemluvím o "především" amerických sládcích z craft breweries, kteří za pochodu vytváří nové podkategorie.


Mosquit

pátek, 6. duben 2012
15:53

Mosquit

to Roman Holoubek:
Jen tak dál. Těším se až ochutnám.

Pustili jste se do tohoto boje a někteří tu nechápou, že věc má i ekonomické hledisko. Extra speciality si může dovolit dělat minipivovar, který vaří 5hl a "když se to nevypije u nás, tak pošleme soudek do Časů"...


napsal(a): Mosquit [Odpovědět]

Marley

pátek, 6. duben 2012
16:12

Marley

to Roman Holoubek: Já myslím, že na to jdete dobře, nenechte se odradit :)

Slovy klasika: Tyhle debaty jen každého otravují, já bych všechny ty styly zakázal :o)

Prostě v prvé řadě jde o to, jak je to pivo dobré, zbytek jsou jen nějaké vesměs nedůležité tlachy navíc :)

Na vaše pivo se vždycky těším a tohle není výjimkou :) Už aby bylo v Praze :)


napsal(a): Marley [Odpovědět]

pinkano

pátek, 6. duben 2012
19:46

pinkano

to Roman Holoubek: pokud nějakým způsobem monitorujete názory zákazníků, je to jedině dobře, já taky nevím proč lidem chutnají piva s višňovým sirupem, ale když si vezmu okolní státy, tam to prostě udělají pořádně mi přijde.. tady se pořád bojíme našich "pivařů", místo toho, abysme do nich napražily ten styl jaký má být a ať si konečně zvyknou a pochopí, že to není jen o pilsenerech na tom světě


napsal(a): pinkano [Odpovědět]

kokýs

sobota, 7. duben 2012
00:47

to pinkano:
Tak to už je trochu moc ne? "ať si konečně zvyknou"?? Ne, tohle pít nebudete..MY víme, co je pro vás nejlepsi.. Big Brother hadr:(


napsal(a): kokýs [Odpovědět]

pinkano

sobota, 7. duben 2012
08:15

pinkano

to kokýs: Ne, moc to není, je to málo a pořád to bude málo :) Jestli chceme být pivní národ a považovat se "pivaře", tak by to chtělo trošku jinak než kvantitativně. To ale asi nikoho nezajímá. Pivo u nás všichni do sebe lámou ve velkém, ale jak jim dáte na stůl víno, dělají ze sebe odborníky (mnohdy opravdu ukrutně vtipné komentáře). Kdybychom u nás uctívali pivo víc, než jen jako půllitr, který musí stát co nejméně, bylo by to zkrátka někde jinde


napsal(a): pinkano [Odpovědět]

Roman Holoubek

pátek, 6. duben 2012
07:30

Roman Holoubek

Ano, jak psal Mor, tak jako u první IPA jsme udělali tuto várku jemnější, než je u tohoto stylu obecně zvykem, to abychom nepolekali běžnou populaci (a pro odlišení jsme tomu dali přídavné jméno, které leží Elfovi v žaludku :-))

To mithe a Elf - věřím, že pro pivníhosvěta znalé, kteří již mají mnoho stylů ochutnané, může připadat náš Stout právě pro svoji malou vyhraněnost k "echt" Stoutu málo zajímavý. Nicméně ohlasy, které dostáváme od stálých konzumentů vyškovského jsou právě opačné. Takže se domnívám, že strategie se zjemněním chuti slaví komerční úspěch. A také ještě je tam jeden aspekt - tak jako ve své "novinářské" činnosti, tak i v reálné se snažím ukázat běžné české populaci, že pivo není jen vychlazená desítka v lednici (cr Honza Kočka).


mor

neděle, 1. duben 2012
20:27

Pil ho už někdo? Kde se dá v Brně ochutnat?


napsal(a): mor [Odpovědět]

mithe

čtvrtek, 5. duben 2012
09:18

mithe

to mor: Měl jsem ho včera ve Vegasu.

Na můj vkus byl až příliš "mild", tedy jemný a byl tak docela nevýrazný. Ale abych jen nekritizoval, tak musím ocenit snahu pouštět se do nových stylů. IPA mi moc chutnala, sice byla taky jemnější, než jsem čekal, ale zato aspoň chutnala přítelkyni:) AIPA už byla drsnější a chutnala mi ještě o chlup víc (přítelkyni už ale vůbec:)).
Jen tak dál. Už se těším na další specialitku z Vyškova:)


napsal(a): mithe [Odpovědět]

mor

čtvrtek, 5. duben 2012
22:55

to mithe: dneska jsem tam byl, na čepu pořád a souhlasím, opravdu velmi jemné. Zkusil jsem si spekulaci a tipl jsem si, že to pan Holoubek udělal z pedagogických důvodů - udělat to hned drsný, tak se to moc nepije...


napsal(a): mor [Odpovědět]

Elf

pátek, 6. duben 2012
02:35

Elf

to mor: Problém je, že i tak se to pilo málo. Po velmi dlouhé době jsem měl problém dotočit 30 litrový sud za den. Většina lidí si dala maximálně jedno.


napsal(a): Elf [Odpovědět]

Honza Svetpiva.cz

pátek, 6. duben 2012
08:16

Honza Světpiva.cz

to Elf: z mych zkusenosti si malokdo si da vic kousku stoutu. Holt to neni styl na popijeni...


pinkano

pátek, 6. duben 2012
12:50

pinkano

to Honza Svetpiva.cz: Tak to si rozhodně nemyslím, ba naopak. Každopádně tady jde v tom "přerodu" o to, že se produkují piva, co s daným stylem ne, že až tak nesedí, ale v případě Mild Stoutu nesedí vůbec. Jsem rád, že se to tu rozvíjí, ale nelíbí se mi to přizpůsobování stylů českým konzumentům, pakliže je to cíl. Pak někam půjdou, ochutnají pravý výtečný stout a řeknou si "No fuj, co to je?"


napsal(a): pinkano [Odpovědět]

Honza Svetpiva.cz

pátek, 6. duben 2012
19:08

Honza Světpiva.cz

to pinkano: tak dejte na cep pale ale a stout. Schvalne, ktery sud se vypije driv? Anebo treba boruvkovy lezak a dejne tomu treba IPA od Brewdogu. Co bude driv pryc?
Mozna az budete tocit pivo na par akcich tak pochopite, ze to co si tu mysli par jedincu na pivnich webech, drtivou vetsinu lidi v realnem zivote vubec nebere...


pinkano

pátek, 6. duben 2012
19:43

pinkano

to Honza Svetpiva.cz: chápu, ale nám nejde o peníze, to bysme se taky nikam neposunuli. Myslím, že kdyby se udělal opravdu dobrý stout, tak by nikdo nezkrachoval.


napsal(a): pinkano [Odpovědět]

Roman Holoubek

pátek, 23. březen 2012
14:36

Roman Holoubek

to Elf: Díky za pochvalu mého marketingového umění. Marketing je můj koníček a vždy jsem toužil udělat něco, čím vás zaujmu. A to se podařilo. :D
Jinak vysvětlení je prosté. Náš Stout jsme záměrně udělali trochu jemnější a ta jemnost se odráží v přídavném jméně našeho názvu. To jen proto, že vnímám rozdíly mezi Mild, Normal a Dry chutí. Tím zasvěcené pijáky předem připravuji na chuť, kterou od našeho Stoutu čekat.


Mosquit

pátek, 23. březen 2012
18:30

Mosquit

to Roman Holoubek:
Mělo by to tedy být spíš společné "Sweet stoutu" ?
Mimochodem, využíváte Vy, nebo vyškovský sládek pro vaření nějakou knihu receptů (třeba weyermannovský "Almanach", nebo něco jiného), nebo je to jen o hledání na internetu a přibližné úpravě?

Zkoušíte svá piva na menších várkách (domácích...), nebo do toho jdete rovnou naostro? :-)


napsal(a): Mosquit [Odpovědět]

phrabina

pátek, 23. březen 2012
18:57

phrabina

to Roman Holoubek, Elf: Já napoprvé automaticky četl Milk Stout a docela mě překvapila odvaha, pustit se v době obliby silně chmelených piv do tohoto stylu. Jinak plně souhlasím, dokážu si představit pobavené pohledy britských pivařů - o co se ti kontinentální východňáři snaží? Tím samozřejmě nekritizuji samotné pivo, ochutnáme, uvidíme a pravděpodobně i vypijeme.


napsal(a): phrabina [Odpovědět]

jiri.j

pátek, 23. březen 2012
20:39

to Roman Holoubek: Už se těším. Nepochybuji, že to bude lahůdka. Už jen ta skladba chmelů zní krásně. Že by se z pivovaru, který neměl zrovna dobrou pověst nakonec stal pivovar kultovní?


napsal(a): jiri.j [Odpovědět]

tomino

pátek, 23. březen 2012
21:38

tomino

to jiri.j:
a já bych jim to klidně přál :)


napsal(a): tomino [Odpovědět]

Elf

pondělí, 26. březen 2012
13:34

Elf

to Roman Holoubek: Jenže mě by toto zaujalo tak jako tak, ale pokud byste nevymýšleli z mého pohledu zbytečnosti, bylo by to pouze v tom kladném slova smyslu. Každopádně kašlu na název, důležité je, co bude uvnitř lahve/sudu.


napsal(a): Elf [Odpovědět]

Bakalář

pátek, 23. březen 2012
13:14

Bakalář

Ve Vyškově to slušně rozjížděj, co bude asi dál ?
---------------------------------
Zpráva byla upravena 23.03.2012 ve 13:17:17


napsal(a): Bakalář [Odpovědět]

Roman Holoubek

pátek, 23. březen 2012
14:38

Roman Holoubek

to Bakalář: To je ještě tajemství.


Elf

pátek, 23. březen 2012
12:16

Elf

Jsem hodně zvědavý, jak toto pivo bude chutnat. Ale zajímalo by mě, jestli je nutné, vymýšlet nový pseudostyl. Zaprvé název Mild Stout do sebe neproduktivně spojuje dva rozdílné pivní styly a zadruhé je jednoduché jako první použít nějaký název, prostě proto, že ho ještě nikdo jiný nepoužil.
Chápu tyhle marketingové kejkle, ale je opravdu nutné je využívat? Proč nevymyslí nějaký název a pod něj nenapíší, že je to Dry Stout? A proč by to měli ve Vyškově udělat? Protože Mild Stout je prostě něco, co nedává valného smyslu.


napsal(a): Elf [Odpovědět]

DAN X

pátek, 6. duben 2012
01:39

to Elf: nedržme se hranic nějakých stylů. I pseudostyl se vždy může zbavit svého pseudo a dejme českým sládkům volnou ruku....


napsal(a): DAN X [Odpovědět]

Elf

pátek, 6. duben 2012
02:41

Elf

to DAN X: V tomto případě jde o to, že Mild je jeden typ piva a Stout druhý, které jsou senzoricky poměrně dost rozdílné. Navíc "Mild Stout", i když s problémy, spadá do kategorie Dry Stout. Tak proč vymýšlet další styl? Doufám tedy, že se své přípony pseudo nezbaví.
Jinak vyškovský Stout není špatné pivo, jen nepříliš zajímavé, nevýrazné a hlavně nevyrovnané. Prostě se dá pít, ale nepřínáší nijak zvláštní povyražení.


napsal(a): Elf [Odpovědět]

DAN X

pátek, 6. duben 2012
09:58

to Elf: Ok, tak aspoň doufám, že se k němu také dostanu a ochutnám. Možná se to mohlo jmenovat jenom Stout... :-)


napsal(a): DAN X [Odpovědět]

Honza Svetpiva.cz

pátek, 6. duben 2012
10:11

Honza Světpiva.cz

to Elf: a kdyby se to jmenovalo Vyskovsky stout? zde se to mozna dat spis brat nez jako nova kategorie proste jako nazev piva. A Mild ma navodit ocekavani neceho lehkeho, pitelneho...nemuzu soudit, jeste jsem ho nepil, ale podle reakci zdejsich ctenaru je to asi opravdu "mild". Takze to nejspis bylo dobre zvolene...


pinkano

pátek, 6. duben 2012
19:48

pinkano

to Honza Svetpiva.cz: osobně jsem si to nazval "Pilsener Stout".. mám teď přes sebou Primátor Stout, který taky není žádná sláva, ale je bohužel pořád tak o dvě třídy lepší než tento Vyškov..


napsal(a): pinkano [Odpovědět]

Kari

pátek, 23. březen 2012
11:29

Kari

Ochutnal jsem tento týden při exkurzi v pivovaru a myslím, že se máme na co těšit. Tímto ještě jednou děkuji panu sládkovi ze skvělou prohlídku.


napsal(a): Kari [Odpovědět]

Mosquit

pátek, 23. březen 2012
11:26

Mosquit

Tak na toto jsem velmi zvědavý... Pokud se tu vyskytne pan Holoubek, je možné zveřejnit jaké jsou použité kvasnice ? Safale S-04, Danstar Nottingham, nebo snad nějaké "tekuté" Wyeast/WhiteLabs ?


napsal(a): Mosquit [Odpovědět]

Roman Holoubek

pátek, 23. březen 2012
14:28

Roman Holoubek

to Mosquit: Už jsem se zde vyskytl. :)
Kvasnice nám byly doporučeny typu Savbrew S 33 a ty jsme použili.


Džordž

sobota, 7. duben 2012
17:41

Džordž

to Roman Holoubek: předpokládám, že máte zvláštní oddělení na spilce pro tyto speciály.
16.6. se k vám podívám, doufám, že budou i prohlídky.


napsal(a): Džordž [Odpovědět]


PI podporuje nae zemdlce Reklama na PI