Oreon









ico rss feed ico rss valid
Přidej na Seznam

Poddžbánský pivovar Mutějovice


Poddžbánský pivovar Mutějovice

Poddžbánský pivovar Mutějovice  [p681]

Prapůvodem myšlenky a vzniku pivovaru bylo zakoupení velké zemědělské usedlosti v Mutějovicích (okres Rakovník) firmou Kuger s.r.o.

Jeden z majitelů firmy, byť není původem Čech, má rád česká piva a jídla, a proto bylo jeho největším snem a přáním zařídit si minipivovar, kde se bude vyrábět české pivo, a staročeskou restauraci, v které bude k dispozici cca 12 druhů teplých jídel nepočítaje studené předkrmy a různé chuťovky k pivu. Na „čepu“ bude také točená Kofola.

Pivovar
Pivovar

Celé technologické zařízení minipivovaru s roční kapacitou cca 1000 hl dodala firma M.B.S s.r.o. se sídlem v Jihlavě v roce 2009. První čtyři zkušební várky byly uvařeny zástupcem dodavatelské firmy ing. Vladimírem Černohorským a nastupujícím sládkem Pavlem Rottenbornem již koncem září 2009. Obě várky dopadly nadmíru dobře až na rozdílnou barvu piva, což bylo zaviněno různými výrobci sladu. Nakonec z těchto várek vznikly dva ležácké tanky s původní extraktivností mladiny skoro 14%. Ale pivo je chutné s vyváženou hořkostí a bohatou pěnou.

Varna
Varna

Z rozhodnutí majitele a sládka bude tento minipivovar produkovat hlavně světlou a polotmavou nefiltrovanou a nepasterizovanou 12%. Původně se měla vyrábět i 12% tmavá, ale vzhledem ke kapacitě ležáckých tanků a k tomu, že skoro každý konzument si ji řízne světlou, bylo od tohoto záměru upuštěno.

Ležácký sklep
Ležácký sklep

Také bylo rozhodnuto pouze o jednom dodavateli sladu českého/plzeňského typu ze sladovny Mšeno, jejímž majitelem je rodina Hauserkova. Bylo to hlavně z důvodu nové technologie sladovny, která může celoročně produkovat slad ve stejné kvalitě.

Bar v restauraci
Bar v restauraci

Do budoucna se počítá i s výrobou svátečních speciálů, minimálně 14% kvůli většímu chuťovému rozlišení od „šňůrových“ 12%. V restauraci je staročeské mosazné výčepní zařízení se třemi speciálními kompenzátorovými otočnými kohouty od firmy Lukr. Právě na třetím kohoutu je počítáno se speciály k různým výročím a svátkům.

První čtyři oficiální várky na spilce
První čtyři oficiální várky na spilce

Obě dvanáctky se vyrábějí klasickým dvourmutovým způsobem s rozdělením hlavního kvašení na spilce a dokvašováním v ležáckých tancích. V případě speciálů se může použít i třírmutový způsob výroby mladiny. K jejich výrobě se používá (a bude používat pro speciály) mimo českého sladu také slad bavorský, karamelový a barevný a chmelový granulát, včetně žateckého červeňáku. Voda je z artézské studně. Při výrobě piva se nepoužívají žádné náhražky.

Spílání
Spílání

Technologický postup výroby piva vypracoval sládek Pavel Rottenborn, který 28 let pracoval na všech pozicích v pivovaru Velké Březno, včetně pozice ředitele a sládka. Tím by měla být zajištěna dostatečná záruka kvality výrobku a hlavně spokojenost zákazníků, na kterých záleží nejvíce.

Sudování polotmavé 12%
Sudování polotmavé 12%

Pivo se bude plnit pro vlastní restauraci a případné zájemce do 50 l a snad i do 100 l KEG sudů. Přímo v restauraci bude v budoucnu možnost zakoupení piva v PET lahvích, ale momentálně ještě chybí stáčecí zařízení. Také je počítáno s exkurzemi případných zájemců a hostů penzionu v minipivovaru s odborným výkladem. Přímo v restauraci a na pokojích penzionu bude možnost bezdrátového (Wi-Fi) připojení k internetu.



[Pavel Rottenborn] [Zobrazeno 24258x] [14. leden 2010]
[Chyba 404 - Nenalezeno] [comments: 191] [Verze pro tisk] [Nahoru ↑]


Diskuse k článku

Vložit komentář

Jméno:
E-mail:

Komentáře

Karel Klátil

čtvrtek, 10. srpen 2017
11:56

Dej buh stesti!
Preji pekny den, chtel bych aktualizovat situaci ohledne pivivaru. Koncem dubna letosniho roku je restaurace znovu otevrena. Reakce hostu jsou skvele. Muzet tedy prijet ochutnat a zhodnotit sami. Novy personal se stara o vasi spokojenost, tak jako i ja, novy majitel. Budu se tesit. Karel Klátil


napsal(a): Karel Klátil (Info(a)poddzbanskypivovar.cz) [Odpovědět]

M.R.

pondělí, 2. únor 2015
19:10

Nevím,jak je to možné,ale zmizel mi odtud komentář z loňského roku?Asi se někomu nelíbil.
Nicméně .. provozovatelé to svým přístupem,cenovou politikou,nestálou kvalitou piva a z toho vyplývající prachbídnou návštěvností přivedli k zavření restaurace. No .. kdo chtce kam ..


napsal(a): M.R. (m.manas(a)centrum.cz) [Odpovědět]

Adsense

28. březen 2024
12:25


posted by: Inzerce

Jana

pondělí, 2. únor 2015
21:41

Jana

M.R.:
Restaurace je sice zavřená, ale pivovar jede. Pivo dodávají do hospod.


napsal(a): Jana [Odpovědět]

kablicka

středa, 11. únor 2015
20:14

Jana: A do kterých? Docela by mě to zajímalo.


napsal(a): kablicka (kablicka(a)seznam.cz) [Odpovědět]

Jana

čtvrtek, 12. únor 2015
17:26

Jana

kablicka:
Nedávno byl v KMP v Plzni.


napsal(a): Jana [Odpovědět]

Jirka H.

pondělí, 22. září 2014
18:57

Pivovar jsme navštívili v sobotu v 13:30 Byli jsme jediný stůl, který si objednával jídlo - ostatní návštevníci již měli dojezeno, platili a postupně odcházeli - takže žádný fofr. Přesto ani po 45 minutách jsme neměli na stole jídlo, s přísunem piva to nebyla taky žádná sláva. Rozhodli jsme se tedy odejít hladovi Obsluhující číšník nás však ubezpečil, že se již jídlo nese Přitom na účtence přeškrtal objednanou polívku beze slova vysvětlení Ihned přinesení jídla trvalo dalších 15 minut Nandat dva guláše usmažit plátek masa to bylo vše co jsme potřebovali Na to čekat hodinu v dnešní době je neomluvitelné - a proto jsme se asi tý omluvy od personálu ani nedočkali Takže pro mě silně negativní zkušenost Co naplat že jídlo dobrý a pivo přijatelný...


napsal(a): Jirka H. (jirka.hfk(a)atlas.cz) [Odpovědět]

Janča

pondělí, 15. duben 2013
17:49

miluju pana kuchaře a i sládka...tady vás zdraví jana tkačuková ps:viděli jsme se na maturitním plese (jirky ptáčka)


napsal(a): Janča (janatkacukova(a)seznam.cz) [Odpovědět]

Radim

středa, 26. září 2012
03:19

to Rosťa: My ale žádný motoráček nikdy nevypravovali - to musíte na někoho jiného :-))) na dopravce a nemíchat hrušky s jablky... :-))))


napsal(a): Radim [Odpovědět]

Petr.H.

pondělí, 5. září 2011
18:03

V pivovaru jsem se zastavil o víkendu a chtěl bych také přispět názorem. Mohu srovnávat,protože jsem tam byl již potřetí, a to vloni v červnu a letos na jaře,tedy za všech sládků. Můžu hodnotit jen pivo a obsluhu,protože jsem tam jel vždy jen si na pivu pochutnat. První dvě návštěvy byly naprosto srovnatelné,pivo jak 10°tak 12°světlá bylo výborné. Nepoznal jsem žádný rozdíl,jestli to vařil 1 nebo 2 sládek. Obsluha vždy na jedničku, ještě jsem neměl dopito a už se ptali,jestli si dám další. Prostě řekl jsem si,že musím zajet častěji. Hlavně 2 sládek byl příjemný, prohodil pár slov o pivu a hned doporučil k ochutnání "pšenici" 13°,která byla také výborná,ale na můj vkus trochu sladčí.
Při poslední návštěvě v sobotu byl personál opět vstřícný,ale působil trochu křečovitě,jako kdyby tam byl prvně. Oproti minulým návštěvám tam vládl takový klid a pohoda. Ochutnali jsme 10°,která nás trochu zklamala na chuti,ale 12°byla opět perfektní a bez chyby,také nezůstalo u jedné.Nakonec jsme ochutnali polotmavou 13°,ale bohužel tou jsme si chuť zkazili. Pivo nedrželo pěnu a chuť připomínala běžné točené z hospody Na růžku,skoro bych řekl takový sapón. Nezkoumal jsem,které pivo jaký sládek vařil. Chtěl jsem letos navštívit pivovar ještě 1x,ale nechám to asi až na jaro. Doufám,že pivo nabere tu správnou kvalitu nebo ji,v případě světlé 12°,neztratí.


napsal(a): Petr.H. (Petr.Hink(a)email.cz) [Odpovědět]

Pavel R.

sobota, 3. září 2011
11:39

Pavel R.

Já už se k této problematice vyjadřovat nebudu a nechci. Prosím tímto diskutující aby již nesrovnávali mutějovická piva z doby mého působení s pivy po mém působení. Přál bych si aby mě s tímto pivovarem už nikdo nespojoval, jelikož z jednání paní provozní je mi docela smutno až na :ble: a sám tuto pivovarskou zkušenost vymažu ze svého HD. Nikdy jsem vědomě ani nevědomě jejich pivo nepoškodil a tím ani jejich firmu, jelikož by mi to má pivovarská hrdost nikdy nedovolila. A každý ať si myslí co chce. Byl jsem se v Mutějovicích podívat před dovolenou a Danovo pivo mi také velice chutnalo a všichni, které jsem tam potkal, se mnou jednali velice dobře, o to víc smutněji mi je z příspěvků paní provozní, která toto neumí říct do očí. O Malakinových chuťových buňkách mám již delší dobu své mínění a nebudu zde jeho příspěvek komentovat, jen podotknu (na což asi zapomněl), že naše 12% byla druhá před Mutějovicemi. Chtěl bych tímto novému sládkovi popřát hodně štěstí a pevné nervy v jeho nynějším působišti, ať se mu daří a aby na jeho pivo jezdilo stále více cyklistů a cyklistek i dalších milovníků tohoto moku.


napsal(a): Pavel R. [Odpovědět]

pan Nohava

sobota, 3. září 2011
14:58

pan Nohava

to Pavel R.: A to je taková hezká tečka za tím naším případem :-). Tedy doufám...


napsal(a): pan Nohava [Odpovědět]

Tomáš GRIMM

neděle, 4. září 2011
22:30

to Pavel R.:
Tak já mu přeji zejména ty cyklistky :)


napsal(a): Tomáš GRIMM (tomas.grimm(a)post.cz) [Odpovědět]

Tomáš GRIMM

sobota, 3. září 2011
08:48

Já myslím, že celá tato diskuze je bezpředmětná. Diskutující neznají úplné pozadní všech změn atd a paní provozní evidentně neudržela nervy, čemuž se však nedivím. Dokud diskutující nesednou na vlak a nevyzkouší pivo nového sládka, jídlo i novou obsluhu, tak myslím, že je zbytečné cokoliv hodnotit...


napsal(a): Tomáš GRIMM (tomas.grimm(a)post.cz) [Odpovědět]

Dan

sobota, 3. září 2011
08:58

Dan

to Tomáš GRIMM:
To je rozumný názor. Jenže nejde jen o to, jaké je v současnosti pivo a komu chutná a komu zase ne. Jde o to, že paní provozní rozpoutala tuto diskuzi na základě jednoho příspěvku, kde si někdo dovolil vyjádřit svoji nespokojenost s pivem. Jakoby bylo povinností, aby všem chutnalo a byly jen pozitivní ohlasy. A kvůli tomu, házet špínu na bývalého sládka, takto věřejně, to nemá příliš velkou úroveň a podniku to udělá nejspíš jen negativní reklamu.
Já například plánoval cestu na ochutnávku piva od nového sládka, ale teď mám díky pomluvám paní provozní po chuti...


napsal(a): Dan [Odpovědět]

yerka

sobota, 3. září 2011
15:39

yerka

to Dan: Vážené pivní publikum, právě jsem přijel z Dočesné a jak jsem v předchozím příspěvku slíbil, ochutnal jsem tam nynější ležák mutějovického pivovaru. Nechal jsem si natočit 0,3 l do skla, vizuální vjem byl jakási světlost skoro "německá" ":-), první napití "hmm, zatím nic" a pak to přišlo; krásná hořkost po jazyku i celém půnebí. Takže si myslím, že nového sládka (mimochodem byl na Dočesné osobně ve stánku přítomen) mohu všem doporučit, stejně tak jako návštěvu pivovaru v Mutějovicích. Nenechme se otrávit diskusí zde, dejme přednost osobní zkušenosti a ochutnávce. Přeji tímto novému sládkovi úspěch, výdrž a ať se pivovaru daří.


napsal(a): yerka [Odpovědět]

Zdeněk Pavelka

čtvrtek, 1. září 2011
20:15

Pokusím se bez emocí, jsem zdaleka a k Mutějovicím či v kauze angažovaným osobám nemám žádný vztah. Loni (2010) v létě jsem byl v Mutějovicích nadšen jak pivem, tak kuchyní i obsluhou. Pivo jsem subjektivně řadil mezi 5 nejlepších, která jsem ten rok z domácí produkce malých pivovarů ochutnal. Letos počátkem srpna obsluha opět bezproblémová, ale kuchyně výrazně horší a pivo skorem propadák, "pšenice" už vysloveně za hranicí pitelnosti. Jsem si vědom, že moje zkušnost je limitovaná malým počtem návštěv. Avšak nových minipivovarů vyrůstá tolik, že pokud pivo z Mutějovic někde potkám, určitě ho ze zvědavosti znovu ochutnám, ale těžko za ním už pocestuji po poslední špatné zkušenosti přes celou republiku. Na to už je konkurence naštěstí pro nás milovníky pivního moku a ke smůle mutějovického pivovaru příliš veliká. PS: nejsem si jist, zda místní bez turistů a výletníků hospodu potažmo pivovar uživí (nevšiml jsem si, že by někdo z místních kromě piva nějak velkoryse objednával z jídelního lístku nebo se ubytovával v penzionu).


napsal(a): Zdeněk Pavelka (zdenek.pavelka(a)seznam.cz) [Odpovědět]

yerka

středa, 31. srpen 2011
18:23

yerka

V Podžbánském pivovaru jsem byl před více než rokem a pivo mi chutnalo. Nemyslím si, že by sládek vědomě kazil své pivo, vždyť by to mělo dopad na jeho profesionální pověst a navíc by to bylo řešitelné ze strany zaměstnavatele i dle Zákoníku práce. To, že je nynější sládek mladý neznamená, že nemůže uvařit chutné pivo, je hromada mladých a šikovných lidí, kteří na to, aby byli dobří v branži nemusí být těsně před důchodem. Takže já určitě pivo z Mutějovic na Dočesné v Žatci ochutnám, abych zjistil, jestli je stále dobré, jako když ho vařil pan Rotterborn.


napsal(a): yerka [Odpovědět]

Dan Jeremiáš

středa, 31. srpen 2011
17:43

Dan Jeremiáš

Jo a k tomu vypuštěnému tanku v lednu ...Tak ten jsem vypustil osobně já protože nevyhovovaly laboratorní rozbory a pivo již nešlo zachránit.Případným zájemcům mohu protokol o rozboru zaslat.


Pavel R.

sobota, 10. září 2011
10:44

Pavel R.

to Dan Jeremiáš: Vím, že jsem slíbil, že se k tomuto tématu nebudu již vyjadřovat, ale cca 2 hodiny po tvé nabídce jsem jako případný zájemce reagoval interní poštou, pak i mailem a stále nic. Máš svá kritéria jak má vypadat případný zájemce ? Rád bych viděl ten údajný rozbor, díky.


napsal(a): Pavel R. [Odpovědět]

Dan Jeremiáš

středa, 31. srpen 2011
16:52

Dan Jeremiáš

Nedá mi to a také přispěji s troškou do mlýna.
Co se týká mého odchodu...odešel jsem z pivovaru po vzájemné dohodě s majitelem a nadále jsem s ním v dobrém vztahu.

Co se týká odchodu Pavla...nevím proč odešel,ale myslim,že to je jen a jen věc jeho a majitele..občas se prostě lidé neshodnou.

Co se týká nového sládka...věk nehraje tak podstatnou roli, spíše snaha a vědomosti.Věřím že nový sládek má oboje a pod vedením Ládi Černohorského bude mít pivo excelentní.

Co se týká obsluhy... za celou dobu svého působení jsem se nesetkal s nezájmem k hostům spíše naopak,většinou dělala více než musela.

K negatevním komentářům...nikdy se nezavděčíte všem.

A na závěr?
Přijeďte ochutnejte,vyzkoušejte a pak pište.

S pozdravem
Dej bůh štěstí
bývalý sládek Poddžbánského pivovaru
Dan Jeremiáš
---------------------------------
Zpráva byla upravena 31.08.2011 ve 16:53:40


wendy1972

pondělí, 5. září 2011
21:51

to Dan Jeremiáš: Díky Bohu,že už jsi z Mutějovic pryč,Dane.


napsal(a): wendy1972 (vasek.vasek11(a)seznam.cz) [Odpovědět]

RBN:

středa, 31. srpen 2011
12:32

Je to tady pivní bulvár se vším všudy, včetně nactiutrhačství.


napsal(a): RBN: [Odpovědět]

emu

středa, 31. srpen 2011
11:56

emu

A takový milý pivovar s výborným pivem to byl, když jsem tam loni v létě zajel... Koho by napadlo, že pár měsíců na to se stanou takovýhle věci. O pozadí nic nevím, ale tohle je vážně humus. Doba pokročila, dnes už je minipivovarů tolik, že si konkurují. Časy, kdy o sobě minipivovary věděly a navzájem se podporovaly, jsou bohužel minulostí. Boj o zákazníky přišel i do této sféry...
---------------------------------
Zpráva byla upravena 31.08.2011 ve 11:57:04


ICQ: 449477888

napsal(a): emu [Odpovědět]

Jakubisko

středa, 31. srpen 2011
09:50

Smutné chování provozního z Mutějovic a pro mne dost pádný důvod jejich pivo bojkotovat... :-(


napsal(a): Jakubisko [Odpovědět]

provozní

středa, 31. srpen 2011
11:09

to Jakubisko: Můžete naše pivo bojkotovat. Máte na to právo. Většina z vás u nás stejně byla naposledy asi v loňském létě. A pořád zde píšou příspěvky stejní lidí - příznivci bývalého sládka.
A na rozdíl od pana Rottenborna ani já ani pan Jeremiáš, nenapsali u příspěvku nespokojených lidí, tedy pana Děkana a paní Mirky - že nám opravdu není líto, že Vás v naší restauraci už nikdy neuvidíme. Protože si vážíme i takových zákazníků jako oni.


napsal(a): provozní [Odpovědět]

Jakubisko

středa, 31. srpen 2011
11:23

to provozní:

Byl jsem u Vás loni i letos a bohužel Vaše chování v této diskuzi mne znechutilo. Špinavé prádlo se totiž pere zásadně doma. Hezký den a vzpamatujte se.


napsal(a): Jakubisko [Odpovědět]

Dan

čtvrtek, 1. září 2011
01:06

Dan

to provozní:
Vy že si někoho vážíte? Vždyť tady předvádíte ty nejhorší lidské vlastnosti!


napsal(a): Dan [Odpovědět]

cyklistka Hanka

středa, 31. srpen 2011
12:18

to Jakubisko: ..Naprostý souhlas, ještě by bylo dobré uvést, kdo vlastně provozním v Mutějovicích je a jestli to ví i majitel,jaká obvinění na bývalého sládka Rottenborna jeho zaměstnanec vyslovuje, být sládkem,určitě bych podala trestní oznámení...


napsal(a): cyklistka Hanka [Odpovědět]

provozní

úterý, 30. srpen 2011
23:00

Jen jsem napsala pravdu. Nemyslím si, že pan Rottenborn je špatný odborník, spíš to udělal proto, že už mu tolik na našem pivovaru nezaleželo. A co se tyče piva, tak to potvrzují i jiné příspěvky, které o nás lidí dřív psali na Internetu. Teď máme hodně spokojených zákazníků, jezdí k nám jak ciklisti, tak i rodiny s dětmi a slavní osobnosti a všichni jsou spokojeni. Navíc o panu Jeremiášovi, nepíšu jsem nenapsala nic špatného, spíš jsem reagovalo na kritiku Děkana, že pil pivo od Jeremiáše a že mu nechutnalo tak je to vaše věc, většina našich zakazníků byla s jeho pivem spokojena.


napsal(a): provozní [Odpovědět]

Dan

úterý, 30. srpen 2011
23:11

Dan

to provozní:
Pokud provozujete restauraci, tak by jste snad měla vědět, že každý má jiné chutě a prostě nikdy nemůže chutnat všem.
Ať byly okolnosti odchodu pana Rottenborna jakékoliv, vynášení interních problémů "na světlo", nikdy nepůsobí dobře. A pokud si vyrovnáváte účty s bývalým sládkem prostřednictvím veřejného diskusního fóra, tak vězte, že mnoha lidem zkazíte chuť a odradíte je od návštěvy u vás.
S panem Rottenbornem se osobně neznám, ale přijde mi to vůči němu nefér...


napsal(a): Dan [Odpovědět]

Martin

pátek, 2. září 2011
21:41

to Dan:
Musím vyslovit absolutní souhlas s tímto názorem.Noví majitelé (od 4/2011) vůbec netuší,co se v pivovaru děje,protože tam nejsou ani tam nejezdí.Divné jim to bude až po předložení hospodářských výsledků.Ale asi ani bývalý majitel S.M. neví,jak provozní na internetu pivovaru "pomáhá"!


napsal(a): Martin (M.manas(a)centrum.cz) [Odpovědět]

Pavel R.

pátek, 2. září 2011
23:54

Pavel R.

to Martin: Noví majitelé ? Nevím že by se tam něco změnilo...


napsal(a): Pavel R. [Odpovědět]

Malakin

sobota, 3. září 2011
04:41

Malakin

Tak jsem včera na Dočesné neodolal, Mutějovické nového sládka ochutnal a velká spokojenost, hlavně pak s desítkou a už se vůbec nedivím, že uspěla i v degustacích (3. místo mezi 13 nefiltrovanými pivy). Takže jen tak dál.

K těm příspěvkům dole:

Pavlovo pivo jsem ochutnal 4x na různých místech, Danovo také 4x a i když tím Pavla asi moc nepotěším, musím říct, že Danovo mi chutnalo mnohem víc, bylo tak o třídu dvě lepší.

to Martin: Můžu vás ubezpečit o tom, že pan S. M. o této diskusi moc dobře ví, zřejmě však nechce reagovat na příspěvky anonymních cyklistek apod., které mají spoustu keců, ale víc než rok se v Mutějovicích neukázaly a vůbec tak nevědí, která bije.


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

Martin

sobota, 3. září 2011
01:40

to Dan:
Musím vyslovit absolutní souhlas s tímto názorem.Noví majitelé (od 4/2011) vůbec netuší,co se v pivovaru děje,protože tam nejsou ani tam nejezdí.Divné jim to bude až po předložení hospodářských výsledků.Ale asi ani bývalý majitel S.M. neví,jak provozní na internetu pivovaru "pomáhá"!


napsal(a): Martin (M.manas(a)centrum.cz) [Odpovědět]

wendy1972

pondělí, 5. září 2011
21:57

to Dan Jeremiáš: Díky Bohu,že už jsi z Mutějovic pryč,Dane.to provozní: Kurva jak můžeš dělat provozního,když neumíš ani psát???
Je mi z tebe na blití


napsal(a): wendy1972 (vasek.vasek11(a)seznam.cz) [Odpovědět]

provozní

úterý, 30. srpen 2011
20:24

Trošku mě překvapil váš příspěvek. Vy jste první, komu naše pivo (které zrovna máme na výčepu) nechutnalo. I pivo, které vařil pan Jeremiáš nebylo špatné, podívejte se na příspěvky dole. Navíc i na různých pivních slavnostech se náš pivovar umístil na prvním nebo druhém místě. A co se tyče piva, tak i přesto, že jsem nechtěla vynášet tu špínu ven, ale teď nemám na vybranou. Pivo od pana Rottenborna, které jsme měli na výčepu v listopadu loňského roku, bylo tak špatné, že zákazníci nechávali skoro plné půllitry piva a odcházeli s tím, že jim vůbec nechutná a taký jsme museli vylit celý tank piva, protože se nedalo pit. Možná, že to dělal naschvál, že se už dopředu počítal s tím, že bude odcházet do Ústí.
Teď stáli klienti jsou velice spokojeni jak s pivem tak s jídlem a obsluhou. Co konkretně chybělo v našem jídelním lístku? Výběr máme velký, jídelní lístek je zveřejněn na naších webových stránkách www.poddzbanskypivovar.cz/restaurace


napsal(a): provozní [Odpovědět]

cyklistka Hanka

úterý, 30. srpen 2011
20:59

to provozní: ..tak tohle bych nečekala od tak vyhlášené hospody, kterou jsme navštěvovali v době, kdy tam pan Rottenborn vařil a jezdili jsme tam hlavně kvůli jeho pivu. Jestli Vám po jeho odchodu nikdo nic neříkal, tak je to asi tím, že se Vás lidi bojí,jak jsem se dověděla,takový člověk, který vaří pivo hlavně srdcem by takovou věc nikdy neudělal..je smutné, že se Vás tady někde zastával a byl loajální..a vy se k němu chováte jak uražená mimina, kterému máma veme dudlík..., určitě to pošlu dál mezi cyklisty...,to že jste ho nějakým způsobem urazili a on odešel,jinak by určitě chtěl dokončit..co tak skvělého začal, jinak to nechápu,že se Vám už nedaří..si vylijte sami na sebe..a ne na takového odborníka..asi by to chtělo umět jednat s lidmi...


napsal(a): cyklistka Hanka [Odpovědět]

Pavel R.

úterý, 30. srpen 2011
21:21

Pavel R.

to provozní: Tak na tohle musím chtě nechtě reagovat, protože je to přímé napadení mé osoby. Nebudu ale vynášet špínu proč jsme, já a Dan, odešli a proč si myslím, že odejde za chvilku i další a další sládek. O tom, že by v listopadu zákazníci nechávali skoro prázdné půllitry nic nevím a myslím že ani ti údajní zákazníci. O vylití celého tanku jsem slyšel od majitele a když jsem se zeptal, který tank to byl, řekl že ten u okna. Každý kdo pivovar navštívil ví, že u okna je káď č. 1, takže jen ten, kdo pivo poškodil, věděl z které kádě se údajně vylitý tank sudoval. Myslím, že jsem celou dobu po mém odchodu byl loajální, protože jsem dal do rozjetí vašeho pivovaru kus srdce a to samé jsem očekával od vedení pivovaru. Tento váš příspěvek je pro mne jedním velikým zklamáním a myslím si, že do budoucna si o vztazích v pivovaru a restauraci ( a hlavně o chování majitele ke svým poddaným ) udělají obrázek sami zákazníci, protože pan Martin v jedné své větě odhalil veliký kus pravdy. Dnešním dnem pro mne váš pivovar definitivně skončil. A vypadá to, že se zde do budoucna bude házet špína na vaše bývalé sládky, určitě jich bude ještě víc.

S pozdravem
Pavel Rottenborn
bývalý sládek Poddžbánského pivovaru, který se za svou práci stydět nemusí


napsal(a): Pavel R. [Odpovědět]

Dan

úterý, 30. srpen 2011
22:02

Dan

to provozní:
Svým příspěvkem si děláte opravdu pěknou reklamu. Skutečně nečekaná reakce na vyjádřenou nespokojenost jednoho hosta.
V Mutějovicích jsem byl naposledy za sládkování pana Rottenborna. Je opravdu ubohé, když tady stylem pomluvy haníte jeho práci. Při každé naší návštěvě jsme viděli jen spokojenost. V přední části restaurace, kde sedí převážně štamgasti, to nevypadalo na to že by měli problémy s dopíjením piva.
Za sebe říkám, že nám pivo od pana Rottenborna vždy chutnalo a rozhodně se neměl za co stydět! Ba naopak.
Plánovali jsme další návštěvu v Mutějovicích, ale rozhodně změníme program a pojedeme jinam. Přikláním se k názoru cyklistky Hanky. Tuto novou skutečnost si rozhodně nenechám pro sebe a budu to šířit dál, mezi známé, kteří také rádi cestují za dobrým pivem.
Panu Rottenbornovi přeju, aby se s podobným jednáním už nesetkal, protože není snad nic horšího, než ubožácká pomluva...


napsal(a): Dan [Odpovědět]

Sekal

úterý, 30. srpen 2011
22:04

Sekal

to provozní: Hm. Pivo Pavla Rotterborna jsem v Mutějovicích měl a bylo výborné. A i kdyby, nechápu toto kydání špíny, které mi připomíná jednoho "hospodského", později "pivovarníka". Časté střídání sládků je už podezřelé.


napsal(a): Sekal [Odpovědět]

Děkan

úterý, 30. srpen 2011
07:43

Děkan

Mutějovice navštíveny první týden v srpnu. K pivu - k naší smůle jsme dopíjeli produkci sládka D.Jeremiáše, pivo již bylo starší, chyběl říz, prostě mrtvé, mělo svůj zenit za sebou, chuťově jakžtak ušlo, tedy až na pšenici, která zřejmě klasickou svrchně kvašenou pšenicí nebyla a ke zkaženosti neměla daleko. Bylo nám řečeno, že nové pivo na čep nepůjde, dokud se nevypijí zásoby. Lituji ty, co přišli po nás a vzpomínáme na zlaté časy sládka Rottenborna. Ke sládkovi - ten současný je skutečně po škole, je z Nymburka a přišel za prací, nové pivo ale vařil (opět zaskakoval) Vláďa Černohorský, občas přijede várky zkontrolovat, ale co si budeme povídat, pivo vyžaduje denní odborný dohled. Ale nepodceňujme dopředu mladého sládka a vyčkejme až jeho výtvorů a pak hodnoťme. Mutějovice jsou zajímavé svým "vesnickým" pivovarem, projektem, který zaslouží uznání a obdiv. Na druhou stranu leží trošku stranou mimo velké aglomerace a majitelé by si měli uvědomit, že to jediné, čím přilákají návštěvníky z okolí i z celé republiky bude pouze a jen kvalitní pivo, které snese nejpřísnější měřítka. Ke kuchyni - byli jsme v Mutějovicích ve čtvrtek a kuchyň, tedy jídelníček, byl docela vyškrtaný a některá vyhlášená jídla chyběla, to co jsme si dali bylo na šlušné úrovni, přesto jsme měli pocit z klesající úrovně. Obsluha či personál - tady nemohu souhlasit s předchozím příspěvkem, alespoň za nás, slečna, která se nám věnovala (a mj. nás ubytovávala) byla velice příjemná, vstřícná, řekl bych s profesionálním přístupem a něco k tomu navíc, i ostatní personál (starší pán) byl slušný. Z obou jsme měli pocit, že si návštěvníků váží. Samozřejmě, mohla je střídat jiná směna, na kterou narazil Martin a vše mohlo být jinak... Jsem povoláním učitel a kdybych měl hodnotit v pořadí pivo - jídlo - personál - ubytování (300,-/lůžko v apartmánu) tak dám 4 - 3 - 1 - 2. Ale jak jsem se již zmínil, základem dobrého pivovaru by mělo být pivo ...


napsal(a): Děkan [Odpovědět]

Martin

pondělí, 29. srpen 2011
21:01

Vaří ? ... jak může umět vařit pivo - nemá ve svých 21 letech žádné zkušenosti. Jen mu tam do toho všichni mluví, jak to má dělat. To poslední, co tam za něco stálo, bylo pivo. Se strachem lze očekávat to, co se povede navařit. Snad jediná pozitivní věc se děje - odchází personál, který za moc nestál. Snad naberou někoho, kdo tu obsluhu pozvedne. Ale bohužel nejčerstvější servírka spíš svědčí o potvrzení sestupné tendence v obsluze.


napsal(a): Martin (M.manas(a)centrum.cz) [Odpovědět]

provozní

úterý, 30. srpen 2011
23:20

to Martin: I v jiných malých pivovarech vaří pivo mladí sládkové a pivo má velký úspěch. Všechno pivo, které vaří pan sládek, vaří sám. A co se tyče obsluhy, tak všichni naši číšníci mají profesionální přístup ke každému zákazníkovi,ale každému se nezavděčíte. Třeba paní Mirka, která o nás napsala příspěvek 16.května zrovna kritizovala slečnu, kterou pochválil pan Děkan. Všichni naši číšnici jsou profesionálové a ty slečny, které museli skončit odešli z rodinných nebo ze zdravotních důvodů a majitel s nimi vždy byl spokojen. Je nám opravdu líto, že museli skončit. Od jiných návštěvníků restaurace jsme o nich slyšeli samou chválu. Budeme se snažit, aby i noví zaměstnanci byli stejně dobří.


napsal(a): provozní [Odpovědět]

Martin

pátek, 2. září 2011
21:09

to provozní:
.. bohužel nemluvíte pravdu - servírka,která odešla,odešla kvůli penězům,stejně jako odešla předtím z jedné nejmenované provozovny ve vedlejší vesnici a nová servírka není profesionál,protože není vyučená v oboru,jak prozradili lidé,co jí znají.Takže žádné rodinné nebo zdravotní důvody ani že všichni jsou profesionálové!Ale to není podstatné,důležité je,jak bude chutnat pivo od nového sládka.Ale úpadek z vyších příček už ukázal Tábor 2011 - až 4. místo za prvnímy Broumy a druhou Chýší!


napsal(a): Martin (M.manas(a)centrum.cz) [Odpovědět]

Jiří Lojda

sobota, 16. červenec 2011
18:39

Je pravda, že po cca půl roce Mutějovice opět mění sládka :( ? Pivo máte dobré...


napsal(a): Jiří Lojda [Odpovědět]

Honza

pátek, 12. srpen 2011
10:35

honza

to Jiří Lojda: Ano je to pravda. Pivo vaří nový (již třetí) sládek.


napsal(a): Honza [Odpovědět]

provozní

sobota, 16. červenec 2011
11:24

Vážení sběratele, rádi bychom vám oznámili, že máme sklenice s logem našeho pivovaru, které jsou k dispozici u nás v restauraci. P.S. Sklenice neposíláme poštou.


napsal(a): provozní [Odpovědět]

Provozní

sobota, 21. květen 2011
11:24

Děkujeme i za váš negativní názor. K tomu bych chtěla dodat, že naši zaměstnanci jsou vždy vstřícné ke všem zákazníkům. A na jídlo se v naší restauraci nečeká déle než 15-20 minut i když máme hodně hostů. Co se týče kvality jídla, zatím jsme slyšeli jen pochvalu, nicméně děkujeme i za váš příspěvek, když se o podniku píše, to znamená že podnik žije. Co se tyče porovnání našeho pivovaru s konkurencí, pak se zeptám, nejste náhodou od nich, a nebo vás mrzí náš úspěch?


napsal(a): Provozní [Odpovědět]

Pavel R.

sobota, 21. květen 2011
11:39

Pavel R.

to Provozní: Souhlasím s názorem o jakékoli reklamě, byť může někdy být i negativní. O kom se nepíše, ten jako by nežil. Jen nesouhlasím s tou poslední větou, protože malé a minipivovary si nekonkurují, ale většinou spolupracují. Pokud chce někdy někdo podnik pošpinit, spíš bych za tím viděl konkurenci v pohostinství nebo od větších pivovarů v blízkosti. Ale každý má svůj vlastní názor a mě jídlo vždy chutnalo a obsluha byla také vždy na úrovni.


napsal(a): Pavel R. [Odpovědět]

Pavel R.

sobota, 21. květen 2011
11:41

Pavel R.

to Provozní: A teď již jdu popíjet a omrknout stánky na první ročník našeho jarmarku. Mrzí mě, že se letos nezúčastníte, tak snad to vyjde příští rok.


napsal(a): Pavel R. [Odpovědět]

Provozní

pondělí, 23. květen 2011
14:29

to Pavel R.: Děkuji, Pavle.


napsal(a): Provozní [Odpovědět]

emu

pondělí, 23. květen 2011
18:52

emu

to Provozní: já sice nebyl svědkem a ve vašem pivovaru jsem byl pouze jednou na pivu, ale šmahem bych neodsuzoval někoho, kdo má negativní zkušenost. navíc vám ta paní pochválila pivo, že je vynikající. To nevypadá na špinění od konkurence. Nejednou se mi totiž stalo, že v jinak vychvalovaném a dobrém podniku zrovna obsluha nemá svůj den, nebo prostě řeší nějaký problém a jedna konkrétní návštěva hosta dopadá špatně. Takový člověk nemusí být nutně od konkurence, i když toto obvinění je samozřejmě nejjednodušší způsob, jak se vypořádat s každou kritikou.


ICQ: 449477888

napsal(a): emu [Odpovědět]

Provozní

úterý, 24. květen 2011
18:44

to emu: Kdyby to byla jen kritika bez porovnání s jinými podniky, tak to beru. Ale když se odkazuje přímo na určité podniky tak to by obyčejný host nikdy nenapsal.


napsal(a): Provozní [Odpovědět]

emu

úterý, 24. květen 2011
23:02

emu

to Provozní: proč by nenapsal? Je tam porovnání se dvěma jinými minipivovary v blízkém okolí... že by se zrovna chýně a kozlíci spojili, aby společně napsali jeden komentář proti mutějovicům? a koho jiného vám v tomto regionu měla dát paní za příklad? možná tak beroun...
Jako mě to může bejt fukt, já ji neznám, jenom obecně nemám rád, když se na kritiku někde reaguje obviněním, že je ten člověk od konkurence. Stačilo napsat, že se něco takového u vás standardně neděje a pokud se tak skutečně stalo, tak že se omlouváte. A třeba vybídnout k další návštěvě, ať člověk vidí, že to byla náhoda. Takhle si podle mne akorát potenciální zákazníky odradíte, když je hned obviňujte ze závisti apod.
Na druhou stranu je pravda, že by lidé zde píšící, čímž se obracím na paní Mirku, měli být trochu zdrženlivější v kritice, pokud mají s daným podnikem jen jednu zkušenost. Chyby se mohou vyjímečně stát kdekoliv a stěžovatelé by si měli uvědomit, že jejich okamžité vytrubování do světa může poškodit jinak dobré podniky.


ICQ: 449477888

napsal(a): emu [Odpovědět]

Svoby

středa, 25. květen 2011
08:01

to emu: Konečně rozumný názor v záplavě více či méně emotivních reakcí na Buqičáka apod.:) Také si myslím, že se nemá soudit podle jediné zkušenosti. Já jsem byl sice v Mutějovicích v obou případech s obsluhou velmi spokojen, ale každý si holt někdy vybere slabší chvilku...


napsal(a): Svoby [Odpovědět]

Kozel 14

středa, 25. květen 2011
08:52

to Svoby:Tak,tak.Já rovněž dvakrát a vždy obsluha přívětivá a příkladná...


napsal(a): Kozel 14 [Odpovědět]

Energetik

středa, 25. květen 2011
09:07

Energetik

to Kozel 14: Obsluha přívětivá a příkladná byla včera i ve Zlejch na zahrádce :D


napsal(a): Energetik [Odpovědět]

Mirka

pondělí, 16. květen 2011
08:51

Včera jsem navštívila restauraci Vašeho pivovaru. Pivo vynikající, koupila jsem i domů pro radost manželovi. Bohužel obsluha, to je katastrofa. Přesto, že v restauraci mohlo být celkem tak 8 lidí, na všechno jsme čekali půl hodiny, jídlo jsme pak dostali vlažné. Obsluha prostě klábosila u výčepu a na hosty s.aly mouchy. Zajeďte se podívat do Chýně, nebo do Kladna ke Kozlíkům, jak to má vypadat.


napsal(a): Mirka [Odpovědět]

Dan Jeremiáš

pátek, 25. únor 2011
07:55

Dan Jeremiáš

Čtrnácka je světlá a pšenička bude zhruba za měsíc.Dám vědět přesný datum.


Dan Jeremiáš

čtvrtek, 24. únor 2011
09:00

Dan Jeremiáš

Zdravím všechny příznivce našeho pivovaru.
Dávám na vědomost ,že slíbená březnová čtrnáctka jde tento pátek na pípu naší restaurace.
Rovnou oznamuji že další "český chlebík" bude pšeničný :)a již je ve sklepě .


Jana

čtvrtek, 24. únor 2011
09:58

Jana

to Dan Jeremiáš:
Ten "pšeničný chlebík" bude kdy?? A 14°je světlá, nebo tmavá?


napsal(a): Jana [Odpovědět]

Dan

čtvrtek, 24. únor 2011
10:35

Dan

to Dan Jeremiáš:
Tak to zní oboje moc dobře...
Hlavně aby místní tu pšenici dobře přijali, přeci jenom kdo to nezná, může být překvapen. Já už se těším na košt :)


napsal(a): Dan [Odpovědět]

petr

neděle, 20. únor 2011
13:55

Petr

cau tak co chysta se naka akce k prvnim narozeninam poddzbanskeho pivovaru nebo naky novinky


napsal(a): petr [Odpovědět]

Poddžbánský pivovar

sobota, 5. únor 2011
11:09

21. Reprezentační slavnosti piva Táboře.
S potěšením Vám dáváme na vědomí,že se náš pivovar na této prestižní akci, která je jednou z nejvýznamnějších degustačních soutěží ve střední Evropě a které jsme se zúčastnili jako nováček degustačních soutěží, umístil na velmi slušném 4.MÍSTĚ v kategorii světlý ležák vyráběný v malých pivovarech.
Této kategorie se zúčastnilo 43 přihlášených pivovarů.


napsal(a): Poddžbánský pivovar [Odpovědět]

jiri.kana

neděle, 16. leden 2011
19:26

jiri.kana

to Lubos:Proč by měl být pivovarský profesionál nutně zběhlý také v zeměpisu?


napsal(a): jiri.kana [Odpovědět]

Lubos

neděle, 16. leden 2011
21:53

Lubos

to jiri.kana: Tady ani tak nejde o zeměpis jako takový, tj kdyby tam nebyla známá sladovna, tak bych to nenapsal. Navíc bych si, jestliže bych obdržel nový slad, zjišťoval co nejvíce informací, tj odkud je, atd. A taky než něco někam napíšu, tak se to snažím ověřit, je to otázka pár vteřin.


napsal(a): Lubos [Odpovědět]

Dan Jeremiáš

pátek, 14. leden 2011
20:54

Dan Jeremiáš

Takže,jsem zase na chvilku zde a rád bych vám oznámil,že křest polosvětlé třináctky dopadl nad očekávání dobře.Zatím slyším chválu.Takže jste vítáni a přijďte ochutnat.
Dále..... protože se blíží velikonoce(i když letos vychází později).
Dnes jsme obdrželi slad...klasického vídenského typu...sice původem až z Bamberka, u německo francouzkých hranic...ale jdeme do Březnáka.
Takže...žádné pokus omyl,ale klasické vícesvětlé pivko s jemnou nahořkostí a stupňovitost 14.dnes máme čtrnáctého ,takže zhruba v půlce března by jste mohli koštnout))))))).Datum vysklepení upřesním.
Dej bůh štěstí
sládek Poddžbánského pivovaru
Dan Jeremiáš


Elf

neděle, 16. leden 2011
01:17

Elf

to Dan Jeremiáš: Nejedná se náhodou o německý Bamberg? Ten se však nachází v Horních Francích v Bavorské spolkové zemi a je blízko česko-německých hranic.


napsal(a): Elf [Odpovědět]

Lubos

neděle, 16. leden 2011
12:54

Lubos

to Elf: Taky mě to po přečtení jeho příspěvku zarazilo. Jestli skutečně myslí Bamberg, tak je to z mého pohledu od pivovarského profesionála dost faux pas.


napsal(a): Lubos [Odpovědět]

Sekal

neděle, 16. leden 2011
09:20

Sekal

to Dan Jeremiáš: Polosvětlá 13°?


napsal(a): Sekal [Odpovědět]

Elf

neděle, 16. leden 2011
15:09

Elf

to Sekal: Jo a tohle mě taky zarazilo, i když toto označení používají např. v Bzenci a umím si pod tím i něco představit, zní mi to trochu zvláštně.


napsal(a): Elf [Odpovědět]

Dan Jeremiáš

středa, 12. leden 2011
15:50

Dan Jeremiáš

Takže vážení návštěvníci těchto stránek.
Rád bych se Vám představil,mé jméno je Dan Jeremiáš a jsem ten nový sládek v našem Poddžbánkém pivovaru o kterém se tu diskutuje..Vyučil jsem se v Plzeňském pivovaru,poté si udělal průmku a postupně jsem prošel několika pivovary na všech pozicích co se týče výroby.Musím přiznat,že nikdy jsem nepracoval na tzv.\\\"kancelářské židli\\\".Ale myslím že to nehraje žádnou roli.V pivovarsko-sladařském řemesle se vždy bralo,že finální výrobek hovoří za sládka.
Takže:
Ke změně pana sládka: Vždy platilo že sládkové měnili svá působiště,mělo to své klady i zápory.Kladné bylo to,že sládek získával nové zkušenosti.Záporné to,že se sládkem odcházela určitá vyváženost jeho piva v pivovaru.
K budoucnosti Podžbánského pivovaru: Myslím že pivo máme dobré a budeme se snažit ještě zlepšit.Časem určitě dojde i na nějaké ty "majštrštriky"v podobě speciálů.Zatím držíme 12 světlý a tmavý ležák,lehčí pivo v podobě 10 světlé pro turisty a místní pivaře co zajdou na svá pravidelná piva...
No a v pátek maximálně v sobotu tento týden bych rád pustil na čep třináctku polotmavé.


Takže jste všichni vítáni a přijťe ochutnat.


S pozdravem Dej bůh štěstí
sládek Poddžbánského pivovaru
Daniel Jeremiáš
Rád bych zareagoval na některé komentáře


JardaK

středa, 12. leden 2011
18:35

JardaK

to Dan Jeremiáš:
To se mi líbí, to snad ještě tady nikdo neudělal, pěkně se představit, postavit se čelem, v podstatě dát najevo "jsem tady, ptejte se, nebo radši nechte řečí a přijeďte se přesvědčit". Tak ať se daří!
A hned bych měl jeden dotaz: Příspěvek poddžbánského pivovaru z úterý 11.1. "Náš pivovar už není v ohrožení. Kvalita piva se opravdu zlepšila..." On byl problém s kvalitou ? Jednou jsem si sice přivezl pivo, které bylo cítit tak trochu "máslově", ale chuťově bylo v pořádku. V Mutějovicích jsem se stavil třikrát, celkem jsem ochutnal tuším čtyři druhy a spokojenost. Např. i když tmavé moc nemusím, tak hned první várka tmavého co jsem měl mě nadchla. A ta desítka byla vynikající, i když se jí Pavel tolik bránil. Určitě pokud byl nějaký problém nepůjdete do detailů, ale alespoň náznak, co by se mělo zlepšit ?


napsal(a): JardaK [Odpovědět]

Dan Jeremiáš

středa, 12. leden 2011
20:16

Dan Jeremiáš

to JardaK: Na jakékoliv rozumné dotazy rád odpovím.
Celý problém tkví v přístupu naší pivařské komunity.(viz má odpověď na výměnu sládka)Nehodlám a ani mi nepřísluší hodnotit důvody proč zde bývalý sládek již není.Ale to že se změnil pan starý neznamená,že se mění kvalita k horšímu.Nejsme fabrika na výrobu hektolitrů piva za každou cenu ,ale malý pivovárek který vaří takříkajíc kolem komína.Samozřejmě kažý vaří trošku po svém...jestli lépe nebo hůře to musí posoudit zákazníci.
Jo a díky za dotaz))))))


Pavel R.

středa, 12. leden 2011
20:44

Pavel R.

to Dan Jeremiáš: Bylo by dobré, kdyby ses zaregistroval na PI


napsal(a): Pavel R. [Odpovědět]

Dan Jeremiáš

středa, 12. leden 2011
23:33

Dan Jeremiáš

vzkaz pro Pavla R.(bývalého sládka)
Nezlob se, ale myslím že tento web je otevřený pro každého kdo má rád dobré pivo.Na to abych vyjadřil svuj nazor je uplně ideální,ale dělat z jednoho z posledních blogu o pivě uzavřenou společnost se mi nelíbí.Myslím že nemusím být registrovaný na těchto stránkách a mohu vy jádřit svůj názor.Pro případné nevěřící Tomáše:
moje netova adresa ....jeremd1@centrum .cz
tel 607 106 680


Hříbek

čtvrtek, 13. leden 2011
09:45

Hříbek

to Dan Jeremiáš: Co k tomu dodat :) snad jen to že se těším až přijedu ochutnat :).


napsal(a): Hříbek [Odpovědět]

sasa

úterý, 11. leden 2011
08:01

sasa

To je zajímavé, že mají Na Rychtě dva podsládky.


napsal(a): sasa [Odpovědět]

Máza

úterý, 11. leden 2011
16:22

to sasa: Od ledna 2011 na stálo s tátou Na rychtě. Pomalu to přebírá od táty, který to tam rozjel.


napsal(a): Máza (bochankovi(a)seznam.cz) [Odpovědět]

Poddžbánský pivovar

pondělí, 10. leden 2011
17:23

Chtěli bychom návštěvníkům našeho pivovaru oznámit, že dbáme na kvalitu našeho piva, a stálé se snážíme zlepšovat jeho chuť. Od prosince máme nového sládka. Jste všichni srdečně zváni k ochutnání nové světlé kvasnicové 13°, která bude narážená v pátek 14. ledna! Dále vám oznamujeme, že stálé čepujeme světlou poddžbánskou 10°, světlou 12° a tmavou 12°.


napsal(a): Poddžbánský pivovar [Odpovědět]

Dan

pondělí, 10. leden 2011
17:30

Dan

to Poddžbánský pivovar:
Čtu dobře? Nového sládka?


napsal(a): Dan [Odpovědět]

Chody

pondělí, 10. leden 2011
19:34

Chody

to Dan:
Jj, Pavel to zde oznamoval, že přechází do Ústí...


ICQ: 414292574

napsal(a): Chody [Odpovědět]

Jana

pondělí, 10. leden 2011
20:08

Jana

to Chody:
Jo,jo, už tam je. Mluvili jsme s ním Na Rychtě 30.12.


napsal(a): Jana [Odpovědět]

Dan

úterý, 11. leden 2011
00:40

Dan

to Chody:
Tak to mi uniklo a upřímně mne to mrzí. Další můj oblíbený minipivovar je v ohrožení :(


napsal(a): Dan [Odpovědět]

Poddžbánský pivovar

úterý, 11. leden 2011
10:18

to Dan:
Náš pivovar už není v ohrožení. Kvalita piva se opravdu zlepšila. Hlavně jsme to museli udělat pro vás. Jelikož jsme minipivovar, musíme dbát na chuť a kvalitu piva, jenom tak udržíme vaši přízeň.


napsal(a): Poddžbánský pivovar [Odpovědět]

Dan

úterý, 11. leden 2011
21:12

Dan

to Poddžbánský pivovar:
Těší mne že máte zájem na spokojenosti hostů. Co nejdříve přijedu na ochutnávku a pivovaru přeji, aby se mu dařilo.


napsal(a): Dan [Odpovědět]

Poddžbánský pivovar

úterý, 11. leden 2011
21:38

to Dan:
Děkujeme:)


napsal(a): Poddžbánský pivovar [Odpovědět]

Team Výtopny Zdice

neděle, 31. říjen 2010
22:15

Dobrý večer,

minulý týden jsme k Vám zavítali v sobotu podvečer s velkým očekáváním. Na první pohled jsme byli velmi nadšení stylem "hospůdky", všude čisto, přijemně vytopeno...po celodením mrznutí to bylo přijemné. Bohužel dál už nás to až tak moc mile nepřekvapilo. Obsluha spíš někam do chlívku, kde by byli tolerantnější - bez zmateného lítání v poloprázdném sálu. Objednáno, pivko nebylo nejhorší, ale popravdě, pili jsme lepší. Ale beru, každý má jiné chutě. Ale kuchyně tedy hrůza. Ceny na takovou vesnici vysoké, jsem pražák a najim se v Praze levněji a lépe. Námi vybraná jídla na hlad dobrá, ale pro chuť nic moc. Prostě trochu kuchařské fantazie chybí. I když to pivo nesnáším, zlaté nedaleké Krušovice, kde ve vyhlášené hospodě se člověk nají stejně draze, ba možná i levněji, ale určitě lépe, větší porce. Omlouváme se za tento názor a zkušenost za necelých 1200,- kč, ale už nás tam nikdy neuvidíte.

R+L+P+K


napsal(a): Team Výtopny Zdice (vytopna.zdice(a)seznam.cz) [Odpovědět]

Děkan

pondělí, 1. listopad 2010
09:08

Děkan

to Team Výtopny Zdice: Musím reagovat, protože my máme s Mutějovicemi zcela opačnou zkušenost. Pobývali jsme zde 2 dny v červenci a řádně vše otestovali - piva velice slušná shodného charakteru, zejména světlý 12 ležák jsme hodnotili velice vysoko, ale každý máme jiné chutě a i samotné pivo prodělává změny, respektuji, že Vám nemuselo příliš chutnat. K obsluze - byli jsme přítomni venkovní zábavě s živou hudbou, plná zahrádka a musím říci, že obsluha jela naplno a snažila se, velmi slušné vystupování, líto nám bylo slečny servírky, která se brodila vrstvou štěrku s talířemi v rukou. Je pravdou, že někdy nadměrná snaha o rychlost působila až rušivě, ale to se dá při slušnosti obsluhy prominout. V restauraci jsme se stravovali několikrát a bez problémů, jídlo chutné a v dostatečném množství, ještě teď vzpomínáme na vynikající žebra. A všude vládla domácká venkovská atmosféra a přívětivost lidí. Takže pro nás jsou Mutějovice nejen zajímavým podnikatelským záměrem na vesnici před kterým smekáme, ale i zárukou kvality a ta něco stojí, možná proto trošku vyšší cenová hladina než by člověk na vesnici čekal. Trošku pokory z Vaší strany vůči tomuto podniku by bylo na místě. Nikdo nejsme středobodem vesmíru, aby se kolem nás všechno točilo. Takže my se do Mutějovic určitě vrátíme. Věřím, že i Vy dáte Mutějovicím ještě šanci. A pokud ne, tak Vám přeji dobrou chuť nad krušovickým gulášem zalitým několika Mušketýry.


napsal(a): Děkan [Odpovědět]

Rosťa

pondělí, 1. listopad 2010
11:29

Rosťa

to Team Výtopny Zdice: Ahoj. Já tam byl včera s 200 gramy tataráku za necelých dvěstě korun a s kvasnicovou desítkou a dvanáctkou velmi spokojen. Ostatně, chlapci, nechali jsme se se synem zlákat někdy na jaře na Podbrdský motoráček a dojeli tak do Zdic. Tento motoráček však v slibovaný den a čas nakonec nebyla schopna Výtopna Zdice vypravit a nic nejelo! Kdybyste viděli těch dětských slz! Nikdo nežijeme v ideálním světě, proto já si takovou příkrost při hodnocení druhých jako předvádíte vy vždy odpouštím a na Podbrdský motoráček zkusíme dorazit jindy už kvůli trati Zadní Třebaň - Lochovice... Ať se vám daří!


napsal(a): Rosťa [Odpovědět]

Krišot

pondělí, 1. listopad 2010
17:21

Krišot

to Team Výtopny Zdice: Do minipivovaru chodím hlavně kvůli pivu, jídlo je až někde na x-tém místě. Byl jsem tam v létě a s kvalitou piva a s obsluhou jsem byl spokojený. Pozdravujte v Krušovicích. Je třeba podporovat Heineken.


napsal(a): Krišot [Odpovědět]

JardaK

pondělí, 1. listopad 2010
17:36

JardaK

to Krišot:
Když oni tam i tu restauraci mají docela pěknou :)
Je pravda, že jsem tam nejedl, ale když jsem tam byl pro pivo a viděl servírovaná jídla, bylo mi líto, že nemám čas.


napsal(a): JardaK [Odpovědět]

Pavel R.

úterý, 2. listopad 2010
15:07

Pavel R.

to Team Výtopny Zdice: Dobrý den,

pokud byste nenapsal, že jste byli nadšeni stylem hospůdky, čistotou a příjemným teplem, nabyl bych dojmu, že jste navštívili restauraci U Lavičků, která je o pár metrů nad námi a kde točí Krušovice.
Kvalitu našeho piva zde pominu, jelikož každý máme jiné chutě.
Já osobně jsem zde tu inkriminovanou sobotu nebyl, ale podle zvěstí a výstavu piva vím, že jak v pátek, tak i v sobotu bylo plno a to nejen v přízemí, ale i v salonku v patře. Takže nevím, kde jste vzal ten poloprázdný sál a obsluhu vhodnou do chlívku, jelikož večer už byly na place obě směny aby stačily pokrýt celou kapacitu restaurace.
Já osobně se zde stravuji každý den a nemohu na kvalitu jídel říci nic špatného. Nevím kde v Praze se stravujete Vy, ale asi máte jiné představy. Určitě bych naši kuchyň nesrovnával s Vámi nejmenovaným podnikem v nedalekých Krušovicích, ale aspoň jsem si udělal představu o Vašich chutích a kuchařské fantazii.
Bohužel Vám musím na závěr sdělit (i když to dělám nerad a není to mým zvykem), že mi opravdu není líto, že Vás v naší restauraci už nikdy neuvidíme.

S pozdravem
Pavel Rottenborn
sládek Poddžbánského pivovaru
---------------------------------
Zpráva byla upravena 02.11.2010 ve 15:10:03


napsal(a): Pavel R. [Odpovědět]

Dan

neděle, 7. listopad 2010
17:07

Dan

to Team Výtopny Zdice:
Nedá mi to a musím také reagovat. Pominu odlišnost chutí každého z nás, co jednomu chutná, nemusí chutnat druhému.
Jenže já mám z vašeho příspěvku pocit, jako by byl napsán s cílem poškodit dobrou pověst hospůdky Podžbánského pivovaru.
Nemám ve zvyku hodnotit nějaký podnik podle jedné návštěvy, i když v případě hospody Podžbánského pivovaru byl už první dojem lepší než jsem čekal. Poslední, několikátou zkušenost mám z minulého pátku. Prostředí hospody bylo už mnohokrát jinými popsáno, mně se velmi líbí. Nutno zmínit i čisté toalety s teplou vodou, mýdlem a papírovými ručníky.
Obsluha vždy bezproblémová, ochotná. Než jsme se dohodli na kterou židli si kdo sedneme, byla u nás slečna s jídelními lístky. Jídlo jsme po objednání dostali rychle a v kvalitě více než dobré. Porce si skoro nedovedu představit větší a marinovaná krkovička byla prostě luxusní!
Pivo jsem tentokrát mohl ohodnotit bohužel jen vizuálně a ochutnat až doma (odvezl jsem si tři PET ky). Po mých minulých ochutnávkách, i té poslední, mohu říct jen jedno. Pivko výborné, pan sládek prostě umí!
Co se týká cen, nepřijdou mi nějak přemrštěné. Ano, jsou možná vyšší než průměr v obyčejných vesnických hospodách. Ovšem Podžbánský pivovar není "tuctová" hospoda a ceny považuji za zcela přiměřené. Navíc i zde je výběr z hotovek za rozumné ceny.
Co se mne týká, nemám co bych vytknul. Vlastně maličkost. PET lahve s pivem se přepravou promění v jakési kolébavé kuželky, vyboulí se jim dno a nelze je postavit. To samozřejmě není stížnost, spíš taková veselá kuriozitka.
Už se těším na další návštěvu tohoto místa!
---------------------------------
Zpráva byla upravena 07.11.2010 ve 17:11:00


napsal(a): Dan [Odpovědět]

Pavel R.

pondělí, 8. listopad 2010
12:20

Pavel R.

to Dan: O kom se nemluví (i třeba negativně), ten jakoby nežil. Co se týče té kuriozitky... Tyto petky nevydrží vyšší tlak a většinou se jim dno vyboulí. Asi jsou vyrobené pro mrtvá piva :D


napsal(a): Pavel R. [Odpovědět]

Dan

pondělí, 8. listopad 2010
13:33

Dan

to Pavel R.:
Jen jestli to není jen chytrý obchodní tah? Co s petkou, která nejde postavit? Jedině vypít, protože potom se dno zase snadno vrátí zpátky :D


napsal(a): Dan [Odpovědět]

Pavel R.

pondělí, 8. listopad 2010
14:56

Pavel R.

to Dan: Tak na tom něco bude :D I když většinou lidem radím aby je před použitím postavili do lednice a nechali uklidnit. Hlavně kvůli pěnivosti. Aspoň je vypijí hned a nezapomenou na ně. Ale opravdu to nebyl úmysl.


napsal(a): Pavel R. [Odpovědět]

Dan

úterý, 9. listopad 2010
00:18

Dan

to Pavel R.:
Postavit do lednice a uklinit. To je dobrá rada, ale kdo to má vydržet? :D


napsal(a): Dan [Odpovědět]

Pavel R.

úterý, 21. září 2010
15:00

Pavel R.

Od října tohoto roku, bude naše pivo (snad pravidelně) na soutoči s nejmenovaným místním pivovarem a Poutníkem v jedné rohové brněnské restauraci na Třídě kapitána Jaroše.
P.S. Snad jsem si nespletl kapitány... :D
---------------------------------
Zpráva byla upravena 21.09.2010 ve 15:03:11


napsal(a): Pavel R. [Odpovědět]

Pavo

úterý, 21. září 2010
16:35

to Pavel R.:
To je dobrá zpráva,v říjnu půjdu hledat rohovou restauraci na kpt.Jaroše a doufám, že najdu.


napsal(a): Pavo [Odpovědět]

Ludwig

úterý, 9. listopad 2010
01:29

Ludwig

to Pavo:
Tenhle "podnik" je dost nechvalne znamy svymi experimety s cepovanim piv z malych pivovaru.
Pamatuji si kdyz me to doporucil sladek z Bluciny ::cry
Bohuzel, zahulena putyka s personalem ktery nema sebemensi poneti o tom jak cepovat a osetrovat pivo..
Zde se znovu potvrzuje pravidlo "Sladek pivo vari, a hospodskej ho dela"...


napsal(a): Ludwig [Odpovědět]

Děkan

úterý, 9. listopad 2010
11:43

Děkan

to Pavo: Potvrzuji, pokud se jedná o Vegas, tak zahuleno, slívání piv, obsluha bez vztahu k pivu, jen aby to mým oblíbeným Mutějovicím neublížilo. Doufám, že se toho chytnou kluci ze Zmije či od Míče a Mutějovice taky zkusí. Jinak místo Starobrna se na hospodě objevil poutač Lobkowitze.
---------------------------------
Zpráva byla upravena 09.11.2010 ve 11:46:06


napsal(a): Děkan [Odpovědět]

Pavel R.

úterý, 9. listopad 2010
15:44

Pavel R.

to Děkan: Asi naše pivo nechutná jen Vám. Zrovna jsem viděl v naší restauraci pana Jiřího Daňka z Heinekenu :D :D


napsal(a): Pavel R. [Odpovědět]

Chody

úterý, 9. listopad 2010
16:02

Chody

to Pavel R.:
Že by Vás chtěli koupit :-? ?


ICQ: 414292574

napsal(a): Chody [Odpovědět]

Pavel R.

úterý, 9. listopad 2010
16:06

Pavel R.

to Chody: Nejsme na prodej, ale asi se chtěli přesvědčit jak má chutnat pravá desítka :D


napsal(a): Pavel R. [Odpovědět]

Pavel R.

úterý, 21. září 2010
14:57

Pavel R.

V rámci hesla "náš zákazník, náš pán" jsem byl "ukecán" uvařit něco, co jsem stále odmítal. Můžete hádat desetkrát, co to bude :D Kdo první uhádne, má u mě jedno pivo zdarma :D


napsal(a): Pavel R. [Odpovědět]

umbob

úterý, 21. září 2010
15:30

umbob

to Pavel R.: Že by nějaká desítka pro cyklisty? ;)


napsal(a): umbob [Odpovědět]

Pavel R.

úterý, 21. září 2010
15:39

Pavel R.

to umbob: Máš u mě pivo až pojedeš na kole okolo nás :D Už ji nechtějí jen cyklisté, takže jsem před pár hodinama vystřel první várku.


napsal(a): Pavel R. [Odpovědět]

umbob

úterý, 21. září 2010
15:47

umbob

to Pavel R.: No a musím zrovna na kole? Z Brna cesta předaleká :) Asi to necháme na příští rok. Leda bys mi to pivo zdarma domluvil ve Vegasu;)


napsal(a): umbob [Odpovědět]

Pavel R.

úterý, 21. září 2010
16:03

Pavel R.

to umbob: Na kole to být nemusí, v Brně to domluvit asi nepůjde. Pokud to teda není Vegas v USA :D


napsal(a): Pavel R. [Odpovědět]

umbob

úterý, 21. září 2010
16:16

umbob

to Pavel R.: To byl fórek :) Tak snad mi to k Vám brzo vyjde, rád poznávám nová místa s dobrým pivem. Ať se dílo daří!


napsal(a): umbob [Odpovědět]

jana

úterý, 21. září 2010
17:10

Jana

to Pavel R.:
No konečně! :-) Cyklisté děkují, však víte komu. :-) A že pozdravuji.
V Černicích Vaše 17° neměla chybu.


napsal(a): jana [Odpovědět]

Pavel R.

úterý, 21. září 2010
17:14

Pavel R.

to jana: Také děkuji. Do Vánoc bude ještě lepší a co teprve archivní za tři a více let...


napsal(a): Pavel R. [Odpovědět]

Pavel R.

úterý, 21. září 2010
17:49

Pavel R.

to umbob: to jana: A snad bude pořádnější než ta pořádná co se vrátila zpět :D :D


napsal(a): Pavel R. [Odpovědět]

Pavel R.

úterý, 21. září 2010
12:56

Pavel R.

Do kalendária jsem vložil info o chystané akci v našem pivovaru.


napsal(a): Pavel R. [Odpovědět]

Pavel R.

čtvrtek, 2. září 2010
20:35

Pavel R.

Tak mám na zítřek a sobotu připraveno do Žatce: 12% sv. a tm., Bawariabier 13% pt. a Marzbier 17%


napsal(a): Pavel R. [Odpovědět]

Pavel R.

úterý, 17. srpen 2010
14:09

Pavel R.

Měli bychom mít na Dočesné stánek a já se budu snažit abychom dovezli i bavorskou 13%, kterou máme na čepu. Také máme jako pivovar zastoupení v soutěži Miss zlatého moku. Naše zástupkyně v této soutěži by měla točit pivo v našem stánku.
Včera jsme dali na zkoušku sud piva do jedné brněnské restaurace. Možná od nás budou brát pravidelně.


napsal(a): Pavel R. [Odpovědět]

Narmer

úterý, 17. srpen 2010
12:45

Narmer

Stejně, jako Hříbek ... koukal jsem na stránky Dočesné a nabídka pivovarů mi přišla docela chudá, ve srovníní s dřívějšími ročníky; nicméně - zahlédl jsem tam logo Mutějovického pivovaru a jelikož jsem ještě neměl tu čest ochutnat, velmi se těším


ICQ: 149095450

napsal(a): Narmer [Odpovědět]

Hříbek

neděle, 15. srpen 2010
09:03

Hříbek

Díval jsem se na stránky Žatecké Dočesné a koukal jsem že se jí účastníte, tak se ptám na jaké pivo z produkce se můžou mé chuťové pohárky těšit???


napsal(a): Hříbek [Odpovědět]

Pavel R.

neděle, 15. srpen 2010
10:46

Pavel R.

to Hříbek: O tom, že budeme mít stánek na Dočesné, jsem se dozvěděl teprve včera. Tak nemám bohužel připravený žádný speciál.


napsal(a): Pavel R. [Odpovědět]

Hříbek

neděle, 15. srpen 2010
12:15

Hříbek

to Pavel R.: No to nevadí, já se těším i na ten zakládní sortiment, doufám že budou k mání i tácky ( pro nás zběratele ) :)


napsal(a): Hříbek [Odpovědět]

Pavel R.

neděle, 15. srpen 2010
19:23

Pavel R.

to Hříbek: K mání by měly být oba druhy tácků a samolepy. Snad se mi podaří "zašít" aspoň dva sudy s polotmavou 13%.


napsal(a): Pavel R. [Odpovědět]

jana

úterý, 10. srpen 2010
19:27

Jana

Tácky dnes byly, 13°polotmavá ( a výborná) taky. Bohužel jen (pro mne) v malém půlitříku. Inu, cyklistické pivo to není. :-)
Pane Pavle, díky.


napsal(a): jana [Odpovědět]

Jarda

úterý, 10. srpen 2010
17:23

Jo ještě jeden dotaz, začínají švestky. Ještě tu káď u okna zakvašuješ pivovarskými kvasnicemi, nebo už to kvasí spontáně ?
Bude nový speciál Rottenbornův Lambic ::lol


napsal(a): Jarda (jardakubalek(a)seznam.cz) [Odpovědět]

Pavel R.

středa, 11. srpen 2010
08:52

Pavel R.

to Jarda: Srandisto :D


napsal(a): Pavel R. [Odpovědět]

Jarda

úterý, 10. srpen 2010
17:16

Pavel napsal: to Jarda: to emu: to jana: O slabším pivu než je 12% nepřemýšlím. Ale pro první dva cyklisty, kteří k nám dorazí, mám mezi tanky "zašity" dva plechovkové výčepní Gambrinusy

Ale i dobré, hutné pivo s vyšší stupňovitostí může mít méně alkoholu. Pavle, co nechat těch 12° prokvasit tak max. na 4-4,2 % alkoholu?
Kde jinde experimentovat, než v malém pivovaru se šikovným sládkem :)

A ty dva Gambrinusy, ty tam máš jako učebnici, jak se to dělat nemá, nebo jako trest pro ty, co se nebudou chovat slušně :) :) :)
---------------------------------
Zpráva byla upravena 10.08.2010 ve 17:18:20


napsal(a): Jarda [Odpovědět]

Martin

neděle, 8. srpen 2010
20:02

Pan "Docent" patrně srovnává pivo z Mutějovic s pivem z Medlešic ( kousek od Chrudimi ) , tam je cena od počátku hodně lidová a pivo je "použitelné" i pro cyklisty, Mutějovice beru jako pivo pro slavnostní příležitost, světlé je vynikající a dost silné, přátelé mu říkají rychlá smrt :) jsem rád, že kousek od Loun je konečně pěkný minipivovar včteně restaurace se šikovnou a milou obsluhou :) a přeji mu hodně zdaru !


napsal(a): Martin (cernik11(a)seznam.cz) [Odpovědět]

Pavel R.

neděle, 8. srpen 2010
23:24

Pavel R.

to Martin: Ten název pro naše pivo, "rychlá smrt", se mi zamlouvá. :D V úterý přijde na čep 13% polotmavá z bavorského sladu. Ta asi taky nebude pro cyklisty :D Děkuji za pochvalu a obsluze restaurace to také vyřídím. V Lounech by měl do dvou let také vzniknout minipivovar, v Žatci už navařují, v Ústí se navařovat začne asi tak do čtrnácti dnů, otvírat se bude v říjnu.


napsal(a): Pavel R. [Odpovědět]

jana

pondělí, 9. srpen 2010
15:43

Jana

to Pavel R.:
Že Vy ty cyklisty nemáte rád? :-)) Zatím jen počasí mi zabránilo, abych se k vám rozjela pro ty nové tácky. Samozřejmě na kole! :-)


napsal(a): jana [Odpovědět]

Pavel R.

pondělí, 9. srpen 2010
16:44

Pavel R.

to jana: Proti cyklistům opravdu nic nemám. :D Jen nemusím slabá piva. Tácků máme dost a počasí se snad umoudří.


napsal(a): Pavel R. [Odpovědět]

jana

pondělí, 9. srpen 2010
19:23

Jana

to Pavel R.:
Vždyť Vy je pít nemusíte! :-) Ty přenecháte nám, cyklistům, kteří jsme se tady za ně přimlouvali, jakož i ostatním.


napsal(a): jana [Odpovědět]

Docent

neděle, 8. srpen 2010
18:53

Pěkná čistá restaurace, ochotná obsluha, výborné jídlo, ale ta cena piva je trochu ujetá... Medlešická světlá stojí 16,- Kč, tmavá 18,- Kč (a osobně mně chutná více, to černé opravdu není žádný zázrak...).


napsal(a): Docent [Odpovědět]

Pavel R.

neděle, 8. srpen 2010
19:44

Pavel R.

to Docent: Ani název piva ani jeho cena neodpovídají našemu pivovaru. Možná by to chtělo trochu upřesnit. Děkuji


napsal(a): Pavel R. [Odpovědět]

Jarda

pondělí, 2. srpen 2010
18:10

Emu, Jana, Pavel R.:
Také bych se přimlouval za nějakou odlehčenou variantu, ale ne za nízkostupňové pivo. Stupňovitost odpovídající ležáku, ale nižší prokvašení. Lehce přes 11°, s alkoholem kolem 3,8 %, jako třeba má Chýně. Chuť se neztratí, játrům se uleví, rozumný policista přimhouří oko. Co takhle várka na přání :)


napsal(a): Jarda (jardakubalek(a)seznam.cz) [Odpovědět]

emu

neděle, 1. srpen 2010
01:08

emu

Dneska jsem byl v Mutějoovicích a musím pivovárek pochválit. Pro cyklisty je to tam pěkně uzpůsobené a prostorná térasa na na léto parádní. Dnes byla slušně zaplněna a hosté pomlaskávali nad výborným pivem. Hlavně ale píšu proto, že mě nadchlo, jak stačí jen říct obsluze, že byste si chtěli prohlídnout pivovárek a ta hned jde sehnat sládka a exkurze je na světě! Přidat se může, kdo chce. Všude čisto, pan sládek sice není rozený řečník, ale komu to vadí, když umí vařit skvělé pivo, že? :) Jediné co bych možná vylepšil je, aby se přes léto uvařila i nějaká slabší desítka, žíznivým cyklistům by bodla. Ale zase je asi fajn, že náhodný návštěvník hned takhle ochutná pořádný kvalitní ležák, takže možná ten můj nápad ani dobrým není, těžko říct. Mutějovice vážně doporučuji :)


ICQ: 449477888

napsal(a): emu [Odpovědět]

jana

neděle, 1. srpen 2010
15:38

Jana

to emu:
Tak k tomu přidávám svůj hlas. Posezení na terase je vynikající, navíc - na vlastní kolo je z terásky vidět, takže odpadá starost, zdali "ještě stojí za rohem". Za to slabší "cyklistické" pivo bych se taky přimlouvala, určitě by šlo na odbyt. Nic proti ležáku, ale moc daleko se po něm dojet nedá, zejména v počasí, které letos panuje.


napsal(a): jana [Odpovědět]

Pavel R.

neděle, 1. srpen 2010
16:27

Pavel R.

to emu: to jana: Děkuji za kladné hodnocení našeho piva, což potěší. Velký řečník opravdu nejsem, ale pokud má někdo zájem o prohlídku pivovaru, rád to pro něj udělám. Co se týče toho slabšího piva, zatím jsme o něm neuvažovali. Osobně bych snad dokázal vysvětlit proč. Takže zatím bude naším nejslabším pivem světlý a tmavý ležák. Ale nevím, jakou stupňovitost bude mít Strong Ale, který se připravuji pod dohledem Fandy Richtera vyrobit.
Těším se opět na vaši návštěvu.


napsal(a): Pavel R. [Odpovědět]

Pavel R.

středa, 4. srpen 2010
07:42

Pavel R.

to Jarda: to emu: to jana: O slabším pivu než je 12% nepřemýšlím. Ale pro první dva cyklisty, kteří k nám dorazí, mám mezi tanky "zašity" dva plechovkové výčepní Gambrinusy :D


napsal(a): Pavel R. [Odpovědět]

Pavel R.

sobota, 31. červenec 2010
12:02

Pavel R.

Pro sběratele: máme nové tácky.


napsal(a): Pavel R. [Odpovědět]

julek

sobota, 31. červenec 2010
14:14

to Pavel R.: Dobry den, sklo bude take ?


napsal(a): julek [Odpovědět]

Pavel R.

neděle, 1. srpen 2010
16:20

Pavel R.

to julek: Dobrý den, sklo zatím bohužel nemáme. Jakmile bude, oznámím to tu.


napsal(a): Pavel R. [Odpovědět]

jana

neděle, 1. srpen 2010
15:46

Jana

to Pavel R.:
Výborně, až mi bude spraveno kolo, zajedu. :-)


napsal(a): jana [Odpovědět]

Pavel R.

středa, 30. červen 2010
19:20

Pavel R.

Děkuji všem za kladné hodnocení našeho piva. Samozřejmě se nebráním ani zápornému hodnocení, ale kladné vždycky víc potěší. Těšíme se na vaši návštěvu.
Sládek pivovaru


napsal(a): Pavel R. [Odpovědět]

Kadlec

čtvrtek, 24. červen 2010
13:14

12. června jsme zavítali, navštívili, usedli, objednali, popili a zhodnotili: výborné pivo na načekaném místě. Zavzpomínali jsme u něj na naše mládí, kdy jsme do okolí (Milostín a Krupá) jezdili se školou česat chmel. Přeji vše nejlepší pivu, pivovaru a provozovatelům/majitelům.


napsal(a): Kadlec [Odpovědět]


PI podporuje nae zemdlce Reklama na PI