Oreon









ico rss feed ico rss valid
Přidej na Seznam

V anonymní degustaci dvanáctek Lobkowicz zcela propadl!

Jak vlastně to pivo chutná


verze pro tisk

V anonymní degustaci dvanáctek Lobkowicz zcela propadl!

V anonymní degustaci dvanáctek Lobkowicz zcela propadl!

Vášnivé diskuse o tom, zda je masivní reklamou podporovaný prémiový ležák Lobkowicz dobré pivo nebo jen prázdným nápojem, ukončila anonymní degustace běžně dostupných dvanáctek, která se uskutečnila v První Pivní Tramwayi. Pan hostinský Jiří Bejček Stehlíček už si vyslechl mnoho pivních řečí, pověr a mýtů. Je zastáncem jednoduchého a jasného řešení, říká „ukázaná platí“. A tak se v páteční podvečer sešlo osm degustátorů, aby dali jasnou odpověď.

Degustační vzorky
Degustační vzorky

Složení degustátorů bylo různorodé, od špičkového pivovarského odborníka a technologa až po chlápka od výčepu, který u degustace kouřil, protože jak řekl, „když piju pivo, tak u toho prostě hulím“.

Degustovali i odborníci
Degustovali i odborníci

Porovnávání dvanácti vzorků bylo náročné, degustátoři k akci přistoupili maximálně zodpovědně. Jeden prohlásil: “tak takhle nějak si představuju ráj“. Vzorky byly nakoupeny v obchodě, žádné spoléhání na to, že pivovar nebude švindlovat a že nepošle do soutěže pivo z lehce vylepšené várky.

I čichový vjem je důležitý
I čichový vjem je důležitý

Výsledky:

1) Poutník Pelhřimov nepasterizované - 5,00% - 22 bodů - 2,2,2,4,5,2,1,4

2) Svijanský rytíř nepasterizované - 5,00% - 34 bodů - 1,2,2,8,3,5,9,4

3) Bernard nepasterizovaný - 4,70% - 37 bodů - 6,3,6,3,4,7,3,5

4) Ambrosius Gold, pivovar Holba - 5,00% - 38 bodů - 4,4,6,6,7,4,2,5

5) Janáček Extra - 5,00% - 40 bodů - 3,4,3,4,5,6,8,7

6) Chodovar Prezident - 5,00% - 42 bodů - 3,5,5,2,7,2,10,8

7) Herold - 5,20% - 45 bodů - 2,3,6,8,6,8,6,6

8-9) Pilsner Urquell - 4,40% - 46 bodů - 8,4,3,6,8,1,8,8

8-9) Budweiser Bier Premium - 5,00% - 46 bodů - 2,6,6,7,3,3,10,9

10) Chebské Hradní světlý ležák - 4,50% - 51 bodů - 4,6,7,10,7,3,6,8

11) Lobkowicz Premium Quality - 4,70% - 60 bodů - 6,5,7,11,7,9,7,8

Stupně vítězů
Stupně vítězů

Stupnice hodnocení byla od jednoho bodu (božský mok) až po 11 (život ohrožující tekutina), hodnocení jednotlivých degustátorů je za celkovým součtem.

Obrovským překvapením bylo umístění kauflandovského piva Ambrosius za 6,90,- Kč vyrobeného v pivovaru Holba. V hodnocení prvního a posledního piva se degustátoři vzácně shodli.

Nebylo to jednoduché
Nebylo to jednoduché

Ambicí degustátorů nebylo zhodnotit všechny světlé dvanáctistupňové ležáky na trhu, ale dát odpověď na otázku, jak uspěje Pilsner Urquell a Lobkowicz v souboji s konkurencí. Takže pánové, ukázaná platí!



[František Trantina] [Zobrazeno 15157x] [7. březen 2010]
[Degustace] [comments: 71] [Verze pro tisk] [Nahoru ↑]


Diskuse k článku

Vložit komentář

Jméno:
E-mail:

Komentáře

Pohárek chuťový

pondělí, 22. listopad 2010
20:48

Ano, dispozice pivovarů vyrábět dobré pivo a dobré nealko se vůbec nemusejí shodovat. Záleží na obchodní strategii. Když pivovar na nealko vsadí, vyrábí větší objemy, vychytá technologii, může se v tomhle oboru vyšvihnout i v případě, že jde jinak o pivovar produkující pivo průměrné. A naopak. Když zavedený pivovar dělá nealko jen okrajově, jeho nealko může být dost pod průměrem, i když je v ležácích mistr.


napsal(a): Pohárek chuťový (rada(a)email.cz) [Odpovědět]

jiri.kana

pondělí, 22. listopad 2010
18:06

jiri.kana

to hroch:Jenže v Platanu je umělé sladidlo a v Lobkowiczi ne...
Mně paradoxně nealko Lobkowicz chutná, kdežto ležák Lobkowicz ne-e.


napsal(a): jiri.kana [Odpovědět]

Adsense

29. březen 2024
07:02


posted by: Inzerce

Hříbek

pondělí, 22. listopad 2010
18:14

Hříbek

to jiri.kana: Mám podobný názor - nealko Lobkowicz dalece převyšuje ležák Lobkowicz a za sebe můžu říci že ze všech dvanáctek od K-brewery mě nejméně chutná právě ten Lobkowicz.
---------------------------------
Zpráva byla upravena 22.11.2010 ve 18:15:01


napsal(a): Hříbek [Odpovědět]

hroch

pondělí, 22. listopad 2010
22:11

hroch

to jiri.kana:
Ale ono to sladidlo jde přidávat na HGB, takže může jít o shodný výrobek, který je jen pro lehké "finanční" rozlišení pokažen sladidlem. Já to psal hlavně kvuli té minulosti, kdy opravdu vyráběli možná víc než Bernard nealka, takže byli dvojkou na trhu (i když pod více značkama).


napsal(a): hroch [Odpovědět]

Vlasec

pondělí, 22. listopad 2010
14:02

Lobkowicze jsem zkoušel v nealko variantě (mám obecně raději nealko piva) a z nealko piv, co jsem dosud pil (Birell, Staropramen, Budweisser, Stella Artois, Klausthaler, Bernard a možná i nějaké další) byl jasně nejlepší. Nevím, zda alkoholická varianta chutná mnohem hůř nebo zda se pouze subjektivní dojem pánů degustátorů tak výrazně liší od mého. Od pití Lobkowicze mně ale neodradíte :)


napsal(a): Vlasec [Odpovědět]

Insider

pondělí, 22. listopad 2010
16:38

to Vlasec: Pivo a nealkoholické pivo má k sobě asi tak blízko jako akt a pietní akt. Vůbec neplatí, že kde dělají dobré pivo, dělají dobré i nealko.


napsal(a): Insider (petrpetr(a)volny.cz) [Odpovědět]

hroch

pondělí, 22. listopad 2010
16:38

hroch

to Vlasec:
Lobkovic nealko je Platan nealko, dlouhé roky od Platana totonealko bralo víc pivovarů a prodávalo ho po svým názvem do asi 6/2009 Svijany Vozka, Konrád Pilot a další. Platan díky tomu že ho vyráběl pro víc pivovarů měl možnost technologii vychytat a vždy to bylo moje nejoblíbenější nealko.


napsal(a): hroch [Odpovědět]

x

úterý, 9. březen 2010
15:44

test je upne mimo!


napsal(a): x [Odpovědět]

Henri

úterý, 9. březen 2010
10:38

Henri

Absolutně souhlasím s Kejnou a nechápu některé až zlostné reakce. V minulosti už zde podobné amatérské "degustace" byli též popsány a nikdy se nesetkali s takovouto kritikou. Většina z nás, jak vyvozuji z minulých příspěvků a diskuzí, se stejně nenechává ovlivnit žádnými výsledky ať již odborných, někdy třeba rádobyodborných a už vůbec ne ametérských degustací či ochutnávek. Zde je zkrátka popsána a dokonce fotograficky zdokumentována jedna akce, která nějak dopadla. Toť vše. Každý máme přece svůj rozum a nenecháme se ničím manipulovat. A proč by to sem nemělo patřit? A co by sem potom patřit mělo? Chce se snad někdo pasovat do role vševědoucího chytráka, který bude určovat co sem patří a co ne?
PS. pro pepa josef - označitt všechny účastníky této akce jako "osm smudlu" svědčí o úrovni a znalosti pisatele.


napsal(a): Henri [Odpovědět]

Kejna

úterý, 9. březen 2010
09:32

Kejna

Prima článek, hezká svodka, zajímavé výsledky.
Opravdu vůbec nechápu jeho kritiky, vážně mi to hlava nebere. Že v jiném složení by výsledky byly jiné? no jasně! že je lepší nekouřit a neutralizovat? no jasně! že je lepší mít stejně "stará" piva? no jasně! Ale chlapíci se tam prostě sešli, udělali si svou degustaci se svými pravidly a bavilo je to. Skoro jim to závidím a rozhodně mě ty výsledky zajímají a útočit na ně, že jsou "podjatí" .. no to jsme svým způsobem všichni, ale že by si nechali zaplatit vítězem mi příjde směšně absurdní. A pochybnost, že tento článek nepatří na PI? a sakra kam jinam!!! Hoši, hoši asi jste z jiné planety než z té mojí "převážně neškodné".
Autorovi díky za příspěvek.


napsal(a): Kejna [Odpovědět]

Zlý Časy

úterý, 9. březen 2010
10:09

Zlý Časy

to Kejna: Jene, Ty jsi třída.Líp bych to nenapsal-proto taky nepíšu.Čus Hanz.


napsal(a): Zlý Časy [Odpovědět]

hroch

úterý, 9. březen 2010
07:31

hroch

Na to že se sešlo pár lidí a ochutnalo, tak ta degustace není zase tak špatně připravená, stejné sklenice, rozumné množství na ochutnání, zřejmě rozumný rozlévač,pěna akorát, přesně označené tácy. Ano jsou nedostatky-nepřítomnost neutralizátorů, přítomnost kuřáků. Ale celkem v pohodě-kdo se z nás při amatérské degustaci připravil tak , aby měl k dispozici 88 stejných třetinek a mninimálně pět piv od každého druhu piva na ochutnání.
Jedinou chybu vidím v až příliš velkém používání vysokých známek. Když nechali 11 jako zdraví ohrožujicí pivo, tak i devítka je už pivo, které mě lehce zvedá žaludek nebo přivádí lehké mrákoty. A takhle vysokých známek tam ochutnávači dali až moc.


napsal(a): hroch [Odpovědět]

Jarda

pondělí, 8. březen 2010
20:48

to Jaroslav Vrána a Franta Novák
To já zase přikládám větší váhu amatérům a degustacím v až nepřiměřených podmínkách, než degustacím profesionálů v až laboratorních podmínkách. Systému chutná-nechutná, dám si ještě-nedám si ještě.


napsal(a): Jarda (jardakubalek(a)seznam.cz) [Odpovědět]

Jaroslav Vrána

pondělí, 8. březen 2010
20:04

K Brewery leží konkurenci v žaludku a to tak silně, že raději přestaly dodávat čísla do svazu, než by přiznali, jak se jim nedaří a jak je malí/nezávislí (a vůbec ne jen K Brewery)válcují.

Akorát nevím, jestli nás, čtenáře tohoto fóra považuji skutečně za takové de..ly, kteří tomu budou věřit. Také nechápu, proč se pivni.info k takovým věcem propůjčuje. Ať už by tento článek dopadl jakkoliv, tady by se neměl objevit, už jen z důvodu zachování jisté úrovně tohoto serveru. Takovou degustaci tady může poslat kdokoliv, kdo si se sousedem v obchodě koupí 10 lahváčů a večer je spolu vypijí.


napsal(a): Jaroslav Vrána [Odpovědět]

Chody

pondělí, 8. březen 2010
20:37

Chody

to Jaroslav Vrána:
K jakým věcem se PI podle Vás přesně propůjčuje? Proč by se zde nemohl objevit článek z jakékoliv degustace? Vždyť tu proto mám zřízenou i kategorii. Mě zajímá každý, kdo si třeba se sousedem koupí deset lahváčů, odpovědně je ochutnají a pak o tom napíšou článek i s výsledky, proč ne? Zkuste to taky, ale dbejte na naprostou anonymitu vzorků, protože etiketa dělá s chutí divy...


ICQ: 414292574

napsal(a): Chody [Odpovědět]

Jaroslav Vrána

pondělí, 8. březen 2010
21:52

to Chody: Protože když to nazvu degustací, tak by měly být splněny aspoň základní podmínky. Třeba že ty lahváče budou mít zhruba stejný čas od výroby. Ono je pak jednoduchá vzít jedno pivo týden z výroby a druhé týden do konce garance. Strašně záleží na pořadí vzorků, vymytí skla, možnosti něco zakousnout apod. Ať si klidně degustuje kdo chce co chce, ale když se to šikovně sepíše dohromady, jako "sešlo osm degustátorů, aby dali jasnou odpověď", a jěště smíchají jedenáctky a dvanáctky... Jaká je to jasná odpověď?


napsal(a): Jaroslav Vrána [Odpovědět]

Chody

úterý, 9. březen 2010
06:58

Chody

to Jaroslav Vrána:
No a právě od toho tu máme diskusi :) Já opravdu nebudu nic pozměňovat či vyřazovat...


ICQ: 414292574

napsal(a): Chody [Odpovědět]

Malakin

pondělí, 8. březen 2010
20:39

Malakin

to Jaroslav Vrána: Když už nesouhlasíte se závěry tohoto článku, tak proč si neuděláte nějakou vlastní degustaci se sousedy a nesepíšete o tom něco sám? Chody to tady milerád zveřejní, o tom vůbec nepochybuji.


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

thomas

pondělí, 8. březen 2010
23:02

to Malakin: Hm, to jsem mel o pivnim infu vetsi mineni. JE to tedy bulvarek ala blesk a aha!! tak ted pocitejte ze si kazdy pivovar udela anonymni degustaci (teda vzdy najdou nekoho nezavisleho) s osmi mozna i dvaceti ochutnavaci. To pak bude mit vypovidaci uroven!!! asi tak stejnou jako tento clanek , ze!!!


napsal(a): thomas [Odpovědět]

Dan

pondělí, 8. březen 2010
23:26

Dan

to thomas:
Ale tu degustaci nepořádalo Pivní info. Proč by se z něj měl stát bulvárek, jen pro to, že si někde parta chlapů udělala svoji degustaci, někdo sepsal a dal sem?
Souhlasím s Malakinem, degustaci si může udělat každý. Nebo by se to snad mělo úředně regulovat?


napsal(a): Dan [Odpovědět]

Malakin

úterý, 9. březen 2010
00:09

Malakin

to thomas: Tady ale vůbec o žádnou vypovídací hodnotu nejde. Pouze se sešlo pár lidí, něco málo ochutnali a jeden z účastníků - pan Trantina, ředitel vnější komunikace pivovaru Herold, jehož 12ka v hodnocení také nedopadla zrovna nejlépe = v reálu má na víc - to sepsal a předložil čtenářům k posouzení. Nejedná se však o žádné oficiální závěry, z kterých by si měl někdo dělat těžkou hlavu.


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

Zlý Časy

úterý, 9. březen 2010
09:15

Zlý Časy

to Malakin: Neuvěřitelné,já musím souhlasit s Markem. Myslel jsem si,že se to už nikdy nestane. Čus Hanz.


napsal(a): Zlý Časy [Odpovědět]

Malakin

úterý, 9. březen 2010
10:10

Malakin

to Zlý Časy: :)


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

Weetek

úterý, 9. březen 2010
10:10

Weetek

to Malakin: Těžko říct, jestli tu o žádnou vypovídací hodnotu nejde, když článek uvozuje věta:
"A tak se v páteční podvečer sešlo osm degustátorů, aby dali jasnou odpověď."
Pokud je to recese, měl by tam být aspoň smajlík, jindy se jím tu nešetří. Ale nemyslím si, že by třeba takový Jákl byl nějaký recesista. Když už, tak nechtěný...


napsal(a): Weetek [Odpovědět]

Heroldův písař

úterý, 9. březen 2010
12:52

to Malakin: Děkuji za nezaujatý názor, my jsme s kamarádama opravdu chtěli jen vyzkoušet, jestli je Lobkowicz nějak vyjímečný (kromě ceny). Velmi podrážděné a až nenávistné reakce některých diskutérů mne velmi překvapily. K degustaci jsme přistoupili maximálně zodpovědně, ale víme že příšte jí můžeme udělat lépe.


napsal(a): Heroldův písař [Odpovědět]

FrantaNovak

pondělí, 8. březen 2010
12:36

Ale no tak pánové, to snad nemůžete an myslet vážně, že tohle považujete za degustaci, která má nějakou vypovídací hodnotu?! Polovina lidí u degustace kouřila, druhá polovina ty smrady vdechovala a navíc žádný neutralizátor...?!?!? Nechci nijak podceňovat schopnosti pánů "odborných" degustátorů, ale ruku na srdce, kdo z vás tady přítomných by byl schopný po ochutnání 6 dvanáctek věrohodnět hodnotit vzorky 7, 8, 9, 10, 11... Tohle by mi ani asi tak nevadilo, stejně jako umístění Lobkowicze, ale co mě opravdu dojímá, tak je pozice Ambrozia - to je opravdový vásměch celému tomuto testu. Všichni degustaci přítomni jsou prezentováni jako odborníci a za normálních okolností by toto pivo vylili, jak to s oblibou dělá pan Malakin, do kanálu. Nebýt Ambrozia, tak test beru, ale takhle si ho strčte za klobouk nebo příště vyhlaste, že hodnotíte třeba hořkost, což by asi odpovídalo těmto výsledkům


napsal(a): FrantaNovak [Odpovědět]

Heroldův písař

pondělí, 8. březen 2010
17:03

to FrantaNovak: Franto Nováku, přečtěte si článek pořádně. Žádní "páni degustátoři", ale vzorek konzumentů piva. Ti dva kuřáci tam byli schválně, také se dočtete proč. Co je ale na testu nejezajímavější, že pivo na prvním místě zvítězilo s jasným náskokem a pivo na posledním místě skončilo s naprosto jasným odskokem. Cílem akce bylo dát odpověď na otázku, jakej je ten Lobkowicz, o kterém všude čtu jaká je to echt česká pivní lahůdka...


napsal(a): Heroldův písař [Odpovědět]

FrantaNovak

úterý, 9. březen 2010
10:28

to Heroldův písař: Pokud bylo cílem ochutnávky dokázat, že je Lobkowicz sajrajt, tak to rozhodně účel splnilo... To v žádném případě nezpochybňuji, jen říkám, že pro mě tohle není degustace v tom pravém slova smyslu a nemyslím si, že by to degustací mělo být označováno. Připraveno bylo vše dokonale, sklenice, vzorky, místo atd. ale když degustace, tak teda se vším všudy. Ani si nemyslím, že by byl někdo podjatý nebo jakkoli jinak podváděl, ale taky si nemyslím, že Ambrosius je chuťově lepší než třeba Chodovar nebo i ten kritizovaný Lobkowicz. Každopádně je na každém, do jaké míry této degustaci bude přikládat váhu. 100 lidí 100 chutí...


napsal(a): FrantaNovak [Odpovědět]

Josef

pondělí, 8. březen 2010
04:10

Lobkowitze jsem jiz dlouho nemel,ale uz od dob totality znam "Chlumecke" pivo. Tenkrat bylo zname dosti vodnatou chuti ktera byla nejak posilena lihem ( nebo snad cukrem) ?


napsal(a): Josef [Odpovědět]

Hříbek

pondělí, 8. březen 2010
08:21

Hříbek

to Josef: Až na to že tento Lobkowicz se nevaří v Chlumci ale v Protivíně.


napsal(a): Hříbek [Odpovědět]

Heroldův písař

neděle, 7. březen 2010
23:31

Prosím o shovívavost zdejších pivních odborníků, degustace v První Pivní Tramwaji vznikla na základě diskuse k článku na PI "Lobrowicz, šlechtic mezi pivy?". Prostě to parta pivařů chtěla vyzkoušet, zda je to jen marketingová oblbovačka, nebo super kvalita. Bohužel se to pivo asi navzdory nevalné kvalitě prosadí, a to právě díky desítkám miliónů narvaných do reklamy. Mne překvapilo, že na prvních třech místech se umístila piva nepasteizovaná.


napsal(a): Heroldův písař [Odpovědět]

Filip

pátek, 12. březen 2010
07:50

to Heroldův písař:
Tak to mě právě nepřekvapilo vůbec....pasterizace pivo zabije. Zkus si někdy vedle sebe vyzkoušet pasterovanýho a nepasteovanýho lahváče....rouzdíl poznáš...


napsal(a): Filip [Odpovědět]

laďa

neděle, 7. březen 2010
22:44

Lada

Golda mám "najetýho", takže žádný překvápko, ostaně orig. hanušovická dvanáctka je špicová a když vám řeknu, že byla tento pátek v olomouckém Albertovi u hl. nádraží za 7,90 !!!, tak si budete myslet, že jsem se pomátl, ostaně není to tak dávno, co se právě Gold umístil skvěle v ofic. degustační akci, Lobkowitz je za ty prachy co stojí totálně mimo, čistý produkt marketingu


napsal(a): laďa [Odpovědět]

bobo

neděle, 7. březen 2010
21:59

Prekvapil ma p. Ing. Šuráň, že sa na to dal :(, vážim si ho ako jedného z najlepších českých znalcov pív.. Taktiež poradie ma prekvapilo, minulý týždeň som si kúpil Lobkowicz a celkom ušiel, klasický horkejší ležiak. Že dopadol tak mizerne som prekvapený, asi nič neviem o českých pivách :). Ale, koľko degustácií, toľko výsledkov. Skúsim zorganizovať obdobnú degustáciu na SK, dám vedieť ako dopadla :).


napsal(a): bobo (peboxz(a)azet.sk) [Odpovědět]

Mauler

neděle, 7. březen 2010
20:44

Mauler

Herold se zelenou etiketou?To je 10tka,ne?


ICQ: 330508936

napsal(a): Mauler [Odpovědět]

Michal

neděle, 7. březen 2010
21:47

Michal

to Mauler: Dvanda


ICQ: 260962312

napsal(a): Michal [Odpovědět]

pepa josef

neděle, 7. březen 2010
20:38

osm smudlu delalo degustaci jako babky na vesnivi. Vysledek tomu odpovida. je to dle mne provedeno zpusobem ktery z toho dela nic nerikajici blabol. Proc je bernard nebo janacek tak vysoko? To proto ze jsou nejhorci piva a kdyz je takhle jedno po druhem zkousite bez nejakeho neutalizatoru tak se kazdy vzorek ktery nasleduje ovlivnuje predchozim. Prekvapuje mne ze vseho nejvic ten lobkowicz ktery je excelentni pivo nebo pilsner urquel jak jsou dole uplny nesmysl. Smazte to at nematete lidi!


napsal(a): pepa josef [Odpovědět]

Michal

neděle, 7. březen 2010
21:53

Michal

to pepa josef: Pane Josefe Pepo, nemaťte lidi. Lobkowicz made by Protivín je excelentní sračka s excelentní cenou, Prazdroj radši nekomentovat. Na blití. Možná by stálo za to zrušit reklamy v TV aby nemátly lidi jako Vy, kecama o tom, že sračky z Plzně maj bejt pivo, dokonce prej nejlepší...

Mimochodem 100, lidí 100 chutí, ale to asi neznáte, lepší je jedna reklama s partou čůráčků chladících pivo (vlastně géčko) v letnim Jadranu...
---------------------------------
Zpráva byla upravena 07.03.2010 ve 23:27:43


ICQ: 260962312

napsal(a): Michal [Odpovědět]

Dan

neděle, 7. březen 2010
22:25

Dan

to Michal:
Tak tomu říkám vysvětlení! A hned je ve věci jasno... :D
pepa josef je z toho volaaký zmetěný... :D


napsal(a): Dan [Odpovědět]

Michal

neděle, 7. březen 2010
23:29

Michal

to Dan: Já to nemyslel nějak zle, prostě to přišlo...:)


ICQ: 260962312

napsal(a): Michal [Odpovědět]

Energetik

pondělí, 8. březen 2010
15:16

Energetik

to Michal: Prazdroj na blití? No takhle bych to teda neviděl...


napsal(a): Energetik [Odpovědět]

Jan Sládeček

neděle, 7. březen 2010
18:40

Dvanáctky? Vždyť je tam i jedenáctka! Fakt hrušky s jablkama...


napsal(a): Jan Sládeček [Odpovědět]

Petr Srnec

neděle, 7. březen 2010
06:25

Porovnávali hrušky s jablkama...


napsal(a): Petr Srnec [Odpovědět]

Ten co vidí

pondělí, 8. březen 2010
08:44

to Petr Srnec: Seš slepej. To jsou jen dvandy!


napsal(a): Ten co vidí [Odpovědět]

Milan

pondělí, 8. březen 2010
08:49

Milan

to Ten co vidí: A co ten Cheb?


napsal(a): Milan [Odpovědět]

BCH

pondělí, 8. březen 2010
18:56

BCH

to Milan: A Prazdroj jedenáctka.


napsal(a): BCH [Odpovědět]

Lubos

pondělí, 8. březen 2010
20:29

Lubos

to BCH: když už se tady řeší, jestli to byly jedenáctky nebo dvanáctky, museli bychom znát EPM a to není uvedeno. Když budu vycházet z http://www.ceskapiva.ic.cz/EPM.htm (údaje jsou bohužel z r.2006, novější neznám), tak těch jedenáctek je tam víc


napsal(a): Lubos [Odpovědět]

Malakin

pondělí, 8. březen 2010
20:51

Malakin

to Lubos: Seznam je to hezký, bohužel plný překlepů a hlavně nesmyslů vzniklých zřejmě kopírováním. Mrkneme-li např. na Prazdroj či Velké Popovice, tak tyto dva pivovary jsou podle tohoto seznamu daňovými sklady s pivy jako je Samson, BB či Dianello...


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

emu

pondělí, 8. březen 2010
20:58

emu

to Malakin: to s tím Samsonem v popovicích a prazdroji je ale pravda. kdysi to někdy někdo potvrzoval, že to tak je, ale už si nepamtuji kdo a kde.


ICQ: 449477888

napsal(a): emu [Odpovědět]

Lubos

pondělí, 8. březen 2010
21:35

Lubos

to Malakin: data byla údajně stažena ze serveru celní správy. Bohužel to tam od r.2007 už není a novější tam nedali vůbec, takže nelze ověřit, kolik nesmyslů tam je.


napsal(a): Lubos [Odpovědět]

Krišot

neděle, 7. březen 2010
05:55

Krišot

jo,jo poutníček vyhrál.A janáček taky nedopadl špatně.A to ještě pánové nepili kvasnicového janáčka u nás v hospůdce.Tj mňamka.:-)


napsal(a): Krišot [Odpovědět]

Elf

neděle, 7. březen 2010
02:31

Elf

On Ladislav Jakl teď pinkluje v Tramwayi?


napsal(a): Elf [Odpovědět]

Sekal

neděle, 7. březen 2010
23:04

Sekal

to Elf: Nikolivě, není alkoholik jako Havel.


napsal(a): Sekal [Odpovědět]

phrabina

pondělí, 8. březen 2010
00:43

phrabina

to Sekal, Elf: díky za příspěvky, díky vám je mi hned vše jasnější.


napsal(a): phrabina [Odpovědět]

Elf

pondělí, 8. březen 2010
14:48

Elf

to Sekal: Ááá, že bysme rozpoutali boj havlovci versus klausovci? No, spíš ne. Mě jen přišlo vtipný, že se na dvou fotkách vyskytuje L. Jakl a spojil jsem to se zmínkou o chlápkovi od výčepu, který u degustace kouřil.


napsal(a): Elf [Odpovědět]

karl2

neděle, 7. březen 2010
02:14

Ambrosius Gold, husí kůže je tu... měl sem tu čest ochutnat amborsius negold, jedno ze dvou piv které jsem v životě nedopíjel /podkováň ať promine/


napsal(a): karl2 [Odpovědět]

Heroldův písař

neděle, 7. březen 2010
18:07

to karl2: Ambrosius je značka piva Kauflandu, testovaný vzorek byl vyroben v pivovaru Holba, ale Kaufland si pivo Ambrosius vyrábí i v jiných pivovarech, vždy tam kde mu nabídnou nízkou cenu. Není tedy vyloučeno, že Hoba takto řešila problém s prodejem navařeného piva.


napsal(a): Heroldův písař [Odpovědět]

Milan

pondělí, 8. březen 2010
08:42

Milan

to Heroldův písař: Teď jde o to, jestli Holba vaří Ambrosius stejně jako Premium, pakliže ano, pak se nedivím jeho umístění, dvanáctku tam umí. No a nekup to za tu cenu.
To Michal: Ač mám rád piva z malých pivovarů, nemohu říci, že Prazdroj 12% je pivo na poblití, neuchvátí ale neurazí.


napsal(a): Milan [Odpovědět]

Dan

neděle, 7. březen 2010
00:35

Dan

Nabízí se otázka, zda je Lobkowicz stále stejné chuti a kvality, jako při uvedení na trh.
A Ambrosius na čtvrtém místě, tak to mi hlava nebere...


napsal(a): Dan [Odpovědět]

píra

sobota, 6. březen 2010
21:43

píra

Sto degustací, sto degustátorů, sto různých výsledků. Jako zábava pro účastníky dobrý, vypovídací hodnota nulová...


napsal(a): píra [Odpovědět]

jirin

neděle, 7. březen 2010
11:21

jirin

to píra: Taktak, jsme dělali slivovice košt amatérskej párkrát a stačí když si nastaví někdo tvrdší laťku a už devalvuje nějaké pivo. Třeba hodnotitel 7 a 8 mají většinou dost jiné hodnocení než ostatní. Prave oni vyzvedli Bernarda a potopili Budvara...


napsal(a): jirin [Odpovědět]

Chody

neděle, 7. březen 2010
11:50

Chody

to jirin:
Se obávám, že se tam Budvar vůbec nevyskytoval.


ICQ: 414292574

napsal(a): Chody [Odpovědět]

jirin

neděle, 7. březen 2010
18:38

jirin

to Chody: Safra, tak to jsem snad ani nepil :) Samsona asi jo.


napsal(a): jirin [Odpovědět]

Elf

neděle, 7. březen 2010
12:14

Elf

to jirin: Budweiser Bier Premium je v Budějovic, ale z toho staršího pivovaru.


napsal(a): Elf [Odpovědět]

Malakin

sobota, 6. březen 2010
21:19

Malakin

Mám dva dotazy:

1) Kde si mohu v Praze běžně zakoupit Chebské Hradní, Poutníka a BB?

2) Na degustačních stolech nikde nevidím neutralizátory chuti. Proč to?
---------------------------------
Zpráva byla upravena 06.03.2010 ve 21:21:17


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

Sekal

neděle, 7. březen 2010
23:07

Sekal

to Malakin: Zahlédl jsem BB v Kauflandu ve Stodůlkách.


napsal(a): Sekal [Odpovědět]

Malakin

pondělí, 8. březen 2010
12:30

Malakin

to Sekal: No, mně se nejednalo ani tak o BB, které mi v nouzi může dovézt spolubydlící z Budějic, ale spíš o to Hradní a hlavně o Poutníka, ke kterýmu se dostanu jenom párkrát za rok.


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

Rovermania

pondělí, 8. březen 2010
09:36

Rovermania

to Malakin: BB Jsem viděl ke koupi v podniku pivkoland, v praze 7 - Bubnech (www.pivkoland.cz) Je to jakási pivní galerie s možností degustace, bohužel jen lahvových piv. Ale mají tam zajímavé, neobvyklé kusy, namátkou třeba Bogan 13.. Jinak osazenstvo, co tam bylo přítomno, mi nevyhovovalo (anarchoidní charakter).


napsal(a): Rovermania [Odpovědět]

Malakin

pondělí, 8. březen 2010
12:26

Malakin

to Rovermania: Díky za tip. Mám to tam pět minut tramvají, někdy zajdu. P.S. Jinak se jedná o Bubeneč, Bubny jsou o něco dál.
---------------------------------
Zpráva byla upravena 08.03.2010 ve 12:36:45


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

Energetik

pondělí, 8. březen 2010
15:13

Energetik

to Malakin: Poutníka kupuju celkem běžně v nejmenovaný v Nuslích...


napsal(a): Energetik [Odpovědět]

Malakin

pondělí, 8. březen 2010
16:21

Malakin

to Energetik: Já měl na mysli nějakou nápojku, kde bych mohl nakupovat pravidelně a přitom finančně nekrvácel.


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]


PI podporuje nae zemdlce Reklama na PI